Had ik niet eens door, met die Sinterklaas- en Zwarte Piet-figuurtjes voor iedere username.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat jij geen man bent, anders had hij zo aan je billetjes willen zitten.
Nepotisme? Harry heeft zich gewoon ingelikt. Heel subtiel, maar wel knap. En toen hij eenmaal een Yvonne Award won, was er geen houden meer aan.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Buigen voor mensen die doormiddel van nepotisme een positie hebben vergaard
Ja die popjes zijn leukquote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik niet eens door, met die Sinterklaas- en Zwarte Piet-figuurtjes voor iedere username.
Denken dat fok! een democratie is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nepotisme? Harry heeft zich gewoon ingelikt. Heel subtiel, maar wel knap. En toen hij eenmaal een Yvonne Award won, was er geen houden meer aan.
Wanneer zijn er trouwens weer NWS-verkiezingen en POL-verkiezingen?
Niet weten dat Nizno een dame isquote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik niet eens door, met die Sinterklaas- en Zwarte Piet-figuurtjes voor iedere username.
Dame?quote:
Hier ben je al snel sjiekdefiebel hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dame?
Oeh dat klinkt wel erg sjiekdefriek!
Google stuk?quote:
Oke dan ben ik fanquote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier ben je al snel sjiekdefiebel hoor.
Jij weet!quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij weet!
Ik lust heel graaag eissen!! En ik eet ze doooor elkaar!
Kun je voor mij een topic sluiten?quote:Op zondag 15 november 2015 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij weet!
Ik lust heel graaag eissen!! En ik eet ze doooor elkaar!
Mn UI is gewoon een pasfoto hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken Nizno niet zo goed.En de UI verraadt ook al niet veel.
Ik ken Nizno van de Hunt, dan weet je dat soort dingen wel.quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nizno niet kennenquote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je er alsnog 1 in onz geplaats ondanks je belofte?quote:
Ja dat!quote:Op zondag 15 november 2015 00:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nizno niet kennenIn WGR baggeren
Schaam je
Nee dezen topic:SPT / Toer van Hansquote:Op zondag 15 november 2015 00:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je er alsnog 1 in onz geplaats ondanks je belofte?
Zo sportief ben ik niet. Maak maar een tr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |