Ja ik denk ik ook! Wat ik verbazend vind want ik ging altijd voor een meisjeskwartet, maar nu echt jongensvibes! Maar ik heb geen mening dus ik word sowieso blij, dat is makkelijk.quote:
Ah dat klinkt als een goeie dagquote:Op donderdag 19 november 2015 22:12 schreef Bloesem. het volgende:
Een zacht haaallo vanuit coconnetjeMini zit nog lekker in m'n buik. Vandaag de gordijnen voor de babykamer genaaid en opgehangen en de vluchttas een soort van klaargezet (werd wel tijd
)
Vanochtend had ik wat slijmerig bloedverlies. Het zegt natuurlijk niks, maar ik heb toch 't gevoel dat ze niet lang meer op zich laat wachtenEr is zoveel in beweging (zowel fysiek als mentaal) Ik vind 't zo bijzonder
HUH KLAP! Nu kunnen we geen kleertjes uitwisselen, wat doe je!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
Wij gaan zo hard simultaanbaren, ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
Oh my de baby stuiterde en zwaaide en heeft armen en benen en voeten en wooooooow! Een dagje vooruit, dus 14 juni. Zoooooo opgelucht!
En hoera voor klap!!!
Tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:57 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om hier afscheid te nemen. De kraamperiode is heerlijk. Babysnuiven to the max. Billie vindt z'n broertje leuk en is onwijs lief.
Succes voor alle aankomende bevallingen gewenst!en alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!
Tot ziens in het volgende topic.
Dan elkaar maar spammen met kleertjes, datum tweeling maken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:36 schreef Suikertante het volgende:
[..]
HUH KLAP! Nu kunnen we geen kleertjes uitwisselen, wat doe je!![]()
Gefeliciteerd!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik denk dat bloesem aan het baren is! Die dacht al een tijdje dat het niet lang meer zou duren dus dat zou dan fijn voor d'r zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel rustig dagje (met veel gerommel, wie weet hoe lang ze nog blijft zitten) Vind 't steeds moeilijker om op internet te zitten en tv te kijkenWil 't liefste gewoon lekker op en rond de bank scharrelen en kleine dingetjes doen
![]()
Hij heeft ook een berenpak en met zijn lollige kop en bolle wangen kan hij dat prima hebben. Wel met stoere jongensstof natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef mousemicky het volgende:
Bloesem, lekker in je coconnetje blijven dan, hier melden is niet verplicht he
Die cape is trouwens erg![]()
Molo, hoewel ik het erg lief zou vinden als iemand zoiets zou maken voor mijn jochie, zou ik m toch niet aan doen denk ik. Vind capes echt meisjeskleding, of voor tovenaars en Sinterklaas natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |