Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?quote:Op zondag 15 november 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik wel met ltvdkkl eens ben dat een dry cappuccino beduidend lekkerder is dan een natte.
Had jij de petitie al getekend?quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het nu weer over Elflettering?
Laat die jongen eens met rust.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?
#koffienoob
Droog is met enkel schuim en nat is met schuim en melkquote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?
#koffienoob
Oh dan drink ik eigenlijk alleen droge.quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Droog is met enkel schuim en nat is met schuim en melk
Normale cappuccinos zijn het met melk en schuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan drink ik eigenlijk alleen droge.
Gewoon espresso zonder flauwekulletjes is beter.quote:Op zondag 15 november 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik wel met ltvdkkl eens ben dat een dry cappuccino beduidend lekkerder is dan een natte.
Precies, decadent gedoe allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
Ik drink gewoon zwarte koffie, geen gezeur.
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen somsquote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon espresso zonder flauwekulletjes is beter.
Ja maar dan proef ik de koffie niet meerquote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normale cappuccinos zijn het met melk en schuim.
Nee dat is Yoki, ik heb gewoon ruige stoppelsquote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen soms
Dat mag geen baard heten manquote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen soms
Ik ben geen hipsterquote:Op zondag 15 november 2015 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is Yoki, ik heb gewoon ruige stoppels
Helemaal niet?quote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink geen koffie meer want dat mag niet van de dokter
Nee meestal deze:quote:Op zondag 15 november 2015 14:02 schreef Fokker89 het volgende:
Waarschijnlijk is dit de espresso die LTKVD drinkt:
[ afbeelding ]
Prima spul, moet wel melkschuim bij.quote:
Ik heb toch 's ochtends helemaal geen tijd om te gaan klooien met bonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |