Pauw leest niet, die stopt enkel zijn blote lid in de vochtige tochtkanalen van vrouwen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft Pauw dat boek echt gelezen.. of heeft de redactie de vragen voorbereid
Dat tekent zijn worsteling, mede vanuit zijn geloof, met het uit de kast komen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Tofik Dibi heeft veel rare termen nodig om z'n aangeboren seksuele geaardheid te beschrijven.
Iets met Groenlinks kamerlid-verleden?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Maar waar heeft Tofik al deze media-aandacht aan verdiend?
Gewoon omdat het een Mocro is of wat? Hij zal niet de eerste Mocro zijn die uit de kast komt neem ik aan.
Hij is een prominente politicus van allochtone afkomst geweest. En zijn coming-out is in die zin nieuwswaardig omdat hij uit een cultuur komt waar dat onderwerp heel moeilijk ligt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Maar waar heeft Tofik al deze media-aandacht aan verdiend?
Gewoon omdat het een Mocro is of wat? Hij zal niet de eerste Mocro zijn die uit de kast komt neem ik aan.
Prominent.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is een prominente politicus van allochtone afkomst geweest. En zijn coming-out is in die zin nieuwswaardig omdat hij uit een cultuur komt waar dat onderwerp heel moeilijk ligt.
Dat was hij wel degelijk natuurlijk. Hij was één van de bekendste gezichten van GroenLinks en is notabene in de race geweest voor het fractievoorzitterschap bij die partij.quote:
Ja iedere homo in heel Nederland doet dat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Doen alle homo's dat? Een park inlopen om seks te hebben?
Hij had zichzelf aangeboden voor die race, dat zicht weinig over zijn al dan niet prominente rol.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was hij wel degelijk natuurlijk. Hij was één van de bekendste gezichten van GroenLinks en is notabene in de race geweest voor het fractievoorzitterschap bij die partij.
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja iedere homo in heel Nederland doet dat.
GroenLinks is natuurlijk ook een kleine partij. Dus je valt al snel op. Zeker als je er zo lang zit als hij. Won ook nog iets van een politiek talent van het jaar verkiezing. Tofik is gewoon een prominent kamerlid geweest. Een van de bekendste van de kamer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had zichzelf aangeboden voor die race, dat zicht weinig over zijn al dan niet prominente rol.
Vond zijn rol toch enigszins prominent, hij wist zichzelf in de kijker te spelen en botste veel met Wilders.
Wat dat betreft is het veel makkelijker om homo te zijn, als je als hetero tenminste niet wil betalen voor seks.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Doen alle homo's dat? Een park inlopen om seks te hebben?
Hij zocht foute mannen, op internet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
Wacht even, waarom was hij in elkaar geslagen? Heb ik even gemist...
Dat zei hij niet maar waarschijnlijk gewoon omdat het een irritant ventje is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
Wacht even, waarom was hij in elkaar geslagen? Heb ik even gemist...
Ja, prominent. Hij was een beeldbepalend persoon bij GroenLinks. Bij relatief kleine fracties vallen politici meer op dan wanneer ze één van de 40 kamerleden van een grote fractie zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zei hij niet maar waarschijnlijk gewoon omdat het een irritant ventje is.
"Dan ga ik nu deze microfoon rectaal inbrengen dames en heren!"quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BAM!!!
[ afbeelding ]
Dibi klampt zich vast aan de positieve reacties op zijn coming out en negeert de negatieve reacties. Zo las ik op een discussiesite dat hij van het dak moest worden gegooid.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims en homo's, blijft tenenkrommend
Wat voor foute mannen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zocht foute mannen, op internet.
vertel ons meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zocht foute mannen, op internet.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Te veel ballen tegenaan gehad.
De vraag is wat overheerst. De negatieve reacties of de positieve reacties.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dibi klampt zich vast aan de positieve reacties op zijn coming out en negeert de negatieve reacties. Zo las ik op een discussiesite dat hij van het dak moest worden gegooid.
slachtofferrolquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze man vindt zichzelf veel te interessant.
Omdat alleen PVVérs hatelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Hoe weet Tofik dat die hatelijke reacties van PVV'ers zijn?
PVV facebookpagina's zijn een bijeenkomst van bedreigingen/scheldpartijen enzquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Hoe weet Tofik dat die hatelijke reacties van PVV'ers zijn?
Kun je nagaan wat voor signaal hiermee wordt afgegeven aan moslims die nog in de kast zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marokkanenlogica, als je veel hebt bereikt dan compenseert het wel dat je homo bent
gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou het probleem met 'merry christmas' op je starbucks-beker![]()
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul over Starbucks.
Misschien, je weet het nooit. Sanders klimt omhoog op dit moment maar Clinton heeft wel een grote voorsprong. Wie weetquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het wordt toch Bush vs. Clinton
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De vraag is wat overheerst. De negatieve reacties of de positieve reacties.
Volgens mij zijn de negatieve reacties uitzonderingen, of 'stoerdoenerij' zoals je dat ook op FOK! tegenkomt.
Al blijven mensen graag denken dat iedere moslim de duivel zelf is.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.
Die koffie die er in zit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is niet eens koffie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bush is al kansloos.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn voor de wereldpolitiekquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien, je weet het nooit. Sanders klimt omhoog op dit moment maar Clinton heeft wel een grote voorsprong. Wie weet
Zal wel lekker politiek correct zijn van Starbucks om geen Merry Christmas bekers meer te gebruiken...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat zou maximaal genot zijn ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie graag Trump vs Sanders.
Media geeft Clinton veel aandacht dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 10 november 2015 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn voor de wereldpolitiek
Maar het gros blijft veilig stemmen, nu helemaal met bekende namen
Maar toch zijn met name Geenstijl en PVV'ers die er een probleem mee hebben hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.
Doe mij Martin O'Malley maar. Vrijwel dezelfde standpunten (op sommige onderwerpen zelfs beter dan Sanders) en bovendien ruim 20 jaar jonger. Sanders is 74....quote:
Maar wat is het probleem??quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel lekker politiek correct zijn van Starbucks om geen Merry Christmas bekers meer te gebruiken...
Ik heb de indruk dat het merendeel er negatief op reageert. Dat zijn dan wel vnl. Marokkaanse PVV' ers.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.
Carson of Trump waarschijnlijk of een andere republikein die opeens een grote sprong maakt. Alles kan en het is nog vroegquote:
Moslims of Hindu's zullen zich er wel niet prettig bij voelen. Dat Christmas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem??
Overal staat toch merry christmas op? Volgens mij heb ik was gemist
Wie?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe mij Martin O'Malley maar. Vrijwel dezelfde standpunten (op sommige onderwerpen zelfs beter dan Sanders) en bovendien ruim 20 jaar jonger. Sanders is 74....
Dan mag Bush vanavond (lokale tijd) in het vierde debat wel eens meer laten zien dan zijn matige optredens in de drie vorige debatten. Voorlopig staat hij vijfde in de peilingen bij de Republikeinen en er is geen stijgende lijn te ontdekken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij wilde per se Tofik nog ff zien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af en duik mijn bedje in
Toestemming zal wel gevraagd zijn via de ouders.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de privacy van dat menneke wel gewaarborgd? Zo herkenbaar op tv.
WTF?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moslims of Hindu's zullen zich er wel niet prettig bij voelen. Dat Christmas.
Ghehequote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilde per se Tofik nog ff zien.
Gaat er nu een natte droom over krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond hem niet echt Tof.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zet al mijn geld op Rubio. Carson en Trump zakken vanzelf door het ijs. Cruz is te conservatief, Bush doet tot nu toe niks anders dan door het ijs zakken.quote:
Moest van z'n ouders anders kreeg hij klappen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de privacy van dat menneke wel gewaarborgd? Zo herkenbaar op tv.
sowquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Moest van z'n ouders anders kreeg hij klappen.
Gejank, gekots, geplas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een baby die zijn ouders mishandelde?
Echt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zat dat wijf nou breeduit te smilen naar die brandwonden foto?
Als je je kind schijnbaar als zo'n last ervaart, breng het dan bij een pleeggezin onder, denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Vork boven het fornuis en je kind ermee verbranden, hoe verzin je het.
Sick iddquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Vork boven het fornuis en je kind ermee verbranden, hoe verzin je het.
Als dat regelmatig gebeurt wel ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Zonder ontbijt naar school, mishandeling!
Er zijn zelfs ouders die verplichten om hun kind de hele dag niet te laten eten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als dat regelmatig gebeurt wel ja.
Die veganistische freak van jaren geleden die haar zoontje ook meesleurde in haar waan bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn zelfs ouders die verplichten om hun kind de hele dag niet te laten eten.
Die kreeg er mooi van langs van Hugo Borst.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die veganistische freak van jaren geleden die haar zoontje ook meesleurde in haar waan bijvoorbeeld ja.
Hugo Borst was meer een leek dan griezelmevrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die kreeg er mooi van langs van Hugo Borst.
Oh vast, maar met zijn statement bij DWDD had hij toen echt wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hugo Borst was meer een leek dan griezelmevrouw.
En dat statement was?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh vast, maar met zijn statement bij DWDD had hij toen echt wel gelijk.
Ik dacht dat je het fragment wel kende, het is een bekend fragment.quote:
http://www.npo.nl/de-wereld-draait-door/25-03-2008/VARA_101163504quote:Op woensdag 11 november 2015 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het fragment wel kende, het is een bekend fragment.
Kan het echter niet volledig terugvinden, wel deze samenvatting:
Ik ken het fragment. Vond Borst nu niet bepaald sterk. Het komt erop neer dat hij een deskundige (welke deskundige eigenlijk?) gebeld heeft en hij mevrouw maar een extremist vindt.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het fragment wel kende, het is een bekend fragment.
Kan het echter niet volledig terugvinden, wel deze samenvatting:
quote:Op woensdag 11 november 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/de-wereld-draait-door/25-03-2008/VARA_101163504
Zoals Borst wel vaker doet. Viel nog mee dat hij hier eerst informatie had ingewonnen hoewel hij er niet boven staat om vervolgens selectief te vertellen wat hij meegekregen had.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die kreeg er mooi van langs van Hugo Borst.
Not!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar toch zijn met name Geenstijl en PVV'ers die er een probleem mee hebben hoor.
Volgens mij was hij gemiddeld gezien nog wel kleiner en lichter dan zijn leeftijdsgenoten, maar waar ik me eerder zorgen maakte is dat deze jongeman verscheurd werd door aan de ene kant de loyaliteit naar zijn moeder toe en druk van de buitenwereld op zijn moeder...quote:Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Zoals Borst wel vaker doet. Viel nog mee dat hij hier eerst informatie had ingewonnen hoewel hij er niet boven staat om vervolgens selectief te vertellen wat hij meegekregen had.
Overigens vind ik het zelf ook maar een gevaarlijke bezigheid om iets als dit te doen. Echter moet ook gezegd worden dat hij jaren later weer op tv is geweest en er gewoon gezond uit zag. Verder is het niet zo dat die mevrouw zo super extreem is, aangezien haar andere zoon wel gewoon alles eet.
Ik wist niet dat jij zoveel mensen kent...quote:Op woensdag 11 november 2015 16:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Not!
Geen enkele Nederlander heeft moeite met de geaardheid van wie dan ook.
Naast dat het gevaarlijk is om eigen wetenschap toe te passen en te promoten is dit inderdaad ook een ding. Maar hij heeft dit ook gewoon vastgehouden toen hij ouder werd.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gemiddeld gezien nog wel kleiner en lichter dan zijn leeftijdsgenoten[quote] Zeker. Maar heel raar is dit niet, zeker op die leeftijd. Toegegeven, destijds dacht ik ook dat het daarmee te maken had, maar de waarheid ligt dus anders.
[quote] maar waar ik me eerder zorgen maakte is dat deze jongeman verscheurd werd door aan de ene kant de loyaliteit naar zijn moeder toe en druk van de buitenwereld op zijn moeder..
Een beetje zoals religie inderdaad. Vind het fout dat ze hem op die manier in de media bracht. Maar het punt is dat het maar de vraag is in hoeverre ze gevaarlijk bezig was.quote:Zijn moeder benadrukte steeds in elk interview dat het zijn eigen vrije keuze was, maar de omstandigheden waarin zij als gezin terecht kwamen, kan je afvragen of er nog wel sprake kan zijn van een 'vrije keuze'...
Je maakt een rommeltje van je quotes, maar dat vergeef ik jequote:Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Naast dat het gevaarlijk is om eigen wetenschap toe te passen en te promoten is dit inderdaad ook een ding. Maar hij heeft dit ook gewoon vastgehouden toen hij ouder werd.
[..]
Een beetje zoals religie inderdaad. Vind het fout dat ze hem op die manier in de media bracht. Maar het punt is dat het maar de vraag is in hoeverre ze gevaarlijk bezig was.
Overigens is het gegeven dat haar andere zoon wel alles eet, wel redelijk bewijs van die vrije keus.
Die heroïne werd gemaakt door een dochteronderneming (Di-AcetylM) van het ziekenhuis voor de zorg van verslaafden. Opzich niets mis mee. Maar de winst die werd gemaakt, schijnt buiten de boeken gehouden te worden en deels uitgekeerd te zijn aan aandeelhouders.quote:
quote:Slotervaartziekenhuis verdiende miljoen aan heroïne
Via de ziekenhuisapotheker van het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam heeft het ziekenhuis jarenlang miljoenen euro’s winst kunnen maken op de productie en levering van heroïne. In hun boek onthullen journalisten Bas Soetenhorst en Jeroen Wester hoe deze productie en handel van heroïne jarenlang geheim kon blijven. In Pauw vertelt het duo het verhaal van de zogenaamde ‘heroïne-bv’ en de overeenkomst met het ministerie van Volksgezondheid, dat alles rondom de heroïnehandel geheim moet blijven.
Bert van der Roest stal tienduizenden euro’s van Straatnieuws
Oud-raadslid Bert van der Roest verduisterde tienduizenden euro’s bij de Utrechtse daklozenkrant Straatnieuws. Dit voorval kostte hem niet alleen zijn zetel, maar ook zijn reputatie. De rechter veroordeelde hem onder meer voor een taakstraf van 240 uur. Over zijn ervaringen schreef hij de roman ‘De leugen voorbij’. Vanavond praat hij bij Pauw voor het eerst op televisie over de affaire.
Jacht op illegale tatoeëerders geopend
De jacht op illegale tatoeëerders is geopend. De afgelopen vier jaar heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit 500 illegale praktijken opgerold. Voor beroepstatoeëerders zijn de thuiswerkers een doorn in het oog, maar uiteindelijk verdienen ze er ook weer geld aan als eigenaren van een ‘mislukte tattoo’ hun kunstwerk bij hun laten herstellen. In Pauw vertelt tattookoning Henk Schiffmacher over de gevaren van wildgroei in de tatoeagewereld.
Ja, jij.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand Tijl bij VI even sturen?
quote:Op woensdag 11 november 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand Tijl bij VI even sturen?
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Een ziekenhuis dat heroïne produceert...dat is toch de wereld op zijn kop.
Effectieve pijnstillerquote:Op woensdag 11 november 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Juist niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Morfine is toch wat anders dan heroïne?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:20 schreef Baszh het volgende:
[..]
Effectieve pijnstiller![]()
Diamorphine noemen ze het in een ziekenhuis trouwens
kloptquote:Op woensdag 11 november 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Morfine is toch wat anders dan heroïne?
T'is morfine maar dan net wat anders, sterker en je bent sneller verslaafdquote:Op woensdag 11 november 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
...ben een harddrugnoob
Zie het als appelmoes en mayonaise.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
...ben een harddrugnoob
Tegen dit soort figuren wel grappig.quote:
Koperen randje aan het verhaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ginger zijn en dan van der Roest heten
Zijn vader had roest in zijn pijpquote:Op woensdag 11 november 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Koperen randje aan het verhaal.
Neefje van Quincy.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
Jongen rechtsachter Pauw is erg verdacht.
Weer zo een die zichzelf veel te belangrijk vindtquote:Op woensdag 11 november 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meid met hoedje achter Pauw heeft sterallures
Irl kom ik ook genoeg van die types tegen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meid met hoedje achter Pauw heeft sterallures
Het gaat harder waaien vanaf vrijdagquote:Op woensdag 11 november 2015 23:37 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Irl kom ik ook genoeg van die types tegen.
Chanant inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een gênante vertoning dit.
Powned mag inderdaad ook wel stoppen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Powned kan nog veel van Ferry leren.
Dat is het schaamhaar van een straatkantverkoper die hij in zak heeft gestoken.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat hij ook aan Movember meedoet. Maakt hem sympathiek!
Om daar vervolgens ook een boek over te schijven en flink te cashen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die springt na de uitzending voor een trein.
Het is dan ook een PvdA'er.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Omdat ik hebzuchtig ben en ik soms niet goed nadenk bij de consequenties van mijn acties.
Klaar.
Boek slijten net zoals 50% van het volk dat aan die tafel plaats neemt.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef Djoetma het volgende:
Wat dacht die klaploper te kunnen doen bij Pauw?
Powned heeft eigenlijk nooit een meerwaarde gehad. Puur amusement die zichzelf wijs maken dat ze iets bij te dragen hebben terwijl ze ondertussen politiek willen bedrijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Powned mag inderdaad ook wel stoppen.
Pauw wil tegenwoordig ook goedkoop scoren.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Bert had niet moeten aanschuiven hier. Zijn er al genoeg die hem willen afbranden vanwege zijn gedrag.
Blijkbaar. Ik word doodmoe van dat gedrag.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw wil tegenwoordig ook goedkoop scoren.
Met een rechts geluid is niks mis mee, maar dit soort goedkope en opruiende interviews hebben geen enkele toegevoegde waarde op de publieke omroep. WNL was wat dat betreft een stuk beschaafder.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:42 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Powned heeft eigenlijk nooit een meerwaarde gehad. Puur amusement die zichzelf wijs maken dat ze iets bij te dragen hebben terwijl ze ondertussen politiek willen bedrijven.
Politiek moet je sowieso geen kleur hebben. Maar ik doelde inderdaad aan de amusementswaarde die ze in hun content leggen door tendentieus te zijn en de nodige opruiing.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Met een rechts geluid is niks mis mee, maar dit soort goedkope en opruiende interviews hebben geen enkele toegevoegde waarde op de publieke omroep. WNL was wat dat betreft een stuk beschaafder.
De VARA is netzogoed een propaganda platform voor de PvdA.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:49 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Politiek moet je sowieso geen kleur hebben. Maar ik doelde inderdaad aan de amusementswaarde die ze in hun content leggen door tendentieus te zijn en de nodige opruiing.
WNL was eigenlijk ook bullshit aangezien ze gewoon de spreekbuis waren van De Telegraaf plus met mensen als Joost Eerdmans die in gesprek met Wilders volledig zonder kritiek een 'interview' voert, of een Eva Jinek die stelt dat 150.000 Euro een middeninkomen is.
Als je vooraf al aangeeft dat je van een bepaalde politieke richting komt en dat geluid wil vertegenwoordigen, ben je gewoon niet serieus te nemen.
Ze hebben inderdaad een politiek kleur door de bezetting van verschillende posities. Maar ze brengen dat niet als een vooringenomen 'geluid'. Als PvdA-ers in die programma's zitten worden ze gewoon kritisch bejegend. Iets dat bij WNL nìet gebeurde met verschillende politici. De VARA promoot geen specifiek politiek geluid.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De VARA is netzogoed een propaganda platform voor de PvdA.
Die nodigen wel iedereen uit, alleen Gerard Wilders wil er nooit zitten.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De VARA is netzogoed een propaganda platform voor de PvdA.
Erg verschillend per soortquote:Op woensdag 11 november 2015 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Hoelang kun je dat eigenlijk terugvinden via tests, doping?
Op zich nodigden ze bij WNL ook iedereen wel uit. Al was da vaak wel met het idee om de 'tegenstanders' eens flink aan te pakken, zoals hier:quote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die nodigen wel iedereen uit, alleen Gerard Wilders wil er nooit zitten.
Maarja, WNL is ook ontzettend kinderachtige aids.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:56 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op zich nodigden ze bij WNL ook iedereen wel uit. Al was da vaak wel met het idee om de 'tegenstanders' eens flink aan te pakken, zoals hier:
Die Half Acht show met Merel was anders wel puur genot.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maarja, WNL is ook ontzettend kinderachtige aids.
Dat vind ik dus totaal niet zo. Een programma als DWDD brengt een zeer links georiënteerde boodschap en ook Pauw is sinds dat Witteman er niet meer bij zit veel linkser geworden. Alleen al de manier waarop ze dat hele vluchtelingendebat voeren is gewoon een grote propaganda show.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een politiek kleur door de bezetting van verschillende posities. Maar ze brengen dat niet als een vooringenomen 'geluid'. Als PvdA-ers in die programma's zitten worden ze gewoon kritisch bejegend. Iets dat bij WNL nìet gebeurde met verschillende politici. De VARA promoot geen specifiek politiek geluid.
Punt is dat iedereen zijn zegje kan doen en dat er geen scheve journalistiek bedreven wordt door bij de één zeer kritisch te zijn en bij de ander niet. Sterker nog, sociaal-democraten hebben als een van de voornaamste eigenschappen dat ze elkaar de tent uitvechten. Dit is ook de reden dat de mensen die op een partij aan de linkerkant van het spectrum stemmen vooral op de eigen partij stemmen waardoor ze meer verdeeld zijn, waar de rechterkant een stuk pragmatischer zijn. Zo erg dat PVV-ers net zo makkelijk op de VVD stemmen ondanks dat de PvdA qua programma veel dichter bij de PVV staat.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat vind ik dus totaal niet zo. Een programma als DWDD brengt een zeer links georiënteerde boodschap en ook Pauw is sinds dat Witteman er niet meer bij zit veel linkser geworden. Alleen al de manier waarop ze dat hele vluchtelingendebat voeren is gewoon een grote propaganda show.
Het is amusement van de onderste plank.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:42 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Powned heeft eigenlijk nooit een meerwaarde gehad. Puur amusement die zichzelf wijs maken dat ze iets bij te dragen hebben terwijl ze ondertussen politiek willen bedrijven.
quote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Maar ze brengen dat niet als een vooringenomen 'geluid'. Als PvdA-ers in die programma's zitten worden ze gewoon kritisch bejegend.
Dit is natuurlijk groteske flauwekul. Zo speelt iemand als Jesse Klaver bij Pauw altijd een thuiswedstrijd. Sowieso heeft de hele publieke omroep vrees ik een ietwat linkse voorkeur.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:39 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Punt is dat iedereen zijn zegje kan doen en dat er geen scheve journalistiek bedreven wordt door bij de één zeer kritisch te zijn en bij de ander niet. Sterker nog, sociaal-democraten hebben als een van de voornaamste eigenschappen dat ze elkaar de tent uitvechten. Dit is ook de reden dat de mensen die op een partij aan de linkerkant van het spectrum stemmen vooral op de eigen partij stemmen waardoor ze meer verdeeld zijn, waar de rechterkant een stuk pragmatischer zijn. Zo erg dat PVV-ers net zo makkelijk op de VVD stemmen ondanks dat de PvdA qua programma veel dichter bij de PVV staat.
Overigens noem jij zaken vrij makkelijk 'zeer links' dus dit zegt niets.
Wat is het verschil tussen een Jesse Klaver en een Haersma Buma of Van Staaij bij Pauw? Verder zijn AVROTROS en WNL organisaties met een rechtste voorkeur, waarbij die laatste juist specifiek voor dat geluid kiest en feitelijk vooraf al ingezet heeft op een bias naar rechts. Powned geldt ongeveer hetzelfde voor.quote:Op donderdag 12 november 2015 04:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk groteske flauwekul. Zo speelt iemand als Jesse Klaver bij Pauw altijd een thuiswedstrijd. Sowieso heeft de hele publieke omroep vrees ik een ietwat linkse voorkeur.
Kun je ook vertellen waarom dit niet zo is en hoe rechtse politici wel kritisch bejegend werden? In welk opzicht werd een Brinkman bijv. wel aangepakt? Zelfs toen hij De Vries aanviel op onredelijke wijze deed Pauw niets en liet hij beweren dat Brinkman daar 'gratis' zat itt tot De Vries, terwijl De Vries juist gevraagd was om zijn expertise en hij daad dus werk en voorwerk moest verrichten, terwijl Brinkman daar zijn partij kwam promoten en een nieuw lid kwam presenteren.quote:
Ik denk dat je nu iets te veel van Fylax vraagt. Zijn woordenboekje in een discussie bevat niet meer dan ''Policor, Gutmensch etc etc''quote:Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Kun je ook vertellen waarom dit niet zo is en hoe rechtse politici wel kritisch bejegend werden? In welk opzicht werd een Brinkman bijv. wel aangepakt? Zelfs toen hij De Vries aanviel op onredelijke wijze deed Pauw niets...
quote:Jongeren verlaten jeugdgevangenis crimineler dan ze erin gaan
Jeugdgevangenissen moeten op de schop. Een groep van zes ex-jeugdgedetineerden luidt de noodklok en hebben een plan van aanpak voor verantwoordelijk staatssecretaris Klaas Dijkhoff opgesteld. Nu verlaten jongeren de jeugdgevangenis crimineler dan dat ze erin gaan. In Pauw zijn Stefan en Stephanie te gast. Zij zaten allebei in jeugddetentie, wat kan de staatssecretaris van hun verhalen leren?
Documentairemaakster volgde Wibi Soerjadi 2 jaar
Wibi Soerjadi geldt al ruim twintig jaar als een virtuoos concertpianist, maar aan hem kleeft ook het imago van excentrieke bekende Nederlander. In werkelijkheid is Wibi een pianist en componist op zoek naar muzikale vernieuwing en tegelijkertijd een zoon die worstelt met het afscheid van zijn vader, die langzaam in vergetelheid wegglijdt. Documentairemaakster Anne-Marieke Graafmans volgde hem twee jaar voor de documentaire ‘WIBI’, die vanaf zondag in de bioscoop te zien is. Vanavond is het duo te gast.
Midas Dekkers lijdt aan Thigmofilie
Thigmofilie, de liefde voor de kleine ruimte, het verlangen naar geborgenheid, grond onder je voeten, het gevoel van lekker wegkruipen onder een dekentje op de bank. Midas Dekkers kent dat gevoel. Als een kat in een kartonnen doos, voelt hij zich fijn in kleine ruimtes. Hoe hij daar een boek over schreef vertelt hij vanavond in Pauw.
Jinekquote:Op woensdag 11 november 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maarja, WNL is ook ontzettend kinderachtige aids.
#Fissaboyquote:Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou het ruige uitgaansleven van Wifi Soejardie ook aan bod komen?
Je weet wat Wibi's daadwerkelijk probleem is he? Een te kleine pielemans...dat verklaart 98,9% van zijn probleem...quote:Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Jesse Klaver en een Haersma Buma of Van Staaij bij Pauw? Verder zijn AVROTROS en WNL organisaties met een rechtste voorkeur, waarbij die laatste juist specifiek voor dat geluid kiest en feitelijk vooraf al ingezet heeft op een bias naar rechts. Powned geldt ongeveer hetzelfde voor.
[..]
Als Jesse Klaver vrienden zou hebben die schoenen verkopen van jodenhuid gaat Jeroen daar echt wel iets over zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.
Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.
Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Dat is wat anders dan dat hij Brinkman tegensprak met zijn verhaal dat hij het gratis deed en geen eigenbelang had. Kortom, de kritische benadering bleef daar uit. Ook werd het verschil niet aangegeven dat ik al benoemde. Jij kan dat een kort praatje noemen, maar er is een reden dat juist De Vries gevraagd wordt. De Vries mag daar niet zomaar uitspraken gaan doen die niet kloppen op basis van een mening of wat hij ergens gehoord heeft. Hij moet dus dossierkennis hebben, waar hij ook tijd in steekt.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is eigen aan de bezigheden. Ik vond dat Pauw daar gewoon redelijk was. Pauw had het niet over de herkomst van Pegina en de uitleg van de naam en viel het label van redelijkheid die Pegida propageert ook totaal niet aan. Kortom, hij mocht gewoon zijn verhaal houden en kreeg ook de mogelijkheid om zijn zaak als wapenhandelaar uit te leggen. Over HoGeSa werd bijv. ook niet gesproken. Als ik me niet vergis kwam zijn facebook wel aan bod? Waarom hij stelde dat hij zo veel vrienden heeft dat hij die niet na kan gaan, terwijl zijn like-gedrag iets anders aantoont, wat de redactie heus wel wist. Maar ook hier zei Pauw niets over. Kortom, hij hield het gemoedelijk.quote:Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Gezien zijn HoGeSa-betrokkenheid dus niet. De Telegraaf-journalist Esther Wemmers tweette nav een Radio 1-gesprek:quote:Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...
twitter:EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:42:08Ed 'aus Holland’ geen bekende van hooligans zegt ie op @NOSRadio1. Demonstreert echter wel met ze mee en mailt vanaf HogeSa-adres. #Pegida reageer retweet
twitter:EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:46:08Ook zou Geert Wilders niet zijn uitgenodigd door #Pegida, aldus Edwin aus Holland. Grappig, want Wilders bevestigt contact met Dresden. reageer retweet
twitter:EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:50:52Terwijl boegbeeld 'Ed aus Holland' de Telegraaf gisteren nog mailde (vanaf HoGeSa-adres) dat op #Pegida-reportage 'niets was aan te merken’. reageer retweet
Ha...wie is er nu aan het woord...schakel net pas in..quote:Op donderdag 12 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bereid om een Syrisch meisje van een jaar of 17 in huis te nemen.
Er was ook niet echt veel research gedaan door de redactie van Pauw. Die Lutz Bachmann mag dan wellicht niet als Hitler op de foto gestaan hebben, maar heeft toch wel een strafblad waar de gemiddelde Marokkaan U tegen zegt.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...
Sanne neemt vluchtelingen in huis.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?
Een BN'er blijkbaarquote:Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ha...wie is er nu aan het woord...schakel net pas in..
Ik vond die Syrische die over alles aan het zeiken was, de boter, de melk, geen koelkast, geen slot op de deur, het is een gevangenis. Best knap eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bereid om een Syrisch meisje van een jaar of 17 in huis te nemen.
Dan zijn er binnenkort dus 11 mensen die een vluchteling in huis hebben genomen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sanne neemt vluchtelingen in huis.
Op de CV zetten.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Let op.. dit wordt iets nieuws onder de hippe jonge studentes. Nu niet met negertjes in Afrika op de foto voor Facebook... nu een zielige vluchteling in huis nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |