Klöpt.quote:Op zondag 15 november 2015 06:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Clinton hoeft niet te winnen, alleen niet te verliezen
Ik keur dit goedquote:Op zondag 15 november 2015 06:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk oprecht dat ik eens oliebollen ga maken vandaag.
Neuh, maar tegen mdma zegen alle tieners ja.quote:Op zondag 15 november 2015 06:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij aan de coke bent?
Ga slapen ventje, morgen weer school.quote:Op zondag 15 november 2015 06:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neuh, maar tegen mdma zegen alle tieners ja.
Zit je weer eens de boel te verdraaien, timmmmm.quote:Op zondag 15 november 2015 06:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij aan de coke bent?
Wut?quote:Op zondag 15 november 2015 06:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neuh, maar tegen mdma zegen alle tieners ja.
Hey Njos, beetje somber weer. Wil vanmiddag even met de camera op pad maar kan nog steeds geen inspiratie vinden.quote:
Ergens heen gaan waar je nog nooit geweest bent. Een chique buurt ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Njos, beetje somber weer. Wil vanmiddag even met de camera op pad maar kan nog steeds geen inspiratie vinden.
Ik wilde naar de haven als het een beetje waait, ziet er wel leuk uit met die golven.quote:Op zondag 15 november 2015 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ergens heen gaan waar je nog nooit geweest bent. Een chique buurt ofzo
Weer is somber ja, hier waait het al sinds gisterenavond heel hard.
Oja, daar moet je mee oppassen idd. Anders in een vrachtwagen klimmen en je in een bananendoos verstoppen.quote:Op zondag 15 november 2015 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde naar de haven als het een beetje waait, ziet er wel leuk uit met die golven.
Weet niet of ik de chique buurt wel in mag, de grenzen zijn denk ik dicht en ik ben toch allochtoon.
Dat moet ik ook nog, maar ik heb geen zin.quote:Op zondag 15 november 2015 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
En ik ben aan het opruimen, was weer een klerezooi.
Oh dat is wel een goeie, het is toch lastig om als allochtoon nog leuke gezellige plekjes te vinden om te schieten in deze huidige tijd.quote:Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, daar moet je mee oppassen idd. Anders in een vrachtwagen klimmen en je in een bananendoos verstoppen.
Hehehehehe.quote:Op zondag 15 november 2015 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie, het is toch lastig om als allochtoon nog leuke gezellige plekjes te vinden om te schieten in deze huidige tijd.
Ik ga nu even koffie zetten voor het zo binnenvallende AT, heb jij enig idee met hoeveel ze zijn en of ze het erg vinden als ik melkpoeder heb ipv koffiemelk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |