abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2015 @ 16:00:59 #1
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157426970
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (tweeling)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
23 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
20 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 50% gewijzigd door Kyara op 12-11-2015 08:46:08 ]
  maandag 9 november 2015 @ 16:07:31 #2
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157427091
Ik gooi mijn laatste bericht nog even in de herhaling :@

quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lamb en Razz :* :*

Groofsken *O*

Bloesem, wat ontzettend balen van de lekkage zeg. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Suikertante, welkom en gefeliciteerd! *O*

Ineffable, je droom :D

Pfff, ik baal. Gisteren een collega bevallen van een dochter. Prachtige naam ook. Onze gekozen naam... }:| we hebben onze eerste voorkeur al niet gedaan omdat er een nichtje werd geboren met die naam. Ik denk dat ik nu wel gewoon bij onze keuze wil blijven, maar toch. Ik vind het stom! :'(
En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam... -O-
  maandag 9 november 2015 @ 16:08:06 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157427108
Balen maar lekker bij je keuze blijven! Het is een collega, niet iemand die dicht bij je staat. Over vijf jaar werk je misschien wel ergens anders :P

Ik baalde zelf ook enorm toen we een geboortekaartje van een vriend van man binnen kregen met Lucas erop. grrrr grrrr, zelfs de tweede naam stond hier in ons namenlijstje maar die is het niet geworden :+ Maar aangezien we die vriend al jaaaaren niet meer gezien hebben en hem waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien, kon ik het vrij makkelijk loslaten. Gewoon allebei een goede smaak moet je maar denken ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 9 november 2015 @ 16:10:38 #4
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157427156
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Chanty het volgende:
Balen maar lekker bij je keuze blijven! Het is een collega, niet iemand die dicht bij je staat. Over vijf jaar werk je misschien wel ergens anders :P

Ik baalde zelf ook enorm toen we een geboortekaartje van een vriend van man binnen kregen met Lucas erop. grrrr grrrr, zelfs de tweede naam stond hier in ons namenlijstje maar die is het niet geworden :+ Maar aangezien we die vriend al jaaaaren niet meer gezien hebben en hem waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien, kon ik het vrij makkelijk loslaten. Gewoon allebei een goede smaak moet je maar denken ;)
Ook zo, maar nu voelt het net alsof we zelf niet origineel kunnen zijn ;) Nou ja, (8> had ook gelijk zoiets van: Onze *** is niet haar ***. En daar heeft ie ook gelijk in. :)
pi_157428092
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik gooi mijn laatste bericht nog even in de herhaling :@

[..]

En ik voel me eigenlijk extra stom, want lieve vrienden van ons zitten nog in een mega heftig icsi-traject en hoorden dat hun cryo niet goed is ontdooid... Zit ik te sippen om een naam... -O-
Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.

Ik durf misschien nu ook wel in de OP, kun je me toevoegen? Mijn UD is 18 mei...
  maandag 9 november 2015 @ 17:21:50 #6
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157428650
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:51 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ik zou ook bij je keuze blijven. Het is wel stom, maar wat Chanty zegt, jullie blijven niet voor altijd collega's.

Ik durf misschien nu ook wel in de OP, kun je me toevoegen? Mijn UD is 18 mei...
Jep, ook zo. Het zijn mijn hormonen denk ik die voor de tranen zorgen ;) En ik heb je toegevoegd :)
pi_157429561
Ik sluit me aan bij Chanty, Frummel. Maar je eerste gevoel is heel begrijpelijk hoor.

Kenen jullie die dagen dat je honger hebt, heerlijk avondeten kookt en al bij voorbaat weet dat je waarschijnlijk te veel gaat eten? :'). Check. Maar ik kon een paard op :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 9 november 2015 @ 18:20:42 #8
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157429616
Hahaha begint inmiddels herkenbaar te worden, Kuukske ;) In de eerste zestien weken eigenlijk helemaal geen honger gehad vanwege de extreme misselijkheid. Zelfs 6 kg afgevallen. Die zijn er nu sinds een week weer bij; eindelijk weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap! Wat me met name verbaast, is de grote ontbijthonger elke ochtend. Heb ik normaal nooit!
pi_157429808
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik sluit me aan bij Chanty, Frummel. Maar je eerste gevoel is heel begrijpelijk hoor.

Kenen jullie die dagen dat je honger hebt, heerlijk avondeten kookt en al bij voorbaat weet dat je waarschijnlijk te veel gaat eten? :'). Check. Maar ik kon een paard op :D
Ik ben ook lekker aan het spekken hier haha! Krijg echt een buikje op mijn buikje :@ Reserves voor de borstvoeding, zeg ik maar gewoon :Y)

Frummeltje, misschien heb je het wel eens van me gelezen, maar ik vertrouw er ergens op dat elk kindje 'op aarde komt' met een naam. Het is aan de ouders om die te 'horen'. Soms zie je iemand en denk je 'Oh, maar dat is een Matthijs!' en dat weet je dan gewoon. En ook al zijn er dan nog duizend Matthijs-en, dat doet niks af aan de kracht van die Matthijs. In dit geval ben jij de ouder en heb jij die naam 'gehoord' en dat is altijd goed. Dus hoe stom de situatie nu ook is, vertrouw op je keuze <3 /hippie-mode
  maandag 9 november 2015 @ 18:52:22 #10
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157430357
Bloesem O+ wat een prachtige gedachte! Daar help je me mee :)
pi_157430740
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
pi_157431668
Van sommige namen kan ik gewoon niet geloven dat kinderen ermee 'op aarde komen', dan zou het universum echt wreed zijn. :+ of krijgen de Delano's en Chiquitabanana's gewoon een extra uitdaging mee?
pi_157431815
Ik las laatst met 3HAVO een artikel over rare namen. Uit The Guardian. Daar heette een meisje "Talulah Does The Hula From Hawaī ". Nouja, dan moet je misschien de innerlijke stem die je hebt gehoord met DE naam voor je kind maar even negeren :') .

Er is een goede collega van mij weer zwanger, waar ik vorig jaar ook mee samen zwanger was. Vind het zo leuk voor haar O+ ! Onze kindjes schelen twee maanden en kunnen zo lief samen spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 november 2015 @ 20:09:15 #14
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157432235
Razztwizzle :* Je hoeft je voor die gevoelens echt niet te schamen. In al die jaren dat mijn vent en ik in het ziekenhuistraject hebben gezeten, heb ik de ergste dingen gedacht en gevoeld naar andere mensen toe. Onze therapeut zei altijd dat dat erbij hoort, maar dat het erom gaat dat je het niet naar diegene als zodanig uitspreekt. En ik hoop echt dat jullie mannetje gezond is :*
pi_157432511
Razz wat frummel al zegt.. :* ik duim kei hard mee.... Gezond en vooral heel gelukkig...

Vriend's nichtje (Die als een zusje voor hem voelt) is op dezelfde dag uitgerekend als mij.. en ze krijgen ook een jongetje! Ben raaazend benieuwd naar hun naam, en zij naar de onze :D Zou wat zijn zeg! Zelfde dag bevallen zelfde naam ook nog? ;) Al acht ik die kans klein gezien ik hen niet in onze namen hoek verwacht.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157432830
Aw Razz :* ik vind het zo rot voor je dat je zulke grote zorgen met je mee moet dragen terwijl je gewoon zou moeten genieten nu ;(. Ik hoop echt van harte dat je een goede uitslag krijgt deze week.

Bloesem tjee dat is ook echt geen fijne situatie om mee te zitten nu, bah.

Lamb goed van je dat je actie ondernomen hebt op je werk :Y. Ik snap helemaal dat je zulke gesprekken lastig vind, maar lucht uiteindelijk wel op en meestal valt reactie reuze mee toch? Maar hoe reageerde je leidinggevende nou dan?

Verder veel mooie berichten in het vorige topic, veel nieuwe aanwas (welkom *O*) en groofsken wat super leuk van je broer ook! :)

Pf @ geboortekaartjespraat vorig topic, that reminds me.. ik moet nog zo'n 7-8 weken tot UD en heb nog amper nagedacht over het geboortekaartje. #ontaardemoedergevoel-aan.

Wel leuk trouwens, we hadden afgelopen weekend gesprek met mogelijke gastouder (ja.. Ook al zoiets waar we vreselijk laat mee zijn :D) en zij was ook zwanger, smst net dat ze vandaag bevallen is :). Vind ik leuk. Net ga bureau gemaild dat we er dus wel uit zijn :+. Ons meisje heeft dus straks sowieso een speelmaatje van ongeveer dezelfde leeftijd :D.
pi_157433567
Die namen… Drama. Hier hebben we het gewoon alvast verteld, omdat er aardig wat baby's aankomen nog deze periode in de familie om alvast beslag te leggen op de naam. :{w

Vorige babyboom had iedereen dezelfde namen in hun hoofd. Bij zwager zo erg zelfs dat ze de derde naam op het lijstje moesten nemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 20:50:03 ]
pi_157433710
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:
Die namen… Drama. Hier hebben we het gewoon alvast verteld, omdat er aardig wat baby's aankomen nog deze periode in de familie om alvast beslag te leggen op de naam. :{w

Vorige babyboom had iedereen dezelfde namen in hun hoofd. Bij zwager zo erg zelfs dat ze de derde naam op het lijstje moesten nemen.
_O_
Professioneel gifmenger.
pi_157433742
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
<3 Ik, medehippie, sluit me daar helemaal bij aan <3 /boomknuffelmodus die doe ik nooit uit joh
Ik ook niet eigenlijk :@ Over rare namen: het interpreteren van innerlijke en uiterlijke signalen is nog een vak apart he ;) Wij hebben nog steeds geen naam, behalve die ene tweede of derde naam die wij haar graag willen schenken.

Razz :* Je hoeft je voor geen enkel gevoel te schamen of te verantwoorden. Over gevoelens hoeft echt geen enkel oordeel te bestaan. Het is een hele onzekere, heftige tijd. Het is alleen maar logisch dat dat z'n weerslag heeft op jou :*

De monteur komt pas morgen en ik was daar de hele dag zo kwaad over dat ik me maar heb ondergedompeld in positieve gedachten en van de weeromstuit gewoon een toets heb afgemaakt 8-)
pi_157433822
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:53 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ik ook niet eigenlijk :@ Over rare namen: het interpreteren van innerlijke en uiterlijke signalen is nog een vak apart he ;) Wij hebben nog steeds geen naam, behalve die ene tweede of derde naam die wij haar graag willen schenken.

Razz :* Je hoeft je voor geen enkel gevoel te schamen of te verantwoorden. Over gevoelens hoeft echt geen enkel oordeel te bestaan. Het is een hele onzekere, heftige tijd. Het is alleen maar logisch dat dat z'n weerslag heeft op jou :*

De monteur komt pas morgen en ik was daar de hele dag zo kwaad over dat ik me maar heb ondergedompeld in positieve gedachten en van de weeromstuit gewoon een toets heb afgemaakt 8-)
Lekker dan. Wordt het wel vergoed allemaal?
  maandag 9 november 2015 @ 23:05:56 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157438618
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef elamanilo het volgende:
_O- O+ :D!
  maandag 9 november 2015 @ 23:08:51 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157438703
Pfff Frummel dat is ook balen! En jij weet als geen ander hoe zinloos leed vergelijken is. Gewoon ff sippen en dan lekker je buik aaien O+

En voor Razz; natuurlijk is dat iets dat nu door je hoofd speelt... niet leuk, maar wel begrijpelijk (en herkenbaar) :*
  dinsdag 10 november 2015 @ 07:42:43 #23
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157441962
Lamb, dat wordt nog wel spannend dan inderdaad!

Hetzusjevan, in principe is een geboortekaartje ook zo geregeld, toch? :) Wij kiezen waarschijnlijk een 'standaard' kaartje. Paar proefdrukken aanvragen en definitief bestellen na de geboorte. En tof van de gastouder! :D

Myrr, dat snap ik dan wel ja. Wij zijn nu gelukkig wel de eerstvolgende met een dochter in de familie en vriendenkring. We houden de naam het liefst voor onszelf; we hebben al alles gedeeld in de afgelopen jaren en dit voelt dan als een klein stukje van ons alleen. :)

Pfff, echt balen van de lekkage Bloesem. Hopelijk wordt het verholpen en kan er daarna direct een plan gemaakt worden voor het herstellen van de muren. :*

LB, sipfase inmiddels alweer beetje voorbij gelukkig ;). Ik lag gisteravond de hele tijd tegen haar te praten en elke keer als ik haar naam zei, kreeg ik een schop O+ Het zit wel goed dus :)
pi_157442111
Update vanaf het decemberfront :D

Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.

Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen? :+
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:46:19 #25
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157442357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:12 schreef bloes85 het volgende:
Update vanaf het decemberfront :D

Inmiddels met verlof en afgelopen zondag hadden vriendinnen een babyshower georganiseerd voor me. Super gezellig, maar merk dat het wel erg veel energie kost.

Daarnaast hoor ik al sinds het incidentje in het ziekenhuis paar weken geleden dat de baby al ver ingedaald is, maar betekent dat nu ook dat de baby eerder gaat komen? :+
Lekker, verlof! Ik kan ook bijna niet wachten... En ik heb geen idee of dat uitmaakt qua bevalling ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')