abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2015 @ 21:26:50 #276
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157500513
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou het ruige uitgaansleven van Wifi Soejardie ook aan bod komen? :7
Je weet wat Wibi's daadwerkelijk probleem is he? Een te kleine pielemans...dat verklaart 98,9% van zijn probleem...
pi_157501890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou het ruige uitgaansleven van Wifi Soejardie ook aan bod komen? :7
pi_157502059
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een Jesse Klaver en een Haersma Buma of Van Staaij bij Pauw? Verder zijn AVROTROS en WNL organisaties met een rechtste voorkeur, waarbij die laatste juist specifiek voor dat geluid kiest en feitelijk vooraf al ingezet heeft op een bias naar rechts. Powned geldt ongeveer hetzelfde voor.

[..]

Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.

Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
pi_157502144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.

Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Als Jesse Klaver vrienden zou hebben die schoenen verkopen van jodenhuid gaat Jeroen daar echt wel iets over zeggen.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:32:36 #280
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157502222
quote:

[..]

Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...
  donderdag 12 november 2015 @ 22:55:53 #281
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_157502831
We gaan beginnen! ^O^
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_157502847
Vluchtelingen _O_
Mensen met vluchtelingen in huis _O_
pi_157502868
quote:

[..]

Dat is wat anders dan dat hij Brinkman tegensprak met zijn verhaal dat hij het gratis deed en geen eigenbelang had. Kortom, de kritische benadering bleef daar uit. Ook werd het verschil niet aangegeven dat ik al benoemde. Jij kan dat een kort praatje noemen, maar er is een reden dat juist De Vries gevraagd wordt. De Vries mag daar niet zomaar uitspraken gaan doen die niet kloppen op basis van een mening of wat hij ergens gehoord heeft. Hij moet dus dossierkennis hebben, waar hij ook tijd in steekt.

quote:
Dit is eigen aan de bezigheden. Ik vond dat Pauw daar gewoon redelijk was. Pauw had het niet over de herkomst van Pegina en de uitleg van de naam en viel het label van redelijkheid die Pegida propageert ook totaal niet aan. Kortom, hij mocht gewoon zijn verhaal houden en kreeg ook de mogelijkheid om zijn zaak als wapenhandelaar uit te leggen. Over HoGeSa werd bijv. ook niet gesproken. Als ik me niet vergis kwam zijn facebook wel aan bod? Waarom hij stelde dat hij zo veel vrienden heeft dat hij die niet na kan gaan, terwijl zijn like-gedrag iets anders aantoont, wat de redactie heus wel wist. Maar ook hier zei Pauw niets over. Kortom, hij hield het gemoedelijk.

Sterker nog, ik heb het idee dat Pauw juist niet als een overdreven linkse journalist wil overkomen en derhalve compenserend gedrag vertoont waarmee hij mensen spaart en mensen vanuit de rechterkant de ruimte geeft om zich te profileren.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...
Gezien zijn HoGeSa-betrokkenheid dus niet. De Telegraaf-journalist Esther Wemmers tweette nav een Radio 1-gesprek:
EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:42:08 Ed 'aus Holland’ geen bekende van hooligans zegt ie op @NOSRadio1. Demonstreert echter wel met ze mee en mailt vanaf HogeSa-adres. #Pegida reageer retweet
EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:46:08 Ook zou Geert Wilders niet zijn uitgenodigd door #Pegida, aldus Edwin aus Holland. Grappig, want Wilders bevestigt contact met Dresden. reageer retweet
EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:50:52 Terwijl boegbeeld 'Ed aus Holland' de Telegraaf gisteren nog mailde (vanaf HoGeSa-adres) dat op #Pegida-reportage 'niets was aan te merken’. reageer retweet
pi_157502889
Ik ben bereid om een Syrisch meisje van een jaar of 17 in huis te nemen.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:59:15 #285
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157502935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ha...wie is er nu aan het woord...schakel net pas in..
pi_157502940
Ik zou Sanne toch wel doen
  Moderator donderdag 12 november 2015 @ 22:59:41 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_157502951
Ik schakel net in, waar gaat het over?
What can change the nature of a man?
pi_157502952
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Er was ook niet echt veel research gedaan door de redactie van Pauw. Die Lutz Bachmann mag dan wellicht niet als Hitler op de foto gestaan hebben, maar heeft toch wel een strafblad waar de gemiddelde Marokkaan U tegen zegt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 12 november 2015 @ 23:00:08 #289
344884 monkyyy
pi_157502964
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?
Sanne neemt vluchtelingen in huis.
pi_157502965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ha...wie is er nu aan het woord...schakel net pas in..
Een BN'er blijkbaar
pi_157502991
Wat een aandachtshoer.
pi_157503010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die Syrische die over alles aan het zeiken was, de boter, de melk, geen koelkast, geen slot op de deur, het is een gevangenis. Best knap eigenlijk.

Maar weet wat je in huis haalt.
pi_157503025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:00 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Sanne neemt vluchtelingen in huis.
Dan zijn er binnenkort dus 11 mensen die een vluchteling in huis hebben genomen.
pi_157503041
Ik heb vluchtelingen als buren, de man is best aardig, heeft zich ook voorgesteld.

Maar zijn vrouw zie je nooit, die komt echt niet in haar eentje buiten. Voor de rest ruimen ze niets op. Vieze vlekken op het portiek. Afgerachte fiets voor de deur.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:02:31 #295
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157503044
Wibi heeft zijn killersnor meegenomen...
pi_157503050
Ferry heeft er wel een paar in de kelder.
pi_157503068
Waar moeten we deze muts van kennen?
pi_157503070
Let op.. dit wordt iets nieuws onder de hippe jonge studentes. Nu niet met negertjes in Afrika op de foto voor Facebook... nu een zielige vluchteling in huis nemen.
pi_157503079
https://www.facebook.com/skoften/videos/1314059788619922/

Deze krijgen niet eens een kamer met TV :s
  donderdag 12 november 2015 @ 23:03:42 #300
344884 monkyyy
pi_157503087
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Let op.. dit wordt iets nieuws onder de hippe jonge studentes. Nu niet met negertjes in Afrika op de foto voor Facebook... nu een zielige vluchteling in huis nemen.
Op de CV zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')