En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam...quote:Op maandag 9 november 2015 15:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lamb en Razz![]()
Groofsken![]()
Bloesem, wat ontzettend balen van de lekkage zeg. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Suikertante, welkom en gefeliciteerd!![]()
Ineffable, je droom![]()
Pfff, ik baal. Gisteren een collega bevallen van een dochter. Prachtige naam ook. Onze gekozen naam...we hebben onze eerste voorkeur al niet gedaan omdat er een nichtje werd geboren met die naam. Ik denk dat ik nu wel gewoon bij onze keuze wil blijven, maar toch. Ik vind het stom!
Ook zo, maar nu voelt het net alsof we zelf niet origineel kunnen zijnquote:Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Chanty het volgende:
Balen maar lekker bij je keuze blijven! Het is een collega, niet iemand die dicht bij je staat. Over vijf jaar werk je misschien wel ergens anders![]()
Ik baalde zelf ook enorm toen we een geboortekaartje van een vriend van man binnen kregen met Lucas erop. grrrr grrrr, zelfs de tweede naam stond hier in ons namenlijstje maar die is het niet gewordenMaar aangezien we die vriend al jaaaaren niet meer gezien hebben en hem waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien, kon ik het vrij makkelijk loslaten. Gewoon allebei een goede smaak moet je maar denken
Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.quote:Op maandag 9 november 2015 16:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik gooi mijn laatste bericht nog even in de herhaling
[..]
En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam...![]()
Jep, ook zo. Het zijn mijn hormonen denk ik die voor de tranen zorgenquote:Op maandag 9 november 2015 16:51 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.
Ik durf misschien nu ook wel in de OP, kun je me toevoegen? Mijn UD is 18 mei...
Ik ben ook lekker aan het spekken hier haha! Krijg echt een buikje op mijn buikjequote:Op maandag 9 november 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik sluit me aan bij Chanty, Frummel. Maar je eerste gevoel is heel begrijpelijk hoor.
Kenen jullie die dagen dat je honger hebt, heerlijk avondeten kookt en al bij voorbaat weet dat je waarschijnlijk te veel gaat eten?. Check. Maar ik kon een paard op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:
Die namen… Drama. Hier hebben we het gewoon alvast verteld, omdat er aardig wat baby's aankomen nog deze periode in de familie om alvast beslag te leggen op de naam.
Vorige babyboom had iedereen dezelfde namen in hun hoofd. Bij zwager zo erg zelfs dat ze de derde naam op het lijstje moesten nemen.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
Lekker dan. Wordt het wel vergoed allemaal?quote:Op maandag 9 november 2015 20:53 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijkOver rare namen: het interpreteren van innerlijke en uiterlijke signalen is nog een vak apart he
Wij hebben nog steeds geen naam, behalve die ene tweede of derde naam die wij haar graag willen schenken.
RazzJe hoeft je voor geen enkel gevoel te schamen of te verantwoorden. Over gevoelens hoeft echt geen enkel oordeel te bestaan. Het is een hele onzekere, heftige tijd. Het is alleen maar logisch dat dat z'n weerslag heeft op jou
De monteur komt pas morgen en ik was daar de hele dag zo kwaad over dat ik me maar heb ondergedompeld in positieve gedachten en van de weeromstuit gewoon een toets heb afgemaakt
quote:Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
Lekker, verlof! Ik kan ook bijna niet wachten... En ik heb geen idee of dat uitmaakt qua bevallingquote:Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:
Update vanaf het decemberfront
Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.
Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen?
Bij mij niet, N. lag vanaf 29 weken al heel diep, maar geboren met 40 + 2.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:
Update vanaf het decemberfront
Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.
Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen?
Lekker droom en ochtend weer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:06 schreef Dot. het volgende:
Pff, ik ben echt op. Eerst anderhalf uur bezig geweest met Stip die om 3 uur compleet doorweekt wakker werd en vervolgens een hele akelige droom gehad dat ik de baby alvast geboren had laten worden, maar dat ik d'r nog wilde terugdoen en me te laat realiseerde dat dat niet meer kon. En vervolgens moesten we een eind lopen, toen half hangend uit een politiebusje naar het consultatiebureau en liet de politieagent haar steeds vallen omdat hij haar vies vond. Ze leefde gelukkig wel nog en ik werd wakker van een voet in m'n gezicht voordat we bij het cb waren. En toen bleek m'n vriend de stekker uit m'n wekker te hebben getrokken en ben ik nu pas op weg naar m'n werk.
Ik heb m'n bakje koffie al op, maar iets zegt me dat ik vandaag even over de 1 kopjesgrens ga
Echt precies dit zei ik gisteren tegen mijn man.quote:Op dinsdag 10 november 2015 07:42 schreef Frummeltje86 het volgende:We houden de naam het liefst voor onszelf; we hebben al alles gedeeld in de afgelopen jaren en dit voelt dan als een klein stukje van ons alleen.
Volgens de verloskundige niet, omdat er al een te dikke nekplooi is gezien op de echo. Maar ik ga het morgen zeker navragen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Leonietje83 het volgende:
Luna, kom je niet in aanmerking voor de Nipt?
LEUK HE. Wel chill dat praktisch al je kwalen al weg zijn. Geniet van je bijna tweede trimesterquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:45 schreef Svane het volgende:
Luna! Wat kut!dat is niet de uitslag die je wil krijgen, ondanks dat er heeeeel gelukkig nog een heel grote kans is dat je kindje geen down heeft. Snap dat de keuzes lastig zijn. Volgens mij kan je, als je geen vwp of vlokkentest eventueel zelf nog voor de NIPT gaan bij de zuiderburen. Kost wel aardig wat.
Razz, jij zit ook nog in spanning. Bleh! Heel veel sterkte met afwachten!
Ennnnn volgens mij mocht Groofs vandaag voor de eerste echo? Ik duim knetterhard!
Hier gaat het z'n gangetje, fysiek prima maar mentaal nog aardig rot. Nog even een ruim etmaal volhouden en dan ben ik iig m'n 'laatste' miskraamtermijn voorbij. Dat gaat al fijn zijn denk ik.
Verder praktisch alle kwaaltjes weg, wat ik enigszins arelaxt vind.LEUK DAT EERSTE TRIMESTER.
Het tweede trimester duurt nog een maand hier.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:53 schreef Myrr het volgende:
Razz en Luna
Raar dat je niet in aanmerking komt bij 1 op 55. Hopen dat het alsnog kan.
[..]
LEUK HE. Wel chill dat praktisch al je kwalen al weg zijn. Geniet van je bijna tweede trimesterTot nu toe vind ik de eerste nog vervelender dan de derde, maar de derde duurt nog wel even hier. Vind het wel eng dat nu ineens vanalles bijna geregeld moet worden en het op zijn einde begint te lopen. Moet nog zoveel.
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:56 schreef Svane het volgende:
[..]
Het tweede trimester duurt nog een maand hier.bah geduld. Ik heb het niet.
Mijn favo periode is van zo'n 20 weken tot 39! Wel iets voelen maar nog wel mobiel zijn. Zo gezellig zo'n wiebelende buik.
Haha! Ik was vorige keer echt tot laat op het irritante af mobiel. Nog tot 37-38 weken naar concerten en gewoon heel veel rondbanjeren en koffie drinken en musea enzo. En opeens, bij 39 weken, kreeg ik de Preggo-waggel en moest ik na elke 50 meter uitrusten. Dus de laatste 2,5 week kwam ik niet zo ver meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zeuw, en nu gordijnen wassen. Fijne dag allemaal.
Wat noem jij mobiel trouwens?Kan me bij 39 weken niet meer voorstellen mobiel te zijn, voel me net een walvis als ik op moet staan, om moet draaien of iets van de vloer of koffietafel moet pakken. Alles in sumoworstel houding.
YES!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.
Hier is de eerste hobbel genomen. Hartje klopte en termijn klotpe
Yay!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poeh Luna, spannend.
Hier is de eerste hobbel genomen. Hartje klopte en termijn klotpe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |