Woohooquote:
Wat super schattig! Spannend he deze tijd! Enne..kindjes van 22/11 zijn heeeeeeel erg leukquote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Bloesem. het volgende:
Welkom Madivi
Kuuks, zal ik gewoon vannacht maar even over je dromen?Nog 1 nachtje tot je UD
![]()
M'n broertjeneefje van 11 (woont bij mijn ouders) is een poule gestart thuisHij vraagt aan iedereen die langskomt wanneer ze denken dat 't zo ver is, dan moeten ze een euro inleggen en wie wint, wint een tientje
![]()
Man en ik mochten ook meedoen, maar we hoefden niet te betalen. Wel leuk om te zien, data lopen echt uiteen van aanstaande vrijdag tot 2 december. Heb zelf rond de 16e gegokt (en heb de 22e als 'leukste' datum, 22/11)
Ahhh dat is ook wel een mijlpaal! Een half jaar zwangerquote:Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef Sicilia het volgende:
Welkom Madivi, wat leuk, weer een tweeling hier in het topic!
Luna. Heel veel sterkte deze slopende weken.
Ik vind deze zwangerschap echt zo bizar snel gaan. Morgen 26 weken, gewoon al weer een half jaar zwanger. En dan volgende week al weer 27 weken en dus laatste trimester. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het zo snel gaat, want het is fysiek best een pittige zwangerschap, maar het is wel mijn allerlaatste zwangerschap en ik
zwanger zijn dus vind het ook wel weer verdrietig dat het zo snel voorbij vliegt. Hormonen he, dit?
Dat is een hele mooie dag om geboren te wordenquote:Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 mei
Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Ik heb al gemaild dat ik het niet doe. Zou het idd erg vervelend vinden als er toch iets mee gebeurt en je ziet het echt niet aan de buitenkant.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.
Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk Chanty
Ik zit hier op mn werk met een enorme MOET-NU-CHOCOLA-buiEn ze hebben net de snoepautomaat uit de kantine verwijderd.... *huil*
Dit!quote:Op donderdag 12 november 2015 15:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden?Zelfs voor een niet zwangere moet dat toch vreselijk zijn!!
Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerkquote:Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Ehh wat voor krampen dan? En waarom heb jij zon pech met afvoerleidingen momenteel.
Harde buiken. Check. Verder weinig te melden hier.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:03 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerkBij jou nog alles rustig?
En wat die leidingen betreft: ik ga me toch bijna afvragen welke les uit 't universum ik over 't hoofd zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |