Hoera! Superfijn dat t in orde isquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!
Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back.
Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:17 schreef Suikertante het volgende:
En Luna, was de kans op de andere trisomie-afwijkingen niet verhoogd? Succes met kiezen wat jullie gaan doen!
Het is wel heel fijn dat op de andere syndromen zo'n kleine kans is! Maar ik snap je twijfel natuurlijk. Ik denk ook dat een kindje met Down welkom zou zijn maar ik zou me ook zorgen maken over de eventuele lichamelijke ongemakken die er soms bij horen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Nee de kans op Edwards syndroom was 1 op 1900 en de kans op patau 1 op 1200. Het is echt lastig. Ik vond altijd dat een Down kindje welkom zou moeten zijn, maar het ligt natuurlijk wel gecompliceerd, niet iedereen met Down heeft het makkelijk...
HOERA!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Groeiecho's, morgen afspraak maken. That's it. Kom maar op!
Ik ga even het internet leegkopen aan jongenskleertjes, be right back.
Lunamatic, wat een rotberichtquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:32 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.
Jaaaaaaaaaaaa wat een fantastisch nieuwsquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is met 99% zekerheid geen syndroom van Noonan. Typte zij huilend.
JA! Een levensvatbaar meisjequote:Op dinsdag 10 november 2015 19:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben vandaag 24 weken, toch wel een mijlpaal hoor.
Het is nu geen tien weken meer hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Arja het volgende:
Knifty wat fijn van de goede echo!
Suiker 10 weken wachten is inderdaad lang. Mag je niet eerder omdat je niet weet hoelang je zwanger bent? En er wordt volgens mij sowieso wel verschillend mee omgegaan knifty en chanty bv hadden ook al met 8 weken een echo?
Nee dat snap ik. Ik had er wel om gevraagd, denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het is nu geen tien weken meer hoor!Er is geen reden om eerder een echo te willen denk ik, volgens mij gaat het goed. Het zou alleen een extra geruststelling zijn ofzo, dus daar heb ik niet om gevraagd.. maar het is wel even wennen!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is met 99% zekerheid geen syndroom van Noonan. Typte zij huilend.
Ik ben geen goede kloonspotter, maar van hartequote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen
Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen
Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |