Je weet wat Wibi's daadwerkelijk probleem is he? Een te kleine pielemans...dat verklaart 98,9% van zijn probleem...quote:Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou het ruige uitgaansleven van Wifi Soejardie ook aan bod komen?
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou het ruige uitgaansleven van Wifi Soejardie ook aan bod komen?
Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Jesse Klaver en een Haersma Buma of Van Staaij bij Pauw? Verder zijn AVROTROS en WNL organisaties met een rechtste voorkeur, waarbij die laatste juist specifiek voor dat geluid kiest en feitelijk vooraf al ingezet heeft op een bias naar rechts. Powned geldt ongeveer hetzelfde voor.
[..]
Als Jesse Klaver vrienden zou hebben die schoenen verkopen van jodenhuid gaat Jeroen daar echt wel iets over zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.
Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw sprong in de bres voor Peter R. De Vries, met zijn opmerking dat hij ook belastingcenten krijgt voor zijn werk bij de politie. Dat is iets heel anders dan een grote envelop met geld voor een kort praatje op tv.
Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Dat is wat anders dan dat hij Brinkman tegensprak met zijn verhaal dat hij het gratis deed en geen eigenbelang had. Kortom, de kritische benadering bleef daar uit. Ook werd het verschil niet aangegeven dat ik al benoemde. Jij kan dat een kort praatje noemen, maar er is een reden dat juist De Vries gevraagd wordt. De Vries mag daar niet zomaar uitspraken gaan doen die niet kloppen op basis van een mening of wat hij ergens gehoord heeft. Hij moet dus dossierkennis hebben, waar hij ook tijd in steekt.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is eigen aan de bezigheden. Ik vond dat Pauw daar gewoon redelijk was. Pauw had het niet over de herkomst van Pegina en de uitleg van de naam en viel het label van redelijkheid die Pegida propageert ook totaal niet aan. Kortom, hij mocht gewoon zijn verhaal houden en kreeg ook de mogelijkheid om zijn zaak als wapenhandelaar uit te leggen. Over HoGeSa werd bijv. ook niet gesproken. Als ik me niet vergis kwam zijn facebook wel aan bod? Waarom hij stelde dat hij zo veel vrienden heeft dat hij die niet na kan gaan, terwijl zijn like-gedrag iets anders aantoont, wat de redactie heus wel wist. Maar ook hier zei Pauw niets over. Kortom, hij hield het gemoedelijk.quote:Die Ed 'Aus Holland' kreeg ook een aparte behandeling. Alles werd uit de kast gehaald om hem onderuit te halen. Zo zou hij zelfs iemand kennen die schoenen verkocht van door de Duitsers vermoorde joden. Als je dat vergelijkt met hoe -lichtgewicht- Jesse Klaver in de watten gelegd werd. Kan ik niet anders dan concluderen dat Pauw op zijn minst de linkse kant wat beter bedient dan de rechtse.
Gezien zijn HoGeSa-betrokkenheid dus niet. De Telegraaf-journalist Esther Wemmers tweette nav een Radio 1-gesprek:quote:Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...
twitter:EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:42:08Ed 'aus Holland’ geen bekende van hooligans zegt ie op @NOSRadio1. Demonstreert echter wel met ze mee en mailt vanaf HogeSa-adres. #Pegida reageer retweet
twitter:EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:46:08Ook zou Geert Wilders niet zijn uitgenodigd door #Pegida, aldus Edwin aus Holland. Grappig, want Wilders bevestigt contact met Dresden. reageer retweet
twitter:EstherWemmers twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:50:52Terwijl boegbeeld 'Ed aus Holland' de Telegraaf gisteren nog mailde (vanaf HoGeSa-adres) dat op #Pegida-reportage 'niets was aan te merken’. reageer retweet
Ha...wie is er nu aan het woord...schakel net pas in..quote:Op donderdag 12 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bereid om een Syrisch meisje van een jaar of 17 in huis te nemen.
Er was ook niet echt veel research gedaan door de redactie van Pauw. Die Lutz Bachmann mag dan wellicht niet als Hitler op de foto gestaan hebben, maar heeft toch wel een strafblad waar de gemiddelde Marokkaan U tegen zegt.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vond dat interview met Ed aus Holland juist heel erg goed...Ed had zich ook goed voorbereid en had overal een goed en helder antwoord op....vraag me af of hij daadwerkelijk zijn ware aard liet zien...
Sanne neemt vluchtelingen in huis.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?
Een BN'er blijkbaarquote:Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ha...wie is er nu aan het woord...schakel net pas in..
Ik vond die Syrische die over alles aan het zeiken was, de boter, de melk, geen koelkast, geen slot op de deur, het is een gevangenis. Best knap eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bereid om een Syrisch meisje van een jaar of 17 in huis te nemen.
Dan zijn er binnenkort dus 11 mensen die een vluchteling in huis hebben genomen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sanne neemt vluchtelingen in huis.
Op de CV zetten.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Let op.. dit wordt iets nieuws onder de hippe jonge studentes. Nu niet met negertjes in Afrika op de foto voor Facebook... nu een zielige vluchteling in huis nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |