In mijn tijdzone is het nog zaterdag een kleine 3 kwartier.quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Houd ik je aan. De hele zondag niet dus.
Noem je Uccie nu een smurf?quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.
NL forum NL tijd.quote:Op zondag 15 november 2015 00:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
In mijn tijdzone is het nog zaterdag een kleine 3 kwartier.
En vaduz dusquote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in NWS-SC, de vergaarbak van alles dat blauw, donkerblauw en redactie FP is.
Ik zou niet durven. Ik ben altijd heel aardig tegen Uccie. Behalve als ze in Zwolle is en niet komt buurten.quote:
Ik ben meteen madpanda.quote:
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die komt hier haast nooit.
te vaak met fok!vakantiequote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die komt hier haast nooit.
Maar ik was niet alleen in Zwollywood.quote:Op zondag 15 november 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik ben altijd heel aardig tegen Uccie. Behalve als ze in Zwolle is en niet komt buurten.
Vanaf nu ga je vaak gequoted worden.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.
Is gezellig hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik een quotealert krijg.
Ik weet wie het is.quote:
Euh, want? Omdat hij mij goed vindt??quote:
Iedereen die vaduz afkapt, verdient lof.quote:
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Euh, want? Omdat hij mij goed vindt??
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaardquote:Op zondag 15 november 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die vaduz afkapt, verdient lof.
Maar jij bent ook goed hoor.
* Elfletterig geeft Harry een virtuele aai over de bol...
Hij had het gemogen ook als ik een man zou zijn :pquote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.
Iemand is hier jelly hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |