abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:41:57 #76
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157450947
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!

Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back :7 .
Hoera! Superfijn dat t in orde is *O*

En qua jongenskleertjes zie ik je PM dan wel verschijnen he ;)
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:39:16 #77
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157451949
Razz, wat een opluchting _O_ O+

Knipper voor Groofs *O*

Bloesem is helemaal zen :D knap hoor, in deze situatie!

En onwijs schrikken voor Luna :{ Moeilijke keuzes die je nu moet maken op basis van die 1,8% kans op iets naars. Heel veel sterkte :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157453981
Razz wat ben ik blij voor jullie!

Groofsken jaaaaa, wat fijn :)

En Luna, was de kans op de andere trisomie-afwijkingen niet verhoogd? Succes met kiezen wat jullie gaan doen!

Ik heb 7-12 de eerste afspraak en termijnecho O+ ik ben dan iets meer dan tien weken zwanger denk ik.
Vorige keer had ik heel vroeg best een aanzienlijke bloeding en toen had ik dus al een echo met zes weken. Ik vind het nu wel lang tot 10! Het voelt allemaal helemaal goed maar het echt zien is toch wel anders.
pi_157455052
Razz wat een goed nieuws!! *O* *O*

Groofs een knipper O+

Ik ben vandaag 24 weken, toch wel een mijlpaal hoor :).
pi_157455181
Razz wat ongelofelijk fijn!!! :'( *O*

Groof *O* jaaa knipper!

Lot *O* wat een fijne mijlpaal!

En Luna heel veel sterkte!!

Hier eindelijk dagelijks stevige duwtjes O+
Marcek heeft ze nu ook een paar keer gevoeld.. en O. kan niet wachten tot zij ze ook voelt.
Helaas voor haar heeft broerlief hetzelfde dagritme als dat zij had O+ Zo gauw ik op de bank zit wanneer zij in bed ligt krijg ik wat duwtjes. En wanneer ik in bed ga liggen gaat hij dansen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157455182
Super nieuws Razz *O* nu lekker shoppen :-)
  dinsdag 10 november 2015 @ 20:25:09 #82
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157455592
Jeeejjj RAZZ!!! *O* wat fijn dat die uitslag goed is.

En Groof een knipper! Hoeraaaaaa! w/

Intake was goed vanmiddag, en de echo gelukkig ook.
En ik ga niet door voor de twinnies. We hebben echt gezocht maar het is er echt eentje!
Het blijft toch echt he. Je weet dat de test positief is, en je voelt het ook aan je lijf. En toch maakt de echo het allemaal echt.
Zo BLIJ! nu snel een shirt maken voor onze dochter en van het weekend de opas en omas inlichten. :s)
pi_157455784
High five LOt! Me too ;)

Luna.. sterkte.. de kans is klein maar toch ook zo groot.. hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben..

Razz.. geweldig nieuws zeg!! Wat zul jij opgelucht zijn! Word er zelf al haast emotioneel van en ik 'ken' je geeneens

Vandaag met mijn twee oudsten meegezwommen bij zwemles. Dacht altijd dat zwemmen niet zoveel kwaad kon voor je bekken.. maar kan geen stap meer zetten en herinner me nu eens dat we ook eens een dagje zijn wezen zwemmen toen ik in verwachting was van mijn nu jongste dochter en dat ik daarna ook zo een gruwelijke pijn in mn bekken had.. stom wel maar vooruit!
pi_157456268
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:17 schreef Suikertante het volgende:

En Luna, was de kans op de andere trisomie-afwijkingen niet verhoogd? Succes met kiezen wat jullie gaan doen!
Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...
pi_157456363
Razz *O* wat fijn!!
pi_157457409
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...
Het is wel heel fijn dat op de andere syndromen zo'n kleine kans is! Maar ik snap je twijfel natuurlijk. Ik denk ook dat een kindje met Down welkom zou zijn maar ik zou me ook zorgen maken over de eventuele lichamelijke ongemakken die er soms bij horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 10-11-2015 21:34:22 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:33:38 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457611
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!

Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back :7 .
HOERA!!!!!!!! *O* Wat geweldig Razz O+

En Groofsken ook al een goeie echo, hoeraaa!!! *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:37:36 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:32 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.
Lunamatic, wat een rotbericht -O-

Wij kregen ongeveer dezelfde Down-kansberekening. Uiteraard hebben we toen ook uitleg gehad over de NIPT-mogelijkheden: er is een soort window of opportunity waarbinnen je gratis die test kan laten doen. Namelijk bij een kans die groter is dan 1:200, en bij een nekplooi tot 2,5mm. Daarboven is er sowieso een verhoogd risico, en zou je dus eigenlijk een vlokkentest danwel vruchtwaterpunctie moeten laten doen omdat de NIPT geen diagnose kan stellen.

Wij konden toen de volgende dag in het ziekenhuis terecht voor een echo, en de gynaecoloog mat een nekplooi van 2,5 en heeft toen in overleg met ons op basis van die meting de NIPT aangevraagd. Beetje sjoemelen met de regels dus.

Ik hoop dat t voor jullie net zo mee gaat vallen als voor mij, L0t en dus ook Razz de afgelopen tijd! :*
pi_157457724
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is met 99% zekerheid geen syndroom van Noonan. Typte zij huilend.
Jaaaaaaaaaaaa wat een fantastisch nieuws *O* *O* *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:38:29 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457726
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben vandaag 24 weken, toch wel een mijlpaal hoor :).
JA! Een levensvatbaar meisje O+
pi_157457922
Och, Luna wat een naar nieuws. Wat LB zegt over de NIPT idd, zeker een tweede meting laten doen. Onze baby had bij tweede meting 5,4mm, eerste meting nog 7,7mm. Vlokkentest gedaan, want we wilden zekerheid over Down. Het is een heftige tijd, goed met elkaar bespreken wat je wilt weten en wat niet. Sterkte :* !
pi_157457953
Knifty *O* *O* *O*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:49:27 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157457997
Sorry ik vergeet kniftyhooker helemaal! Wat fijn dat je echo goed was! *O*
pi_157458016
Knifty wat fijn van de goede echo!

Suiker 10 weken wachten is inderdaad lang. Mag je niet eerder omdat je niet weet hoelang je zwanger bent? En er wordt volgens mij sowieso wel verschillend mee omgegaan knifty en chanty bv hadden ook al met 8 weken een echo?
pi_157458150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Arja het volgende:
Knifty wat fijn van de goede echo!

Suiker 10 weken wachten is inderdaad lang. Mag je niet eerder omdat je niet weet hoelang je zwanger bent? En er wordt volgens mij sowieso wel verschillend mee omgegaan knifty en chanty bv hadden ook al met 8 weken een echo?
Het is nu geen tien weken meer hoor! :D Er is geen reden om eerder een echo te willen denk ik, volgens mij gaat het goed. Het zou alleen een extra geruststelling zijn ofzo, dus daar heb ik niet om gevraagd.. maar het is wel even wennen!
pi_157458568
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Het is nu geen tien weken meer hoor! :D Er is geen reden om eerder een echo te willen denk ik, volgens mij gaat het goed. Het zou alleen een extra geruststelling zijn ofzo, dus daar heb ik niet om gevraagd.. maar het is wel even wennen!
Nee dat snap ik. Ik had er wel om gevraagd, denk ik.

Ik moet nu nog 2 weken wachten tot de volgende echo. Duurt ook lang voor mijn gevoel. Maar ik denk dat als die echo ook goed is ik steeds meer vertrouwen krijg.

Pff ik ben al die extra hormonen die ik nog moet slikken op 5 momenten per dag ook zo zat. Nog 2 weken en dan ben ik ook daar vanaf. En kan ik me hopelijk als een "gewone" zwangere vrouw voelen. Het blijft nog best medisch hierdoor.
pi_157458638
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is met 99% zekerheid geen syndroom van Noonan. Typte zij huilend.
*O* wat een ontzettend fijn goed nieuws razz!!
pi_157458655
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen *)

Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
pi_157458775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen *)

Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
Ik ben geen goede kloonspotter, maar van harte *O*

Naar mijn weten verdampt nooit ALLE alcohol en blijft er altijd iets over. Je moet zelf de overweging maken of je dat beetje wilt binnen krijgen :) Ik heb 't gelaten.
Edit: http://www.troskompas.nl/(...)koken/305/browse/21/ :)

Knifty *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:23:36 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157458898
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:

Gefeliciteerd!!

Je posthistory helpt wel oO< Wat leuk zeg!

En wat Bloesem al zegt, er kan altijd wat alcohol achterblijven. Beetje voor jezelf inschatten dus hoe vaak je het eet, en hoeveel erdoor gaat. Kijk een half flesje bruin bier door een stoofpot voor 4 personen die uren pruttelt vind ik zelf een ander verhaal dan een halve fles rode wijn door saus die maar een paar minuten op staat. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')