abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157466353
Bedankt voor alle felicitaties O+

quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh? :D O+ *O*
Ik wist niet eens dat de eerste ronde al begonnen was joh :') Weet dus ook niet hoe lang ik zwanger ben, denk dat het een week of 4/5 zal zijn. Heel pril dus. Eind deze maand echo en dan zien we wel. Ook leuk als je de vk belt en ze vragen wanneer je laatste menstruatie was. "Twee jaar geleden, hoezo? :+ "

Weet niet of ik heel veel in dit topic kan meeposten, ik houd het andere topic waarin ik actief ben al nauwelijks bij :@ Maar ik doe m'n best ;)
pi_157466771
Gefeliciteerd en welkom Ongeduldig :)
pi_157468273
*O*

Ze gaan er vanuit dat het gezwel bij buurvrouw goedaardig is, maar het moet er wel uit. Reden voor een wijntje normaal gesproken. ;(

Afgelopen tijd helemaal geen cravings gehad naar wijn maar het begint wel weer te komen zo met de combinatie van goed nieuws en deze donkere dagen. Sapje dan maar. ;)

Ah, wat een droom weer ook.

De weeën kwamen niet op gang, moest op mijn buik liggen en er zaten echt 25 studenten met klapfolders in m'n verloskamer. Ik kreeg een gyn en dat was echt een goede bekende in mijn droom, in het echt hooguit twee keer voorbij zien lopen. De wc-bril was beplakt met huishoudfolie en eronder een wit vies spul. Was ook echt zo'n hele oude wc-bril met zo'n gat aan de voorkant en de zeep aan de muur was zo'n ranzig geel uitsteeksel geval wat vroeger op scholen zo was. Overal lagen stukjes rood slijm van vorige bevallingen. Bij een andere wc viel de toiletbril eraf en die stond diagonaal rechtop zodat ik met geen mogelijkheid naar dat toilet kon, en de baby was in dit hele gebeuren allang uit mijn baarmoeder ofzo, die zat gewoon heel droog mee te kijken met alles, hij moest alleen wel nog geboren worden. :+

En m'n broodje filet American lag ook in de wc op de grond tegen de pot aan.

Ik gok dat ik heel nodig moest plassen vannacht.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2015 13:46:38 ]
pi_157469368
Ieww lekker droom Myrr _O-
Maar fijn nieuws van je buurvrouw! Dat wijntje hou je gewoon te goed toch!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157469378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:16 schreef Sicilia het volgende:
Ieww lekker droom Myrr _O-
Maar fijn nieuws van je buurvrouw! Dat wijntje hou je gewoon te goed toch!
Heb inmiddels al zes flessen tegoed. _O-
Zij drinkt er twee voor me.
pi_157472200
Zwangerschapsmassages zijn de bom. Doe jezelf een lol en zorg dat je er ook een krijgt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157472659
Ik moet mijn stoelmassage op het werk annuleren, omdat iemand zo nodig een afspraak moest om die tijd en ik keek er zo naar uit. Ik wil ook een massage ;(
pi_157472816
Kuuks, een massage, ik wil ook! Wat chill! En je mag bijna! Met welke termijn beviel je van je oudste?

Ik heb een zwangerschapsrecord 2015 gezet voor mezelf! *O*
En 9 weken yeah!
pi_157473364
Bij Billie ging ik de 40 weken voorbij. Heel raar, ik had zo sterk het gevoel dat ik te vroeg (na 37 weken dat wel) zou bevallen, maar toch zit ie nog binnen :D
Zeker na al het voorwerk tot nu toe.

Dus, ik ga er maar niet vanuit dat het voor zaterdag nog gaat gebeuren. Tenzij hij na de massage zoiets had van "hm. Wat gebeurt daar buiten?" Of hij kiest voor vrijdag de 13e :').

Morgen nog lekker wandelen met m'n peutertje en vanaf vrijdag wordt het slecht weer. Dan komen we alleen nog buiten om plassen te stampen tussen de buien door :D
pi_157473783
myrr :D :') gatver hahaha
:)
pi_157474278
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en ze raadden me aan om de vlokkentest te laten doen. Nipt had volgens de gyn net gekund, maar die test alleen op de drie bekende trisomie afwijkingen, terwijl er naar aanleiding van de echo ook andere afwijkingen zouden kunnen zijn :( nipt zou dan een vals gevoel van veiligheid geven, terwijl ik dan waarschijnlijk een paar weken later alsnog aanvullende tests zou moeten laten doen....

Ik vind het emotioneel erg zwaar. Ook dat ze het nu over meerdere mogelijke afwijkingen hebben terwijl het gisteren alleen nog down was. In mijn hoofd ben ik al half afscheid aan het nemen van dit kindje, heb er echt geen goed gevoel meer over. Volgende week is de vlokkentest en dan dus nog 2-3 weken wachten op de uitslag... Ik weet niet hoe ik komende tijd door ga komen...
  woensdag 11 november 2015 @ 18:39:56 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157474410
Ik lees nu pas bij en het goede nieuws van Razz *O* Wat ontzettend fijn, hopelijk geeft je dit iets meer vertrouwen :*

Ongeduldig gefeliciteerd *O* (weet helaas niet meer wie je precies bent)

En zag minder goed nieuws voor Luna, hopelijk pakt het goed uit :* Lijkt me echt vreselijk die onzekerheid waar je nu in komt te zitten ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157474508
Heftig Luna :*.
pi_157474560
Luna :* sterkte aankomende tijd.
pi_157474636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en ze raadden me aan om de vlokkentest te laten doen. Nipt had volgens de gyn net gekund, maar die test alleen op de drie bekende trisomie afwijkingen, terwijl er naar aanleiding van de echo ook andere afwijkingen zouden kunnen zijn :( nipt zou dan een vals gevoel van veiligheid geven, terwijl ik dan waarschijnlijk een paar weken later alsnog aanvullende tests zou moeten laten doen....

Ik vind het emotioneel erg zwaar. Ook dat ze het nu over meerdere mogelijke afwijkingen hebben terwijl het gisteren alleen nog down was. In mijn hoofd ben ik al half afscheid aan het nemen van dit kindje, heb er echt geen goed gevoel meer over. Volgende week is de vlokkentest en dan dus nog 2-3 weken wachten op de uitslag... Ik weet niet hoe ik komende tijd door ga komen...
Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaar :') ) . Hebben ze vandaag ook opnieuw gemeten?

Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open :* .
pi_157474922
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Sterkte met alles hoor, ik ben in de afgelopen 12 weken door precies hetzelfde heengegaan en weet hoe slopend het is. Had tot afgelopen dinsdag nog nooit echt bij 'mijn' kindje stilgestaan, want 'het was toch vast niet goed'. Schopjes negeren, buik verstoppen. Ik snap hoe je je voelt. Mijn PM staat altijd voor je open :* .
Wat pijnlijk moet dat geweest zijn. ;(
pi_157475052
Pfoe luna, wat een onzekerheid.

Ik heb het door de jaren hier vaker langs zien komen, een te dikke nekplooi en achteraf was het meestal vals alarm. Ik weet eigenlijk niet of ik het wil weten, want die onzekerheid en onderzoeken daarna, terwijl het meestal goed afloopt.

En ik weet ook niet zo goed wat ik met kansberekeningen moet.

Ik zal binnenkort de folder maar eens lezen die de vk stuurde en het met mijn man bespreken.
pi_157475639
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Och lieverd, het is ook zo naar, zo'n meting. Maar met 3,5mm is er ook best nog een grote kans dat er helemaal niks aan de hand is! (Hell, zelfs met 7,7mm blijkbaar :') ) . Hebben ze vandaag ook opnieuw gemeten?

Ja vandaag hebben ze opnieuw gemeten en kwamen ze op 3,6 uit. Echoscopiste zag ook een beetje vocht op het buikje, maar vertelde erbij dat haar meetapparatuur goed was en dat dit bij een normale echo nooit naar voren zou zijn gekomen. Toch maak ik me er dan weer zorgen om...
  woensdag 11 november 2015 @ 20:00:36 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157476600
Lieve lunamatic, probeer je niet al teveel te laten leiden door de statistieken :{

Mijn eigen gevoel was steeds best goed, maar dat was zeker niet dankzij de bewoordingen van de echoscopisten. Die moeten een slag om de arm houden, en feitelijk zijn...

Maargoed, vlokkentest it is. Veel sterkte in de aanloop daarnaartoe, en het wachten op de uitslag :*
pi_157477178
Luna, heel veel sterkte met de komende wachtweken doorkomen. Wat een rotperiode. Ik hoop dat het een hoop heisa om niks blijkt achteraf.

Razztwizzle ik las vanmorgen jullie goede nieuws!! Wauw, wat fijn! Ik moest er bijna van sniffen zo fijn (do I need to say more?)!

En welkom voor Ongeduldig! Hoi!
pi_157477258
Razz! Wat fijn ! *O* *O*

Ongeduldig, welkom weer! :D :W

Luna, wat een lastige uitslag. Gek hoe we hier juichen voor '99% geen syndroom van Noonan", maar ons zorgen maken om "98% geen syndroom van Down". Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt :*

Ik ben inmiddels in een werken-eten-slapen-ritme gekomen. Niks doe ik meer de hele dag en 's avonds lig ik meteen in bed. Waardeloos, maar ik ben blijkbaar heel druk met andere dingen, dus het is voor een goed doel denk ik dan maar ;)
pi_157477794
Jeetje Luna wat heftig, ook dat je zo lang moet wachten op de uitslag. Heel veel sterkte.
pi_157479282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef Dyre het volgende:

Ik ben inmiddels in een werken-eten-slapen-ritme gekomen. Niks doe ik meer de hele dag en 's avonds lig ik meteen in bed. Waardeloos, maar ik ben blijkbaar heel druk met andere dingen, dus het is voor een goed doel denk ik dan maar ;)
Herkenbaar. Ik dwing mezelf wel om te wandelen elke dag en kook en eet gezond. Jammer dat ik zo kut slaap en moe blijf. Het seizoen helpt ook niet echt mee
pi_157485187
Hallo allemaal, ik mag mij ook komen melden in dit topic. Heb over de jaren vaak in Oud meegelezen (wachtwoord en e-mail van m'n oude account vergeten...), maar nu mag ik eindelijk meedoen!

Ik ben 15w4d zwanger van mijn eerste kindjes (een tweeling dus!). Uitgerekende datum is 1 mei 2016, maar dat zal ik vast niet gaan halen. :) Mag ik ook in het lijstje?

Ik vind het zwanger zijn tot nu toe best pittig. Heb nog steeds veel last van misselijkheid en vermoeidheid en mijn bekken speelt al wat op, waardoor ik fysiek niet veel kan momenteel.

Maar los van deze dingen is het wel heel bijzonder om mee te mogen maken!
  donderdag 12 november 2015 @ 07:29:34 #150
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157485227
Jeej, nieuwe tweeling in aantocht! Gefeliciteerd Madivi. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het druk, maar leuk is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')