En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam...quote:Op maandag 9 november 2015 15:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lamb en Razz![]()
Groofsken![]()
Bloesem, wat ontzettend balen van de lekkage zeg. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Suikertante, welkom en gefeliciteerd!![]()
Ineffable, je droom![]()
Pfff, ik baal. Gisteren een collega bevallen van een dochter. Prachtige naam ook. Onze gekozen naam...we hebben onze eerste voorkeur al niet gedaan omdat er een nichtje werd geboren met die naam. Ik denk dat ik nu wel gewoon bij onze keuze wil blijven, maar toch. Ik vind het stom!
Ook zo, maar nu voelt het net alsof we zelf niet origineel kunnen zijnquote:Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Chanty het volgende:
Balen maar lekker bij je keuze blijven! Het is een collega, niet iemand die dicht bij je staat. Over vijf jaar werk je misschien wel ergens anders![]()
Ik baalde zelf ook enorm toen we een geboortekaartje van een vriend van man binnen kregen met Lucas erop. grrrr grrrr, zelfs de tweede naam stond hier in ons namenlijstje maar die is het niet gewordenMaar aangezien we die vriend al jaaaaren niet meer gezien hebben en hem waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien, kon ik het vrij makkelijk loslaten. Gewoon allebei een goede smaak moet je maar denken
Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.quote:Op maandag 9 november 2015 16:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik gooi mijn laatste bericht nog even in de herhaling
[..]
En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam...![]()
Jep, ook zo. Het zijn mijn hormonen denk ik die voor de tranen zorgenquote:Op maandag 9 november 2015 16:51 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.
Ik durf misschien nu ook wel in de OP, kun je me toevoegen? Mijn UD is 18 mei...
Ik ben ook lekker aan het spekken hier haha! Krijg echt een buikje op mijn buikjequote:Op maandag 9 november 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik sluit me aan bij Chanty, Frummel. Maar je eerste gevoel is heel begrijpelijk hoor.
Kenen jullie die dagen dat je honger hebt, heerlijk avondeten kookt en al bij voorbaat weet dat je waarschijnlijk te veel gaat eten?. Check. Maar ik kon een paard op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:
Die namen… Drama. Hier hebben we het gewoon alvast verteld, omdat er aardig wat baby's aankomen nog deze periode in de familie om alvast beslag te leggen op de naam.
Vorige babyboom had iedereen dezelfde namen in hun hoofd. Bij zwager zo erg zelfs dat ze de derde naam op het lijstje moesten nemen.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
Lekker dan. Wordt het wel vergoed allemaal?quote:Op maandag 9 november 2015 20:53 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijkOver rare namen: het interpreteren van innerlijke en uiterlijke signalen is nog een vak apart he
Wij hebben nog steeds geen naam, behalve die ene tweede of derde naam die wij haar graag willen schenken.
RazzJe hoeft je voor geen enkel gevoel te schamen of te verantwoorden. Over gevoelens hoeft echt geen enkel oordeel te bestaan. Het is een hele onzekere, heftige tijd. Het is alleen maar logisch dat dat z'n weerslag heeft op jou
De monteur komt pas morgen en ik was daar de hele dag zo kwaad over dat ik me maar heb ondergedompeld in positieve gedachten en van de weeromstuit gewoon een toets heb afgemaakt
quote:Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
Lekker, verlof! Ik kan ook bijna niet wachten... En ik heb geen idee of dat uitmaakt qua bevallingquote:Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:
Update vanaf het decemberfront
Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.
Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen?
Bij mij niet, N. lag vanaf 29 weken al heel diep, maar geboren met 40 + 2.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:
Update vanaf het decemberfront
Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.
Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen?
Lekker droom en ochtend weer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:06 schreef Dot. het volgende:
Pff, ik ben echt op. Eerst anderhalf uur bezig geweest met Stip die om 3 uur compleet doorweekt wakker werd en vervolgens een hele akelige droom gehad dat ik de baby alvast geboren had laten worden, maar dat ik d'r nog wilde terugdoen en me te laat realiseerde dat dat niet meer kon. En vervolgens moesten we een eind lopen, toen half hangend uit een politiebusje naar het consultatiebureau en liet de politieagent haar steeds vallen omdat hij haar vies vond. Ze leefde gelukkig wel nog en ik werd wakker van een voet in m'n gezicht voordat we bij het cb waren. En toen bleek m'n vriend de stekker uit m'n wekker te hebben getrokken en ben ik nu pas op weg naar m'n werk.
Ik heb m'n bakje koffie al op, maar iets zegt me dat ik vandaag even over de 1 kopjesgrens ga
Echt precies dit zei ik gisteren tegen mijn man.quote:Op dinsdag 10 november 2015 07:42 schreef Frummeltje86 het volgende:We houden de naam het liefst voor onszelf; we hebben al alles gedeeld in de afgelopen jaren en dit voelt dan als een klein stukje van ons alleen.
Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Leonietje83 het volgende:
Luna, kom je niet in aanmerking voor de Nipt?
LEUK HE. Wel chill dat praktisch al je kwalen al weg zijn. Geniet van je bijna tweede trimesterquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:45 schreef Svane het volgende:
Luna! Wat kut!dat is niet de uitslag die je wil krijgen, ondanks dat er heeeeel gelukkig nog een heel grote kans is dat je kindje geen down heeft. Snap dat de keuzes lastig zijn. Volgens mij kan je, als je geen vwp of vlokkentest eventueel zelf nog voor de NIPT gaan bij de zuiderburen. Kost wel aardig wat.
Razz, jij zit ook nog in spanning. Bleh! Heel veel sterkte met afwachten!
Ennnnn volgens mij mocht Groofs vandaag voor de eerste echo? Ik duim knetterhard!
Hier gaat het z'n gangetje, fysiek prima maar mentaal nog aardig rot. Nog even een ruim etmaal volhouden en dan ben ik iig m'n 'laatste' miskraamtermijn voorbij. Dat gaat al fijn zijn denk ik.
Verder praktisch alle kwaaltjes weg, wat ik enigszins arelaxt vind.LEUK DAT EERSTE TRIMESTER.
Het tweede trimester duurt nog een maand hier.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:53 schreef Myrr het volgende:
Razz en Luna
Raar dat je niet in aanmerking komt bij 1 op 55. Hopen dat het alsnog kan.
[..]
LEUK HE. Wel chill dat praktisch al je kwalen al weg zijn. Geniet van je bijna tweede trimesterTot nu toe vind ik de eerste nog vervelender dan de derde, maar de derde duurt nog wel even hier. Vind het wel eng dat nu ineens vanalles bijna geregeld moet worden en het op zijn einde begint te lopen. Moet nog zoveel.
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:56 schreef Svane het volgende:
[..]
Het tweede trimester duurt nog een maand hier.bah geduld. Ik heb het niet.
Mijn favo periode is van zo'n 20 weken tot 39! Wel iets voelen maar nog wel mobiel zijn. Zo gezellig zo'n wiebelende buik.
Haha! Ik was vorige keer echt tot laat op het irritante af mobiel. Nog tot 37-38 weken naar concerten en gewoon heel veel rondbanjeren en koffie drinken en musea enzo. En opeens, bij 39 weken, kreeg ik de Preggo-waggel en moest ik na elke 50 meter uitrusten. Dus de laatste 2,5 week kwam ik niet zo ver meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zeuw, en nu gordijnen wassen. Fijne dag allemaal.
Wat noem jij mobiel trouwens?Kan me bij 39 weken niet meer voorstellen mobiel te zijn, voel me net een walvis als ik op moet staan, om moet draaien of iets van de vloer of koffietafel moet pakken. Alles in sumoworstel houding.
YES!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.
Hier is de eerste hobbel genomen. Hartje klopte en termijn klotpe
Yay!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is met 99% zekerheid geen syndroom van Noonan. Typte zij huilend.
nog meer yay!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Nog meer YES!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.
Oh echt? Doe mij de volgende keer ook zo'n zwangerschap.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:13 schreef Svane het volgende:
[..]
Haha! Ik was vorige keer echt tot laat op het irritante af mobiel. Nog tot 37-38 weken naar concerten en gewoon heel veel rondbanjeren en koffie drinken en musea enzo. En opeens, bij 39 weken, kreeg ik de Preggo-waggel en moest ik na elke 50 meter uitrusten. Dus de laatste 2,5 week kwam ik niet zo ver meer.![]()
Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog meer yay!
En nu uit met de tests? Pff, wat een emotionele rollercoaster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Hoera! Superfijn dat t in orde isquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!
Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back.
Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:17 schreef Suikertante het volgende:
En Luna, was de kans op de andere trisomie-afwijkingen niet verhoogd? Succes met kiezen wat jullie gaan doen!
Het is wel heel fijn dat op de andere syndromen zo'n kleine kans is! Maar ik snap je twijfel natuurlijk. Ik denk ook dat een kindje met Down welkom zou zijn maar ik zou me ook zorgen maken over de eventuele lichamelijke ongemakken die er soms bij horen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...
HOERA!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!
Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back.
Lunamatic, wat een rotberichtquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:32 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.
Jaaaaaaaaaaaa wat een fantastisch nieuwsquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
JA! Een levensvatbaar meisjequote:Op dinsdag 10 november 2015 19:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben vandaag 24 weken, toch wel een mijlpaal hoor.
Het is nu geen tien weken meer hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Arja het volgende:
Knifty wat fijn van de goede echo!
Suiker 10 weken wachten is inderdaad lang. Mag je niet eerder omdat je niet weet hoelang je zwanger bent? En er wordt volgens mij sowieso wel verschillend mee omgegaan knifty en chanty bv hadden ook al met 8 weken een echo?
Nee dat snap ik. Ik had er wel om gevraagd, denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het is nu geen tien weken meer hoor!Er is geen reden om eerder een echo te willen denk ik, volgens mij gaat het goed. Het zou alleen een extra geruststelling zijn ofzo, dus daar heb ik niet om gevraagd.. maar het is wel even wennen!
Ik ben geen goede kloonspotter, maar van hartequote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen
Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen
Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
Ik ben niet zo goed in geheimpjes bewarenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!!
Je posthistory helpt welWat leuk zeg!
Jaaa, wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik wist niet eens dat de eerste ronde al begonnen was johquote:Op woensdag 11 november 2015 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh?![]()
![]()
Heb inmiddels al zes flessen tegoed.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:16 schreef Sicilia het volgende:
Ieww lekker droom Myrr![]()
Maar fijn nieuws van je buurvrouw! Dat wijntje hou je gewoon te goed toch!
Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaarquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en ze raadden me aan om de vlokkentest te laten doen. Nipt had volgens de gyn net gekund, maar die test alleen op de drie bekende trisomie afwijkingen, terwijl er naar aanleiding van de echo ook andere afwijkingen zouden kunnen zijnnipt zou dan een vals gevoel van veiligheid geven, terwijl ik dan waarschijnlijk een paar weken later alsnog aanvullende tests zou moeten laten doen....
Ik vind het emotioneel erg zwaar. Ook dat ze het nu over meerdere mogelijke afwijkingen hebben terwijl het gisteren alleen nog down was. In mijn hoofd ben ik al half afscheid aan het nemen van dit kindje, heb er echt geen goed gevoel meer over. Volgende week is de vlokkentest en dan dus nog 2-3 weken wachten op de uitslag... Ik weet niet hoe ik komende tijd door ga komen...
Wat pijnlijk moet dat geweest zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open.
Ja vandaag hebben ze opnieuw gemeten en kwamen ze op 3,6 uit. Echoscopiste zag ook een beetje vocht op het buikje, maar vertelde erbij dat haar meetapparatuur goed was en dat dit bij een normale echo nooit naar voren zou zijn gekomen. Toch maak ik me er dan weer zorgen om...quote:Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaar) . Hebben ze vandaag ook opnieuw gemeten?
Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open.
Herkenbaar. Ik dwing mezelf wel om te wandelen elke dag en kook en eet gezond. Jammer dat ik zo kut slaap en moe blijf. Het seizoen helpt ook niet echt meequote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef Dyre het volgende:
Ik ben inmiddels in een werken-eten-slapen-ritme gekomen. Niks doe ik meer de hele dag en 's avonds lig ik meteen in bed. Waardeloos, maar ik ben blijkbaar heel druk met andere dingen, dus het is voor een goed doel denk ik dan maar
Leuk, een positieve ervaringsdeskundige! Hoe oud/jong zijn jouw kindjes? Is er ook een meerlingentopic? Ik heb al best veel vragen (borstvoeding, uitzet, bevalling...)!quote:Op donderdag 12 november 2015 07:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Jeej, nieuwe tweeling in aantocht! Gefeliciteerd Madivi. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het druk, maar leuk is!
Mijn meiden zijn nu bijna 8 maanden oud. Ze waren te vroeg geboren, maar doen het super goed! Er is nog geen meerlingtopic, maar wel meerdere moeders die een tweeling hebben hier. Daar kun je vanalles aan vragen. Zoë23, Kyara, Daui en nog meer, maar ik weet niet iedereen. Er zijn ook Facebook groepen voor tweelingmoeders. Daar kun je ook vragen stellen eventueel.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:40 schreef Madivi het volgende:
[..]
Leuk, een positieve ervaringsdeskundige! Hoe oud/jong zijn jouw kindjes? Is er ook een meerlingentopic? Ik heb al best veel vragen (borstvoeding, uitzet, bevalling...)!
Het was een grote verrassing, ik was al een tijd met de pil gestopt en maakte me best wat zorgen en nu ineens twee! Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven.
Blauwe users zijn mods. Je kunt als dit topic vol is en degene die de nieuwe opent de ts (topicstarter) even quoten.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:51 schreef sprotje het volgende:
@luna, wat een heftige en moeilijke tijd voor jullie, heel veel sterkte...
@madavi, gefeliciteerd!! Wow een tweeling!!
Even over die OP, mag ik er ook in? Heb geen idee wie hier MOD is? Mag ook best pas in nieuwe deel hoor... maar hoe geef dat door??
Een volgende koper afwachten? Bij dit soort mensen denk ik altijd of je betaalt gewoon de hele kosten als je iets wil, en anders zoek je er een in de buurt zodat je hem op kunt halen.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Niet doen. Dat accepteren ze toch niet bij de balie en anders krijg je de naheffing nog wel toegezonden. Gewoon een ander afwachten.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Geen idee. Misschien overleggen met je gyn/vk? Of misschien iets homeopathisch proberen te vinden bij De Tuinen?quote:Op donderdag 12 november 2015 08:20 schreef Arja het volgende:
Iemand tips tegen slapeloosheid? Ik ben moemoe maar als ik op bed lig val ik gewoonweg niet in slaap. Alsof ik het in-slaap-val-stofje mis. Ik lig uren en uren letterlijk wakker en word dan steeds wakkerder. Ik val in slaap rond half 4 maar dat is veel te laat voor een werkdag.
Het speelt al sinds een maand.
Ha dankjewel!!quote:Op donderdag 12 november 2015 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blauwe users zijn mods. Je kunt als dit topic vol is en degene die de nieuwe opent de ts (topicstarter) even quoten.
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 meiquote:Op donderdag 12 november 2015 08:05 schreef Kyara het volgende:
Welkom Madivi! Hier een meisjestweeling van ruim 2,5 jaar. Genoeg over te vertellen. Er is nog geen meerlingtopic maar voel je vrij om er een te openen want zoals Shop al zegt, er zijn inmiddels best een aantal tweelingmoeders in OUD!
Sprotjeik wil je wel in de OP zetten maar ik kan zo snel je ud niet vinden.
Je staat er in hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 mei
Dankjewel!!!quote:Op donderdag 12 november 2015 08:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je staat er in hoor
Als er verder nog wijzigingen voor de OP zijn dan quote of dm me maar hoor
Doe eens voorspellend en zet er even in wanneer ik ga bevallenquote:Op donderdag 12 november 2015 08:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je staat er in hoor
Als er verder nog wijzigingen voor de OP zijn dan quote of dm me maar hoor
Nu komt ff niet uit.quote:
Woohooquote:
Wat super schattig! Spannend he deze tijd! Enne..kindjes van 22/11 zijn heeeeeeel erg leukquote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Bloesem. het volgende:
Welkom Madivi
Kuuks, zal ik gewoon vannacht maar even over je dromen?Nog 1 nachtje tot je UD
![]()
M'n broertjeneefje van 11 (woont bij mijn ouders) is een poule gestart thuisHij vraagt aan iedereen die langskomt wanneer ze denken dat 't zo ver is, dan moeten ze een euro inleggen en wie wint, wint een tientje
![]()
Man en ik mochten ook meedoen, maar we hoefden niet te betalen. Wel leuk om te zien, data lopen echt uiteen van aanstaande vrijdag tot 2 december. Heb zelf rond de 16e gegokt (en heb de 22e als 'leukste' datum, 22/11)
Ahhh dat is ook wel een mijlpaal! Een half jaar zwangerquote:Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef Sicilia het volgende:
Welkom Madivi, wat leuk, weer een tweeling hier in het topic!
Luna. Heel veel sterkte deze slopende weken.
Ik vind deze zwangerschap echt zo bizar snel gaan. Morgen 26 weken, gewoon al weer een half jaar zwanger. En dan volgende week al weer 27 weken en dus laatste trimester. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het zo snel gaat, want het is fysiek best een pittige zwangerschap, maar het is wel mijn allerlaatste zwangerschap en ik
zwanger zijn dus vind het ook wel weer verdrietig dat het zo snel voorbij vliegt. Hormonen he, dit?
Dat is een hele mooie dag om geboren te wordenquote:Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 mei
Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb al gemaild dat ik het niet doe. Zou het idd erg vervelend vinden als er toch iets mee gebeurt en je ziet het echt niet aan de buitenkant.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.
Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk Chanty
Ik zit hier op mn werk met een enorme MOET-NU-CHOCOLA-buiEn ze hebben net de snoepautomaat uit de kantine verwijderd.... *huil*
Dit!quote:Op donderdag 12 november 2015 15:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden?Zelfs voor een niet zwangere moet dat toch vreselijk zijn!!
Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerkquote:Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Ehh wat voor krampen dan? En waarom heb jij zon pech met afvoerleidingen momenteel.
Harde buiken. Check. Verder weinig te melden hier.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:03 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerkBij jou nog alles rustig?
En wat die leidingen betreft: ik ga me toch bijna afvragen welke les uit 't universum ik over 't hoofd zie
Welk cijfer geven jullie je zwangerschap?quote:Moeders in Gelderland positiefst over zwangerschap
Nederlandse moeders geven hun zwangerschap gemiddeld een 7,1. Moeders wonend in Gelderland zijn het gelukkigst over hun zwangerschap.
Gelderse moeders geven hun zwangerschap gemiddeld een 7,48 en scoren daarmee het hoogst van heel Nederland. Ook moeders uit Noord-Brabant, Overijssel en Zuid-Holland scoren hun zwangerschap boven het gemiddelde van Nederland.
Uit cijfers van Hippe-Geboortekaartjes en Babyblog, waarvoor 1.247 moeders zijn gevraagd over hun zwangerschap, blijkt dat moeders uit Limburg hun zwangerschap gemiddeld een 6,48 geven en daarmee het laagst scoren.
Klachten
Klachten die door respondenten het vaakst genoemd zijn als nare bijkomstigheden van de zwangerschap zijn brandend maagzuur, een moe gevoel, last van de heupen en misselijkheid.
Ook de opmerkingen van vreemden en vrienden worden soms ervaren als nare bijkomstigheid: opmerkingen als "je lijkt wel een plofkip/kerstbal/luchtballon/pinguin" en "ik moet gewoon even aan je buik voelen, dat kan ik niet onderdrukken" worden daarbij als voorbeelden genoemd.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)st-zwangerschap.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..Welkom!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vulde net al even aan: het probleem lag bij J, niet bij mij.. Dus dat is geen verklaringquote:Op donderdag 12 november 2015 20:56 schreef Arja het volgende:
Jaaaaa gefeliciteerd Juf!
Je hoort wel vaker dat je cyclus gereset kan worden door een zwangerschap en het daarna wel spontaan gaat. Heb het hier op fok ook vaker voorbij zien komen en hoop het voor mezelf de volgende keer ook
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo fijn, dat het nu zo helemaal vanzelf is gegaan! En de timing, tsja, jammer maar je tweede wordt vast te gek!
![]()
gewoon persen jij!quote:Op donderdag 12 november 2015 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe eens voorspellend en zet er even in wanneer ik ga bevallen
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..Blijft toch een mooi verhaal heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wondertjequote:Op donderdag 12 november 2015 20:58 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik vulde net al even aan: het probleem lag bij J, niet bij mij.. Dus dat is geen verklaringKadobaby dan maar!
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2015 22:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
dit wordt een zondagskindjequote:Op vrijdag 13 november 2015 07:39 schreef Kuukske het volgende:
Tsjonge. Weer harde buiken met regelmaat maar zonder pijn vannacht. En nu weinig aan de hand.
Hopelijk zet het in de loop van de week wel een keer door.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oe, spannend! Wanneer is jouw tentamenweek? Ik had nooit gedacht dat ik deze nog zou halenquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:33 schreef onomatopee het volgende:
Bloesem, bikkel! Superknap van het laatste tentamen (geeft mij ook weer moed voor de tentamenweek die ik aan het einde heb), fijn dat dat nu van je schouders is! Misschien lees ik er overheen, maar hoe is het nu met de lekkage?
Oh! Goed dat je het zegt! Ik moet even foto's maken en zo.. & dank je (jullie) welquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat de lekkages vooralsnog verholpen zijn. Maar later repareren, houd je er rekening mee dat je verzekeraar het vaak wel z.s.m. wil weten?
Veel sterkte morgen.
Is het genoeg geweest ja?quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:42 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske slingert de pan voor pannenkoeken aan.
Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Is het genoeg geweest ja?eet smakelijk!
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaag.
Wat mij ook enorm hielp was proberen geen lege maag te hebben. Hoe leger mn maag hoe misselijker ik was. Ik leefde gewoon op drink yoghurt, want dat kotste eventueel ook beter dan vast voedsel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Myrr het volgende:
Ik kom even respect getuigen voor de moeders hier die hoogzwanger ook nog kleuters bezig moeten houden, aankleden, naar school brengen, huishouden, werken, tussendoor tijd vinden om te plassen, dingen van de vloer rapen, boodschappen doen en überhaupt zelfstandig op kunnen staan vanuit ligpositie.
Ik voel me echt een mietje.
Oei, en dan lees je ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoihoi!
Het lukt me nog niet zo goed om mee te schrijven. Heb veel last van misselijkheid en een algeheel beroerd voelen. Het kost me alles wat ik in huis heb om te werken en ons gezin goed draaiende te houden. Ik weet dat het over gaat, en ik weet dat het de eerste twee keer ook zo zwaar was, maar toch... Ik verheug me zo op me weer even normaal voelen, even niet ziek...
Ja!quote:
Het spijt me om te zeggen, maar nog geen droomquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja!al over me gedroomd?
Nog geen enkel teken van baby hier.
Ik had het bij Billie ook maar nu weer is toch wel gek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:31 schreef Sicilia het volgende:
UD voor Kuukske! Lijkt me zo raar om die dag zonder baby door te brengen. Wel hele mooie mijlpaal![]()
Oei Bloesem sterkte met al dat voorwerk. Ik las gister het bevallingsverhaal van K. terug en ik had inderdaad ook al zo veel dagen echt serieus voorwerk, pittig he! Hoop dat het iig al wat centimeters oplevert voor je![]()
Wij gaan vandaag zoon zijn verjaardag vieren, drukke dag dus! Hoop dat het me gaat lukken om de harde buiken die nu best wel weer met regelmaat aanwezig zijn te negeren de rest van de dag. Vandaag is zijn feestje (ookal is ie volgende week zondag pas echt jarig).
Nou het gaat op een slakkentempo hoor. Oh trouwens, FF. Ik zet misschien hier wel wat dingen als er wel iets gaat gebeuren. hou jij het van Facebook af?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:03 schreef FlyingFish het volgende:
Uitgerekende datum voor Kuuks
En respect dat je überhaupt nog zoveel doet met al een kind. Ik kwam niet verder meer dan boodschappen doen en naar de verloskundige fietsen. En dan lui met de lift terug naar boven om de rest van de middag moe op de bank te zittensucces met de laatste loodjes!
Ik heb er nog 3quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:41 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Oe, spannend! Wanneer is jouw tentamenweek? Ik had nooit gedacht dat ik deze nog zou halenLekkage: lief dat je het vraagt
De radiator boven is inmiddels leeg en lekt dus godzijdank niet meer! Wij hebben de schade zoveel mogelijk geprobeerd te beperken en de rest heel convenient achter de gordijnen verstopt
Herstellen komt later wel weer
Verstopping in de badkamer is door m'n vader verholpen godzijdank, want dat piesenpoepwater over de hele vloer vond ik echt helemaal niks
Nu morgen nog de uitvaart van de goede vriend van man. Man gaat een tekst voordragen en dat vind ik zo dapper en lief
Daarna sluit ik mezelf op, denk ik..
Sull, dat is mooi nieuws
die werkte bij mij niet en kreeg en kreeg toen primperan oid. Op tijd vragen om andere! Had ik toen eerder moeten doen. Sterkte!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
Tuurlijk niet, als ik een Facebook-scoop kan hebben zal ik er gebruik van maken ook!quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou het gaat op een slakkentempo hoor. Oh trouwens, FF. Ik zet misschien hier wel wat dingen als er wel iets gaat gebeuren. hou jij het van Facebook af?realiseer me ineens dat we fb vriendjes zijn
Geldt ook voor lurkers.
Thanksquote:Op zondag 15 november 2015 00:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als ik een Facebook-scoop kan hebben zal ik er gebruik van maken ook!
nee hoor, ik feliciteer mensen pas online nadat ze zelf hun nieuws erop hebben gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tot zover ook de updates denk ik.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Drie?! Wat zijn dat voor opleidingen?!quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3Bij 26, 32 en 38 weken. De laatste verwacht ik niet meer te maken (kan wel herkansen 8 weken na m'n UD), ik probeer studie sowieso steeds te benaderen met een "alles wat lukt is mooi meegenomen"-instelling. Maar in mijn familie lopen de moeders eerder flink over tijd dan dat de baby's zich voor de UD aandienen.. Dus wie weet doe ik tegen die tijd ook een Bloesem
![]()
Heel logisch dat het herstellen later wel weer komt (wie kijkt er nou achter de gordijnen?), gelukkig dat het voor nu is opgelost! Ik hoop dat het een mooie uitvaart was vandaag, veel sterkte
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |