Ik wist niet eens dat de eerste ronde al begonnen was johquote:Op woensdag 11 november 2015 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh?![]()
![]()
Heb inmiddels al zes flessen tegoed.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:16 schreef Sicilia het volgende:
Ieww lekker droom Myrr![]()
Maar fijn nieuws van je buurvrouw! Dat wijntje hou je gewoon te goed toch!
Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaarquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en ze raadden me aan om de vlokkentest te laten doen. Nipt had volgens de gyn net gekund, maar die test alleen op de drie bekende trisomie afwijkingen, terwijl er naar aanleiding van de echo ook andere afwijkingen zouden kunnen zijnnipt zou dan een vals gevoel van veiligheid geven, terwijl ik dan waarschijnlijk een paar weken later alsnog aanvullende tests zou moeten laten doen....
Ik vind het emotioneel erg zwaar. Ook dat ze het nu over meerdere mogelijke afwijkingen hebben terwijl het gisteren alleen nog down was. In mijn hoofd ben ik al half afscheid aan het nemen van dit kindje, heb er echt geen goed gevoel meer over. Volgende week is de vlokkentest en dan dus nog 2-3 weken wachten op de uitslag... Ik weet niet hoe ik komende tijd door ga komen...
Wat pijnlijk moet dat geweest zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open.
Ja vandaag hebben ze opnieuw gemeten en kwamen ze op 3,6 uit. Echoscopiste zag ook een beetje vocht op het buikje, maar vertelde erbij dat haar meetapparatuur goed was en dat dit bij een normale echo nooit naar voren zou zijn gekomen. Toch maak ik me er dan weer zorgen om...quote:Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaar) . Hebben ze vandaag ook opnieuw gemeten?
Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open.
Herkenbaar. Ik dwing mezelf wel om te wandelen elke dag en kook en eet gezond. Jammer dat ik zo kut slaap en moe blijf. Het seizoen helpt ook niet echt meequote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef Dyre het volgende:
Ik ben inmiddels in een werken-eten-slapen-ritme gekomen. Niks doe ik meer de hele dag en 's avonds lig ik meteen in bed. Waardeloos, maar ik ben blijkbaar heel druk met andere dingen, dus het is voor een goed doel denk ik dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |