quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
Ik ben al dubbel zo lang Redactie Frontpage als dat ik NWS-mod ben geweest. Wacht dacht je daarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit Pauw terug te kijken, vind die vrouw vervelend.quote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al dubbel zo lang Redactie Frontpage als dat ik NWS-mod ben geweest. Wacht dacht je daarvan?
Ik zit (nieuwe) muziek te luisteren. Straks om 03.00 uur het Democratische debat kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit Pauw terug te kijken, vind die vrouw vervelend.
Omdat mij dat erg interesseertquote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Specularium het volgende:
Omdat jij echt helemaal niks te doen hebt.
quote:
Is Pauw nog een beetje interessant dan?quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuker dan dat gelul van die Democraten.quote:Op zondag 15 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is Pauw nog een beetje interessant dan?
Hoezo?quote:Op zondag 15 november 2015 03:22 schreef Specularium het volgende:
Fokker heeft ook moemoe weggejaagd.
Dat is best jammer. We moeten haar teruglokken.quote:Op zondag 15 november 2015 03:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sinds die vuige kaap is ze hier niet meer geweest.
Gisteren, of nu is het eergisteren natuurlijk, was het pas een ramp. Wat een slechte uitzending met Frits Barend en paardenlul Freriksquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allebei een beetje denk ikquote:Op zondag 15 november 2015 05:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ben je nog laat wakker of vroeg opgestaan?
Ik heb het Democratische debat gekeken. Geen duidelijke winnaar. Clinton bleef overeind. O'Malley heeft wel wat terrein gewonnen (hoop ik).quote:
Clinton hoeft niet te winnen, alleen niet te verliezenquote:Op zondag 15 november 2015 05:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het Democratische debat gekeken. Geen duidelijke winnaar. Clinton bleef overeind. O'Malley heeft wel wat terrein gewonnen (hoop ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |