Zodat ze er makkelijk bij kunnen om die vergalde koffie nog extra te verdunnen met water zekerquote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn vaak wel mensen die hun kraan niet in een belachelijke positie hebben gemonteerd.
Dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan gewoon warme chocolademelk.
Cappuccino is gewoon warme melk waar je een smaakje bijgooit, net als chocolademelk dusquote:
Is niet dezelde smaak he, Nelis.quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cappuccino is gewoon warme melk waar je een smaakje bijgooit, net als chocolademelk dus
quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cappuccino is gewoon warme melk waar je een smaakje bijgooit, net als chocolademelk dus
Net als dat cappuccino niet naar koffie smaakt dus.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is niet dezelde smaak he, Nelis.
Dus dat.quote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melkhagelslag is voor mensen die hun koffie met melk en suiker drinken
Cappuccino is 1/3 espresso, 1/3 warme melk en 1/3 melkschuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerderheid is melk, oftewel melk met een smaakjequote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cappuccino is 1/3 espresso, 1/3 warme melk en 1/3 melkschuim.
Leg mij eens uit wat je nou bedoelt
Nouuu dat loopt niet zo precies hoor. Bij Latte Machiatto zijn dat wel de verhoudingen. De verhoudingen van een cappuccino hangen ervan af wat je ermee wil. Schenkschuim voor figuurtjes is bijvoorbeeld al heel anders dan een 'gewone' cappuccinoquote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cappuccino is 1/3 espresso, 1/3 warme melk en 1/3 melkschuim.
Leg mij eens uit wat je nou bedoelt
Ja natuurlijk, van boerenkool is de meerderheid aardappelen, dus als je boerkool eet, kun je net zo goed friet eten.quote:Op zondag 15 november 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerderheid is melk, oftewel melk met een smaakje
Je bent een barbaar weet je dat?quote:Op zondag 15 november 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerderheid is melk, oftewel melk met een smaakje
Sinds wanneer....quote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, van boerenkool is de meerderheid aardappelen, dus als je boerkool eet, kun je net zo goed friet eten.
Ja oke, dat zijn details, maar dat van LTDKV slaat op de achterwerk van mijn schoonmoeder.quote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nouuu dat loopt niet zo precies hoor. Bij Latte Machiatto zijn dat wel de verhoudingen. De verhoudingen van een cappuccino hangen ervan af wat je ermee wil. Schenkschuim voor figuurtjes is bijvoorbeeld al heel anders dan een 'gewone' cappuccino
Dit klopt natuurlijk niet Harry. Door de verdeling van de drie componenten proef je soms heftiger koffie en soms heftiger melk of schuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaromquote:
Ja precies...melkschuim lepelenquote:Op zondag 15 november 2015 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit klopt natuurlijk niet Harry. Door de verdeling van de drie componenten proef je soms heftiger koffie en soms heftiger melk of schuim.
Als je zo'n onderontwikkelde tokkie bent die zijn cappuccino roert wellicht wel, maar dan verdien je ook niet beter
Ja, of patat.quote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, van boerenkool is de meerderheid aardappelen, dus als je boerkool eet, kun je net zo goed friet eten.
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?quote:Op zondag 15 november 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik wel met ltvdkkl eens ben dat een dry cappuccino beduidend lekkerder is dan een natte.
Had jij de petitie al getekend?quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het nu weer over Elflettering?
Laat die jongen eens met rust.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?
#koffienoob
Droog is met enkel schuim en nat is met schuim en melkquote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een droge cappucino, koffiebonen met melkpoeder?
#koffienoob
Oh dan drink ik eigenlijk alleen droge.quote:Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Droog is met enkel schuim en nat is met schuim en melk
Normale cappuccinos zijn het met melk en schuim.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan drink ik eigenlijk alleen droge.
Gewoon espresso zonder flauwekulletjes is beter.quote:Op zondag 15 november 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik wel met ltvdkkl eens ben dat een dry cappuccino beduidend lekkerder is dan een natte.
Precies, decadent gedoe allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
Ik drink gewoon zwarte koffie, geen gezeur.
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen somsquote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon espresso zonder flauwekulletjes is beter.
Ja maar dan proef ik de koffie niet meerquote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normale cappuccinos zijn het met melk en schuim.
Nee dat is Yoki, ik heb gewoon ruige stoppelsquote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen soms
Dat mag geen baard heten manquote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon LTVDK zonder flauwekulletjes is ook beter maar toch heb je zo'n hipsterbaard. Zo gaan doe dingen soms
Ik ben geen hipsterquote:Op zondag 15 november 2015 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is Yoki, ik heb gewoon ruige stoppels
Helemaal niet?quote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink geen koffie meer want dat mag niet van de dokter
Nee meestal deze:quote:Op zondag 15 november 2015 14:02 schreef Fokker89 het volgende:
Waarschijnlijk is dit de espresso die LTKVD drinkt:
[ afbeelding ]
Prima spul, moet wel melkschuim bij.quote:
Ik heb toch 's ochtends helemaal geen tijd om te gaan klooien met bonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |