Jawel joh, die kruiden van ontbijtkoek zijn bijna hetzelfde als die van kruidnoten, en chocolade + kruidnoten is een gouden combinatiequote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er moet geen chocolade in de buurt van mijn ontbijtkoek.
Wiequote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef d4v1d het volgende:
Heeft Elfletterig de hesjes voor de vrijwilligers van de intocht van sinterklaas verzonnen ofzo.
Stond heel groot STAF op. Nja, logish. Die mensen zijn staf.. Daaromheen stond "De .. van Sinterklaar" in kleine letters
Chocolade kruidnoten wel, maar geen chocolade bij mijn ontbijtkoek...ik houd van segregatie.quote:Op zondag 15 november 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, die kruiden van ontbijtkoek zijn bijna hetzelfde als die van kruidnoten, en chocolade + kruidnoten is een gouden combinatie
Ik niet, gewoon die chocolade assimileren dmv boterquote:Op zondag 15 november 2015 13:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Chocolade kruidnoten wel, maar geen chocolade bij mijn ontbijtkoek...ik houd van segregatie.
Ik kots van mensen zoals jou.quote:Op zondag 15 november 2015 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon die chocolade assimileren dmv boter
Nee nee nee, chocolade heeft zijn eigen plekje en dat moet het kennen.quote:Op zondag 15 november 2015 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon die chocolade assimileren dmv boter
En nu hoef ik de komende uren niets meer te eten.quote:
Chocola uit de reet van pietquote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu hoef ik de komende uren niets meer te eten.
Ok..ik eet de hele week niet meer.quote:
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nee nee, chocolade heeft zijn eigen plekje en dat moet het kennen.
Sorryquote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu hoef ik de komende uren niets meer te eten.
Nee, maar dit is principieelquote:
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, dat kruidige van ontbijtkoek gaat gewoon goed samen met hagelslag (wel pure uiteraard).quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, dat kruidige van ontbijtkoek gaat gewoon goed samen met hagelslag (wel pure uiteraard).
Alsof ik dat dan ga toegevenquote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, dat kruidige van ontbijtkoek gaat gewoon goed samen met hagelslag (wel pure uiteraard).
Melkhagelslag is voor mensen die hun koffie met melk en suiker drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof ik dat dan ga toegeven
Overigens heb ik idd alleen maar pure hagelslag, melk is zo laf.
Niks mis met een lekkere cappucino met suikerquote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melkhagelslag is voor mensen die hun koffie met melk en suiker drinken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb altijd vlokken ipv hagelslag. En geen puur.
Neem dan gewoon warme chocolademelk.quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere cappucino met suiker
Zijn vaak wel mensen die hun kraan niet in een belachelijke positie hebben gemonteerd.quote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melkhagelslag is voor mensen die hun koffie met melk en suiker drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |