Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan de muzieksmaak van LTVDK.
Waar is je UI?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Oh, de hele tijd alquote:
Nee, ik heb hem net 1,5 minuut geleden ingesteldquote:Op zondag 15 november 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, de hele tijd al?
Ja Mijn PC gooit wel eens wat afbeeldingen door elkaar op 1 of andere manier.
Pas maar op. Binnekort heb je virtuele ebolaquote:Op zondag 15 november 2015 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik was even bang dat YokiKater meedeed aan de actie van vaduz.
Gelukkig is dat niet zo.
Hallo, je wordt bij deze gesommeert je UI in te trekken op straffe van virtuele ebola binnen 7 dagen. Bedankt voor de medewerking.quote:
Hallo, je wordt bij deze gesommeert je UI in te trekken op straffe van virtuele ebola binnen 7 dagen. Bedankt voor de medewerking.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 00:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Pas maar op. Binnekort heb je virtuele ebola
Hulde aan deze mod.quote:Op zondag 15 november 2015 00:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hallo, je wordt bij deze gesommeert op te houden met dit kansloze gequote op straffe van een slotje binnen een seconde.
Gr Gr
Oeehhh ik heb altijd al Ebola willen hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 00:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hallo, je wordt bij deze gesommeert je UI in te trekken op straffe van virtuele ebola binnen 7 dagen. Bedankt voor de medewerking.
Gr Gr
jamaar jamaar, die clip is gewoon legendarischquote:Op zondag 15 november 2015 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd weer datzelfde nummer. Bij dezen een paar A-ha-nummers van na 2000:
Zelf weten. Ik denk dat je dan vrij snel tegen een ban aanloopt. Jouw keuze natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Openen we het volgende bazen topic: ONZ / Nizno zei gesommeert
Valt wel mee, ga vandaag in ONZ geen topic meer openen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik denk dat je dan vrij snel tegen een ban aanloopt. Jouw keuze natuurlijk.
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.quote:Op zondag 15 november 2015 00:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Valt wel mee, ga vandaag in ONZ geen topic meer openen.
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.
In mijn tijdzone is het nog zaterdag een kleine 3 kwartier.quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.
Noem je Uccie nu een smurf?quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.
NL forum NL tijd.quote:Op zondag 15 november 2015 00:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
In mijn tijdzone is het nog zaterdag een kleine 3 kwartier.
En vaduz dusquote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.
Ik zou niet durven. Ik ben altijd heel aardig tegen Uccie. Behalve als ze in Zwolle is en niet komt buurten.quote:
Ik ben meteen madpanda.quote:
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die komt hier haast nooit.
te vaak met fok!vakantiequote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die komt hier haast nooit.
Maar ik was niet alleen in Zwollywood.quote:Op zondag 15 november 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik ben altijd heel aardig tegen Uccie. Behalve als ze in Zwolle is en niet komt buurten.
Vanaf nu ga je vaak gequoted worden.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.
Is gezellig hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.
Ik weet wie het is.quote:
Euh, want? Omdat hij mij goed vindt??quote:
Iedereen die vaduz afkapt, verdient lof.quote:
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Euh, want? Omdat hij mij goed vindt??
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaardquote:Op zondag 15 november 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die vaduz afkapt, verdient lof.
Maar jij bent ook goed hoor.
* Elfletterig geeft Harry een virtuele aai over de bol...
Hij had het gemogen ook als ik een man zou zijn :pquote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.
Iemand is hier jelly hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |