abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157643539
Molo, gefeliciteerd!

Kiwisoep, hoe lang moet je nog wachten voordat je het weet? Ook best lastig van de schoonfamilie, hopelijk zijn ze niet te teleurgesteld als het toch een meisje is. Mijn vader zegt ook vanaf begin dat hij denkt/hoopt dat het twee meiden zijn, zie toch wel beetje op tegen zijn reactie. :{

Ratwizzle, vervelend van je pijn zeg, hopelijk helpen de oefeningen goed. Is het op je werk misschien mogelijk wat aanpassingen te maken om verergering te voorkomen?
pi_157643617
Bah Razz hopelijk valt t mee en helpen de oefeningen goed!

Hier een heel rustig buikjongetje, net te naar mijn zin. Nu hoef ik hem nog niet dagelijks te voelen natuurlijk maar had vorige week s avonds in bed genoeg geschuif en geduw. Nu soms een los duwtje maar dusdanig zacht dat ik weer twijfel.
Hopelijk ergens vandaag weer een fikse trap ;) nu mag hij nog legaal z'n moeder trappen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 18 november 2015 @ 11:17:35 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157643750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd molo en welkom!

Ik vind alle tweede streepjes bijzonder, maar ben nu toch wel benieuwd wat jouw verhaal is?

Het onwerkelijke gevoel herken ik wel. Ik ben 19 juni uitgerekend, dat wordt een drukke maand. Je bent er wel vroeg bij met kinderopvang, of moet dat?
Wat wil je weten qua verhaal? :P

Ja is redelijk vroeg maar moet hier wel, opvang naar keuze zit snel vol hier :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157643835
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:05 schreef Madivi het volgende:
Molo, gefeliciteerd!

Kiwisoep, hoe lang moet je nog wachten voordat je het weet? Ook best lastig van de schoonfamilie, hopelijk zijn ze niet te teleurgesteld als het toch een meisje is. Mijn vader zegt ook vanaf begin dat hij denkt/hoopt dat het twee meiden zijn, zie toch wel beetje op tegen zijn reactie. :{

Lamb, als ik koffie drink (ik lust het weer *O* ! ) heb ik daarna een stuiterballenbuikbaby. Kun je ook nog proberen :D !
Ratwizzle, vervelend van je pijn zeg, hopelijk helpen de oefeningen goed. Is het op je werk misschien mogelijk wat aanpassingen te maken om verergering te voorkomen?
Ja, ik geef alleen nog les op de begane grond. Dat scheelt veel trappen. Verder is er niet zoveel dat zij kunnen doen. Ik werk al minder, dat maakt al veel verschil. Zelf moet ik even op zoek naar een rugzak in plaats van mijn zware juffen-school-tas. Ik geef Engels, dus dat houdt wel in dat ik altijd een tas heb met veel boeken en veel nakijkwerk :') .

Over jongen/meisje: Ik snap die focus op het geslacht niet zo. Zijn er werkelijk mensen die liever het één dan het ander hebben? En familie moet zich daar maar over op de vlakte houden hoor }:| .

Lamb, sterke koffie of koude cola drinken? Dat hielp hier nog wel eens om een stuiterballenbuikbaby te krijgen :D .

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 11:22:38 ]
  woensdag 18 november 2015 @ 13:36:40 #155
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157646658
Even inbreken: vanochtend termijnecho gehad en alles was goed O+
UD wordt 9 juni, ik ben dus een dagje verder dan ik zelf dacht.

Over een week de nekplooimeting en hopen dat alles goed is. En dan kan eindelijk het nieuws de wijde wereld in!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 18 november 2015 @ 13:39:41 #156
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157646723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik geef alleen nog les op de begane grond. Dat scheelt veel trappen. Verder is er niet zoveel dat zij kunnen doen. Ik werk al minder, dat maakt al veel verschil. Zelf moet ik even op zoek naar een rugzak in plaats van mijn zware juffen-school-tas. Ik geef Engels, dus dat houdt wel in dat ik altijd een tas heb met veel boeken en veel nakijkwerk :') .

Over jongen/meisje: Ik snap die focus op het geslacht niet zo. Zijn er werkelijk mensen die liever het één dan het ander hebben? En familie moet zich daar maar over op de vlakte houden hoor }:| .

Lamb, sterke koffie of koude cola drinken? Dat hielp hier nog wel eens om een stuiterballenbuikbaby te krijgen :D .
Er is dus niet heel veel meer wat ze bij je werk kunnen aanpassen; zou wel heel vervelend zijn als je echt vervroegd moet stoppen -O-

En wat betreft voorkeur: ik heb wel een lichte voorkeur :@ Maar als ik het andere krijg is het ook gewoon leuk. Is gewoon een mindset die dan even om moet.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 18 november 2015 @ 14:03:48 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_157647215
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Zoe_Hart het volgende:

Over een week de nekplooimeting en hopen dat alles goed is. En dan kan eindelijk het nieuws de wijde wereld in!
Leuk! Wil je in de OP?
Ik denk trouwens dat jij een jongen krijgt. Geen idee waarom :')
disclaimer
  woensdag 18 november 2015 @ 14:04:42 #158
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157647235
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Leuk! Wil je in de OP?
Ik denk trouwens dat jij een jongen krijgt. Geen idee waarom :')
Ja graag! :D

En dat denk ik ook en ik heb ook geen idee waarom :')
  woensdag 18 november 2015 @ 14:08:11 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157647304
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Zoe_Hart het volgende:

^O^

Echt veel juni babies man :D

Ik heb het hier op werk vandaag aan de meesten verteld, het is inmiddels wel beetje te zien en ik wil het ook gewoon kwijt. Verloskundige zei dat er erg weinig kans is dat het nu nog fout gaat dus ik vind het prima zo.
  woensdag 18 november 2015 @ 14:11:40 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_157647374
als ik nog meer dingen in de OP moet aanpassen gil maar even, ben er nu toch :P
disclaimer
  woensdag 18 november 2015 @ 14:21:35 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157647563
Je mag mij er wel bij donderen :)
Zelfde datum als Chanty.
pi_157647569
Zoe! Wat fijn! Plaatje showen!

En hoeraaaa Molo meer juni-aanwas. Juni 4 evahhhh! Wat een actie van het kopieerapparaat :+
pi_157647814
Wat fijn ZoeHart! O+

Madivi, ik ben dit weekend 12 weken, nog zo'n 8 wkn wachten dus haha.
pi_157648883
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat wil je weten qua verhaal? :P

Ja is redelijk vroeg maar moet hier wel, opvang naar keuze zit snel vol hier :)
Dat weet ik dus niet, maar stormqueen noemt het bijzondere strepen dus dat maakt me nieuwsgierig.

Zoe, fijn van de goede echo!
Gaan jullie alleen nekplooimeting doen, of ook de combinatietest?
En voor een nekplooimeting krijg je dan een extra echo toch?
  woensdag 18 november 2015 @ 15:25:03 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157648922
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:23 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, maar stormqueen noemt het bijzondere strepen dus dat maakt me nieuwsgierig.

Zoe, fijn van de goede echo!
Gaan jullie alleen nekplooimeting doen, of ook de combinatietest?
Ah op die manier. Ik ken SQ al heel wat jaren, ook tijdje buiten Fok om, dus denk dat ze dat bedoelt ;)
Is toch altijd extra grappig als je 'een bekende' voorbij ziet komen hier
  woensdag 18 november 2015 @ 15:26:24 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_157648960
Ja, precies dat inderdaad ;)
disclaimer
  woensdag 18 november 2015 @ 16:44:16 #167
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157650712
Van de een op de andere seconde duizelig, misselijk, zweet brekt me uit en krampen. Moet ik de vk bellen of wat is dit?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157650844
Bij twijfel bellen!
pi_157651048
Bellen! :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157651061
Bellen kan nooit kwaad!

Ik herken het verder niet, ook toen het bij mij misging geen krampen gehad maar dat zegt voor jou natuurlijk niks. Ik zou gewoon even overleggen :)
pi_157651189
De eerste symptomen had ik vaker in het begin van mn zwangerschap en even wat zouts en zoets eten hielp wel, maar krampen herken ik niet :N Gewoon even bellen is nooit erg!
pi_157651461
Sterkte met wachten Luna, hopelijk zakt de pijn snel!

Welkom Molo en zoe-hart!!!

Hier gisteren weer goed gekeurd door de gyn. Ze was vrij die ochtend maar er waren wel afspraken ingepland! Uur zitten wachten en toen was ze er toch... Redelijk gestressed en enigszins toen we hartje wilden luisteren bleek er ook geen bed te staan. Alleen een stoel met beugels en een echo apparaat... Dus even snel mogen kijken
pi_157652100
Molo *O* van harte!

Luna, nog even geduld dus.. Spannend :*

Zoe, een goede echo O+ wat fijn!

Hier is de loodgieter geweest *O* Godzijdank, we kunnen (als het goed is) weer douchen. En een sticker van de vk! Van mij mag ze komen, wij zitten er klaar voor O+ (maar met 't ongeduld valt 't alles mee, lief en ik zijn allebei heel ontspannen en alles voelt fijn en veilig)
  woensdag 18 november 2015 @ 18:31:02 #174
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157653174
Man heeft even gebeld. Waarschijnlijk plotselinge daling van de bloeddruk. Niks ergs en idd ff wat eten en rustig aan doen. Krampen zijn er nog wel maar dat kan toeval zijn.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157655921
Bij mij kwam dat idd ook door een daling van mijn bloeddruk. Heb het vaak tijdens het douchen. Alleen die krampen heb ik er dan niet bij. Hopelijk gaan die zo weer weg!

Molo welkom!

Twee jongetjes voor Madivi *O*

Fijn van de goede echo Zoe!

En veel sterkte voor Luna, slopende weken dit :* Ik ga duimen voor een goede uitslag!

Bloesem fijn dat er weer gedouched kan worden. Hopelijk is het nu klaar met alle lekkage ellende en kunnen jullie rustig gaan wachten op jullie meisje.

Mijn baby doet koprollen volgens mij. En af en toe voel ik handjes ofzo die proberen naar buiten te wriemelen ofzo. Heel scherp en naar gevoel en ik schiet echt omhoog van mijn stoel als het gebeurd. Collega's vinden het hilarisch :')
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157656149
Chanty, goed dat er gebeld is en fijn dat je iets van geruststelling kon krijgen :*

Sicilia, grabbeldoos :D Gek he, zo'n tuimelaartje O+

Editje: dat lichaam wordt wel verwarrend zo tegen 't einde he? Elke keer wee'tjes, die wel elke keer wat heftiger zijn, maar dan almaar niet doorzetten. Dus elke avond lig ik op de bank te voorweeen en denk ik JA ZOU HET?? O+ :@

[ Bericht 33% gewijzigd door Bloesem. op 18-11-2015 20:50:30 ]
  donderdag 19 november 2015 @ 08:57:39 #177
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157664634
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef Madivi het volgende:

[..]

Shopaholic, twee meiden wat leuk! Hoe bevalt het hebben van een tweeling tot nu toe? Ze hebben ieder een eigen vruchtzak en placenta, dus waarschijnlijk twee-eiig. Maar in theorie kan ook heel vroeg gesplitst zijn en het toch één-eiig zijn, dat weten we pas zeker na de geboorte (door uiterlijk of dna onderzoek).
Een of twee-eiig kan dus allebei. Spannend. Als het een jongen en een meisje zouden zijn, was het gelijk duidelijk!
Hoe het tot nu toe bevalt een tweeling? In het begin was het erg druk (komt ook door de start die we hebben gemaakt. Te vroeg geboren, 2 maanden ziekenhuis, N heeft een hartoperatie gehad en had erge last van reflux. Voordat we de juiste medicijnen hadden was het september.) en kwam ik echt nergens aan toe. Was ik blij als mijn moeder of schoonmoeder kwamen helpen met het huishouden. Maar het wordt steeds makkelijker! Ze kunnen nu allebei zichzelf vermaken en heb ik tijd om het huishouden of iets leuks te doen :) ze zijn ook gewoon leuk samen. Zitten nu ook naar elkaar te lachen etc.
pi_157665404
Razztwizzle, is een (school)tas/koffer op wieltjes geen optie, scheelt weer iets misschien?

Zoe en sprotje fijn dat alles goed was!

Sicilia, zo bijzonder!

Bloesem, spannend de laatste loodjes! Er rommelt duidelijk al wat daar van binnen zo te horen.

Shopaholic, dat klinkt zeker als een heftige start! Was er een verklaring waarom ze zo vroeg gekomen zijn? Ik denk dat ik idd ook maar moet gaan instellen op het inschakelen van hulptroepen in het begin (best lastig vind ik dat).

Ik begin steeds meer last van misselijkheid en m'n bekken te krijgen, had echt gehoopt dat het nu wat beter zou gaan. Volgende week in ieder geval even naar de manueel therapeut...

Doet hier ook iemand zwangerschapscursussen? Bij mij in de buurt is zwangerschapszwemmen en yoga, ik twijfel nog een beetje wat ik wil doen.
  donderdag 19 november 2015 @ 10:31:37 #179
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157665734
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef Madivi het volgende:

Shopaholic, dat klinkt zeker als een heftige start! Was er een verklaring waarom ze zo vroeg gekomen zijn? Ik denk dat ik idd ook maar moet gaan instellen op het inschakelen van hulptroepen in het begin (best lastig vind ik dat).

Helaas/gelukkig geen oorzaak voor de vroeggeboorte. Waarschijnlijk gewoon omdat het er 2 waren. Aan de ene kant fijn om te weten dat er niks aan de hand was. Aan de andere kant blijf ik me toch een soort van 'schuldig' voelen en afvragen waarom ze toch zo vroeg zijn gekomen.
pi_157665820
Ik kan me voorstellen dat dat rot voelt, hoewel je daar natuurlijk geen enkele invloed op/schuld aan had! Aangezien ze nu gezellig tegen elkaar zitten te lachen is het ondanks die pittige start wel goed gekomen,toch? *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')