Pauw leest niet, die stopt enkel zijn blote lid in de vochtige tochtkanalen van vrouwen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft Pauw dat boek echt gelezen.. of heeft de redactie de vragen voorbereid
Dat tekent zijn worsteling, mede vanuit zijn geloof, met het uit de kast komen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Tofik Dibi heeft veel rare termen nodig om z'n aangeboren seksuele geaardheid te beschrijven.
Iets met Groenlinks kamerlid-verleden?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Maar waar heeft Tofik al deze media-aandacht aan verdiend?
Gewoon omdat het een Mocro is of wat? Hij zal niet de eerste Mocro zijn die uit de kast komt neem ik aan.
Hij is een prominente politicus van allochtone afkomst geweest. En zijn coming-out is in die zin nieuwswaardig omdat hij uit een cultuur komt waar dat onderwerp heel moeilijk ligt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Maar waar heeft Tofik al deze media-aandacht aan verdiend?
Gewoon omdat het een Mocro is of wat? Hij zal niet de eerste Mocro zijn die uit de kast komt neem ik aan.
Prominent.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is een prominente politicus van allochtone afkomst geweest. En zijn coming-out is in die zin nieuwswaardig omdat hij uit een cultuur komt waar dat onderwerp heel moeilijk ligt.
Dat was hij wel degelijk natuurlijk. Hij was één van de bekendste gezichten van GroenLinks en is notabene in de race geweest voor het fractievoorzitterschap bij die partij.quote:
Ja iedere homo in heel Nederland doet dat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Doen alle homo's dat? Een park inlopen om seks te hebben?
Hij had zichzelf aangeboden voor die race, dat zicht weinig over zijn al dan niet prominente rol.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was hij wel degelijk natuurlijk. Hij was één van de bekendste gezichten van GroenLinks en is notabene in de race geweest voor het fractievoorzitterschap bij die partij.
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja iedere homo in heel Nederland doet dat.
GroenLinks is natuurlijk ook een kleine partij. Dus je valt al snel op. Zeker als je er zo lang zit als hij. Won ook nog iets van een politiek talent van het jaar verkiezing. Tofik is gewoon een prominent kamerlid geweest. Een van de bekendste van de kamer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had zichzelf aangeboden voor die race, dat zicht weinig over zijn al dan niet prominente rol.
Vond zijn rol toch enigszins prominent, hij wist zichzelf in de kijker te spelen en botste veel met Wilders.
Wat dat betreft is het veel makkelijker om homo te zijn, als je als hetero tenminste niet wil betalen voor seks.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Doen alle homo's dat? Een park inlopen om seks te hebben?
Hij zocht foute mannen, op internet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
Wacht even, waarom was hij in elkaar geslagen? Heb ik even gemist...
Dat zei hij niet maar waarschijnlijk gewoon omdat het een irritant ventje is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
Wacht even, waarom was hij in elkaar geslagen? Heb ik even gemist...
Ja, prominent. Hij was een beeldbepalend persoon bij GroenLinks. Bij relatief kleine fracties vallen politici meer op dan wanneer ze één van de 40 kamerleden van een grote fractie zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zei hij niet maar waarschijnlijk gewoon omdat het een irritant ventje is.
"Dan ga ik nu deze microfoon rectaal inbrengen dames en heren!"quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BAM!!!
[ afbeelding ]
Dibi klampt zich vast aan de positieve reacties op zijn coming out en negeert de negatieve reacties. Zo las ik op een discussiesite dat hij van het dak moest worden gegooid.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims en homo's, blijft tenenkrommend
Wat voor foute mannen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zocht foute mannen, op internet.
vertel ons meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zocht foute mannen, op internet.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Te veel ballen tegenaan gehad.
De vraag is wat overheerst. De negatieve reacties of de positieve reacties.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dibi klampt zich vast aan de positieve reacties op zijn coming out en negeert de negatieve reacties. Zo las ik op een discussiesite dat hij van het dak moest worden gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |