Ik ben niet zo goed in geheimpjes bewarenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!!
Je posthistory helpt welWat leuk zeg!
Jaaa, wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kom even binnenstuiteren. Kennen jullie deze kloon nog? Whaaah, ik ben weer zwanger! Binnenkort de familie vertellen en dan kan ik uit de kast komen
Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
gefeliciteerd! Was de eerste ronde raak joh?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Voor nu alvast een snelle vraag: Hoe zit het ookalweer met alcohol e.d. in eten? We eten bijvoorbeeld vaak spaghetti bolognese met rode wijn door de saus, of stoofpot met een bruin biertje. Verdampt die alcohol, of maar beter weglaten?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |