<3 <3 <3quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
Er was nog wel een dooierzakje te zien ja! En een gigaplacenta! Ik vond het ook echt zooooo bijzonder, ik was zo nerveus!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt bijzonder om te zien rondzwemmen, heb je ook dooierzak gezien of was die nu al helemaal foetsie?
Wat fijn dat de eerste uitslagen goed zijnquote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd Klap en svane!
Hier ook voorzichtig positief nieuws, de eerste uitslagen van de vlokkentest zijn goed! Het is in ieder geval geen down, Edwards of patau. Nu nog de uitgebreide test afwachten, maar volgens de gynaecoloog was de kans veel kleiner dat daar nog iets uit zou komen.... pffft ik voel me echt zo opgelucht nu.
En we weten nu dat we een zoontje krijgen, echt zo speciaal om te weten wat er in je buik groeit
Lekker gezonde en verstandige situatie datquote:Op donderdag 19 november 2015 20:14 schreef SaskiaR het volgende:
Voor de studerende moeders : http://www.fox5atlanta.com/news/50990044-story
Kloptquote:Op donderdag 19 november 2015 17:08 schreef Svane het volgende:
[..]
Er was nog wel een dooierzakje te zien ja! En een gigaplacenta! Ik vond het ook echt zooooo bijzonder, ik was zo nerveus!
Ben nog steeds klein beetje zenuwachtig over vijfde ziekte die heerst op het kdv, supertiming weer.![]()
Luna, wat fiiiiiijjn! Wat een opluchting!
Klap, in mijn hoofd hadden jullie even een pauze ivm inwonen bij ouders wonen? Pauze toch maar benut?
Ik weet niet of hier al reactie op was gekomen, maar: ja!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Goed gedaan klaplijf, een keer is idd wel voldoende om ongesteld te zijn![]()
Heeft iemand trouwens ervaring met zo'n band die je buik tilt? Ik kan namelijk nog maar net van mn werk naar de trein lopen en dan krijg ik steken net boven mn lies. Doet zo'n band dan iets?
Ja dat van Bloesem vroeg ik me ook nog af! Wel spannend hoor!quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef Sethiwe het volgende:
Bloesem hoe is het met de voorweeën verder gegaan na gisteravond, ik zag geen reactie meer bij vandaag volgens mij. Of zit je heerlijk in je eigen cocoon?
Vandaag 34 weken en laatste werkdag gehad, tijd is voorbij gevlogen.
Dat zijn de leuksten joh!quote:Op donderdag 19 november 2015 20:32 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Klopt![]()
, ik zeg het niet graag maar het was een foutje. en ja och we dachten nog. 1 keer seks deze maand moet toch heus geen baby geven.
Maar nohwe zijn blij hoor! We wilden heel de pauze niet. En de situatie ach, we hebben een dak boven ons hoofd waar genoeg liefde is en dat is uiteindelijk het belangrijkste.
En Fijn nieuws voor Luna!
Hell yeah!!quote:Op donderdag 19 november 2015 21:52 schreef Svane het volgende:
LB. Wist je al dat je EEN ZOON krijgt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |