Pauw leest niet, die stopt enkel zijn blote lid in de vochtige tochtkanalen van vrouwen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft Pauw dat boek echt gelezen.. of heeft de redactie de vragen voorbereid
Dat tekent zijn worsteling, mede vanuit zijn geloof, met het uit de kast komen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Tofik Dibi heeft veel rare termen nodig om z'n aangeboren seksuele geaardheid te beschrijven.
Iets met Groenlinks kamerlid-verleden?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Maar waar heeft Tofik al deze media-aandacht aan verdiend?
Gewoon omdat het een Mocro is of wat? Hij zal niet de eerste Mocro zijn die uit de kast komt neem ik aan.
Hij is een prominente politicus van allochtone afkomst geweest. En zijn coming-out is in die zin nieuwswaardig omdat hij uit een cultuur komt waar dat onderwerp heel moeilijk ligt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Maar waar heeft Tofik al deze media-aandacht aan verdiend?
Gewoon omdat het een Mocro is of wat? Hij zal niet de eerste Mocro zijn die uit de kast komt neem ik aan.
Prominent.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is een prominente politicus van allochtone afkomst geweest. En zijn coming-out is in die zin nieuwswaardig omdat hij uit een cultuur komt waar dat onderwerp heel moeilijk ligt.
Dat was hij wel degelijk natuurlijk. Hij was één van de bekendste gezichten van GroenLinks en is notabene in de race geweest voor het fractievoorzitterschap bij die partij.quote:
Ja iedere homo in heel Nederland doet dat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Doen alle homo's dat? Een park inlopen om seks te hebben?
Hij had zichzelf aangeboden voor die race, dat zicht weinig over zijn al dan niet prominente rol.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was hij wel degelijk natuurlijk. Hij was één van de bekendste gezichten van GroenLinks en is notabene in de race geweest voor het fractievoorzitterschap bij die partij.
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja iedere homo in heel Nederland doet dat.
GroenLinks is natuurlijk ook een kleine partij. Dus je valt al snel op. Zeker als je er zo lang zit als hij. Won ook nog iets van een politiek talent van het jaar verkiezing. Tofik is gewoon een prominent kamerlid geweest. Een van de bekendste van de kamer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had zichzelf aangeboden voor die race, dat zicht weinig over zijn al dan niet prominente rol.
Vond zijn rol toch enigszins prominent, hij wist zichzelf in de kijker te spelen en botste veel met Wilders.
Wat dat betreft is het veel makkelijker om homo te zijn, als je als hetero tenminste niet wil betalen voor seks.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Doen alle homo's dat? Een park inlopen om seks te hebben?
Hij zocht foute mannen, op internet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
Wacht even, waarom was hij in elkaar geslagen? Heb ik even gemist...
Dat zei hij niet maar waarschijnlijk gewoon omdat het een irritant ventje is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
Wacht even, waarom was hij in elkaar geslagen? Heb ik even gemist...
Ja, prominent. Hij was een beeldbepalend persoon bij GroenLinks. Bij relatief kleine fracties vallen politici meer op dan wanneer ze één van de 40 kamerleden van een grote fractie zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zei hij niet maar waarschijnlijk gewoon omdat het een irritant ventje is.
"Dan ga ik nu deze microfoon rectaal inbrengen dames en heren!"quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BAM!!!
[ afbeelding ]
Dibi klampt zich vast aan de positieve reacties op zijn coming out en negeert de negatieve reacties. Zo las ik op een discussiesite dat hij van het dak moest worden gegooid.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims en homo's, blijft tenenkrommend
Wat voor foute mannen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zocht foute mannen, op internet.
vertel ons meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zocht foute mannen, op internet.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Te veel ballen tegenaan gehad.
De vraag is wat overheerst. De negatieve reacties of de positieve reacties.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dibi klampt zich vast aan de positieve reacties op zijn coming out en negeert de negatieve reacties. Zo las ik op een discussiesite dat hij van het dak moest worden gegooid.
slachtofferrolquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze man vindt zichzelf veel te interessant.
Omdat alleen PVVérs hatelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Hoe weet Tofik dat die hatelijke reacties van PVV'ers zijn?
PVV facebookpagina's zijn een bijeenkomst van bedreigingen/scheldpartijen enzquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Hoe weet Tofik dat die hatelijke reacties van PVV'ers zijn?
Kun je nagaan wat voor signaal hiermee wordt afgegeven aan moslims die nog in de kast zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marokkanenlogica, als je veel hebt bereikt dan compenseert het wel dat je homo bent
gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou het probleem met 'merry christmas' op je starbucks-beker![]()
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul over Starbucks.
Misschien, je weet het nooit. Sanders klimt omhoog op dit moment maar Clinton heeft wel een grote voorsprong. Wie weetquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het wordt toch Bush vs. Clinton
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De vraag is wat overheerst. De negatieve reacties of de positieve reacties.
Volgens mij zijn de negatieve reacties uitzonderingen, of 'stoerdoenerij' zoals je dat ook op FOK! tegenkomt.
Al blijven mensen graag denken dat iedere moslim de duivel zelf is.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.
Die koffie die er in zit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is niet eens koffie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar die koffie is in ieder geval zwaar overrated. Lekker decadent veel betalen voor een zooi kutkoffie.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bush is al kansloos.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn voor de wereldpolitiekquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien, je weet het nooit. Sanders klimt omhoog op dit moment maar Clinton heeft wel een grote voorsprong. Wie weet
Zal wel lekker politiek correct zijn van Starbucks om geen Merry Christmas bekers meer te gebruiken...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat zou maximaal genot zijn ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie graag Trump vs Sanders.
Media geeft Clinton veel aandacht dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 10 november 2015 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn voor de wereldpolitiek
Maar het gros blijft veilig stemmen, nu helemaal met bekende namen
Maar toch zijn met name Geenstijl en PVV'ers die er een probleem mee hebben hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.
Doe mij Martin O'Malley maar. Vrijwel dezelfde standpunten (op sommige onderwerpen zelfs beter dan Sanders) en bovendien ruim 20 jaar jonger. Sanders is 74....quote:
Maar wat is het probleem??quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel lekker politiek correct zijn van Starbucks om geen Merry Christmas bekers meer te gebruiken...
Ik heb de indruk dat het merendeel er negatief op reageert. Dat zijn dan wel vnl. Marokkaanse PVV' ers.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs z'n eigen familie in Marokko reageert negatief. Dat gegeven vind ik veelzeggend.
Carson of Trump waarschijnlijk of een andere republikein die opeens een grote sprong maakt. Alles kan en het is nog vroegquote:
Moslims of Hindu's zullen zich er wel niet prettig bij voelen. Dat Christmas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem??
Overal staat toch merry christmas op? Volgens mij heb ik was gemist
Wie?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe mij Martin O'Malley maar. Vrijwel dezelfde standpunten (op sommige onderwerpen zelfs beter dan Sanders) en bovendien ruim 20 jaar jonger. Sanders is 74....
Dan mag Bush vanavond (lokale tijd) in het vierde debat wel eens meer laten zien dan zijn matige optredens in de drie vorige debatten. Voorlopig staat hij vijfde in de peilingen bij de Republikeinen en er is geen stijgende lijn te ontdekken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij wilde per se Tofik nog ff zien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af en duik mijn bedje in
Toestemming zal wel gevraagd zijn via de ouders.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de privacy van dat menneke wel gewaarborgd? Zo herkenbaar op tv.
WTF?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moslims of Hindu's zullen zich er wel niet prettig bij voelen. Dat Christmas.
Ghehequote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilde per se Tofik nog ff zien.
Gaat er nu een natte droom over krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond hem niet echt Tof.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |