abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157459024
Hoi ongeduldig :D wat leuk, weer hier! Gefeliciteerd O+ !
pi_157459097
Gefeliciteerd Ongeduldig!
pi_157459171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:23 schreef LadyBlack het volgende:

Gefeliciteerd!!

Je posthistory helpt wel oO< Wat leuk zeg!

Ik ben niet zo goed in geheimpjes bewaren ;) En ik móést het gewoon kwijt :D De vaste OUD-posters mogen het ook best weten, het gaat me er meer om dat de mensen de me IRL kennen en m'n andere nick weten niet zo snel de link zullen leggen.

Mocht er dus iemand meelezen en denken "oooooh jíj!" en ook degenen kennen uit mijn "echte leven", hou dan nog even je mond alsjeblieft :P En er hoeft dus ook niks in het Update-topic ;)
pi_157459738
Ohhh O+ vind ik leuk :D gefeliciteerd ongeduldig!
pi_157459795
Welkom weer ongeduldig :)

Meh. Geboortecentrum geweest waar ik wil gaan bevallen, was allemaal leuk, maar bij thuiskomst te horen gekregen dat m'n buurvrouw die zo goed als m'n moeder is een knobbel heeft en morgen de uitslag krijgt. Stom. ;( :(

Even hopen dat het goedaardig is zodat we straks niet met dubbele gevoelens gaan bevallen (zij is er naast mijn vriend ook bij). *O*

Kansen zijn gelukkig wel heel goed tegenwoordig, maar het blijft ruk. :r

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 22:55:15 ]
pi_157459900
Gefeliciteerd ongeduldig *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:56:03 #107
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_157459983
Wat leuk ongeduldig!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_157460010
Lot en appelientje die 24 weken is wel een mooie mijlpaal, al hoop ik dat de kleine nog veel langer blijft zitten.

Kniftyhooker fijn om een goede echo te hebben.

Pff Arja dat is best intensief 5x per dag medicatie nemen.

Bloesem je bent echt in de ontspanningsstand gegaan, knap dat je dat kan.

Ongeduldig gefeliciteerd! Ik heb geen idee die je bent, dus probeer het maar geduldig af te wachten tot je uit de kast komt.

Myrr, sterkte ermee. Hopelijk morgen goed nieuws voor jullie.
pi_157460034
Gefeliciteerd! Geeen idee ongeduldig :D ken ik je?

Oh Myrr bah wat onzeker
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157460448
Gefeliciteerd ongeduldig!

En Myrr, nog een nachtje en dan hopelijk goed nieuws!
pi_157463465
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen *)

Jaaa, wat leuk! Gefeliciteerd O+ *O*
pi_157463520
quote:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen *)

Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
:o Gefeliciteerd O+
pi_157463571
Gefeliciteerd Ongeduldig! *O*
:)
pi_157463635
Welkom Ongeduldig *O*

Myrr, duimen voor goed nieuws vandaag!

Mijn app zei vandaag, 100 days to go! Gaat zo snel allemaal ineens :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157463775
Gefeliciteerd Ongeduldig! Geen idee wie je bent :@. M'n Pm staat open hoor 8-).

Edit: je historie maakt het makkelijk. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 11 november 2015 @ 07:58:13 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_157463833
quote:

Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh? :D O+ *O*
disclaimer
pi_157463877
Whaaaa gefeliciteerd!!! *O* nog een leukerd!
Kwak
pi_157463965
quote:

:o Wat leuk! gefeliciteerd!!
pi_157464077
Wat tof Ongeduldig!
pi_157464134
Jaa, Ongeduldig, wat leuk!! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 november 2015 @ 08:33:52 #121
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157464151
Gefelciteerd Ongeduldig! :)

Wij gaan binnenkort lekker een kaas fondue doen. Dat vind ik toch zooooo lekker!
(Niet zo vroeg in de ochtend hoor, danne :r )
En daar gaat wel een glaasje wijn in. Er blijft idd wat van de alcohol hangen, maar je lijf maakt zelf ook alcohol aan hoorde ik laatst.
Ik houd echt wel rekening met wat ik eet en drink, maar die kaasfondue eens in de paar maanden... ohhh O+

Ik moet ook de glucose test doen omdat mijn BMI te hoog is.
Er jammer, vorige keer was de BMI 29.8, en nu 30.1. -O-
Gelukkig zit er een prikpost 200 meter van mijn huis, dus morgen maar gelijk langs! :Y
pi_157464549
Ik hou ook heel erg van kaasfondue maar ben er de vorige keer goed ziek van geweest en nu durf ik niet meer :{

Heeft iemand hier misschien interesse in een kortingsbon van 9 euro voor een Noppies winkel? Ik heb wat gekocht in Breda, maar heb zelf niet zo'n winkel echt in de buurt. Geldig vanaf december en niet op babykleertjes.
pi_157464961
Wat leuk "ongeduldig"! Gefeliciteerd!

Hoe ver ben je?

Oh ja, ik ben ook een kloon. Van Xennia. Heb al lang niet onder dat account gepost, dus blijf maar bij Arja.

Ik heb veel gepost in de gezond en slankreeks en daarvoor veel in r&p.
Deze zwangerschap wordt ons eerste kindje.

[ Bericht 46% gewijzigd door Arja op 11-11-2015 09:55:32 ]
pi_157465741
Maakt mijn lijf zelf alcohol aan :D cool! Hoef ik geen wijn meer te kopen voor na de zwangerschap :+ . Ik zou het met kaasfondue wel aandurven denk ik, dat pruttelt wel even toch? Als de meeste alcohol maar verdampt.

Nog bedankt voor alle lieve reacties hier op ons goede nieuws O+ We zijn zo enorm opgelucht, het is niet te geloven. Je zou denken trouwens dat je dan een nacht goed slaapt, maar ik denk dat vannacht alle spanning er uit kwam. Hartkloppingen, benauwd, hoofdpijn. Vandaag een rustig dagje thuis met A. op het KDV.
pi_157465956
Kaasfondue is ook lekker met alcoholvrij bier, of appelsap, of van dat Amé-spul :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')