slachtofferrolquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze man vindt zichzelf veel te interessant.
Omdat alleen PVVérs hatelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Hoe weet Tofik dat die hatelijke reacties van PVV'ers zijn?
PVV facebookpagina's zijn een bijeenkomst van bedreigingen/scheldpartijen enzquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Hoe weet Tofik dat die hatelijke reacties van PVV'ers zijn?
Kun je nagaan wat voor signaal hiermee wordt afgegeven aan moslims die nog in de kast zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marokkanenlogica, als je veel hebt bereikt dan compenseert het wel dat je homo bent
gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou het probleem met 'merry christmas' op je starbucks-beker![]()
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul over Starbucks.
Misschien, je weet het nooit. Sanders klimt omhoog op dit moment maar Clinton heeft wel een grote voorsprong. Wie weetquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het wordt toch Bush vs. Clinton
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De vraag is wat overheerst. De negatieve reacties of de positieve reacties.
Volgens mij zijn de negatieve reacties uitzonderingen, of 'stoerdoenerij' zoals je dat ook op FOK! tegenkomt.
Al blijven mensen graag denken dat iedere moslim de duivel zelf is.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.
Die koffie die er in zit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou het probleem met 'merry christmas' op je starbucks-beker![]()
Het is niet eens koffie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |