Wat wil je weten qua verhaal?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd molo en welkom!
Ik vind alle tweede streepjes bijzonder, maar ben nu toch wel benieuwd wat jouw verhaal is?
Het onwerkelijke gevoel herken ik wel. Ik ben 19 juni uitgerekend, dat wordt een drukke maand. Je bent er wel vroeg bij met kinderopvang, of moet dat?
Ja, ik geef alleen nog les op de begane grond. Dat scheelt veel trappen. Verder is er niet zoveel dat zij kunnen doen. Ik werk al minder, dat maakt al veel verschil. Zelf moet ik even op zoek naar een rugzak in plaats van mijn zware juffen-school-tas. Ik geef Engels, dus dat houdt wel in dat ik altijd een tas heb met veel boeken en veel nakijkwerkquote:Op woensdag 18 november 2015 11:05 schreef Madivi het volgende:
Molo, gefeliciteerd!
Kiwisoep, hoe lang moet je nog wachten voordat je het weet? Ook best lastig van de schoonfamilie, hopelijk zijn ze niet te teleurgesteld als het toch een meisje is. Mijn vader zegt ook vanaf begin dat hij denkt/hoopt dat het twee meiden zijn, zie toch wel beetje op tegen zijn reactie.![]()
Lamb, als ik koffie drink (ik lust het weer! ) heb ik daarna een stuiterballenbuikbaby. Kun je ook nog proberen
!
Ratwizzle, vervelend van je pijn zeg, hopelijk helpen de oefeningen goed. Is het op je werk misschien mogelijk wat aanpassingen te maken om verergering te voorkomen?
Er is dus niet heel veel meer wat ze bij je werk kunnen aanpassen; zou wel heel vervelend zijn als je echt vervroegd moet stoppenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik geef alleen nog les op de begane grond. Dat scheelt veel trappen. Verder is er niet zoveel dat zij kunnen doen. Ik werk al minder, dat maakt al veel verschil. Zelf moet ik even op zoek naar een rugzak in plaats van mijn zware juffen-school-tas. Ik geef Engels, dus dat houdt wel in dat ik altijd een tas heb met veel boeken en veel nakijkwerk.
Over jongen/meisje: Ik snap die focus op het geslacht niet zo. Zijn er werkelijk mensen die liever het één dan het ander hebben? En familie moet zich daar maar over op de vlakte houden hoor.
Lamb, sterke koffie of koude cola drinken? Dat hielp hier nog wel eens om een stuiterballenbuikbaby te krijgen.
Leuk! Wil je in de OP?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Zoe_Hart het volgende:
Even inbreken: vanochtend termijnecho gehad en alles was goed![]()
UD wordt 9 juni, ik ben dus een dagje verder dan ik zelf dacht.
Over een week de nekplooimeting en hopen dat alles goed is. En dan kan eindelijk het nieuws de wijde wereld in!
Ja graag!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk! Wil je in de OP?
Ik denk trouwens dat jij een jongen krijgt. Geen idee waarom
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Zoe_Hart het volgende:
Even inbreken: vanochtend termijnecho gehad en alles was goed![]()
UD wordt 9 juni, ik ben dus een dagje verder dan ik zelf dacht.
Over een week de nekplooimeting en hopen dat alles goed is. En dan kan eindelijk het nieuws de wijde wereld in!
Dat weet ik dus niet, maar stormqueen noemt het bijzondere strepen dus dat maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat wil je weten qua verhaal?
Ja is redelijk vroeg maar moet hier wel, opvang naar keuze zit snel vol hier
Ah op die manier. Ik ken SQ al heel wat jaren, ook tijdje buiten Fok om, dus denk dat ze dat bedoeltquote:Op woensdag 18 november 2015 15:23 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, maar stormqueen noemt het bijzondere strepen dus dat maakt me nieuwsgierig.
Zoe, fijn van de goede echo!
Gaan jullie alleen nekplooimeting doen, of ook de combinatietest?
Een of twee-eiig kan dus allebei. Spannend. Als het een jongen en een meisje zouden zijn, was het gelijk duidelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef Madivi het volgende:
[..]
Shopaholic, twee meiden wat leuk! Hoe bevalt het hebben van een tweeling tot nu toe? Ze hebben ieder een eigen vruchtzak en placenta, dus waarschijnlijk twee-eiig. Maar in theorie kan ook heel vroeg gesplitst zijn en het toch één-eiig zijn, dat weten we pas zeker na de geboorte (door uiterlijk of dna onderzoek).
Helaas/gelukkig geen oorzaak voor de vroeggeboorte. Waarschijnlijk gewoon omdat het er 2 waren. Aan de ene kant fijn om te weten dat er niks aan de hand was. Aan de andere kant blijf ik me toch een soort van 'schuldig' voelen en afvragen waarom ze toch zo vroeg zijn gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef Madivi het volgende:
Shopaholic, dat klinkt zeker als een heftige start! Was er een verklaring waarom ze zo vroeg gekomen zijn? Ik denk dat ik idd ook maar moet gaan instellen op het inschakelen van hulptroepen in het begin (best lastig vind ik dat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |