Powned mag inderdaad ook wel stoppen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Powned kan nog veel van Ferry leren.
Dat is het schaamhaar van een straatkantverkoper die hij in zak heeft gestoken.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat hij ook aan Movember meedoet. Maakt hem sympathiek!
Om daar vervolgens ook een boek over te schijven en flink te cashen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die springt na de uitzending voor een trein.
Het is dan ook een PvdA'er.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Omdat ik hebzuchtig ben en ik soms niet goed nadenk bij de consequenties van mijn acties.
Klaar.
Boek slijten net zoals 50% van het volk dat aan die tafel plaats neemt.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef Djoetma het volgende:
Wat dacht die klaploper te kunnen doen bij Pauw?
Powned heeft eigenlijk nooit een meerwaarde gehad. Puur amusement die zichzelf wijs maken dat ze iets bij te dragen hebben terwijl ze ondertussen politiek willen bedrijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Powned mag inderdaad ook wel stoppen.
Pauw wil tegenwoordig ook goedkoop scoren.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Bert had niet moeten aanschuiven hier. Zijn er al genoeg die hem willen afbranden vanwege zijn gedrag.
Blijkbaar. Ik word doodmoe van dat gedrag.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw wil tegenwoordig ook goedkoop scoren.
Met een rechts geluid is niks mis mee, maar dit soort goedkope en opruiende interviews hebben geen enkele toegevoegde waarde op de publieke omroep. WNL was wat dat betreft een stuk beschaafder.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:42 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Powned heeft eigenlijk nooit een meerwaarde gehad. Puur amusement die zichzelf wijs maken dat ze iets bij te dragen hebben terwijl ze ondertussen politiek willen bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |