abonnement Unibet Coolblue
pi_157498846
Spannend kuukske en bloesem! Ben benieuwd hoe lang het nog duurt bij jullie :).
Hm bloesem t zit je niet mee in dat opzicht, vind het zo knap dat je ondanks dat zo positief klinkt en nog een tentamen ingeleverd? Bikkel. Respect!

Welkom nieuwe mensen *O*! Zo leuk om te lezen over die eerste echo's ook, dat ze nog zo lekker rondspartelen enzo O+. Nohh. Leuk leuk!

Vandaag controle gehad, baby ligt al met het hoofdje in de bekkeningang (32+6) envolgens vk is het vibi en kan ze niet meer in stuit dus voorzichtige yay, hopelijk blijft ze zo liggen want dat is iig mooi meegenomen voor een natuurlijke bevalling heb ik begrepen :). Alhoewel ik me afvraag of ze zo vroeg al echt 'vast' kunnen liggen. Maarre not complaining :+.
pi_157499082
quote:
Moeders in Gelderland positiefst over zwangerschap

Nederlandse moeders geven hun zwangerschap gemiddeld een 7,1. Moeders wonend in Gelderland zijn het gelukkigst over hun zwangerschap.
Gelderse moeders geven hun zwangerschap gemiddeld een 7,48 en scoren daarmee het hoogst van heel Nederland. Ook moeders uit Noord-Brabant, Overijssel en Zuid-Holland scoren hun zwangerschap boven het gemiddelde van Nederland.

Uit cijfers van Hippe-Geboortekaartjes en Babyblog, waarvoor 1.247 moeders zijn gevraagd over hun zwangerschap, blijkt dat moeders uit Limburg hun zwangerschap gemiddeld een 6,48 geven en daarmee het laagst scoren.

Klachten
Klachten die door respondenten het vaakst genoemd zijn als nare bijkomstigheden van de zwangerschap zijn brandend maagzuur, een moe gevoel, last van de heupen en misselijkheid.

Ook de opmerkingen van vreemden en vrienden worden soms ervaren als nare bijkomstigheid: opmerkingen als "je lijkt wel een plofkip/kerstbal/luchtballon/pinguin" en "ik moet gewoon even aan je buik voelen, dat kan ik niet onderdrukken" worden daarbij als voorbeelden genoemd.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)st-zwangerschap.html

Welk cijfer geven jullie je zwangerschap? :P
  donderdag 12 november 2015 @ 20:40:32 #203
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_157499391
9+ , kon bijna niet beter :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157499691
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 12 november 2015 @ 20:54:49 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157499729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom!! O+!
pi_157499780
Jaaaaa gefeliciteerd Juf!
Je hoort wel vaker dat je cyclus gereset kan worden door een zwangerschap en het daarna wel spontaan gaat. Heb het hier op fok ook vaker voorbij zien komen en hoop het voor mezelf de volgende keer ook
pi_157499807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:56 schreef Arja het volgende:
Jaaaaa gefeliciteerd Juf!
Je hoort wel vaker dat je cyclus gereset kan worden door een zwangerschap en het daarna wel spontaan gaat. Heb het hier op fok ook vaker voorbij zien komen en hoop het voor mezelf de volgende keer ook
Ik vulde net al even aan: het probleem lag bij J, niet bij mij.. Dus dat is geen verklaring :) Kadobaby dan maar!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157499966
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* zo fijn, dat het nu zo helemaal vanzelf is gegaan! En de timing, tsja, jammer maar je tweede wordt vast te gek! O+
pi_157500306
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Doe eens voorspellend en zet er even in wanneer ik ga bevallen :P
gewoon persen jij! :% :% :%
pi_157500545
Jm O+ Wat een mooi cadeautje!
pi_157500557
JufM, wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_157500617
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft toch een mooi verhaal he O+
pi_157500724
Wat mooi jufmariska, echt een cadeautje! Gefeliciteerd!
pi_157500757
JM gefeliciteerd! Wat bijzonder. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157500876
JM we hebben dan bijna dezelfde UD! Wat spannend he O+ Gefeliciteerd!
pi_157501026
Dankjulliewel O+ :'(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 12 november 2015 @ 21:46:23 #217
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_157501079
Oooh JM, wat bijzonder O+ O+ O+! Gefeliciteerd *O*!
pi_157501236
JM wat een mooi onverwachts cadeautje. Gefeliciteerd! Succes met de verhuizing.
pi_157501975
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:58 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik vulde net al even aan: het probleem lag bij J, niet bij mij.. Dus dat is geen verklaring :) Kadobaby dan maar!
Wondertje O+
pi_157502034
Oooohh wat leuk JM!!! Gefeliciteerd!
Tralalalaaa
pi_157502260
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:
Nouja, hi..! Ik kom hier ook maar weer binnensluipen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157502350
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157503338
Wohh JM *O* gefeliciteerd!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157504309
JM wat een prachtig nieuws ♡♡♡
en de rest, echt, komt tijd komt raad. 1 ding tegelijk en de rest wijst zich echt later :*
:)
pi_157504566
Wow JM een surprise ei ;)
Gefeliciteerd :* komt tijd komt raad! Komt goed :*

Edit: Oh hehe ik praat Mignonne na :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_157504840
JufMariska, wat een mooie verrassing, gefeliciteerd! Hoeveel ben je overtijd volgens je berekening?

Sterkte voor alle laatste loodjes dames!

elamanilo, ik verwacht niet tot de uitgerekende datum te komen omdat de gyn aangeeft dat ze 37w als voldragen zien bij een tweeling (en vaak met 38w uiterlijk inleiden, afhankelijk van hoe goed ze het nog doen in de buik). De kans op vroeggeboorte is sowieso groter bij een tweeling (vol is vol hè). ;)
pi_157506020
JM, wat een verrassing! Gefeliciteerd *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_157506099
Dankjulliewel! *;
Suiker, bijna datumbuddy's, wat bijzonder!
Madivi, ik ben morgen 6 weken, de echo is bij 10+2

[ Bericht 0% gewijzigd door JufMariska op 13-11-2015 06:53:10 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 13 november 2015 @ 06:21:03 #229
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157506134
JM, wat leuk! Gefeliciteerd *O*
pi_157506190
Ahh wat bijzonder JM! Gefeliciteerd!
pi_157506284
Van harte JM, gefeliciteerd *O*
  vrijdag 13 november 2015 @ 07:28:33 #232
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_157506292
JM wat een mooie verrassing! Gefeliciteerd! *O* *O* Zelf hoop ik stiekem dat een tweede bij ons zich ook spontaan aandient...

Pfoe, zware nachten deze week. Ik word elke keer wakker omdat ik of moet plassen, of echt vette honger heb. :Z kan ik blijkbaar vast wennen aan de gebroken nachten ;)
pi_157506335
Tsjonge. Weer harde buiken met regelmaat maar zonder pijn vannacht. En nu weinig aan de hand.

Hopelijk zet het in de loop van de week wel een keer door.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157506528
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:39 schreef Kuukske het volgende:
Tsjonge. Weer harde buiken met regelmaat maar zonder pijn vannacht. En nu weinig aan de hand.

Hopelijk zet het in de loop van de week wel een keer door.
dit wordt een zondagskindje :Y
pi_157506818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:11 schreef Kyara het volgende:

[..]

dit wordt een zondagskindje :Y
:D. Wie weet. Of hij komt morgen met de stoomboot mee. Lekker praktisch uitpakken ;-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157507975
JM *O* Van harte <3

Frummel, heb je wel ruimte om overdag dan je rust te pakken?

Kuuks, je houdt 't wel spannend :o Mini wacht gewoon op je UD, denk ik ;)

Hier net m'n laatste tentamen gemaakt, krampte zowat m'n stoel af, maar a la *O* Laat maar komen dat kleintje O+
pi_157508026
Welkom JM! Wat een mooie verrassing! O+ *O* Kan me de schrik goed voorstellen, juist in jullie situatie. Hopelijk komen jullie eruit met de praktische dingen, succes met de verhuizing alvast!

Bloesem, bikkel! Superknap van het laatste tentamen (geeft mij ook weer moed voor de tentamenweek die ik aan het einde heb ;)), fijn dat dat nu van je schouders is! Misschien lees ik er overheen, maar hoe is het nu met de lekkage?

[ Bericht 50% gewijzigd door onomatopee op 13-11-2015 10:40:56 ]
pi_157510507
Gister een mooie knipper gezien bij de gyn. De 5e IUI is geslaagd. *O* Over 2 weken opnieuw een echo omdat ze de CRL niet konden meten en dus het termijn niet konden vaststellen.
Volgens de IUI is de uitgerekende datum 26-06-2016. Nu 7+5 weken dus.
pi_157512659
Kijk aan Sull *O*, dat is goed nieuws.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157513043
Jeeej Sull *O*
pi_157513064
Super Sull *O*
pi_157513420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:33 schreef onomatopee het volgende:
Bloesem, bikkel! Superknap van het laatste tentamen (geeft mij ook weer moed voor de tentamenweek die ik aan het einde heb ;)), fijn dat dat nu van je schouders is! Misschien lees ik er overheen, maar hoe is het nu met de lekkage?
Oe, spannend! Wanneer is jouw tentamenweek? Ik had nooit gedacht dat ik deze nog zou halen :D Lekkage: lief dat je het vraagt :* De radiator boven is inmiddels leeg en lekt dus godzijdank niet meer! Wij hebben de schade zoveel mogelijk geprobeerd te beperken en de rest heel convenient achter de gordijnen verstopt O-) Herstellen komt later wel weer :@ Verstopping in de badkamer is door m'n vader verholpen godzijdank, want dat piesenpoepwater over de hele vloer vond ik echt helemaal niks :( Nu morgen nog de uitvaart van de goede vriend van man. Man gaat een tekst voordragen en dat vind ik zo dapper en lief O+ Daarna sluit ik mezelf op, denk ik..

Sull, dat is mooi nieuws *O*
pi_157514012
Fijn dat de lekkages vooralsnog verholpen zijn. Maar later repareren, houd je er rekening mee dat je verzekeraar het vaak wel z.s.m. wil weten?

Veel sterkte morgen :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157515338
Joepie, weer nieuwe zwangeren erbij! Welkom Sull en JM!

Bloesem, tof dat je je laatste tentamen ook hebt kunnen maken! Heel veel sterkte morgen!

Kuuks, doe maar gewoon vannacht of morgen!

Vandaag de 12-weken mijlpaal, mini jompeltje voor mezelf :P

Deze week drie tentamens gemaakt en eigenlijk moet ik heel hard mijn stagelessen voorbereiden. Maar ik heb er zo geen zin in nu! Even struisvogelen en doen alsof ik er morgen wel tijd voor en zin in heb 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157515481
Oh 12-weken-jompel dan Piekie! *O*.
:D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157515568
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat de lekkages vooralsnog verholpen zijn. Maar later repareren, houd je er rekening mee dat je verzekeraar het vaak wel z.s.m. wil weten?

Veel sterkte morgen :*.
Oh! Goed dat je het zegt! Ik moet even foto's maken en zo.. & dank je (jullie) wel :*

Piekie 12 weken! Mijlpaaltje hoor *O*
pi_157515953
* Kuukske slingert de pan voor pannenkoeken aan. :Y)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157517483
Ja hoi, ik ben dus Ongeduldig 8-) en ik kan het topic nu al niet meer bijhouden :')
pi_157517816
Ik kom even respect getuigen voor de moeders hier die hoogzwanger ook nog kleuters bezig moeten houden, aankleden, naar school brengen, huishouden, werken, tussendoor tijd vinden om te plassen, dingen van de vloer rapen, boodschappen doen en überhaupt zelfstandig op kunnen staan vanuit ligpositie. _O_

Ik voel me echt een mietje. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2015 18:20:29 ]
pi_157518021
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:42 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske slingert de pan voor pannenkoeken aan. :Y)
Is het genoeg geweest ja? :D eet smakelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')