abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2015 @ 16:00:59 #1
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157426970
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (tweeling)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
23 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
20 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 50% gewijzigd door Kyara op 12-11-2015 08:46:08 ]
  maandag 9 november 2015 @ 16:07:31 #2
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157427091
Ik gooi mijn laatste bericht nog even in de herhaling :@

quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lamb en Razz :* :*

Groofsken *O*

Bloesem, wat ontzettend balen van de lekkage zeg. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Suikertante, welkom en gefeliciteerd! *O*

Ineffable, je droom :D

Pfff, ik baal. Gisteren een collega bevallen van een dochter. Prachtige naam ook. Onze gekozen naam... }:| we hebben onze eerste voorkeur al niet gedaan omdat er een nichtje werd geboren met die naam. Ik denk dat ik nu wel gewoon bij onze keuze wil blijven, maar toch. Ik vind het stom! :'(
En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam... -O-
  maandag 9 november 2015 @ 16:08:06 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157427108
Balen maar lekker bij je keuze blijven! Het is een collega, niet iemand die dicht bij je staat. Over vijf jaar werk je misschien wel ergens anders :P

Ik baalde zelf ook enorm toen we een geboortekaartje van een vriend van man binnen kregen met Lucas erop. grrrr grrrr, zelfs de tweede naam stond hier in ons namenlijstje maar die is het niet geworden :+ Maar aangezien we die vriend al jaaaaren niet meer gezien hebben en hem waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien, kon ik het vrij makkelijk loslaten. Gewoon allebei een goede smaak moet je maar denken ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 9 november 2015 @ 16:10:38 #4
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157427156
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Chanty het volgende:
Balen maar lekker bij je keuze blijven! Het is een collega, niet iemand die dicht bij je staat. Over vijf jaar werk je misschien wel ergens anders :P

Ik baalde zelf ook enorm toen we een geboortekaartje van een vriend van man binnen kregen met Lucas erop. grrrr grrrr, zelfs de tweede naam stond hier in ons namenlijstje maar die is het niet geworden :+ Maar aangezien we die vriend al jaaaaren niet meer gezien hebben en hem waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien, kon ik het vrij makkelijk loslaten. Gewoon allebei een goede smaak moet je maar denken ;)
Ook zo, maar nu voelt het net alsof we zelf niet origineel kunnen zijn ;) Nou ja, (8> had ook gelijk zoiets van: Onze *** is niet haar ***. En daar heeft ie ook gelijk in. :)
pi_157428092
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik gooi mijn laatste bericht nog even in de herhaling :@

[..]

En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam... -O-
Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.

Ik durf misschien nu ook wel in de OP, kun je me toevoegen? Mijn UD is 18 mei...
  maandag 9 november 2015 @ 17:21:50 #6
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157428650
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:51 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.

Ik durf misschien nu ook wel in de OP, kun je me toevoegen? Mijn UD is 18 mei...
Jep, ook zo. Het zijn mijn hormonen denk ik die voor de tranen zorgen ;) En ik heb je toegevoegd :)
pi_157429561
Ik sluit me aan bij Chanty, Frummel. Maar je eerste gevoel is heel begrijpelijk hoor.

Kenen jullie die dagen dat je honger hebt, heerlijk avondeten kookt en al bij voorbaat weet dat je waarschijnlijk te veel gaat eten? :'). Check. Maar ik kon een paard op :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 9 november 2015 @ 18:20:42 #8
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157429616
Hahaha begint inmiddels herkenbaar te worden, Kuukske ;) In de eerste zestien weken eigenlijk helemaal geen honger gehad vanwege de extreme misselijkheid. Zelfs 6 kg afgevallen. Die zijn er nu sinds een week weer bij; eindelijk weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap! Wat me met name verbaast, is de grote ontbijthonger elke ochtend. Heb ik normaal nooit!
pi_157429808
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik sluit me aan bij Chanty, Frummel. Maar je eerste gevoel is heel begrijpelijk hoor.

Kenen jullie die dagen dat je honger hebt, heerlijk avondeten kookt en al bij voorbaat weet dat je waarschijnlijk te veel gaat eten? :'). Check. Maar ik kon een paard op :D
Ik ben ook lekker aan het spekken hier haha! Krijg echt een buikje op mijn buikje :@ Reserves voor de borstvoeding, zeg ik maar gewoon :Y)

Frummeltje, misschien heb je het wel eens van me gelezen, maar ik vertrouw er ergens op dat elk kindje 'op aarde komt' met een naam. Het is aan de ouders om die te 'horen'. Soms zie je iemand en denk je 'Oh, maar dat is een Matthijs!' en dat weet je dan gewoon. En ook al zijn er dan nog duizend Matthijs-en, dat doet niks af aan de kracht van die Matthijs. In dit geval ben jij de ouder en heb jij die naam 'gehoord' en dat is altijd goed. Dus hoe stom de situatie nu ook is, vertrouw op je keuze <3 /hippie-mode
  maandag 9 november 2015 @ 18:52:22 #10
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157430357
Bloesem O+ wat een prachtige gedachte! Daar help je me mee :)
pi_157430740
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
pi_157431668
Van sommige namen kan ik gewoon niet geloven dat kinderen ermee 'op aarde komen', dan zou het universum echt wreed zijn. :+ of krijgen de Delano's en Chiquitabanana's gewoon een extra uitdaging mee?
pi_157431815
Ik las laatst met 3HAVO een artikel over rare namen. Uit The Guardian. Daar heette een meisje "Talulah Does The Hula From Hawaī ". Nouja, dan moet je misschien de innerlijke stem die je hebt gehoord met DE naam voor je kind maar even negeren :') .

Er is een goede collega van mij weer zwanger, waar ik vorig jaar ook mee samen zwanger was. Vind het zo leuk voor haar O+ ! Onze kindjes schelen twee maanden en kunnen zo lief samen spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 november 2015 @ 20:09:15 #14
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157432235
Razztwizzle :* Je hoeft je voor die gevoelens echt niet te schamen. In al die jaren dat mijn vent en ik in het ziekenhuistraject hebben gezeten, heb ik de ergste dingen gedacht en gevoeld naar andere mensen toe. Onze therapeut zei altijd dat dat erbij hoort, maar dat het erom gaat dat je het niet naar diegene als zodanig uitspreekt. En ik hoop echt dat jullie mannetje gezond is :*
pi_157432511
Razz wat frummel al zegt.. :* ik duim kei hard mee.... Gezond en vooral heel gelukkig...

Vriend's nichtje (Die als een zusje voor hem voelt) is op dezelfde dag uitgerekend als mij.. en ze krijgen ook een jongetje! Ben raaazend benieuwd naar hun naam, en zij naar de onze :D Zou wat zijn zeg! Zelfde dag bevallen zelfde naam ook nog? ;) Al acht ik die kans klein gezien ik hen niet in onze namen hoek verwacht.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157432830
Aw Razz :* ik vind het zo rot voor je dat je zulke grote zorgen met je mee moet dragen terwijl je gewoon zou moeten genieten nu ;(. Ik hoop echt van harte dat je een goede uitslag krijgt deze week.

Bloesem tjee dat is ook echt geen fijne situatie om mee te zitten nu, bah.

Lamb goed van je dat je actie ondernomen hebt op je werk :Y. Ik snap helemaal dat je zulke gesprekken lastig vind, maar lucht uiteindelijk wel op en meestal valt reactie reuze mee toch? Maar hoe reageerde je leidinggevende nou dan?

Verder veel mooie berichten in het vorige topic, veel nieuwe aanwas (welkom *O*) en groofsken wat super leuk van je broer ook! :)

Pf @ geboortekaartjespraat vorig topic, that reminds me.. ik moet nog zo'n 7-8 weken tot UD en heb nog amper nagedacht over het geboortekaartje. #ontaardemoedergevoel-aan.

Wel leuk trouwens, we hadden afgelopen weekend gesprek met mogelijke gastouder (ja.. Ook al zoiets waar we vreselijk laat mee zijn :D) en zij was ook zwanger, smst net dat ze vandaag bevallen is :). Vind ik leuk. Net ga bureau gemaild dat we er dus wel uit zijn :+. Ons meisje heeft dus straks sowieso een speelmaatje van ongeveer dezelfde leeftijd :D.
pi_157433567
Die namen… Drama. Hier hebben we het gewoon alvast verteld, omdat er aardig wat baby's aankomen nog deze periode in de familie om alvast beslag te leggen op de naam. :{w

Vorige babyboom had iedereen dezelfde namen in hun hoofd. Bij zwager zo erg zelfs dat ze de derde naam op het lijstje moesten nemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 20:50:03 ]
pi_157433710
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:
Die namen… Drama. Hier hebben we het gewoon alvast verteld, omdat er aardig wat baby's aankomen nog deze periode in de familie om alvast beslag te leggen op de naam. :{w

Vorige babyboom had iedereen dezelfde namen in hun hoofd. Bij zwager zo erg zelfs dat ze de derde naam op het lijstje moesten nemen.
_O_
Professioneel gifmenger.
pi_157433742
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
Ik ook niet eigenlijk :@ Over rare namen: het interpreteren van innerlijke en uiterlijke signalen is nog een vak apart he ;) Wij hebben nog steeds geen naam, behalve die ene tweede of derde naam die wij haar graag willen schenken.

Razz :* Je hoeft je voor geen enkel gevoel te schamen of te verantwoorden. Over gevoelens hoeft echt geen enkel oordeel te bestaan. Het is een hele onzekere, heftige tijd. Het is alleen maar logisch dat dat z'n weerslag heeft op jou :*

De monteur komt pas morgen en ik was daar de hele dag zo kwaad over dat ik me maar heb ondergedompeld in positieve gedachten en van de weeromstuit gewoon een toets heb afgemaakt 8-)
pi_157433822
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:53 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ik ook niet eigenlijk :@ Over rare namen: het interpreteren van innerlijke en uiterlijke signalen is nog een vak apart he ;) Wij hebben nog steeds geen naam, behalve die ene tweede of derde naam die wij haar graag willen schenken.

Razz :* Je hoeft je voor geen enkel gevoel te schamen of te verantwoorden. Over gevoelens hoeft echt geen enkel oordeel te bestaan. Het is een hele onzekere, heftige tijd. Het is alleen maar logisch dat dat z'n weerslag heeft op jou :*

De monteur komt pas morgen en ik was daar de hele dag zo kwaad over dat ik me maar heb ondergedompeld in positieve gedachten en van de weeromstuit gewoon een toets heb afgemaakt 8-)
Lekker dan. Wordt het wel vergoed allemaal?
  maandag 9 november 2015 @ 23:05:56 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157438618
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
_O- O+ :D!
  maandag 9 november 2015 @ 23:08:51 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157438703
Pfff Frummel dat is ook balen! En jij weet als geen ander hoe zinloos leed vergelijken is. Gewoon ff sippen en dan lekker je buik aaien O+

En voor Razz; natuurlijk is dat iets dat nu door je hoofd speelt... niet leuk, maar wel begrijpelijk (en herkenbaar) :*
  dinsdag 10 november 2015 @ 07:42:43 #23
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157441962
Lamb, dat wordt nog wel spannend dan inderdaad!

Hetzusjevan, in principe is een geboortekaartje ook zo geregeld, toch? :) Wij kiezen waarschijnlijk een 'standaard' kaartje. Paar proefdrukken aanvragen en definitief bestellen na de geboorte. En tof van de gastouder! :D

Myrr, dat snap ik dan wel ja. Wij zijn nu gelukkig wel de eerstvolgende met een dochter in de familie en vriendenkring. We houden de naam het liefst voor onszelf; we hebben al alles gedeeld in de afgelopen jaren en dit voelt dan als een klein stukje van ons alleen. :)

Pfff, echt balen van de lekkage Bloesem. Hopelijk wordt het verholpen en kan er daarna direct een plan gemaakt worden voor het herstellen van de muren. :*

LB, sipfase inmiddels alweer beetje voorbij gelukkig ;). Ik lag gisteravond de hele tijd tegen haar te praten en elke keer als ik haar naam zei, kreeg ik een schop O+ Het zit wel goed dus :)
pi_157442111
Update vanaf het decemberfront :D

Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.

Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen? :+
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:46:19 #25
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157442357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:

Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.

Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen? :+
Lekker, verlof! Ik kan ook bijna niet wachten... En ik heb geen idee of dat uitmaakt qua bevalling ;)
pi_157442504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:

Bij mij niet, N. lag vanaf 29 weken al heel diep, maar geboren met 40 + 2.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157442590
Pff, ik ben echt op. Eerst anderhalf uur bezig geweest met Stip die om 3 uur compleet doorweekt wakker werd en vervolgens een hele akelige droom gehad dat ik de baby alvast geboren had laten worden, maar dat ik d'r nog wilde terugdoen en me te laat realiseerde dat dat niet meer kon. En vervolgens moesten we een eind lopen, toen half hangend uit een politiebusje naar het consultatiebureau en liet de politieagent haar steeds vallen omdat hij haar vies vond. Ze leefde gelukkig wel nog en ik werd wakker van een voet in m'n gezicht voordat we bij het cb waren. En toen bleek m'n vriend de stekker uit m'n wekker te hebben getrokken en ben ik nu pas op weg naar m'n werk.

Ik heb m'n bakje koffie al op, maar iets zegt me dat ik vandaag even over de 1 kopjesgrens ga :O
pi_157443361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:06 schreef Dot. het volgende:
Pff, ik ben echt op. Eerst anderhalf uur bezig geweest met Stip die om 3 uur compleet doorweekt wakker werd en vervolgens een hele akelige droom gehad dat ik de baby alvast geboren had laten worden, maar dat ik d'r nog wilde terugdoen en me te laat realiseerde dat dat niet meer kon. En vervolgens moesten we een eind lopen, toen half hangend uit een politiebusje naar het consultatiebureau en liet de politieagent haar steeds vallen omdat hij haar vies vond. Ze leefde gelukkig wel nog en ik werd wakker van een voet in m'n gezicht voordat we bij het cb waren. En toen bleek m'n vriend de stekker uit m'n wekker te hebben getrokken en ben ik nu pas op weg naar m'n werk.

Ik heb m'n bakje koffie al op, maar iets zegt me dat ik vandaag even over de 1 kopjesgrens ga :O
Lekker droom en ochtend weer. _O-
Sterkte vandaag. :*

Neiging om MvM kannetje naast bed te zetten is echt groot. Ieder uur/anderhalf uit bed en de hele nacht door kittens aan het trappen op de gang omdat het pikkedonker is en ze voor mijn voeten lopen.
pi_157444001
Razz :* Ik weet niks zinnigs te zeggen, maar duim heel hard voor jullie..

Bloesem, jemig zeg, bizar dat ze vandaag pas een monteur sturen :{ Hopelijk is de schade enigszins beperkt gebleven. Dubbelgoed dat je de toets hebt afgemaakt iig! ^O^ ^O^

Die MvM-kannetjes, brr, ik werd op den duur al misselijk als ik ze zag :X Die heb ik mooi weggemikt toen ik klaar was! Maar zo komen ze nog van pas ja, in de keuken voelt toch minder :P

Verder, die weerstand van mij is met de noorderzon vertrokken geloof ik. Sinds het weekend voel ik me belabberd, dikke koorts, wattenhoofd en algeheel niet lekker. Niet. Handig. }:|
pi_157445352
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 07:42 schreef Frummeltje86 het volgende:We houden de naam het liefst voor onszelf; we hebben al alles gedeeld in de afgelopen jaren en dit voelt dan als een klein stukje van ons alleen. :)

Echt precies dit zei ik gisteren tegen mijn man.

Wat mooi dat je dochter al luistert naar haar naam
pi_157445375
Niet helemaal bijgelezen, maar ik heb vanochtend de nekplooimeting gehad en er was een verdikte nekplooi te zien :( (3,5 mm)

Vanmiddag wordt ik gebeld met de echte cijfers, maar ik kan echt niet tegen het wachten. Ga er eigenlijk al vanuit dat dit sowieso vervolgonderzoek betekent...

We weten het nu allebei even niet meer... het is lastig om nu gewoon aan het werk te zijn, maar waarschijnlijk nog lastiger om thuis niets te doen, dus ik ben toch maar gegaan. Maar blijf nu toch maar malen...
pi_157445952
Oh nee Luna... ik duim dat het met een sisser (en gezond speknekje) afloopt! Sterkte met wachten op uitslagen.
pi_157446188
Ik duim ook dat het met een sisser afloopt Luna :*

Razz ook sterkte, weet ook niet echt wat ik moet zeggen.. :*
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:07:04 #35
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157447908
Pfoe, sterkte met wakker blijven vandaag, Dot. En je droom! :D

Myrr, dan snap ik wel dat je daar aan denkt ja ;)

Ono, beterschap gewenst :*

Arja O+ ik vind het echt zo tof om jou hier na al die tijd te zien posten!

Luna, jemig... -O- Ik snap dat je inderdaad bent gaan werken voor de afleiding, maar durf ook voor jezelf te kiezen. Hopelijk is toch alles oké! :*

Razz, mijn duimen staan niet stil :* :*
pi_157448180
Luna, dat is schrikken. Ik duim ook voor een positieve wending :*.

Ik zit weer bij de gyn in de wachtkamer. Altijd weer lekker warm enzo }:|
pi_157448201
Ik ben net gebeld. Kans op down syndroom is inderdaad verhoogd, namelijk 1 op 55. Ik weet dat dit betekent dat er een 98% kans is dat ons kindje dan geen down heeft, maar schrik er toch van.

Morgen hebben we een afspraak op de poli om de opties te bespreken. Ik vind het echt een lastige... aan de ene kant wil ik het graag zeker weten, maar aan de andere kant vind ik een vruchtwaterpunctie of vlokkentest ook weer zo eng, met de risico's die dat met zich mee brengt...
pi_157448298
Luna, kom je niet in aanmerking voor de Nipt?
pi_157448365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Leonietje83 het volgende:
Luna, kom je niet in aanmerking voor de Nipt?
Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.
pi_157448584
Luna! Wat kut! :{ dat is niet de uitslag die je wil krijgen, ondanks dat er heeeeel gelukkig nog een heel grote kans is dat je kindje geen down heeft. Snap dat de keuzes lastig zijn. Volgens mij kan je, als je geen vwp of vlokkentest eventueel zelf nog voor de NIPT gaan bij de zuiderburen. Kost wel aardig wat.

Razz, jij zit ook nog in spanning. Bleh! Heel veel sterkte met afwachten!

Ennnnn volgens mij mocht Groofs vandaag voor de eerste echo? Ik duim knetterhard!

Hier gaat het z'n gangetje, fysiek prima maar mentaal nog aardig rot. Nog even een ruim etmaal volhouden en dan ben ik iig m'n 'laatste' miskraamtermijn voorbij. Dat gaat al fijn zijn denk ik.
Verder praktisch alle kwaaltjes weg, wat ik enigszins arelaxt vind. :+ LEUK DAT EERSTE TRIMESTER.
pi_157448700
Razz en Luna :*

Raar dat je niet in aanmerking komt bij 1 op 55. Hopen dat het alsnog kan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:45 schreef Svane het volgende:
Luna! Wat kut! :{ dat is niet de uitslag die je wil krijgen, ondanks dat er heeeeel gelukkig nog een heel grote kans is dat je kindje geen down heeft. Snap dat de keuzes lastig zijn. Volgens mij kan je, als je geen vwp of vlokkentest eventueel zelf nog voor de NIPT gaan bij de zuiderburen. Kost wel aardig wat.

Razz, jij zit ook nog in spanning. Bleh! Heel veel sterkte met afwachten!

Ennnnn volgens mij mocht Groofs vandaag voor de eerste echo? Ik duim knetterhard!

Hier gaat het z'n gangetje, fysiek prima maar mentaal nog aardig rot. Nog even een ruim etmaal volhouden en dan ben ik iig m'n 'laatste' miskraamtermijn voorbij. Dat gaat al fijn zijn denk ik.
Verder praktisch alle kwaaltjes weg, wat ik enigszins arelaxt vind. :+ LEUK DAT EERSTE TRIMESTER.
LEUK HE. Wel chill dat praktisch al je kwalen al weg zijn. Geniet van je bijna tweede trimester *O* Tot nu toe vind ik de eerste nog vervelender dan de derde, maar de derde duurt nog wel even hier. Vind het wel eng dat nu ineens vanalles bijna geregeld moet worden en het op zijn einde begint te lopen. Moet nog zoveel. ;(

Heb ook ondanks dat hier zoveel baby's om ons heen zijn nog geen IDEE wat ons straks te wachten staat als minimens buiten boord is. Snap niet dat er meisjes van 16 zijn die expres zwanger raken omdat ze denken dat het leuk is. Dit is hartstikke eng. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 14:56:38 ]
pi_157448757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:53 schreef Myrr het volgende:
Razz en Luna :*

Raar dat je niet in aanmerking komt bij 1 op 55. Hopen dat het alsnog kan.

[..]

LEUK HE. Wel chill dat praktisch al je kwalen al weg zijn. Geniet van je bijna tweede trimester *O* Tot nu toe vind ik de eerste nog vervelender dan de derde, maar de derde duurt nog wel even hier. Vind het wel eng dat nu ineens vanalles bijna geregeld moet worden en het op zijn einde begint te lopen. Moet nog zoveel. ;(
Het tweede trimester duurt nog een maand hier. :+ bah geduld. Ik heb het niet.

Mijn favo periode is van zo'n 20 weken tot 39! Wel iets voelen maar nog wel mobiel zijn. Zo gezellig zo'n wiebelende buik. O+
pi_157448834
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:56 schreef Svane het volgende:

[..]

Het tweede trimester duurt nog een maand hier. :+ bah geduld. Ik heb het niet.

Mijn favo periode is van zo'n 20 weken tot 39! Wel iets voelen maar nog wel mobiel zijn. Zo gezellig zo'n wiebelende buik. O+
Ja O+ Nou ja, soms voelt het wel raar en vervelend. Er is een plek en als hij daar schopt voelt het net als mijn hartslag, maar dan mega onregelmatig en hard. Schrok me dood de eerste keer. Verder beweegt m'n buik alleen als ik kijk en als anderen komen kijken dan stopt 'ie. }:| Ga dit wel missen.

Zeuw, en nu gordijnen wassen. Fijne dag allemaal.

Wat noem jij mobiel trouwens? :D Kan me bij 39 weken niet meer voorstellen mobiel te zijn, voel me net een walvis als ik op moet staan, om moet draaien of iets van de vloer of koffietafel moet pakken. Alles in sumoworstel houding. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 15:02:24 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:05:58 #44
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157448930
Jeetje luna, das schrikken.
Hopelijk is het toch allemaal goed.

Ik heb over een half uurtje de intake en vanavond eem echo.
Hoop dat het geen probleem is dat we even onze dochter meenemen, we hebben namelijk niet de luxe van oppas, babysit, fijne buren helaas.
pi_157449036
Poeh Luna, spannend.

Hier is de eerste hobbel genomen. Hartje klopte en termijn klotpe O+
pi_157449082
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zeuw, en nu gordijnen wassen. Fijne dag allemaal.

Wat noem jij mobiel trouwens? :D Kan me bij 39 weken niet meer voorstellen mobiel te zijn, voel me net een walvis als ik op moet staan, om moet draaien of iets van de vloer of koffietafel moet pakken. Alles in sumoworstel houding. :')
Haha! Ik was vorige keer echt tot laat op het irritante af mobiel. Nog tot 37-38 weken naar concerten en gewoon heel veel rondbanjeren en koffie drinken en musea enzo. En opeens, bij 39 weken, kreeg ik de Preggo-waggel en moest ik na elke 50 meter uitrusten. Dus de laatste 2,5 week kwam ik niet zo ver meer. :+

Knifty, succes vanavond! Hier hadden we kind 1 ook mee met de echo. Mag bij ons niet bij de nekplooimeting en 20 weken echo, verder wel.
pi_157449097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.

YES! O+ *O*
Hoe ver nu om en nabij?
pi_157449131
Volgens mijn ovulatietesten zou ik 7w4d (of zelfs 7w5d) zijn, volgens vk 7w2d (nav innestelingsbloeding) en volgens de metingen vandaag 7w4d of 7w3d. Ongeveer 7,5 week dus.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:58 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_157449199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.

Yay! O+ *O*
disclaimer
pi_157449226
Het is met 99% zekerheid geen syndroom van Noonan. Typte zij huilend.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:20:10 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157449252
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
O+
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:20:19 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_157449256
quote:
nog meer yay! O+
En nu uit met de tests? Pff, wat een emotionele rollercoaster. :*
disclaimer
pi_157449257
Oh Razz, wat een opluchting. Pfffff, laat die tranen maar lopen.
pi_157449290
quote:
Nog meer YES! *O*
pi_157449310
quote:
Poeh Luna, spannend.

*O*
Gefeliciteerd en geniet ervan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:13 schreef Svane het volgende:

[..]

Haha! Ik was vorige keer echt tot laat op het irritante af mobiel. Nog tot 37-38 weken naar concerten en gewoon heel veel rondbanjeren en koffie drinken en musea enzo. En opeens, bij 39 weken, kreeg ik de Preggo-waggel en moest ik na elke 50 meter uitrusten. Dus de laatste 2,5 week kwam ik niet zo ver meer. :+

Oh echt? Doe mij de volgende keer ook zo'n zwangerschap. _O_
pi_157449321
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nog meer yay! O+
En nu uit met de tests? Pff, wat een emotionele rollercoaster. :*
Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!

Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back :7 .
pi_157449322
quote:
_O_

Zo ontzettend blij voor jullie!
pi_157449588
Razz! *O* (jompelde ze met blijheidstranen voor een onbekende, rare verse-moeder-hormonen!)

Wat ontzettend fijn! :*
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:34:51 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157449593
Razz, wat ontzettend super nieuws! *G* Hup, kledingkast volshoppen!

Groof, hartje O+ Samen zwanger zijn met je schoonzus!

Luna, ik duim heel hard voor jullie :*
pi_157449676
Luna, oeh dat is heftig nieuws!! Sterkte!!!

groofskendezoveelste, ha goed nieuws! Geniet ervan!!

Razz ^O^ lekker huilen hoor!!! Na alle spanning is dat alleen maar logisch!

[ Bericht 13% gewijzigd door sprotje op 10-11-2015 15:45:39 ]
pi_157449709
Razz wat super fijn O+

En een knipper voor Groofsken *O*

En minder leuk nieuws voor Luna..sterkte met de moeilijke beslissing :*

[ Bericht 25% gewijzigd door Sicilia op 10-11-2015 15:48:08 ]
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157449760
Oh, Razz, wat fijn voor jullie! :'( O+

En ook een goede knipper voor groof! *O*

Luna :* Veel sterkte de komende tijd.

Wat een gemixte gevoelens zo in 1 bericht :{
pi_157449770
Wat een opluchting razz. Ik vind dat je los mag gaan met shoppen!

Groofs fijn dat de echo goed was!
pi_157449821
Ik lig op bed met weer veel te veel krampen in buik en rug, bluh ;(

En even van me afschrijven hoor, maar wel in spoiler want super offtopic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157449955
Oh Razz, wat een geruststelling.

Groofsken fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien en samen met je schoonzus zwanger dat maakt het plaatje compleet O+

Bloes heerlijk verlof, ik ben ook echt aan het aftellen, nog ruim een week werken.

Luna wat een rot uitslag, sterkte ermee. Hopelijk krijg je snel positieve duidelijkheid.

Hetzusjevan geboortekaartje hebben wij ook nog niet, vorige keer ook pas met 40 weken uitgezocht. Mijn voornemen was nog wel om deze keer alles eerder klaar te hebben, maar tot nog toe, ben ik overal later mee :').

Bloesem hebben ze de lekkage kunnen verhelpen? Wat goed dat je al die stress, zo hebt om kunnen zetten dat je een toets hebt gemaakt.
pi_157449995
Razz, wat een opluchting! O+ *O*
pi_157450004
Razz, wat een opluchting! Shop ze!

Groofs O+ wat fijn!
pi_157450223
Oh Razz wat fijn!!!
Groofs ook een mooie echo. :D

Ik heb ook weer een stempel van de gyn. En een vervolgafspraak maar het zal me benieuwen of we die nodig hebben.
pi_157450462
Zoo Razz, dat zal een flinke uitademing geweest zijn. Wat een goed nieuws *O*

Groofs een kloppend hartje O+ *O*

Ono, beterschap :*

Luna, dat is schrikken :* Sterkte

Sicilia, wat een vreemd nieuws. Wellicht maakten de obvious risico's (voor jou en de baby) het te groot om te vertellen? Snap dat 't pijnlijk is :*

Bloes is lekker met verlof *O* Over indalen en de bevaldatum valt helaas niks te zeggen heb ik inmiddels begrepen haha, mijne ligt ook al een tijdje helemaal klaar.

Dot, wat een droom :X kan me voorstellen dat je toe bent aan een beetje rust. Hoe staat 't met de koppen koffie?

Kuuks, hoe was 't bij de gyn? Of heeft 'ie je gehouden? ;)

Ahh Myrr, dat je nog zoveel moet doen, dat lijkt alleen maar zo! Je prioriteiten verschuiven vanzelf en dan vind je ook wat berusting :*

Knifty, spannend vanavond! Ben benieuwd hoe 't was :)

Verder ben ik 't vergeten :@
Hier wisseldag naar een whopping 38 weken! *O* vanochtend een tentamen (verslag van 70 pagina's :X ) ingeleverd, docente in shock toen ze me binnen zag komen *) Zij had ingeschat dat de baby er al zou zijn, want ze had over me gedroomd, haha! Tot zover het goede nieuws.

Helaas is de lekkage nog niet verholpen en worden we nog steeds van 't kastje naar de muur gestuurd. Het blijkt een lekkende radiator te zijn bij de bovenburen (waar dus niemand woont) Gek genoeg lijkt er innerlijk iets verschoven te zijn gisteren. Ik was zo kwaad, maar draaide dat om tot een ander soort energie. Vandaag ben ik heel kalm, echt niemand of niks die mij iets kan maken. Ik keuvel rustig de dag door, doe wat ik belangrijk vind. Mini zit veilig bij mij en als ze nu zou komen, kan ik haar alle warmte en veiligheid geven. ze weet al dat ze zo ontzettend welkom is. De rest van de wereld bestaat helemaal niet meer, het doet er allemaal gewoon niet toe :@ Gekke gewaarwording.

Zo! Monstermegapost schluss :D
pi_157450559
Ik kom even jompelen hoor!! *O*

Wat een opluchting Razztwizzle *O*

En groofskendezoveelste een kloppend hartje *O*
pi_157450661
Yay Razz!!! *O* *O*
En voor alle dames met kwalen: http://www.boredpanda.com(...)aos-line-severinsen/
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:30:21 #72
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_157450722
Razz!!! O+ *O*

Jouw zoon he, kleine branieschopper :7
pi_157450796
razz wat superfijn om te horen! :*
:)
pi_157450897
*G* *G* Goed nieuws Razzz *G*
pi_157450924
Razz wat een fijn nieuws! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:41:57 #76
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157450947
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hoera! Superfijn dat t in orde is *O*

En qua jongenskleertjes zie ik je PM dan wel verschijnen he ;)
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:39:16 #77
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157451949
Razz, wat een opluchting _O_ O+

Knipper voor Groofs *O*

Bloesem is helemaal zen :D knap hoor, in deze situatie!

En onwijs schrikken voor Luna :{ Moeilijke keuzes die je nu moet maken op basis van die 1,8% kans op iets naars. Heel veel sterkte :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157453981
Razz wat ben ik blij voor jullie!

Groofsken jaaaaa, wat fijn :)

En Luna, was de kans op de andere trisomie-afwijkingen niet verhoogd? Succes met kiezen wat jullie gaan doen!

Ik heb 7-12 de eerste afspraak en termijnecho O+ ik ben dan iets meer dan tien weken zwanger denk ik.
Vorige keer had ik heel vroeg best een aanzienlijke bloeding en toen had ik dus al een echo met zes weken. Ik vind het nu wel lang tot 10! Het voelt allemaal helemaal goed maar het echt zien is toch wel anders.
pi_157455052
Razz wat een goed nieuws!! *O* *O*

Groofs een knipper O+

Ik ben vandaag 24 weken, toch wel een mijlpaal hoor :).
pi_157455181
Razz wat ongelofelijk fijn!!! :'( *O*

Groof *O* jaaa knipper!

Lot *O* wat een fijne mijlpaal!

En Luna heel veel sterkte!!

Hier eindelijk dagelijks stevige duwtjes O+
Marcek heeft ze nu ook een paar keer gevoeld.. en O. kan niet wachten tot zij ze ook voelt.
Helaas voor haar heeft broerlief hetzelfde dagritme als dat zij had O+ Zo gauw ik op de bank zit wanneer zij in bed ligt krijg ik wat duwtjes. En wanneer ik in bed ga liggen gaat hij dansen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157455182
Super nieuws Razz *O* nu lekker shoppen :-)
  dinsdag 10 november 2015 @ 20:25:09 #82
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157455592
Jeeejjj RAZZ!!! *O* wat fijn dat die uitslag goed is.

En Groof een knipper! Hoeraaaaaa! w/

Intake was goed vanmiddag, en de echo gelukkig ook.
En ik ga niet door voor de twinnies. We hebben echt gezocht maar het is er echt eentje!
Het blijft toch echt he. Je weet dat de test positief is, en je voelt het ook aan je lijf. En toch maakt de echo het allemaal echt.
Zo BLIJ! nu snel een shirt maken voor onze dochter en van het weekend de opas en omas inlichten. :s)
pi_157455784
High five LOt! Me too ;)

Luna.. sterkte.. de kans is klein maar toch ook zo groot.. hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben..

Razz.. geweldig nieuws zeg!! Wat zul jij opgelucht zijn! Word er zelf al haast emotioneel van en ik 'ken' je geeneens

Vandaag met mijn twee oudsten meegezwommen bij zwemles. Dacht altijd dat zwemmen niet zoveel kwaad kon voor je bekken.. maar kan geen stap meer zetten en herinner me nu eens dat we ook eens een dagje zijn wezen zwemmen toen ik in verwachting was van mijn nu jongste dochter en dat ik daarna ook zo een gruwelijke pijn in mn bekken had.. stom wel maar vooruit!
pi_157456268
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:17 schreef Suikertante het volgende:

En Luna, was de kans op de andere trisomie-afwijkingen niet verhoogd? Succes met kiezen wat jullie gaan doen!
Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...
pi_157456363
Razz *O* wat fijn!!
pi_157457409
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...
Het is wel heel fijn dat op de andere syndromen zo'n kleine kans is! Maar ik snap je twijfel natuurlijk. Ik denk ook dat een kindje met Down welkom zou zijn maar ik zou me ook zorgen maken over de eventuele lichamelijke ongemakken die er soms bij horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 10-11-2015 21:34:22 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:33:38 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457611
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

HOERA!!!!!!!! *O* Wat geweldig Razz O+

En Groofsken ook al een goeie echo, hoeraaa!!! *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:37:36 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:32 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.
Lunamatic, wat een rotbericht -O-

Wij kregen ongeveer dezelfde Down-kansberekening. Uiteraard hebben we toen ook uitleg gehad over de NIPT-mogelijkheden: er is een soort window of opportunity waarbinnen je gratis die test kan laten doen. Namelijk bij een kans die groter is dan 1:200, en bij een nekplooi tot 2,5mm. Daarboven is er sowieso een verhoogd risico, en zou je dus eigenlijk een vlokkentest danwel vruchtwaterpunctie moeten laten doen omdat de NIPT geen diagnose kan stellen.

Wij konden toen de volgende dag in het ziekenhuis terecht voor een echo, en de gynaecoloog mat een nekplooi van 2,5 en heeft toen in overleg met ons op basis van die meting de NIPT aangevraagd. Beetje sjoemelen met de regels dus.

Ik hoop dat t voor jullie net zo mee gaat vallen als voor mij, L0t en dus ook Razz de afgelopen tijd! :*
pi_157457724
quote:
Jaaaaaaaaaaaa wat een fantastisch nieuws *O* *O* *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:38:29 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457726
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben vandaag 24 weken, toch wel een mijlpaal hoor :).
JA! Een levensvatbaar meisje O+
pi_157457922
Och, Luna wat een naar nieuws. Wat LB zegt over de NIPT idd, zeker een tweede meting laten doen. Onze baby had bij tweede meting 5,4mm, eerste meting nog 7,7mm. Vlokkentest gedaan, want we wilden zekerheid over Down. Het is een heftige tijd, goed met elkaar bespreken wat je wilt weten en wat niet. Sterkte :* !
pi_157457953
Knifty *O* *O* *O*
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:49:27 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457997
Sorry ik vergeet kniftyhooker helemaal! Wat fijn dat je echo goed was! *O*
pi_157458016
Knifty wat fijn van de goede echo!

Suiker 10 weken wachten is inderdaad lang. Mag je niet eerder omdat je niet weet hoelang je zwanger bent? En er wordt volgens mij sowieso wel verschillend mee omgegaan knifty en chanty bv hadden ook al met 8 weken een echo?
pi_157458150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Arja het volgende:
Knifty wat fijn van de goede echo!

Suiker 10 weken wachten is inderdaad lang. Mag je niet eerder omdat je niet weet hoelang je zwanger bent? En er wordt volgens mij sowieso wel verschillend mee omgegaan knifty en chanty bv hadden ook al met 8 weken een echo?
Het is nu geen tien weken meer hoor! :D Er is geen reden om eerder een echo te willen denk ik, volgens mij gaat het goed. Het zou alleen een extra geruststelling zijn ofzo, dus daar heb ik niet om gevraagd.. maar het is wel even wennen!
pi_157458568
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Het is nu geen tien weken meer hoor! :D Er is geen reden om eerder een echo te willen denk ik, volgens mij gaat het goed. Het zou alleen een extra geruststelling zijn ofzo, dus daar heb ik niet om gevraagd.. maar het is wel even wennen!
Nee dat snap ik. Ik had er wel om gevraagd, denk ik.

Ik moet nu nog 2 weken wachten tot de volgende echo. Duurt ook lang voor mijn gevoel. Maar ik denk dat als die echo ook goed is ik steeds meer vertrouwen krijg.

Pff ik ben al die extra hormonen die ik nog moet slikken op 5 momenten per dag ook zo zat. Nog 2 weken en dan ben ik ook daar vanaf. En kan ik me hopelijk als een "gewone" zwangere vrouw voelen. Het blijft nog best medisch hierdoor.
pi_157458638
quote:
*O* wat een ontzettend fijn goed nieuws razz!!
pi_157458655
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen *)

Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
pi_157458775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen *)

Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
Ik ben geen goede kloonspotter, maar van harte *O*

Naar mijn weten verdampt nooit ALLE alcohol en blijft er altijd iets over. Je moet zelf de overweging maken of je dat beetje wilt binnen krijgen :) Ik heb 't gelaten.
Edit: http://www.troskompas.nl/(...)koken/305/browse/21/ :)

Knifty *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:23:36 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157458898
quote:

Gefeliciteerd!!

Je posthistory helpt wel oO< Wat leuk zeg!

En wat Bloesem al zegt, er kan altijd wat alcohol achterblijven. Beetje voor jezelf inschatten dus hoe vaak je het eet, en hoeveel erdoor gaat. Kijk een half flesje bruin bier door een stoofpot voor 4 personen die uren pruttelt vind ik zelf een ander verhaal dan een halve fles rode wijn door saus die maar een paar minuten op staat. ;)
pi_157459024
Hoi ongeduldig :D wat leuk, weer hier! Gefeliciteerd O+ !
pi_157459097
Gefeliciteerd Ongeduldig!
pi_157459171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:23 schreef LadyBlack het volgende:

Gefeliciteerd!!

Je posthistory helpt wel oO< Wat leuk zeg!

Ik ben niet zo goed in geheimpjes bewaren ;) En ik mķést het gewoon kwijt :D De vaste OUD-posters mogen het ook best weten, het gaat me er meer om dat de mensen de me IRL kennen en m'n andere nick weten niet zo snel de link zullen leggen.

Mocht er dus iemand meelezen en denken "oooooh jíj!" en ook degenen kennen uit mijn "echte leven", hou dan nog even je mond alsjeblieft :P En er hoeft dus ook niks in het Update-topic ;)
pi_157459738
Ohhh O+ vind ik leuk :D gefeliciteerd ongeduldig!
pi_157459795
Welkom weer ongeduldig :)

Meh. Geboortecentrum geweest waar ik wil gaan bevallen, was allemaal leuk, maar bij thuiskomst te horen gekregen dat m'n buurvrouw die zo goed als m'n moeder is een knobbel heeft en morgen de uitslag krijgt. Stom. ;( :(

Even hopen dat het goedaardig is zodat we straks niet met dubbele gevoelens gaan bevallen (zij is er naast mijn vriend ook bij). *O*

Kansen zijn gelukkig wel heel goed tegenwoordig, maar het blijft ruk. :r

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 22:55:15 ]
pi_157459900
Gefeliciteerd ongeduldig *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:56:03 #107
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_157459983
Wat leuk ongeduldig!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_157460010
Lot en appelientje die 24 weken is wel een mooie mijlpaal, al hoop ik dat de kleine nog veel langer blijft zitten.

Kniftyhooker fijn om een goede echo te hebben.

Pff Arja dat is best intensief 5x per dag medicatie nemen.

Bloesem je bent echt in de ontspanningsstand gegaan, knap dat je dat kan.

Ongeduldig gefeliciteerd! Ik heb geen idee die je bent, dus probeer het maar geduldig af te wachten tot je uit de kast komt.

Myrr, sterkte ermee. Hopelijk morgen goed nieuws voor jullie.
pi_157460034
Gefeliciteerd! Geeen idee ongeduldig :D ken ik je?

Oh Myrr bah wat onzeker
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157460448
Gefeliciteerd ongeduldig!

En Myrr, nog een nachtje en dan hopelijk goed nieuws!
pi_157463465
quote:

Jaaa, wat leuk! Gefeliciteerd O+ *O*
pi_157463520
quote:

:o Gefeliciteerd O+
pi_157463571
Gefeliciteerd Ongeduldig! *O*
pi_157463635
Welkom Ongeduldig *O*

Myrr, duimen voor goed nieuws vandaag!

Mijn app zei vandaag, 100 days to go! Gaat zo snel allemaal ineens :D
pi_157463775
Gefeliciteerd Ongeduldig! Geen idee wie je bent :@. M'n Pm staat open hoor 8-).

Edit: je historie maakt het makkelijk. :D
  woensdag 11 november 2015 @ 07:58:13 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_157463833
quote:

gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh? :D O+ *O*
disclaimer
pi_157463877
Whaaaa gefeliciteerd!!! *O* nog een leukerd!
Kwak
pi_157463965
quote:

:o Wat leuk! gefeliciteerd!!
pi_157464077
Wat tof Ongeduldig!
pi_157464134
Jaa, Ongeduldig, wat leuk!! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 november 2015 @ 08:33:52 #121
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157464151
Gefelciteerd Ongeduldig! :)

Wij gaan binnenkort lekker een kaas fondue doen. Dat vind ik toch zooooo lekker!
(Niet zo vroeg in de ochtend hoor, danne :r )
En daar gaat wel een glaasje wijn in. Er blijft idd wat van de alcohol hangen, maar je lijf maakt zelf ook alcohol aan hoorde ik laatst.
Ik houd echt wel rekening met wat ik eet en drink, maar die kaasfondue eens in de paar maanden... ohhh O+

Ik moet ook de glucose test doen omdat mijn BMI te hoog is.
Er jammer, vorige keer was de BMI 29.8, en nu 30.1. -O-
Gelukkig zit er een prikpost 200 meter van mijn huis, dus morgen maar gelijk langs! :Y
pi_157464549
Ik hou ook heel erg van kaasfondue maar ben er de vorige keer goed ziek van geweest en nu durf ik niet meer :{

Heeft iemand hier misschien interesse in een kortingsbon van 9 euro voor een Noppies winkel? Ik heb wat gekocht in Breda, maar heb zelf niet zo'n winkel echt in de buurt. Geldig vanaf december en niet op babykleertjes.
pi_157464961
Wat leuk "ongeduldig"! Gefeliciteerd!

Hoe ver ben je?

Oh ja, ik ben ook een kloon. Van Xennia. Heb al lang niet onder dat account gepost, dus blijf maar bij Arja.

Ik heb veel gepost in de gezond en slankreeks en daarvoor veel in r&p.
Deze zwangerschap wordt ons eerste kindje.

[ Bericht 46% gewijzigd door Arja op 11-11-2015 09:55:32 ]
pi_157465741
Maakt mijn lijf zelf alcohol aan :D cool! Hoef ik geen wijn meer te kopen voor na de zwangerschap :+ . Ik zou het met kaasfondue wel aandurven denk ik, dat pruttelt wel even toch? Als de meeste alcohol maar verdampt.

Nog bedankt voor alle lieve reacties hier op ons goede nieuws O+ We zijn zo enorm opgelucht, het is niet te geloven. Je zou denken trouwens dat je dan een nacht goed slaapt, maar ik denk dat vannacht alle spanning er uit kwam. Hartkloppingen, benauwd, hoofdpijn. Vandaag een rustig dagje thuis met A. op het KDV.
pi_157465956
Kaasfondue is ook lekker met alcoholvrij bier, of appelsap, of van dat Amé-spul :)
pi_157466353
Bedankt voor alle felicitaties O+

quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh? :D O+ *O*
Ik wist niet eens dat de eerste ronde al begonnen was joh :') Weet dus ook niet hoe lang ik zwanger ben, denk dat het een week of 4/5 zal zijn. Heel pril dus. Eind deze maand echo en dan zien we wel. Ook leuk als je de vk belt en ze vragen wanneer je laatste menstruatie was. "Twee jaar geleden, hoezo? :+ "

Weet niet of ik heel veel in dit topic kan meeposten, ik houd het andere topic waarin ik actief ben al nauwelijks bij :@ Maar ik doe m'n best ;)
pi_157466771
Gefeliciteerd en welkom Ongeduldig :)
pi_157468273
*O*

Ze gaan er vanuit dat het gezwel bij buurvrouw goedaardig is, maar het moet er wel uit. Reden voor een wijntje normaal gesproken. ;(

Afgelopen tijd helemaal geen cravings gehad naar wijn maar het begint wel weer te komen zo met de combinatie van goed nieuws en deze donkere dagen. Sapje dan maar. ;)

Ah, wat een droom weer ook.

De weeën kwamen niet op gang, moest op mijn buik liggen en er zaten echt 25 studenten met klapfolders in m'n verloskamer. Ik kreeg een gyn en dat was echt een goede bekende in mijn droom, in het echt hooguit twee keer voorbij zien lopen. De wc-bril was beplakt met huishoudfolie en eronder een wit vies spul. Was ook echt zo'n hele oude wc-bril met zo'n gat aan de voorkant en de zeep aan de muur was zo'n ranzig geel uitsteeksel geval wat vroeger op scholen zo was. Overal lagen stukjes rood slijm van vorige bevallingen. Bij een andere wc viel de toiletbril eraf en die stond diagonaal rechtop zodat ik met geen mogelijkheid naar dat toilet kon, en de baby was in dit hele gebeuren allang uit mijn baarmoeder ofzo, die zat gewoon heel droog mee te kijken met alles, hij moest alleen wel nog geboren worden. :+

En m'n broodje filet American lag ook in de wc op de grond tegen de pot aan.

Ik gok dat ik heel nodig moest plassen vannacht.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2015 13:46:38 ]
pi_157469368
Ieww lekker droom Myrr _O-
Maar fijn nieuws van je buurvrouw! Dat wijntje hou je gewoon te goed toch!
pi_157469378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:16 schreef Sicilia het volgende:
Ieww lekker droom Myrr _O-
Maar fijn nieuws van je buurvrouw! Dat wijntje hou je gewoon te goed toch!
Heb inmiddels al zes flessen tegoed. _O-
Zij drinkt er twee voor me.
pi_157472200
Zwangerschapsmassages zijn de bom. Doe jezelf een lol en zorg dat je er ook een krijgt.
pi_157472659
Ik moet mijn stoelmassage op het werk annuleren, omdat iemand zo nodig een afspraak moest om die tijd en ik keek er zo naar uit. Ik wil ook een massage ;(
pi_157472816
Kuuks, een massage, ik wil ook! Wat chill! En je mag bijna! Met welke termijn beviel je van je oudste?

Ik heb een zwangerschapsrecord 2015 gezet voor mezelf! *O*
En 9 weken yeah!
pi_157473364
Bij Billie ging ik de 40 weken voorbij. Heel raar, ik had zo sterk het gevoel dat ik te vroeg (na 37 weken dat wel) zou bevallen, maar toch zit ie nog binnen :D
Zeker na al het voorwerk tot nu toe.

Dus, ik ga er maar niet vanuit dat het voor zaterdag nog gaat gebeuren. Tenzij hij na de massage zoiets had van "hm. Wat gebeurt daar buiten?" Of hij kiest voor vrijdag de 13e :').

Morgen nog lekker wandelen met m'n peutertje en vanaf vrijdag wordt het slecht weer. Dan komen we alleen nog buiten om plassen te stampen tussen de buien door :D
pi_157473783
myrr :D :') gatver hahaha
pi_157474278
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en ze raadden me aan om de vlokkentest te laten doen. Nipt had volgens de gyn net gekund, maar die test alleen op de drie bekende trisomie afwijkingen, terwijl er naar aanleiding van de echo ook andere afwijkingen zouden kunnen zijn :( nipt zou dan een vals gevoel van veiligheid geven, terwijl ik dan waarschijnlijk een paar weken later alsnog aanvullende tests zou moeten laten doen....

Ik vind het emotioneel erg zwaar. Ook dat ze het nu over meerdere mogelijke afwijkingen hebben terwijl het gisteren alleen nog down was. In mijn hoofd ben ik al half afscheid aan het nemen van dit kindje, heb er echt geen goed gevoel meer over. Volgende week is de vlokkentest en dan dus nog 2-3 weken wachten op de uitslag... Ik weet niet hoe ik komende tijd door ga komen...
  woensdag 11 november 2015 @ 18:39:56 #137
52229 Chanty
pi_157474410
Ik lees nu pas bij en het goede nieuws van Razz *O* Wat ontzettend fijn, hopelijk geeft je dit iets meer vertrouwen :*

Ongeduldig gefeliciteerd *O* (weet helaas niet meer wie je precies bent)

En zag minder goed nieuws voor Luna, hopelijk pakt het goed uit :* Lijkt me echt vreselijk die onzekerheid waar je nu in komt te zitten ;(
pi_157474508
Heftig Luna :*.
pi_157474560
Luna :* sterkte aankomende tijd.
pi_157474636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en ze raadden me aan om de vlokkentest te laten doen. Nipt had volgens de gyn net gekund, maar die test alleen op de drie bekende trisomie afwijkingen, terwijl er naar aanleiding van de echo ook andere afwijkingen zouden kunnen zijn :( nipt zou dan een vals gevoel van veiligheid geven, terwijl ik dan waarschijnlijk een paar weken later alsnog aanvullende tests zou moeten laten doen....

Ik vind het emotioneel erg zwaar. Ook dat ze het nu over meerdere mogelijke afwijkingen hebben terwijl het gisteren alleen nog down was. In mijn hoofd ben ik al half afscheid aan het nemen van dit kindje, heb er echt geen goed gevoel meer over. Volgende week is de vlokkentest en dan dus nog 2-3 weken wachten op de uitslag... Ik weet niet hoe ik komende tijd door ga komen...
Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaar :') ) . Hebben ze vandaag ook opnieuw gemeten?

Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open :* .
pi_157474922
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open :* .
Wat pijnlijk moet dat geweest zijn. ;(
pi_157475052
Pfoe luna, wat een onzekerheid.

Ik heb het door de jaren hier vaker langs zien komen, een te dikke nekplooi en achteraf was het meestal vals alarm. Ik weet eigenlijk niet of ik het wil weten, want die onzekerheid en onderzoeken daarna, terwijl het meestal goed afloopt.

En ik weet ook niet zo goed wat ik met kansberekeningen moet.

Ik zal binnenkort de folder maar eens lezen die de vk stuurde en het met mijn man bespreken.
pi_157475639
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaar :') ) . Hebben ze vandaag ook opnieuw gemeten?

Ja vandaag hebben ze opnieuw gemeten en kwamen ze op 3,6 uit. Echoscopiste zag ook een beetje vocht op het buikje, maar vertelde erbij dat haar meetapparatuur goed was en dat dit bij een normale echo nooit naar voren zou zijn gekomen. Toch maak ik me er dan weer zorgen om...
  woensdag 11 november 2015 @ 20:00:36 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157476600
Lieve lunamatic, probeer je niet al teveel te laten leiden door de statistieken :{

Mijn eigen gevoel was steeds best goed, maar dat was zeker niet dankzij de bewoordingen van de echoscopisten. Die moeten een slag om de arm houden, en feitelijk zijn...

Maargoed, vlokkentest it is. Veel sterkte in de aanloop daarnaartoe, en het wachten op de uitslag :*
pi_157477178
Luna, heel veel sterkte met de komende wachtweken doorkomen. Wat een rotperiode. Ik hoop dat het een hoop heisa om niks blijkt achteraf.

Razztwizzle ik las vanmorgen jullie goede nieuws!! Wauw, wat fijn! Ik moest er bijna van sniffen zo fijn (do I need to say more?)!

En welkom voor Ongeduldig! Hoi!
pi_157477258
Razz! Wat fijn ! *O* *O*

Ongeduldig, welkom weer! :D :W

Luna, wat een lastige uitslag. Gek hoe we hier juichen voor '99% geen syndroom van Noonan", maar ons zorgen maken om "98% geen syndroom van Down". Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt :*

Ik ben inmiddels in een werken-eten-slapen-ritme gekomen. Niks doe ik meer de hele dag en 's avonds lig ik meteen in bed. Waardeloos, maar ik ben blijkbaar heel druk met andere dingen, dus het is voor een goed doel denk ik dan maar ;)
pi_157477794
Jeetje Luna wat heftig, ook dat je zo lang moet wachten op de uitslag. Heel veel sterkte.
pi_157479282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef Dyre het volgende:

Ik ben inmiddels in een werken-eten-slapen-ritme gekomen. Niks doe ik meer de hele dag en 's avonds lig ik meteen in bed. Waardeloos, maar ik ben blijkbaar heel druk met andere dingen, dus het is voor een goed doel denk ik dan maar ;)
Herkenbaar. Ik dwing mezelf wel om te wandelen elke dag en kook en eet gezond. Jammer dat ik zo kut slaap en moe blijf. Het seizoen helpt ook niet echt mee
pi_157485187
Hallo allemaal, ik mag mij ook komen melden in dit topic. Heb over de jaren vaak in Oud meegelezen (wachtwoord en e-mail van m'n oude account vergeten...), maar nu mag ik eindelijk meedoen!

Ik ben 15w4d zwanger van mijn eerste kindjes (een tweeling dus!). Uitgerekende datum is 1 mei 2016, maar dat zal ik vast niet gaan halen. :) Mag ik ook in het lijstje?

Ik vind het zwanger zijn tot nu toe best pittig. Heb nog steeds veel last van misselijkheid en vermoeidheid en mijn bekken speelt al wat op, waardoor ik fysiek niet veel kan momenteel.

Maar los van deze dingen is het wel heel bijzonder om mee te mogen maken!
  donderdag 12 november 2015 @ 07:29:34 #150
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157485227
Jeej, nieuwe tweeling in aantocht! Gefeliciteerd Madivi. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het druk, maar leuk is!
pi_157485273
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 07:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Jeej, nieuwe tweeling in aantocht! Gefeliciteerd Madivi. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het druk, maar leuk is!
Leuk, een positieve ervaringsdeskundige! Hoe oud/jong zijn jouw kindjes? Is er ook een meerlingentopic? Ik heb al best veel vragen (borstvoeding, uitzet, bevalling...)!

Het was een grote verrassing, ik was al een tijd met de pil gestopt en maakte me best wat zorgen en nu ineens twee! Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven.
  donderdag 12 november 2015 @ 07:41:13 #152
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157485278
Razztwizzle :'( Wat een ontzettend goed nieuws! Ik hoop dat jullie nu echt kunnen gaan genieten :*

Luna, voor jou breekt helaas een onzekere periode aan. Ik wens je heel veel sterkte, meid. Ik duim voor een positieve afloop :* :*

En.... Toen was ik weer kwijt wat ik gelezen heb... bij dezen dan iig *O* *O* *O* voor alle positieve berichten en :* :* :* voor de dames die het nodig hebben.

Welkom, Madivi! Een tweeling O+ ik kan de OP niet meer aanpassen, dus je zou een modje kunnen vragen of even kunnen wachten tot het nieuwe deel ;)
  donderdag 12 november 2015 @ 07:44:55 #153
360012 Shopaholic1984
pi_157485295
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 07:40 schreef Madivi het volgende:

[..]

Leuk, een positieve ervaringsdeskundige! Hoe oud/jong zijn jouw kindjes? Is er ook een meerlingentopic? Ik heb al best veel vragen (borstvoeding, uitzet, bevalling...)!

Het was een grote verrassing, ik was al een tijd met de pil gestopt en maakte me best wat zorgen en nu ineens twee! Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven.
Mijn meiden zijn nu bijna 8 maanden oud. Ze waren te vroeg geboren, maar doen het super goed! Er is nog geen meerlingtopic, maar wel meerdere moeders die een tweeling hebben hier. Daar kun je vanalles aan vragen. Zoë23, Kyara, Daui en nog meer, maar ik weet niet iedereen. Er zijn ook Facebook groepen voor tweelingmoeders. Daar kun je ook vragen stellen eventueel.
pi_157485336
@luna, wat een heftige en moeilijke tijd voor jullie, heel veel sterkte...

@madavi, gefeliciteerd!! Wow een tweeling!!

Even over die OP, mag ik er ook in? Heb geen idee wie hier MOD is? Mag ook best pas in nieuwe deel hoor... maar hoe geef dat door??
pi_157485408
Welkom Madavi!

Pff, ik merk dat mijn lijf nu toch wel wat gaan protesteren. Gisteren een lange dag gehad en ik had zo'n rugpijn dat ik niet eens meer kon zitten. Helaas is een trein niet echt een plek om languit te gaan liggen :+ Als ik een stuk loop krijg ik ook standaard krampen in m'n lies en zij. Dat kan ik me van de vorige keer helemaal niet herinneren, maar toen kon ik natuurlijk wat meer uitrusten thuis.

Lamb, wat heb je nu eigenlijk afgesproken op je werk?
pi_157485416
Welkom madivi! Bijzonder, een tweeling :). En spannend ja!

Donderdag alweer :o. Wat vliegen weken toch voorbij. Zes weken thuis alweer. :s)
pi_157485428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 07:51 schreef sprotje het volgende:
@luna, wat een heftige en moeilijke tijd voor jullie, heel veel sterkte...

@madavi, gefeliciteerd!! Wow een tweeling!!

Even over die OP, mag ik er ook in? Heb geen idee wie hier MOD is? Mag ook best pas in nieuwe deel hoor... maar hoe geef dat door??
Blauwe users zijn mods. Je kunt als dit topic vol is en degene die de nieuwe opent de ts (topicstarter) even quoten.
pi_157485439
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
pi_157485470
Welkom Madivi! Hier een meisjestweeling van ruim 2,5 jaar. Genoeg over te vertellen. Er is nog geen meerlingtopic maar voel je vrij om er een te openen want zoals Shop al zegt, er zijn inmiddels best een aantal tweelingmoeders in OUD!

Sprotje :W ik wil je wel in de OP zetten maar ik kan zo snel je ud niet vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kyara op 12-11-2015 08:10:52 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 08:15:22 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157485550
Welkom en gefeliciteerd Madivi!

Hier vandaag de 24 weken bereikt *O*
pi_157485560
Dank jullie voor de lieve posts. En welkom en gefeliciteerd madivi!

Vannacht heb ik zowaar redelijk kunnen slapen, maar mijn vriend niet. Ben nu ook weer op weg naar mijn werk, maar weet nog niet helemaal hoe ik de dag door ga komen. Het is aan de ene kant fijn dat ik aan mijn collega's heb verteld dat ik zwanger ben, maar nu krijg ik ook weer zoveel medelijden, dat ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan. Misschien neem ik morgen maar een dagje vrij, ik weet het nog niet...
pi_157485575
Iemand tips tegen slapeloosheid? Ik ben moemoe maar als ik op bed lig val ik gewoonweg niet in slaap. Alsof ik het in-slaap-val-stofje mis. Ik lig uren en uren letterlijk wakker en word dan steeds wakkerder. Ik val in slaap rond half 4 maar dat is veel te laat voor een werkdag.

Het speelt al sinds een maand.
pi_157485709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Een volgende koper afwachten? Bij dit soort mensen denk ik altijd of je betaalt gewoon de hele kosten als je iets wil, en anders zoek je er een in de buurt zodat je hem op kunt halen.
pi_157485763
quote:
Niet doen. Dat accepteren ze toch niet bij de balie en anders krijg je de naheffing nog wel toegezonden. Gewoon een ander afwachten.

En ik weet uit ervaring van man dat pakketjes niet altijd liefdevol worden behandeld.
pi_157485773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:20 schreef Arja het volgende:
Iemand tips tegen slapeloosheid? Ik ben moemoe maar als ik op bed lig val ik gewoonweg niet in slaap. Alsof ik het in-slaap-val-stofje mis. Ik lig uren en uren letterlijk wakker en word dan steeds wakkerder. Ik val in slaap rond half 4 maar dat is veel te laat voor een werkdag.

Het speelt al sinds een maand.
Geen idee. Misschien overleggen met je gyn/vk? Of misschien iets homeopathisch proberen te vinden bij De Tuinen?
pi_157485808
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Blauwe users zijn mods. Je kunt als dit topic vol is en degene die de nieuwe opent de ts (topicstarter) even quoten.
Ha dankjewel!!
pi_157485822
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:05 schreef Kyara het volgende:
Welkom Madivi! Hier een meisjestweeling van ruim 2,5 jaar. Genoeg over te vertellen. Er is nog geen meerlingtopic maar voel je vrij om er een te openen want zoals Shop al zegt, er zijn inmiddels best een aantal tweelingmoeders in OUD!

Sprotje :W ik wil je wel in de OP zetten maar ik kan zo snel je ud niet vinden.
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 mei :)
pi_157485854
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:

[..]

Je staat er in hoor ;)

Als er verder nog wijzigingen voor de OP zijn dan quote of dm me maar hoor :)
pi_157485958
Dank voor het welkom allen! O+ Kyara, bedankt voor de update in de lijst. Ik zal binnenkort een topic openen, leuk zoveel tweeling dames!

Lunamatic, wat een heftige tijd voor je, ook van mij veel sterkte gewenst. Vwb werk, ik zou kijken of de afleiding van je werk je wat helpt en anders gewoon vrij nemen. Goed voor jezelf zorgen!

Arja, misschien kan je in je avond ritueel nog iets aanpassen? Weet je ook waardoor je wakker wordt? Val je helemaal niet meer in slaap? Is eventueel iets kortere dagen werken een optie?

Dot, ik zou het ook niet doen. Goed verpakt tegen echte verzendkosten of niet. Grote kans dat die dame anders ook moeilijk gaat doen over eventuele beschadigingen.
pi_157485977
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Je staat er in hoor ;)

Dankjewel!!!
pi_157486067
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Je staat er in hoor ;)

Doe eens voorspellend en zet er even in wanneer ik ga bevallen :P
pi_157486137
Nu nu NUUUUUUUU!! :%
pi_157486180
Welkom Madivi *O*

Kuuks, zal ik gewoon vannacht maar even over je dromen? ;) Nog 1 nachtje tot je UD :o

M'n broertjeneefje van 11 (woont bij mijn ouders) is een poule gestart thuis O+ Hij vraagt aan iedereen die langskomt wanneer ze denken dat 't zo ver is, dan moeten ze een euro inleggen en wie wint, wint een tientje _O- O+ Man en ik mochten ook meedoen, maar we hoefden niet te betalen. Wel leuk om te zien, data lopen echt uiteen van aanstaande vrijdag tot 2 december. Heb zelf rond de 16e gegokt (en heb de 22e als 'leukste' datum, 22/11)
pi_157486220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:10 schreef Suikertante het volgende:
Nu nu NUUUUUUUU!! :%
Nu komt ff niet uit. :+.
pi_157486259
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:16 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nu komt ff niet uit. :+.
Sorry, tis al te laat! ;)
pi_157486314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hier vandaag de 24 weken bereikt *O*
Woohoo *O*

Madivi gefeliciteerd en welkom!

Luna sterkte de komende weken :*
Probeer toch een beetje vast te houden aan het meest waarschijnlijke scenario, namelijk dat jullie kindje geen afwijking heeft. Natuurlijk is het goed om rekening te houden met een andere afloop maar probeer ook realistisch te blijven :*.
pi_157486435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Bloesem. het volgende:
Welkom Madivi *O*

Kuuks, zal ik gewoon vannacht maar even over je dromen? ;) Nog 1 nachtje tot je UD :o

M'n broertjeneefje van 11 (woont bij mijn ouders) is een poule gestart thuis O+ Hij vraagt aan iedereen die langskomt wanneer ze denken dat 't zo ver is, dan moeten ze een euro inleggen en wie wint, wint een tientje _O- O+ Man en ik mochten ook meedoen, maar we hoefden niet te betalen. Wel leuk om te zien, data lopen echt uiteen van aanstaande vrijdag tot 2 december. Heb zelf rond de 16e gegokt (en heb de 22e als 'leukste' datum, 22/11)
Wat super schattig! Spannend he deze tijd! Enne..kindjes van 22/11 zijn heeeeeeel erg leuk ;) Mijn zoontje wordt 22/11 1 :D
pi_157486490
Welkom Madivi, wat leuk, weer een tweeling hier in het topic!

Luna :* . Heel veel sterkte deze slopende weken.

Ik vind deze zwangerschap echt zo bizar snel gaan. Morgen 26 weken, gewoon al weer een half jaar zwanger. En dan volgende week al weer 27 weken en dus laatste trimester :o. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het zo snel gaat, want het is fysiek best een pittige zwangerschap, maar het is wel mijn allerlaatste zwangerschap en ik O+ zwanger zijn dus vind het ook wel weer verdrietig dat het zo snel voorbij vliegt. Hormonen he, dit?
pi_157487412
Leuk! Tweeling :) Welkom Madivi *O*
pi_157487564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef Sicilia het volgende:
Welkom Madivi, wat leuk, weer een tweeling hier in het topic!

Luna :* . Heel veel sterkte deze slopende weken.

Ik vind deze zwangerschap echt zo bizar snel gaan. Morgen 26 weken, gewoon al weer een half jaar zwanger. En dan volgende week al weer 27 weken en dus laatste trimester :o. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het zo snel gaat, want het is fysiek best een pittige zwangerschap, maar het is wel mijn allerlaatste zwangerschap en ik O+ zwanger zijn dus vind het ook wel weer verdrietig dat het zo snel voorbij vliegt. Hormonen he, dit?
Ahhh dat is ook wel een mijlpaal! Een half jaar zwanger O+ *O* & ik vind 22/11 ook erg geschikt :D (al duurt dat voor m'n gevoel nog veel te lang voor al het voorwerk wat ik te verduren krijg :@ )
pi_157489183
Luna :*

Welkom Madivi, wat spannend dat je meteen twee kindjes krijgt! En waarom verwacht je niet pas rond de uitgerekende datum te bevallen?

En ook welkom Ongeduldig!
  donderdag 12 november 2015 @ 14:30:24 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157491704
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:

[..]

Dat is een hele mooie dag om geboren te worden O+ ;)

Welkom nieuwe aanstaande moeders!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 12 november 2015 @ 14:38:01 #183
52229 Chanty
pi_157491835
Whoehoe nieuwe tweeling *O* Fijn dat jij deze taak op je neemt Madivi welkom *O*

Dot is zou zoiets sowieso niet opsturen, volgens mij kun je daar alleen maar gezeik mee krijgen. Dan maar wat langer wachten tot je m verkoopt.

Ik had vanochtend een workshop in amsterdam. De pauze die er na een uur zou zijn, sloegen ze voor het gemak maar even over. Dus ruim twee uur moeten luisteren (die aandachtspanne heb ik alvast niet meer) EN ik was misselijk maar durfde ook niks eetbaars te pakken EN ik moest enorm nodig naar de wc EN ik stierf op een gegeven moment van de honger :') En vervolgens alle broodjes moeten analyseren omdat er natuurlijk vanalles op zat dat ik niet mag.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:57:59 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157492157
Oh heerlijk Chanty :X

Ik zit hier op mn werk met een enorme MOET-NU-CHOCOLA-bui :') En ze hebben net de snoepautomaat uit de kantine verwijderd.... *huil*
pi_157492437
quote:
Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.
pi_157492534
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.
Ik heb al gemaild dat ik het niet doe. Zou het idd erg vervelend vinden als er toch iets mee gebeurt en je ziet het echt niet aan de buitenkant.

Argh, das irritant LB! Hebben ze geen chocomel in de automaat? Ik ben mn motivatie kwijt voor vandaag en ik heb weer zo'n ontzettende last van mn rug :{ Vanochtend gestickerd bij de vk en te horen gekregen dat het toch echt ligt aan het groeien van mn buik e.d. En als het niet weg gaat met rust moet ik naar de fysio, maar dan moet ik wel ergens rust krijgen :') Zo'n dreumes accepteert het echt niet dat mama meteen gaat liggen als ze thuis komt en niet meer doet aan tillen.
pi_157492600
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk Chanty :X

Ik zit hier op mn werk met een enorme MOET-NU-CHOCOLA-bui :') En ze hebben net de snoepautomaat uit de kantine verwijderd.... *huil*
Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden? :( Zelfs voor een niet zwangere moet dat toch vreselijk zijn!! ;)
pi_157492748
Oh, jongens, het lukt me echt niet om hier aangehaakt te blijven. Ik heb gewoon te weinig computervrijetijd...

Net even snel proberen bij te lezen en wat er is blijven hangen:

*O* Suikertante *O* Supertof dat F ook grote broer gaat worden en dat het toch spontaan gelukt is!
*O* voor de fijne uitslag van Razz
:* voor Luna, heel veel sterkte en probeer vertrouwen te houden!
*O* Voor de knipper van Goofsken
*O* voor de langste-zwangeschap-van-2015-mijlpaal van Svane
8)7 voor de lekkage met kastje-muur-verhaal van Bloesem en super dat je je mindset zo positief hebt gekregen

Welkom voor alle andere zwangeren en zelfs de tweeling is weer aanwezig!

Hier vorige week vrijdag de termijnecho gehad en die was helemaal goed! De UD is nu definitief 27 mei geworden. Het ukkie was lekker aan het bewegen een deed ook nog een soort hiephiephoera met zijn armpjes O+ Dat hebben we ook op de foto, zo lief!
Langzamerhand vertellen we het aan iedereen, super leuk. Helemaal omdat het voor veel mensen totaal onverwachts is vanwege de studie die ik net ben begonnen. Dat maakt het ergens ook wel weer een beetje dubbel, alsof ik me moet verantwoorden of zo.

Komend weekend maar even mijn positiebroeken opfrissen, mijn eigen broeken zitten niet echt lekker meer :+

Wie doet er hier aan Mom in balance? Ik ga over 2 weken een proefles doen, het lijkt me erg leuk. Lekker sporten in de buitenlucht.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157492757
Sorry voor de *O* -overkill
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 12 november 2015 @ 15:30:48 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157492781
Piekie, ik deed vroegah aan Mom in Balance. Super om te doen, klein beetje hardlopen (of wandelen), veel krachtoefeningen en passen alles netjes aan als je last hebt van je bekken. Heel fijn ^O^
pi_157493036
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:20 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden? :( Zelfs voor een niet zwangere moet dat toch vreselijk zijn!! ;)
Dit! :D nu wil ik ook wel chocola eigenlijk.
  donderdag 12 november 2015 @ 16:13:30 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157493668
Oeh Dot, chocomel is wel een optie ja :9 Al durf ik nu niet meer want ik moet om 16:30 al avondeten en dat lust ik dan vast niet meer...
  donderdag 12 november 2015 @ 16:23:05 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157493835
Piekie wat fijn van je echo!
pi_157493982
Pieke, fijn zo'n echo *O*

Ik lig op de bank voor pampus met veel veel veel krampen :X Voor de grap zijn de leidingen in de badkamer verstopt, dus ik kan geen wc doortrekken zonder de inhoud ervan op te moeten dweilen in de badkamer }:| Maar ja, net wel weer een tentamen ingeleverd. Tot zover het leven :p
pi_157494540
Ehh wat voor krampen dan? En waarom heb jij zon pech met afvoerleidingen momenteel ;(.
pi_157494551
Piekie, Ik doe momenteel mom in balance. Ik ben ermee begonnen toen ik 12 weken zwanger was en doe het nu nog steeds en ben inmiddels ruim 38 weken. Het leuke vind ik dat je heerlijk in de buitenlucht sport en het programma permanent op je aangepast wordt. Wat ik met 12 weken kon, kan ik nu namelijk niet meer ;) . Het enige nadeel is dat het best prijzig is :P

Bloesem wat knap dat je toch nog positief blijft en weer een tentamen hebt ingeleverd! Je hebt al behoorlijk wat voorwerk als ik het zo lees. Bij mij is alles nog rustig. Kijken wie van ons tweeën als eerste bevalt, ik denk jij ;)
pi_157494617
quote:
11s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Ehh wat voor krampen dan? En waarom heb jij zon pech met afvoerleidingen momenteel ;(.
Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerk *O* Bij jou nog alles rustig?

En wat die leidingen betreft: ik ga me toch bijna afvragen welke les uit 't universum ik over 't hoofd zie :X
pi_157494655
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:03 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerk *O* Bij jou nog alles rustig?

En wat die leidingen betreft: ik ga me toch bijna afvragen welke les uit 't universum ik over 't hoofd zie :X
Harde buiken. Check. Verder weinig te melden hier.
pi_157494750
Madivi welkom en gefeliciteerd!

Lb, dat is een fijne mijlpaal.

Bloesem het gaat lekker met jullie huis :{. Wat goed dat je die tijd zo nuttig kan besteden.

Piekie fijn dat je een goede echo had.

Dot wat balen van je rug, echt rust nemen met een dreumes is lastig.

Ik had veel last van harde buiken vanmiddag, maar dreumes vond zijn middagdutje niet nodig, goede timing ;(
pi_157494824
Fysio-tje, leuk dat je nu nog steeds MIB doet! Het is wel aan de prijs, maar niet veel duurder dan de Zwangerfit hier. Ik ga het eens in de twee weken doen, omdat ik het anders niet geregeld krijg hier thuis.

Dank voor jullie reacties op de echo! De verloskundige zei ook dat ze het een hele leuke echo vond. We hebben gewoon nu al een leuk kind, met z'n toen 4,4 cm O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157498846
Spannend kuukske en bloesem! Ben benieuwd hoe lang het nog duurt bij jullie :).
Hm bloesem t zit je niet mee in dat opzicht, vind het zo knap dat je ondanks dat zo positief klinkt en nog een tentamen ingeleverd? Bikkel. Respect!

Welkom nieuwe mensen *O*! Zo leuk om te lezen over die eerste echo's ook, dat ze nog zo lekker rondspartelen enzo O+. Nohh. Leuk leuk!

Vandaag controle gehad, baby ligt al met het hoofdje in de bekkeningang (32+6) envolgens vk is het vibi en kan ze niet meer in stuit dus voorzichtige yay, hopelijk blijft ze zo liggen want dat is iig mooi meegenomen voor een natuurlijke bevalling heb ik begrepen :). Alhoewel ik me afvraag of ze zo vroeg al echt 'vast' kunnen liggen. Maarre not complaining :+.
pi_157499082
quote:
Moeders in Gelderland positiefst over zwangerschap

Nederlandse moeders geven hun zwangerschap gemiddeld een 7,1. Moeders wonend in Gelderland zijn het gelukkigst over hun zwangerschap.
Gelderse moeders geven hun zwangerschap gemiddeld een 7,48 en scoren daarmee het hoogst van heel Nederland. Ook moeders uit Noord-Brabant, Overijssel en Zuid-Holland scoren hun zwangerschap boven het gemiddelde van Nederland.

Uit cijfers van Hippe-Geboortekaartjes en Babyblog, waarvoor 1.247 moeders zijn gevraagd over hun zwangerschap, blijkt dat moeders uit Limburg hun zwangerschap gemiddeld een 6,48 geven en daarmee het laagst scoren.

Klachten
Klachten die door respondenten het vaakst genoemd zijn als nare bijkomstigheden van de zwangerschap zijn brandend maagzuur, een moe gevoel, last van de heupen en misselijkheid.

Ook de opmerkingen van vreemden en vrienden worden soms ervaren als nare bijkomstigheid: opmerkingen als "je lijkt wel een plofkip/kerstbal/luchtballon/pinguin" en "ik moet gewoon even aan je buik voelen, dat kan ik niet onderdrukken" worden daarbij als voorbeelden genoemd.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)st-zwangerschap.html

Welk cijfer geven jullie je zwangerschap? :P
pi_157499391
9+ , kon bijna niet beter :)
pi_157499691
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..

SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 12 november 2015 @ 20:54:49 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157499729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:

SPOILER
Welkom!! O+!
pi_157499780
Jaaaaa gefeliciteerd Juf!
Je hoort wel vaker dat je cyclus gereset kan worden door een zwangerschap en het daarna wel spontaan gaat. Heb het hier op fok ook vaker voorbij zien komen en hoop het voor mezelf de volgende keer ook
pi_157499807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:56 schreef Arja het volgende:
Jaaaaa gefeliciteerd Juf!
Je hoort wel vaker dat je cyclus gereset kan worden door een zwangerschap en het daarna wel spontaan gaat. Heb het hier op fok ook vaker voorbij zien komen en hoop het voor mezelf de volgende keer ook
Ik vulde net al even aan: het probleem lag bij J, niet bij mij.. Dus dat is geen verklaring :) Kadobaby dan maar!
pi_157499966
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:

SPOILER
*O* zo fijn, dat het nu zo helemaal vanzelf is gegaan! En de timing, tsja, jammer maar je tweede wordt vast te gek! O+
pi_157500306
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Doe eens voorspellend en zet er even in wanneer ik ga bevallen :P
gewoon persen jij! :% :% :%
pi_157500545
Jm O+ Wat een mooi cadeautje!
pi_157500557
JufM, wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_157500617
quote:

SPOILER
Blijft toch een mooi verhaal he O+
pi_157500724
Wat mooi jufmariska, echt een cadeautje! Gefeliciteerd!
pi_157500757
JM gefeliciteerd! Wat bijzonder. :)
pi_157500876
JM we hebben dan bijna dezelfde UD! Wat spannend he O+ Gefeliciteerd!
pi_157501026
Dankjulliewel O+ :'(
  donderdag 12 november 2015 @ 21:46:23 #217
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_157501079
Oooh JM, wat bijzonder O+ O+ O+! Gefeliciteerd *O*!
pi_157501236
JM wat een mooi onverwachts cadeautje. Gefeliciteerd! Succes met de verhuizing.
pi_157501975
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:58 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik vulde net al even aan: het probleem lag bij J, niet bij mij.. Dus dat is geen verklaring :) Kadobaby dan maar!
Wondertje O+
pi_157502034
Oooohh wat leuk JM!!! Gefeliciteerd!
Tralalalaaa
pi_157502260
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_157502350
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_157503338
Wohh JM *O* gefeliciteerd!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157504309
JM wat een prachtig nieuws ♡♡♡
en de rest, echt, komt tijd komt raad. 1 ding tegelijk en de rest wijst zich echt later :*
pi_157504566
Wow JM een surprise ei ;)
Gefeliciteerd :* komt tijd komt raad! Komt goed :*

Edit: Oh hehe ik praat Mignonne na :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_157504840
JufMariska, wat een mooie verrassing, gefeliciteerd! Hoeveel ben je overtijd volgens je berekening?

Sterkte voor alle laatste loodjes dames!

elamanilo, ik verwacht niet tot de uitgerekende datum te komen omdat de gyn aangeeft dat ze 37w als voldragen zien bij een tweeling (en vaak met 38w uiterlijk inleiden, afhankelijk van hoe goed ze het nog doen in de buik). De kans op vroeggeboorte is sowieso groter bij een tweeling (vol is vol hč). ;)
pi_157506020
JM, wat een verrassing! Gefeliciteerd *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_157506099
Dankjulliewel! *;
Suiker, bijna datumbuddy's, wat bijzonder!
Madivi, ik ben morgen 6 weken, de echo is bij 10+2

[ Bericht 0% gewijzigd door JufMariska op 13-11-2015 06:53:10 ]
  vrijdag 13 november 2015 @ 06:21:03 #229
360012 Shopaholic1984
pi_157506134
JM, wat leuk! Gefeliciteerd *O*
pi_157506190
Ahh wat bijzonder JM! Gefeliciteerd!
pi_157506284
Van harte JM, gefeliciteerd *O*
  vrijdag 13 november 2015 @ 07:28:33 #232
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157506292
JM wat een mooie verrassing! Gefeliciteerd! *O* *O* Zelf hoop ik stiekem dat een tweede bij ons zich ook spontaan aandient...

Pfoe, zware nachten deze week. Ik word elke keer wakker omdat ik of moet plassen, of echt vette honger heb. :Z kan ik blijkbaar vast wennen aan de gebroken nachten ;)
pi_157506335
Tsjonge. Weer harde buiken met regelmaat maar zonder pijn vannacht. En nu weinig aan de hand.

Hopelijk zet het in de loop van de week wel een keer door.
pi_157506528
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:39 schreef Kuukske het volgende:
Tsjonge. Weer harde buiken met regelmaat maar zonder pijn vannacht. En nu weinig aan de hand.

Hopelijk zet het in de loop van de week wel een keer door.
dit wordt een zondagskindje :Y
pi_157506818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:11 schreef Kyara het volgende:

[..]

dit wordt een zondagskindje :Y
:D. Wie weet. Of hij komt morgen met de stoomboot mee. Lekker praktisch uitpakken ;-)

SPOILER
.
pi_157507975
JM *O* Van harte <3

Frummel, heb je wel ruimte om overdag dan je rust te pakken?

Kuuks, je houdt 't wel spannend :o Mini wacht gewoon op je UD, denk ik ;)

Hier net m'n laatste tentamen gemaakt, krampte zowat m'n stoel af, maar a la *O* Laat maar komen dat kleintje O+
pi_157508026
Welkom JM! Wat een mooie verrassing! O+ *O* Kan me de schrik goed voorstellen, juist in jullie situatie. Hopelijk komen jullie eruit met de praktische dingen, succes met de verhuizing alvast!

Bloesem, bikkel! Superknap van het laatste tentamen (geeft mij ook weer moed voor de tentamenweek die ik aan het einde heb ;)), fijn dat dat nu van je schouders is! Misschien lees ik er overheen, maar hoe is het nu met de lekkage?

[ Bericht 50% gewijzigd door onomatopee op 13-11-2015 10:40:56 ]
pi_157510507
Gister een mooie knipper gezien bij de gyn. De 5e IUI is geslaagd. *O* Over 2 weken opnieuw een echo omdat ze de CRL niet konden meten en dus het termijn niet konden vaststellen.
Volgens de IUI is de uitgerekende datum 26-06-2016. Nu 7+5 weken dus.
pi_157512659
Kijk aan Sull *O*, dat is goed nieuws.
pi_157513043
Jeeej Sull *O*
pi_157513064
Super Sull *O*
pi_157513420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:33 schreef onomatopee het volgende:
Bloesem, bikkel! Superknap van het laatste tentamen (geeft mij ook weer moed voor de tentamenweek die ik aan het einde heb ;)), fijn dat dat nu van je schouders is! Misschien lees ik er overheen, maar hoe is het nu met de lekkage?
Oe, spannend! Wanneer is jouw tentamenweek? Ik had nooit gedacht dat ik deze nog zou halen :D Lekkage: lief dat je het vraagt :* De radiator boven is inmiddels leeg en lekt dus godzijdank niet meer! Wij hebben de schade zoveel mogelijk geprobeerd te beperken en de rest heel convenient achter de gordijnen verstopt O-) Herstellen komt later wel weer :@ Verstopping in de badkamer is door m'n vader verholpen godzijdank, want dat piesenpoepwater over de hele vloer vond ik echt helemaal niks :( Nu morgen nog de uitvaart van de goede vriend van man. Man gaat een tekst voordragen en dat vind ik zo dapper en lief O+ Daarna sluit ik mezelf op, denk ik..

Sull, dat is mooi nieuws *O*
pi_157514012
Fijn dat de lekkages vooralsnog verholpen zijn. Maar later repareren, houd je er rekening mee dat je verzekeraar het vaak wel z.s.m. wil weten?

Veel sterkte morgen :*.
pi_157515338
Joepie, weer nieuwe zwangeren erbij! Welkom Sull en JM!

Bloesem, tof dat je je laatste tentamen ook hebt kunnen maken! Heel veel sterkte morgen!

Kuuks, doe maar gewoon vannacht of morgen!

Vandaag de 12-weken mijlpaal, mini jompeltje voor mezelf :P

Deze week drie tentamens gemaakt en eigenlijk moet ik heel hard mijn stagelessen voorbereiden. Maar ik heb er zo geen zin in nu! Even struisvogelen en doen alsof ik er morgen wel tijd voor en zin in heb 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157515481
Oh 12-weken-jompel dan Piekie! *O*.
:D
pi_157515568
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat de lekkages vooralsnog verholpen zijn. Maar later repareren, houd je er rekening mee dat je verzekeraar het vaak wel z.s.m. wil weten?

Veel sterkte morgen :*.
Oh! Goed dat je het zegt! Ik moet even foto's maken en zo.. & dank je (jullie) wel :*

Piekie 12 weken! Mijlpaaltje hoor *O*
pi_157515953
* Kuukske slingert de pan voor pannenkoeken aan. :Y)
pi_157517483
Ja hoi, ik ben dus Ongeduldig 8-) en ik kan het topic nu al niet meer bijhouden :')
pi_157517816
Ik kom even respect getuigen voor de moeders hier die hoogzwanger ook nog kleuters bezig moeten houden, aankleden, naar school brengen, huishouden, werken, tussendoor tijd vinden om te plassen, dingen van de vloer rapen, boodschappen doen en überhaupt zelfstandig op kunnen staan vanuit ligpositie. _O_

Ik voel me echt een mietje. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2015 18:20:29 ]
pi_157518021
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:42 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske slingert de pan voor pannenkoeken aan. :Y)
Is het genoeg geweest ja? :D eet smakelijk!
pi_157518033
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Is het genoeg geweest ja? :D eet smakelijk!
Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaag :').
pi_157518161
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaag :').
_O- Dat is ook een veel logischer reden dan dat ik noemde, hahaha
pi_157518356
Hoihoi!

Het lukt me nog niet zo goed om mee te schrijven. Heb veel last van misselijkheid en een algeheel beroerd voelen. Het kost me alles wat ik in huis heb om te werken en ons gezin goed draaiende te houden. Ik weet dat het over gaat, en ik weet dat het de eerste twee keer ook zo zwaar was, maar toch... Ik verheug me zo op me weer even normaal voelen, even niet ziek...
pi_157518387
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
pi_157518574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
Wat mij ook enorm hielp was proberen geen lege maag te hebben. Hoe leger mn maag hoe misselijker ik was. Ik leefde gewoon op drink yoghurt, want dat kotste eventueel ook beter dan vast voedsel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157518614
Ik eet ook de hele dag. van water moet ik sowieso al kotsen, maar melk gaat goed. En ik eet echt voor twee. Bah, vervelend. Ik wil het graag allemaal wel weer terug onder controle krijgen hoor, dit is niks.

Sorry voor de minder positieve noot in dit topic. Ik zal niet dagelijks komen spuien :P
pi_157518681
Drinkyoghurt klinkt op zich wel goed. Ik hoop dat het dan wat minder hard gaat dan met de gigamaaltijden steeds.
pi_157519006
Ik at veel bananen, kotst ook makkelijk. Vond dat constant misselijk zijn heel erg vermoeiend, petje af dat je werkt en je gezin draaiende houdt naast de misselijkheid :Y
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:19:01 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157519082
JM, wat bijzonder zeg! Gefeliciteerd!! *O*

En Amsel ook gefeliciteerd!! O+ *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157519622
Heftig, groofsken :*
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:56:47 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157520008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Myrr het volgende:
Ik kom even respect getuigen voor de moeders hier die hoogzwanger ook nog kleuters bezig moeten houden, aankleden, naar school brengen, huishouden, werken, tussendoor tijd vinden om te plassen, dingen van de vloer rapen, boodschappen doen en überhaupt zelfstandig op kunnen staan vanuit ligpositie. _O_

Ik voel me echt een mietje. :')
:D!

Ik heb er maar eentje, maar ik moet zeggen dat het soms ook wel fijn afleidt. Ik bedoel, misselijk was ik wel, en moe ben ik wel, maar dan heb ik wel het allerbeste entertainment tussendoor O+
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:57:55 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157520028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoihoi!

Het lukt me nog niet zo goed om mee te schrijven. Heb veel last van misselijkheid en een algeheel beroerd voelen. Het kost me alles wat ik in huis heb om te werken en ons gezin goed draaiende te houden. Ik weet dat het over gaat, en ik weet dat het de eerste twee keer ook zo zwaar was, maar toch... Ik verheug me zo op me weer even normaal voelen, even niet ziek...
Oei, en dan lees je dit :@ Dat lijkt me van een heel andere orde, en dat zou ik ook loodzwaar vinden Groofs :* Hopelijk kickt de emesafene snel in!

Heb je je kinders inmiddels al wel ingelicht? (dat lijkt me zoooo tof bij kinderen die het echt al beseffen O+ smolt ook helemaal weg bij t filmpje van mignonne toen!)
pi_157520105
Groof :* spuien mag juist hier.. Hopelijk voel je je snel beter.
Emesafene deed hier helaas dit keer ook minder dan de eerste keer.

Skull en JM O+ gefeliciteerd!

Zo..
Hier is het hoge woord eruit..
"Arbeidsongeschikt voor eigen werkzaamheden" Aldus de arboarts
Maandag even aan de telefoon hangen dus met mijn leidinggevende... Ik moet dus mijn twee werkdagen anders gaan invullen.
Heb behoorlijk fysiek werk, dus kon eigenlijk ook echt niet meer. Maar hoorde van meerderen dat deze Arboarts niet zomaar meteen zulke beslissingen neemt. Heel blij dus dat dit zonder horten en stoten ging. Vandaag dus mijn laatste 'gewone' dag gehad, en echt goed dus dat er wat gebeurt nu want ben helemaal stuk. Alles doet pijn.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157520185
Goed zo Lamb :*.
pi_157520226
Goed gedaan Lamb :*
pi_157520246
Ja groof daar ben ik ook heel benieuwd naar hoe jou oudsten reageerde :D Als ze het al weten!

O+ thanks..
Hopelijk kan ik zo dus nog tot het laatst door voor mijn meisje.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157520321
Lief, jullie reacties. dank!

En fijn lamb, dat er nu een knoop is doorgehakt. Hopelijk brengt het de gewenste verlichting. :*

Kids weten het nog niet, ben nu ongeveer 8 weken, dus dat duurt nog wel een weekje of 4. Enge zekerheid wil ik wel hebben, voordat ik hen deelgenoot maak ;-). Al denk ik soms wel eens dat ik het nu eigenlijk zou moeten vertellen, zodat ik kan uitleggen waarom ik op de bank in slaap val, kokhalzend sta te koken,... :o . Maar ja, dan weet meteen de hele wereld het hč.
  vrijdag 13 november 2015 @ 20:19:25 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157520583
Oh Lamb wat goed dat de kogel door de kerk is! ^O^ Niet leuk misschien, maar voor iedereen beter denk ik.
pi_157523349
hahaa ja idd :D O. mocht het mijn ouders vertellen en het flapte er al uit toen ze nog op de galerij liepen :D

idd beter zo LB. Hopelijk maandag een goed gesprek met mijn lg.

Vraag..
Babydozen? Is dat nog wat tegenwoordig? Die je bij Etos ed kan ophalen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157532422
Groofsken, veel sterkte! Ik vind het heel begrijpelijk dat genieten dan niet vanzelf gaat... Is tijdelijk wat minder werken een optie?

Lamb29, heb ze niet aangevraagd omdat ik het idee van m'n gegevens bij al die bedrijven niet zo prettig vind.

Werd net even wakker om te plassen en hoor over de aanslagen in Parijs, ik ben er helemaal naar van. Merk dat ik echt niet meer tegen "slecht" of zielig nieuws kan. ;(
pi_157538387
Kuukske, je UD!! *O*
pi_157538483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:10 schreef Bloesem. het volgende:
Kuukske, je UD!! *O*
Ja! :D al over me gedroomd? :P
Nog geen enkel teken van baby hier.
pi_157538520
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:32 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja! :D al over me gedroomd? :P
Nog geen enkel teken van baby hier.
Het spijt me om te zeggen, maar nog geen droom :N

Komt misschien ook omdat ik de halve nacht lag te verkrampen :( Voorwerk is leuk hoor, maar dit hoeft niet per se :@
pi_157538616
Ahh. Vermoeiend wel, dat voorwerk. Je slaapt er slechter van enzo.
pi_157539032
UD voor Kuukske! Lijkt me zo raar om die dag zonder baby door te brengen. Wel hele mooie mijlpaal *O*

Oei Bloesem sterkte met al dat voorwerk. Ik las gister het bevallingsverhaal van K. terug en ik had inderdaad ook al zo veel dagen echt serieus voorwerk, pittig he! Hoop dat het iig al wat centimeters oplevert voor je :*

Wij gaan vandaag zoon zijn verjaardag vieren, drukke dag dus! Hoop dat het me gaat lukken om de harde buiken die nu best wel weer met regelmaat aanwezig zijn te negeren de rest van de dag :@. Vandaag is zijn feestje (ookal is ie volgende week zondag pas echt jarig).
pi_157539261
Ohhh leuk Sicilia O+ veel plezier! Succes met de harde buiken :X Laat ze zelf maar drinken pakken allemaal ;) (En alvast gefeliciteerd *O* )
pi_157539391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 09:31 schreef Sicilia het volgende:
UD voor Kuukske! Lijkt me zo raar om die dag zonder baby door te brengen. Wel hele mooie mijlpaal *O*

Oei Bloesem sterkte met al dat voorwerk. Ik las gister het bevallingsverhaal van K. terug en ik had inderdaad ook al zo veel dagen echt serieus voorwerk, pittig he! Hoop dat het iig al wat centimeters oplevert voor je :*

Wij gaan vandaag zoon zijn verjaardag vieren, drukke dag dus! Hoop dat het me gaat lukken om de harde buiken die nu best wel weer met regelmaat aanwezig zijn te negeren de rest van de dag :@. Vandaag is zijn feestje (ookal is ie volgende week zondag pas echt jarig).
Ik had het bij Billie ook maar nu weer is toch wel gek.

Fijne dag vandaag! :)
pi_157539416
*O* Uitgerekende datum voor Kuukske!
pi_157546947
Tsjonge. Ik weet nog wel dat ik bij Billie heerlijk kon gamen rond deze tijd. :@.
Nu ben ik veel meer nog bezig met huishouden, net effe gewandeld (niet heel prettig trouwens dus maar weer gauw naar huis gelopen :')). Het is wel heerlijk weer.. met een paraplu erbij echt even uitwaaien.

Al was ik ook graag gaan winkelen :+ maar met de Sinterklaasintocht is het toch wel druk in de stad :').
pi_157548247
Uitgerekende datum voor Kuuks *O*

En respect dat je überhaupt nog zoveel doet met al een kind. Ik kwam niet verder meer dan boodschappen doen en naar de verloskundige fietsen. En dan lui met de lift terug naar boven om de rest van de middag moe op de bank te zitten :D succes met de laatste loodjes!
pi_157548288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:03 schreef FlyingFish het volgende:
Uitgerekende datum voor Kuuks *O*

En respect dat je überhaupt nog zoveel doet met al een kind. Ik kwam niet verder meer dan boodschappen doen en naar de verloskundige fietsen. En dan lui met de lift terug naar boven om de rest van de middag moe op de bank te zitten :D succes met de laatste loodjes!
Nou het gaat op een slakkentempo hoor. Oh trouwens, FF. Ik zet misschien hier wel wat dingen als er wel iets gaat gebeuren. hou jij het van Facebook af? :@ realiseer me ineens dat we fb vriendjes zijn :D

Geldt ook voor lurkers O-).
pi_157548488
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:41 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Oe, spannend! Wanneer is jouw tentamenweek? Ik had nooit gedacht dat ik deze nog zou halen :D Lekkage: lief dat je het vraagt :* De radiator boven is inmiddels leeg en lekt dus godzijdank niet meer! Wij hebben de schade zoveel mogelijk geprobeerd te beperken en de rest heel convenient achter de gordijnen verstopt O-) Herstellen komt later wel weer :@ Verstopping in de badkamer is door m'n vader verholpen godzijdank, want dat piesenpoepwater over de hele vloer vond ik echt helemaal niks :( Nu morgen nog de uitvaart van de goede vriend van man. Man gaat een tekst voordragen en dat vind ik zo dapper en lief O+ Daarna sluit ik mezelf op, denk ik..

Sull, dat is mooi nieuws *O*
Ik heb er nog 3 :) Bij 26, 32 en 38 weken. De laatste verwacht ik niet meer te maken (kan wel herkansen 8 weken na m'n UD), ik probeer studie sowieso steeds te benaderen met een "alles wat lukt is mooi meegenomen"-instelling. Maar in mijn familie lopen de moeders eerder flink over tijd dan dat de baby's zich voor de UD aandienen.. Dus wie weet doe ik tegen die tijd ook een Bloesem ;)

Heel logisch dat het herstellen later wel weer komt (wie kijkt er nou achter de gordijnen? ;)), gelukkig dat het voor nu is opgelost! Ik hoop dat het een mooie uitvaart was vandaag, veel sterkte :*

UD voor Kuukske, hoera! *O* Slakkentempo of niet, je doet het toch maar mooi :) En feest bij Sicilia, leuk! Hopelijk heb je in de drukte een beetje rustig aan kunnen doen :)

Hier een regelrendagje vandaag, een paar dingen waren echt te lang blijven liggen dus blij dat die nu van m'n lijstje zijn. Heb geen koorts meer ondertussen, maar de laatste dagen wel het gevoel dat ik echt een beetje op ben. Voel continu tranen branden om niks en er komt niks uit m'n handen (behalve dan die praktische dingen van vandaag), zelfs een SS-gedichtje hier kost al teveel denkenergie :@ , laat staan nadenken over werk- en studiedingen of andere dingen waar enige hersenkracht voor nodig is. Vanavond het eerste moment deze week waarop ik gewoon even niks hoef, vriend had een lekker recept uitgezocht en er ligt nog een film.. Een beetje opladen dus, hopelijk morgen weer wat frisser.
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:27:43 #283
52229 Chanty
pi_157550025
Kuuks 40 weken mijlpaal *O*
pi_157551788
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
die werkte bij mij niet en kreeg en kreeg toen primperan oid. Op tijd vragen om andere! Had ik toen eerder moeten doen. Sterkte!
pi_157552784
Kuuk 40 weken! *O*

Ono fijn he dat afstrepen! Ik schrok van mijn termijn en de enorme to do list nog.

Wij gingen op kraamvisite vandaag O+
Hummeltje van 3 weken op mijn arm en dan een kleuter die erbij kruipt en heel lief over haar haartjes aaide.. Veeg mij maar op!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157555423
Kuukske de mijlpaal der mijlpalen!

Sicilia heb je de verjaardag volgehouden?

Lamb wat schattig.

Groofskendezoveelste, pittig hoor om je zo beroerd te voelen en het nog niet kunt delen thuis.
pi_157556883
Gefeliciteerd Sull, Amsel en JM! Bijzonder hoor, hoe het dan nu zomaar ineens raak is!

Ook nog even een megaverlate *O* voor het feit dat Razzbeeb geen Noonan heeft!
pi_157559822
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou het gaat op een slakkentempo hoor. Oh trouwens, FF. Ik zet misschien hier wel wat dingen als er wel iets gaat gebeuren. hou jij het van Facebook af? :@ realiseer me ineens dat we fb vriendjes zijn :D

Geldt ook voor lurkers O-).
Tuurlijk niet, als ik een Facebook-scoop kan hebben zal ik er gebruik van maken ook!

nee hoor, ik feliciteer mensen pas online nadat ze zelf hun nieuws erop hebben gezet
pi_157560983
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 00:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, als ik een Facebook-scoop kan hebben zal ik er gebruik van maken ook!

nee hoor, ik feliciteer mensen pas online nadat ze zelf hun nieuws erop hebben gezet

SPOILER
. Tot zover ook de updates denk ik :').
pi_157561292
Whaaaaaaaah Kuukske!!! Spannend!!! Heeeel benieuwd hoe het nu gaat!!!
Succes!
pi_157561686
Zet hem op Kuukske *O*
pi_157561738
Zo verjaardag overleefd en zoon heeft echt heel erg genoten! Daar kreeg ik zo veel energie van O+ Nu wel heeeel slecht geslapen door pijn overal en een peuter die door de wind buiten niet in haar eigen bed wilde slapen en vriend die keihard lag te snurken, maar allemaal happy gezinsleden nu dus dat is niet erg :).

Kuuks wat spannend! Baby onderweg *O* Succes :%

Ono hopelijk heeft de avond lekker niks je goed gedaan! Wel fijn dat je gister weer wat dingen van je lijstje hebt kunnen strepen.

Lamb heerlijk he zo een verse baby knuffelen. En je lieve kleuter O+
pi_157561779
Kuuks spannend!!! Succes!!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157561798
Toitoitoi Kuukske!
pi_157561857
Spannend hoor Kuukske, om de twee minuten klinkt als serious business! *O*
pi_157561965
Spannen Kuukske, zet hem op!
pi_157562053
Go Kuuks!
pi_157562084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Ik heb er nog 3 :) Bij 26, 32 en 38 weken. De laatste verwacht ik niet meer te maken (kan wel herkansen 8 weken na m'n UD), ik probeer studie sowieso steeds te benaderen met een "alles wat lukt is mooi meegenomen"-instelling. Maar in mijn familie lopen de moeders eerder flink over tijd dan dat de baby's zich voor de UD aandienen.. Dus wie weet doe ik tegen die tijd ook een Bloesem ;)

Heel logisch dat het herstellen later wel weer komt (wie kijkt er nou achter de gordijnen? ;)), gelukkig dat het voor nu is opgelost! Ik hoop dat het een mooie uitvaart was vandaag, veel sterkte :*
Drie?! Wat zijn dat voor opleidingen?! ;) Knap dat je je studie zo kan benaderen <3 Daar was voor mij echt een flinke lawine voor nodig..

De uitvaart was heel erg mooi, heel passend bij de overledene <3 En man heeft zo knap voorgedragen <3 We zijn bij de condoleance snel weggegaan, want iedereen begon over de zwangerschap en 'knap dat je er bent' en ik voelde me zo misplaatst en ongemakkelijk :@ Vandaag sluiten man en ik ons een dagje op in onze cocon O+

Sicilia, het klinkt als een geslaagd feestje, leuk! Ik zag in het dreumestopic het keukentje, geweldig O+

En dat allemaal terwijl Kuuks gewoon gaat beginnen!! :% Zet 'm op!! *O*
  zondag 15 november 2015 @ 09:25:27 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157562169
ooooh Kuukske! :% :% :%
pi_157562194
Succes Kuukske! :%
pi_157562575
Dicht!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')