Ook zo'n nummer om deuren yoki-style te gaan bewerken.quote:
Dat had ik niet gelezen. Ik zag ineens dat ik de lapo had, dus ik klikte "nieuw deel". En typte datgene dat ik typte... Ik druk zonder verwachting op "invoeren" en zie ineens dat het een nieuw topic isquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had toch al gezegd dat ik geen nieuwe zou openen?
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had ik niet gelezen. Ik zag ineens dat ik de lapo had, dus ik klikte "nieuw deel". En typte datgene dat ik typte... Ik druk zonder verwachting op "invoeren" en zie ineens dat het een nieuw topic is
Ik mag van Harry geen splitsquotes meer doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook.
DWHN zou dat dus wel doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Zouden ze grappen maken over gisteren?
Nee, dat is nog te vroeg voor het openbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Zouden ze grappen maken over gisteren?
Volgens de TV niet. We hebbe zelfs het voorstukje al gezien. Met een woordgrap die je een 10 zou geven (Agatha Kwistie)quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens de online gids komt 10 jaar Ik Vertrek.
En nu die walgelijke reclame met die anti-rook kindersquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens de TV niet. We hebbe zelfs het voorstukje al gezien. Met een woordgrap die je een 10 zou geven (Agatha Kwistie)
Hoe meer kinderen roken, hoe meer kinderen doodgaan. Ik steun roken door en voor kinderenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu die walgelijke reclame met die anti-rook kinders
Ik moet meteen aan van die Noord-koreaanse kinderen denken, wat een satansgebroed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar een Youtube van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fixedquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan kinderen denken, wat een satansgebroed.
Heb jij ook adblock op je TVquote:
quote:
Komt ook nogal fascistisch over ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan van die Noord-koreaanse kinderen denken, wat een satansgebroed.
geindoctrineerde kinderen, staan straks met bomgordeltjes in de sigarenwinkel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ook nogal fascistisch over ja.
LDTKV en ik ook....quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tim en ik vinden het jammer dat deze kinderen niet in Parijs waren gisteren.
Nee, maar ik was aan het lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het is meteen weer stil hier. Zijn mensen een leven aan het veinzen of zo?
Het is fijn om te zien dat FOK! toch nog een SC heeft die kanslozer is dan deze.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:59 schreef vaduz het volgende:
Of ze denken hard na wat in de FHF SC te postten.
Harry en timmm keken net nog tv.quote:
Hoezo kanslozer? In 2016 wordt de FHF SC het populairste topic op fok!quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is fijn om te zien dat FOK! toch nog een SC heeft die kanslozer is dan deze.
Ik gun het je. Het wordt trouwens wel eens tijd dat je een UI neemt. Slowchatten zonder UI kan eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoezo kanslozer? In 2016 wordt de FHF SC het populairste topic op fok!
Deze discussie hebben we al een halfjaar terug gevoerdquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gun het je. Het wordt trouwens wel eens tijd dat je een UI neemt. Slowchatten zonder UI kan eigenlijk niet.
Daarom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al een halfjaar terug gevoerd
Ik ga een UI-politie beginnen, die users met een UI opspoort en sommeert hun UI op te geven op straffe van virtuele ebola.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom.Hoog tijd om tot hervatting over te gaan.
Succes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik ga een UI-politie beginnen, die users met een UI opspoort en sommeert hun UI op te geven op straffe van virtuele ebola.
Het is dan ook de UI!politie, welke beschermd is door de UI!knokploeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Succes.Ik wil er trouwens wel even op wijzen dat UI-politie™ een geregistreerd handelsmerk van het Elfletterig-FOK!-imperium is.
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan de muzieksmaak van LTVDK.
Waar is je UI?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Oh, de hele tijd alquote:
Nee, ik heb hem net 1,5 minuut geleden ingesteldquote:Op zondag 15 november 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, de hele tijd al?
Ja Mijn PC gooit wel eens wat afbeeldingen door elkaar op 1 of andere manier.
Pas maar op. Binnekort heb je virtuele ebolaquote:Op zondag 15 november 2015 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik was even bang dat YokiKater meedeed aan de actie van vaduz.
Gelukkig is dat niet zo.
Hallo, je wordt bij deze gesommeert je UI in te trekken op straffe van virtuele ebola binnen 7 dagen. Bedankt voor de medewerking.quote:
Hallo, je wordt bij deze gesommeert je UI in te trekken op straffe van virtuele ebola binnen 7 dagen. Bedankt voor de medewerking.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 00:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Pas maar op. Binnekort heb je virtuele ebola
Hulde aan deze mod.quote:Op zondag 15 november 2015 00:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hallo, je wordt bij deze gesommeert op te houden met dit kansloze gequote op straffe van een slotje binnen een seconde.
Gr Gr
Oeehhh ik heb altijd al Ebola willen hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 00:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hallo, je wordt bij deze gesommeert je UI in te trekken op straffe van virtuele ebola binnen 7 dagen. Bedankt voor de medewerking.
Gr Gr
jamaar jamaar, die clip is gewoon legendarischquote:Op zondag 15 november 2015 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd weer datzelfde nummer. Bij dezen een paar A-ha-nummers van na 2000:
Zelf weten. Ik denk dat je dan vrij snel tegen een ban aanloopt. Jouw keuze natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Openen we het volgende bazen topic: ONZ / Nizno zei gesommeert
Valt wel mee, ga vandaag in ONZ geen topic meer openen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik denk dat je dan vrij snel tegen een ban aanloopt. Jouw keuze natuurlijk.
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.quote:Op zondag 15 november 2015 00:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Valt wel mee, ga vandaag in ONZ geen topic meer openen.
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.
In mijn tijdzone is het nog zaterdag een kleine 3 kwartier.quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.
Noem je Uccie nu een smurf?quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.
NL forum NL tijd.quote:Op zondag 15 november 2015 00:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
In mijn tijdzone is het nog zaterdag een kleine 3 kwartier.
En vaduz dusquote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.
Ik zou niet durven. Ik ben altijd heel aardig tegen Uccie. Behalve als ze in Zwolle is en niet komt buurten.quote:
Ik ben meteen madpanda.quote:
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die komt hier haast nooit.
te vaak met fok!vakantiequote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die komt hier haast nooit.
Maar ik was niet alleen in Zwollywood.quote:Op zondag 15 november 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik ben altijd heel aardig tegen Uccie. Behalve als ze in Zwolle is en niet komt buurten.
Vanaf nu ga je vaak gequoted worden.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.
Is gezellig hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.
Ik weet wie het is.quote:
Euh, want? Omdat hij mij goed vindt??quote:
Iedereen die vaduz afkapt, verdient lof.quote:
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Euh, want? Omdat hij mij goed vindt??
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaardquote:Op zondag 15 november 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die vaduz afkapt, verdient lof.
Maar jij bent ook goed hoor.
* Elfletterig geeft Harry een virtuele aai over de bol...
Hij had het gemogen ook als ik een man zou zijn :pquote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.
Iemand is hier jelly hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaard
Had ik niet eens door, met die Sinterklaas- en Zwarte Piet-figuurtjes voor iedere username.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.
Nepotisme? Harry heeft zich gewoon ingelikt. Heel subtiel, maar wel knap. En toen hij eenmaal een Yvonne Award won, was er geen houden meer aan.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaard
Ja die popjes zijn leukquote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik niet eens door, met die Sinterklaas- en Zwarte Piet-figuurtjes voor iedere username.
Denken dat fok! een democratie is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nepotisme? Harry heeft zich gewoon ingelikt. Heel subtiel, maar wel knap. En toen hij eenmaal een Yvonne Award won, was er geen houden meer aan.
Wanneer zijn er trouwens weer NWS-verkiezingen en POL-verkiezingen?
Niet weten dat Nizno een dame isquote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik niet eens door, met die Sinterklaas- en Zwarte Piet-figuurtjes voor iedere username.
Dame?quote:
Hier ben je al snel sjiekdefiebel hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dame?
Oeh dat klinkt wel erg sjiekdefriek!
Google stuk?quote:
Oke dan ben ik fanquote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier ben je al snel sjiekdefiebel hoor.
Jij weet!quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij weet!
Ik lust heel graaag eissen!! En ik eet ze doooor elkaar!
Kun je voor mij een topic sluiten?quote:Op zondag 15 november 2015 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij weet!
Ik lust heel graaag eissen!! En ik eet ze doooor elkaar!
Mn UI is gewoon een pasfoto hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken Nizno niet zo goed.En de UI verraadt ook al niet veel.
Ik ken Nizno van de Hunt, dan weet je dat soort dingen wel.quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nizno niet kennenquote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je er alsnog 1 in onz geplaats ondanks je belofte?quote:
Ja dat!quote:Op zondag 15 november 2015 00:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nizno niet kennenIn WGR baggeren
Schaam je
Nee dezen topic:SPT / Toer van Hansquote:Op zondag 15 november 2015 00:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je er alsnog 1 in onz geplaats ondanks je belofte?
Zo sportief ben ik niet. Maak maar een tr.quote:
Laat dan maar. Beetje jammer dat er op fok! geen fans zijn van de Toer van Hansquote:Op zondag 15 november 2015 00:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zo sportief ben ik niet. Maak maar een tr.
Mensen aanraden om te stornerenquote:Op zondag 15 november 2015 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom weinig in WGR, het spijt me.
Mwach. Ik vergeef je.quote:Op zondag 15 november 2015 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom weinig in WGR, het spijt me.
Mani zou het wel leuk vinden denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 00:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Laat dan maar. Beetje jammer dat er op fok! geen fans zijn van de Toer van Hans
Mensen een fokvakantie gunnen. Dat doen er meer.quote:Op zondag 15 november 2015 00:50 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mensen aanraden om te stornerenZou iedereen moeten doen
Ik ben dit jaar al 9 maanden opgeteld geweest. Dat was echt fantastischquote:Op zondag 15 november 2015 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mensen een fokvakantie gunnen. Dat doen er meer.
quote:Op zondag 15 november 2015 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mwach. Ik vergeef je.
Omdat je me een goeie mod vindt.
Welterustenquote:Op zondag 15 november 2015 00:53 schreef Nizno het volgende:
Maar goed. Ik was al aan het afsluiten.
Vaduz! Denk aan je belofte. Geen topics in ONZ deze zondag de 15e november!
En baggeren in WGR al helemaal niet.
Daar went hij wel aan.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 00:53 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik anders straf?quote:Op zondag 15 november 2015 00:53 schreef Nizno het volgende:
2 seconden copy paste facebook imgur.quote:Op zondag 15 november 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hier aan gewerkt?
Okéquote:Op zondag 15 november 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 seconden copy paste facebook imgur.
Want ik ga natuurlijk niet zelf een uur de handleiding van paint lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
Ik ben al dubbel zo lang Redactie Frontpage als dat ik NWS-mod ben geweest. Wacht dacht je daarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit Pauw terug te kijken, vind die vrouw vervelend.quote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al dubbel zo lang Redactie Frontpage als dat ik NWS-mod ben geweest. Wacht dacht je daarvan?
Ik zit (nieuwe) muziek te luisteren. Straks om 03.00 uur het Democratische debat kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit Pauw terug te kijken, vind die vrouw vervelend.
Omdat mij dat erg interesseertquote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Specularium het volgende:
Omdat jij echt helemaal niks te doen hebt.
quote:
Is Pauw nog een beetje interessant dan?quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuker dan dat gelul van die Democraten.quote:Op zondag 15 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is Pauw nog een beetje interessant dan?
Hoezo?quote:Op zondag 15 november 2015 03:22 schreef Specularium het volgende:
Fokker heeft ook moemoe weggejaagd.
Dat is best jammer. We moeten haar teruglokken.quote:Op zondag 15 november 2015 03:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sinds die vuige kaap is ze hier niet meer geweest.
Gisteren, of nu is het eergisteren natuurlijk, was het pas een ramp. Wat een slechte uitzending met Frits Barend en paardenlul Freriksquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allebei een beetje denk ikquote:Op zondag 15 november 2015 05:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ben je nog laat wakker of vroeg opgestaan?
Ik heb het Democratische debat gekeken. Geen duidelijke winnaar. Clinton bleef overeind. O'Malley heeft wel wat terrein gewonnen (hoop ik).quote:
Clinton hoeft niet te winnen, alleen niet te verliezenquote:Op zondag 15 november 2015 05:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het Democratische debat gekeken. Geen duidelijke winnaar. Clinton bleef overeind. O'Malley heeft wel wat terrein gewonnen (hoop ik).
Klöpt.quote:Op zondag 15 november 2015 06:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Clinton hoeft niet te winnen, alleen niet te verliezen
Ik keur dit goedquote:Op zondag 15 november 2015 06:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk oprecht dat ik eens oliebollen ga maken vandaag.
Neuh, maar tegen mdma zegen alle tieners ja.quote:Op zondag 15 november 2015 06:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij aan de coke bent?
Ga slapen ventje, morgen weer school.quote:Op zondag 15 november 2015 06:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neuh, maar tegen mdma zegen alle tieners ja.
Zit je weer eens de boel te verdraaien, timmmmm.quote:Op zondag 15 november 2015 06:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij aan de coke bent?
Wut?quote:Op zondag 15 november 2015 06:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neuh, maar tegen mdma zegen alle tieners ja.
Hey Njos, beetje somber weer. Wil vanmiddag even met de camera op pad maar kan nog steeds geen inspiratie vinden.quote:
Ergens heen gaan waar je nog nooit geweest bent. Een chique buurt ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Njos, beetje somber weer. Wil vanmiddag even met de camera op pad maar kan nog steeds geen inspiratie vinden.
Ik wilde naar de haven als het een beetje waait, ziet er wel leuk uit met die golven.quote:Op zondag 15 november 2015 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ergens heen gaan waar je nog nooit geweest bent. Een chique buurt ofzo
Weer is somber ja, hier waait het al sinds gisterenavond heel hard.
Oja, daar moet je mee oppassen idd. Anders in een vrachtwagen klimmen en je in een bananendoos verstoppen.quote:Op zondag 15 november 2015 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde naar de haven als het een beetje waait, ziet er wel leuk uit met die golven.
Weet niet of ik de chique buurt wel in mag, de grenzen zijn denk ik dicht en ik ben toch allochtoon.
Dat moet ik ook nog, maar ik heb geen zin.quote:Op zondag 15 november 2015 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
En ik ben aan het opruimen, was weer een klerezooi.
Oh dat is wel een goeie, het is toch lastig om als allochtoon nog leuke gezellige plekjes te vinden om te schieten in deze huidige tijd.quote:Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, daar moet je mee oppassen idd. Anders in een vrachtwagen klimmen en je in een bananendoos verstoppen.
Hehehehehe.quote:Op zondag 15 november 2015 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie, het is toch lastig om als allochtoon nog leuke gezellige plekjes te vinden om te schieten in deze huidige tijd.
Ik ga nu even koffie zetten voor het zo binnenvallende AT, heb jij enig idee met hoeveel ze zijn en of ze het erg vinden als ik melkpoeder heb ipv koffiemelk?quote:
Acht man, en ze drinken hun koffie zwart met suiker.quote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nu even koffie zetten voor het zo binnenvallende AT, heb jij enig idee met hoeveel ze zijn en of ze het erg vinden als ik melkpoeder heb ipv koffiemelk?
Top, dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 15 november 2015 11:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Acht man, en ze drinken hun koffie zwart met suiker.
klopt...heb er zelfs al ruzie over gehadquote:
Oh? Vertel.quote:Op zondag 15 november 2015 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
klopt...heb er zelfs al ruzie over gehad
Met een NRA steunende Republikeins stemmende Amerikaanse redneck, die vond dat als je niet zichtbaar laat zien dat je tegen moslims in het algemeen bent (alleen abortuskliniek in de brand stekende christenen zijn namelijk goed) je de aanslagen steunt.quote:
klinkt als een leuke discussie.quote:Op zondag 15 november 2015 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een NRA steunende Republikeins stemmende Amerikaanse redneck, die vond dat als je niet zichtbaar laat zien dat je tegen moslims in het algemeen bent (alleen abortuskliniek in de brand stekende christenen zijn namelijk goed) je de aanslagen steunt.
Zoiets, was laat en in een aparte FB groep die ergens anders over gaat en de discussie is weggehaald.
Ze is compleet wereldvreemd, snapt niet eens goed dat ik in een ander land woon dan waar Parijs in ligt. Maar dat soort mensen ventileert wel een hoop domheid.quote:
Hahaha, MERICUH!!!quote:Op zondag 15 november 2015 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is compleet wereldvreemd, snapt niet eens goed dat ik in een ander land woon dan waar Parijs in ligt. Maar dat soort mensen ventileert wel een hoop domheid.
Ja, gelukkig zitten ze ver weg.quote:
Ja ik was al een cocktail aan het maken van ruitenwisservloeistof en allesreiniger.quote:
Ik ontbijtkoek met nutella ...quote:Op zondag 15 november 2015 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik was al een cocktail aan het maken van ruitenwisservloeistof en allesreiniger.
quote:
Ontbijtkoek is lekker met een dikke laag goeie roomboter. Niets meer en niets minder.quote:
Met boter en hagelslag is nog veel lekkerderquote:Op zondag 15 november 2015 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is lekker met een dikke laag goeie roomboter. Niets meer en niets minder.
Nee, er moet geen chocolade in de buurt van mijn ontbijtkoek.quote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met boter en hagelslag is nog veel lekkerderDie nutella was niet echt een succes, niet voor herhaling vatbaar.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is lekker met een dikke laag goeie roomboter. Niets meer en niets minder.
Jawel joh, die kruiden van ontbijtkoek zijn bijna hetzelfde als die van kruidnoten, en chocolade + kruidnoten is een gouden combinatiequote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er moet geen chocolade in de buurt van mijn ontbijtkoek.
Wiequote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef d4v1d het volgende:
Heeft Elfletterig de hesjes voor de vrijwilligers van de intocht van sinterklaas verzonnen ofzo.
Stond heel groot STAF op. Nja, logish. Die mensen zijn staf.. Daaromheen stond "De .. van Sinterklaar" in kleine letters
Chocolade kruidnoten wel, maar geen chocolade bij mijn ontbijtkoek...ik houd van segregatie.quote:Op zondag 15 november 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, die kruiden van ontbijtkoek zijn bijna hetzelfde als die van kruidnoten, en chocolade + kruidnoten is een gouden combinatie
Ik niet, gewoon die chocolade assimileren dmv boterquote:Op zondag 15 november 2015 13:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Chocolade kruidnoten wel, maar geen chocolade bij mijn ontbijtkoek...ik houd van segregatie.
Ik kots van mensen zoals jou.quote:Op zondag 15 november 2015 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon die chocolade assimileren dmv boter
Nee nee nee, chocolade heeft zijn eigen plekje en dat moet het kennen.quote:Op zondag 15 november 2015 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon die chocolade assimileren dmv boter
En nu hoef ik de komende uren niets meer te eten.quote:
Chocola uit de reet van pietquote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu hoef ik de komende uren niets meer te eten.
Ok..ik eet de hele week niet meer.quote:
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nee nee, chocolade heeft zijn eigen plekje en dat moet het kennen.
Sorryquote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu hoef ik de komende uren niets meer te eten.
Nee, maar dit is principieelquote:
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, dat kruidige van ontbijtkoek gaat gewoon goed samen met hagelslag (wel pure uiteraard).quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, dat kruidige van ontbijtkoek gaat gewoon goed samen met hagelslag (wel pure uiteraard).
Alsof ik dat dan ga toegevenquote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, dat kruidige van ontbijtkoek gaat gewoon goed samen met hagelslag (wel pure uiteraard).
Melkhagelslag is voor mensen die hun koffie met melk en suiker drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof ik dat dan ga toegeven
Overigens heb ik idd alleen maar pure hagelslag, melk is zo laf.
Niks mis met een lekkere cappucino met suikerquote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melkhagelslag is voor mensen die hun koffie met melk en suiker drinken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb altijd vlokken ipv hagelslag. En geen puur.
Neem dan gewoon warme chocolademelk.quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere cappucino met suiker
Zijn vaak wel mensen die hun kraan niet in een belachelijke positie hebben gemonteerd.quote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat ze er makkelijk bij kunnen om die vergalde koffie nog extra te verdunnen met water zekerquote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn vaak wel mensen die hun kraan niet in een belachelijke positie hebben gemonteerd.
Dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan gewoon warme chocolademelk.
Cappuccino is gewoon warme melk waar je een smaakje bijgooit, net als chocolademelk dusquote:
Is niet dezelde smaak he, Nelis.quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cappuccino is gewoon warme melk waar je een smaakje bijgooit, net als chocolademelk dus
quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cappuccino is gewoon warme melk waar je een smaakje bijgooit, net als chocolademelk dus
Net als dat cappuccino niet naar koffie smaakt dus.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is niet dezelde smaak he, Nelis.
Dus dat.quote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cappuccino is 1/3 espresso, 1/3 warme melk en 1/3 melkschuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerderheid is melk, oftewel melk met een smaakjequote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cappuccino is 1/3 espresso, 1/3 warme melk en 1/3 melkschuim.
Leg mij eens uit wat je nou bedoelt
Nouuu dat loopt niet zo precies hoor. Bij Latte Machiatto zijn dat wel de verhoudingen. De verhoudingen van een cappuccino hangen ervan af wat je ermee wil. Schenkschuim voor figuurtjes is bijvoorbeeld al heel anders dan een 'gewone' cappuccinoquote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cappuccino is 1/3 espresso, 1/3 warme melk en 1/3 melkschuim.
Leg mij eens uit wat je nou bedoelt
Ja natuurlijk, van boerenkool is de meerderheid aardappelen, dus als je boerkool eet, kun je net zo goed friet eten.quote:Op zondag 15 november 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerderheid is melk, oftewel melk met een smaakje
Je bent een barbaar weet je dat?quote:Op zondag 15 november 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerderheid is melk, oftewel melk met een smaakje
Sinds wanneer....quote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, van boerenkool is de meerderheid aardappelen, dus als je boerkool eet, kun je net zo goed friet eten.
Ja oke, dat zijn details, maar dat van LTDKV slaat op de achterwerk van mijn schoonmoeder.quote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nouuu dat loopt niet zo precies hoor. Bij Latte Machiatto zijn dat wel de verhoudingen. De verhoudingen van een cappuccino hangen ervan af wat je ermee wil. Schenkschuim voor figuurtjes is bijvoorbeeld al heel anders dan een 'gewone' cappuccino
Dit klopt natuurlijk niet Harry. Door de verdeling van de drie componenten proef je soms heftiger koffie en soms heftiger melk of schuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaromquote:
Ja precies...melkschuim lepelenquote:Op zondag 15 november 2015 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit klopt natuurlijk niet Harry. Door de verdeling van de drie componenten proef je soms heftiger koffie en soms heftiger melk of schuim.
Als je zo'n onderontwikkelde tokkie bent die zijn cappuccino roert wellicht wel, maar dan verdien je ook niet beter
Ja, of patat.quote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, van boerenkool is de meerderheid aardappelen, dus als je boerkool eet, kun je net zo goed friet eten.
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?quote:Op zondag 15 november 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik wel met ltvdkkl eens ben dat een dry cappuccino beduidend lekkerder is dan een natte.
Had jij de petitie al getekend?quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het nu weer over Elflettering?
Laat die jongen eens met rust.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?
#koffienoob
Droog is met enkel schuim en nat is met schuim en melkquote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?
#koffienoob
Oh dan drink ik eigenlijk alleen droge.quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Droog is met enkel schuim en nat is met schuim en melk
Normale cappuccinos zijn het met melk en schuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan drink ik eigenlijk alleen droge.
Gewoon espresso zonder flauwekulletjes is beter.quote:Op zondag 15 november 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik wel met ltvdkkl eens ben dat een dry cappuccino beduidend lekkerder is dan een natte.
Precies, decadent gedoe allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
Ik drink gewoon zwarte koffie, geen gezeur.
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen somsquote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon espresso zonder flauwekulletjes is beter.
Ja maar dan proef ik de koffie niet meerquote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normale cappuccinos zijn het met melk en schuim.
Nee dat is Yoki, ik heb gewoon ruige stoppelsquote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen soms
Dat mag geen baard heten manquote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen soms
Ik ben geen hipsterquote:Op zondag 15 november 2015 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is Yoki, ik heb gewoon ruige stoppels
Helemaal niet?quote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink geen koffie meer want dat mag niet van de dokter
Nee meestal deze:quote:Op zondag 15 november 2015 14:02 schreef Fokker89 het volgende:
Waarschijnlijk is dit de espresso die LTKVD drinkt:
[ afbeelding ]
Prima spul, moet wel melkschuim bij.quote:
Ik heb toch 's ochtends helemaal geen tijd om te gaan klooien met bonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |