abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157486314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hier vandaag de 24 weken bereikt *O*
Woohoo *O*

Madivi gefeliciteerd en welkom!

Luna sterkte de komende weken :*
Probeer toch een beetje vast te houden aan het meest waarschijnlijke scenario, namelijk dat jullie kindje geen afwijking heeft. Natuurlijk is het goed om rekening te houden met een andere afloop maar probeer ook realistisch te blijven :*.
pi_157486435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Bloesem. het volgende:
Welkom Madivi *O*

Kuuks, zal ik gewoon vannacht maar even over je dromen? ;) Nog 1 nachtje tot je UD :o

M'n broertjeneefje van 11 (woont bij mijn ouders) is een poule gestart thuis O+ Hij vraagt aan iedereen die langskomt wanneer ze denken dat 't zo ver is, dan moeten ze een euro inleggen en wie wint, wint een tientje _O- O+ Man en ik mochten ook meedoen, maar we hoefden niet te betalen. Wel leuk om te zien, data lopen echt uiteen van aanstaande vrijdag tot 2 december. Heb zelf rond de 16e gegokt (en heb de 22e als 'leukste' datum, 22/11)
Wat super schattig! Spannend he deze tijd! Enne..kindjes van 22/11 zijn heeeeeeel erg leuk ;) Mijn zoontje wordt 22/11 1 :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157486490
Welkom Madivi, wat leuk, weer een tweeling hier in het topic!

Luna :* . Heel veel sterkte deze slopende weken.

Ik vind deze zwangerschap echt zo bizar snel gaan. Morgen 26 weken, gewoon al weer een half jaar zwanger. En dan volgende week al weer 27 weken en dus laatste trimester :o. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het zo snel gaat, want het is fysiek best een pittige zwangerschap, maar het is wel mijn allerlaatste zwangerschap en ik O+ zwanger zijn dus vind het ook wel weer verdrietig dat het zo snel voorbij vliegt. Hormonen he, dit?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157487412
Leuk! Tweeling :) Welkom Madivi *O*
pi_157487564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef Sicilia het volgende:
Welkom Madivi, wat leuk, weer een tweeling hier in het topic!

Luna :* . Heel veel sterkte deze slopende weken.

Ik vind deze zwangerschap echt zo bizar snel gaan. Morgen 26 weken, gewoon al weer een half jaar zwanger. En dan volgende week al weer 27 weken en dus laatste trimester :o. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het zo snel gaat, want het is fysiek best een pittige zwangerschap, maar het is wel mijn allerlaatste zwangerschap en ik O+ zwanger zijn dus vind het ook wel weer verdrietig dat het zo snel voorbij vliegt. Hormonen he, dit?
Ahhh dat is ook wel een mijlpaal! Een half jaar zwanger O+ *O* & ik vind 22/11 ook erg geschikt :D (al duurt dat voor m'n gevoel nog veel te lang voor al het voorwerk wat ik te verduren krijg :@ )
pi_157489183
Luna :*

Welkom Madivi, wat spannend dat je meteen twee kindjes krijgt! En waarom verwacht je niet pas rond de uitgerekende datum te bevallen?

En ook welkom Ongeduldig!
  donderdag 12 november 2015 @ 14:30:24 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157491704
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:

[..]

Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 mei :)
Dat is een hele mooie dag om geboren te worden O+ ;)

Welkom nieuwe aanstaande moeders!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 12 november 2015 @ 14:38:01 #183
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157491835
Whoehoe nieuwe tweeling *O* Fijn dat jij deze taak op je neemt Madivi welkom *O*

Dot is zou zoiets sowieso niet opsturen, volgens mij kun je daar alleen maar gezeik mee krijgen. Dan maar wat langer wachten tot je m verkoopt.

Ik had vanochtend een workshop in amsterdam. De pauze die er na een uur zou zijn, sloegen ze voor het gemak maar even over. Dus ruim twee uur moeten luisteren (die aandachtspanne heb ik alvast niet meer) EN ik was misselijk maar durfde ook niks eetbaars te pakken EN ik moest enorm nodig naar de wc EN ik stierf op een gegeven moment van de honger :') En vervolgens alle broodjes moeten analyseren omdat er natuurlijk vanalles op zat dat ik niet mag.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 12 november 2015 @ 14:57:59 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157492157
Oh heerlijk Chanty :X

Ik zit hier op mn werk met een enorme MOET-NU-CHOCOLA-bui :') En ze hebben net de snoepautomaat uit de kantine verwijderd.... *huil*
pi_157492437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.
pi_157492534
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb ooit een mc via de post verstuurd. Werd gewoon geaccepteerd en is ook goed gegaan. Al had ik het liever ook niet gedaan i.v.m. gooi en smijtwerk bij de post.
Ik heb al gemaild dat ik het niet doe. Zou het idd erg vervelend vinden als er toch iets mee gebeurt en je ziet het echt niet aan de buitenkant.

Argh, das irritant LB! Hebben ze geen chocomel in de automaat? Ik ben mn motivatie kwijt voor vandaag en ik heb weer zo'n ontzettende last van mn rug :{ Vanochtend gestickerd bij de vk en te horen gekregen dat het toch echt ligt aan het groeien van mn buik e.d. En als het niet weg gaat met rust moet ik naar de fysio, maar dan moet ik wel ergens rust krijgen :') Zo'n dreumes accepteert het echt niet dat mama meteen gaat liggen als ze thuis komt en niet meer doet aan tillen.
pi_157492600
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk Chanty :X

Ik zit hier op mn werk met een enorme MOET-NU-CHOCOLA-bui :') En ze hebben net de snoepautomaat uit de kantine verwijderd.... *huil*
Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden? :( Zelfs voor een niet zwangere moet dat toch vreselijk zijn!! ;)
pi_157492748
Oh, jongens, het lukt me echt niet om hier aangehaakt te blijven. Ik heb gewoon te weinig computervrijetijd...

Net even snel proberen bij te lezen en wat er is blijven hangen:

*O* Suikertante *O* Supertof dat F ook grote broer gaat worden en dat het toch spontaan gelukt is!
*O* voor de fijne uitslag van Razz
:* voor Luna, heel veel sterkte en probeer vertrouwen te houden!
*O* Voor de knipper van Goofsken
*O* voor de langste-zwangeschap-van-2015-mijlpaal van Svane
8)7 voor de lekkage met kastje-muur-verhaal van Bloesem en super dat je je mindset zo positief hebt gekregen

Welkom voor alle andere zwangeren en zelfs de tweeling is weer aanwezig!

Hier vorige week vrijdag de termijnecho gehad en die was helemaal goed! De UD is nu definitief 27 mei geworden. Het ukkie was lekker aan het bewegen een deed ook nog een soort hiephiephoera met zijn armpjes O+ Dat hebben we ook op de foto, zo lief!
Langzamerhand vertellen we het aan iedereen, super leuk. Helemaal omdat het voor veel mensen totaal onverwachts is vanwege de studie die ik net ben begonnen. Dat maakt het ergens ook wel weer een beetje dubbel, alsof ik me moet verantwoorden of zo.

Komend weekend maar even mijn positiebroeken opfrissen, mijn eigen broeken zitten niet echt lekker meer :+

Wie doet er hier aan Mom in balance? Ik ga over 2 weken een proefles doen, het lijkt me erg leuk. Lekker sporten in de buitenlucht.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157492757
Sorry voor de *O* -overkill
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 12 november 2015 @ 15:30:48 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157492781
Piekie, ik deed vroegah aan Mom in Balance. Super om te doen, klein beetje hardlopen (of wandelen), veel krachtoefeningen en passen alles netjes aan als je last hebt van je bekken. Heel fijn ^O^
pi_157493036
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:20 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor barbaarse werkomstandigheden? :( Zelfs voor een niet zwangere moet dat toch vreselijk zijn!! ;)
Dit! :D nu wil ik ook wel chocola eigenlijk.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 12 november 2015 @ 16:13:30 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157493668
Oeh Dot, chocomel is wel een optie ja :9 Al durf ik nu niet meer want ik moet om 16:30 al avondeten en dat lust ik dan vast niet meer...
  donderdag 12 november 2015 @ 16:23:05 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157493835
Piekie wat fijn van je echo!
pi_157493982
Pieke, fijn zo'n echo *O*

Ik lig op de bank voor pampus met veel veel veel krampen :X Voor de grap zijn de leidingen in de badkamer verstopt, dus ik kan geen wc doortrekken zonder de inhoud ervan op te moeten dweilen in de badkamer }:| Maar ja, net wel weer een tentamen ingeleverd. Tot zover het leven :p
pi_157494540
Ehh wat voor krampen dan? En waarom heb jij zon pech met afvoerleidingen momenteel ;(.
pi_157494551
Piekie, Ik doe momenteel mom in balance. Ik ben ermee begonnen toen ik 12 weken zwanger was en doe het nu nog steeds en ben inmiddels ruim 38 weken. Het leuke vind ik dat je heerlijk in de buitenlucht sport en het programma permanent op je aangepast wordt. Wat ik met 12 weken kon, kan ik nu namelijk niet meer ;) . Het enige nadeel is dat het best prijzig is :P

Bloesem wat knap dat je toch nog positief blijft en weer een tentamen hebt ingeleverd! Je hebt al behoorlijk wat voorwerk als ik het zo lees. Bij mij is alles nog rustig. Kijken wie van ons tweeën als eerste bevalt, ik denk jij ;)
pi_157494617
quote:
11s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Ehh wat voor krampen dan? En waarom heb jij zon pech met afvoerleidingen momenteel ;(.
Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerk *O* Bij jou nog alles rustig?

En wat die leidingen betreft: ik ga me toch bijna afvragen welke les uit 't universum ik over 't hoofd zie :X
pi_157494655
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:03 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ja hele vage krampen en steken. In m'n rug, in m'n heupen, m'n lies, rond m'n navel.. Maar nog niet 't gevoel dat 't is begonnen of gaat beginnen. Lekker voorwerk *O* Bij jou nog alles rustig?

En wat die leidingen betreft: ik ga me toch bijna afvragen welke les uit 't universum ik over 't hoofd zie :X
Harde buiken. Check. Verder weinig te melden hier.
pi_157494750
Madivi welkom en gefeliciteerd!

Lb, dat is een fijne mijlpaal.

Bloesem het gaat lekker met jullie huis :{. Wat goed dat je die tijd zo nuttig kan besteden.

Piekie fijn dat je een goede echo had.

Dot wat balen van je rug, echt rust nemen met een dreumes is lastig.

Ik had veel last van harde buiken vanmiddag, maar dreumes vond zijn middagdutje niet nodig, goede timing ;(
pi_157494824
Fysio-tje, leuk dat je nu nog steeds MIB doet! Het is wel aan de prijs, maar niet veel duurder dan de Zwangerfit hier. Ik ga het eens in de twee weken doen, omdat ik het anders niet geregeld krijg hier thuis.

Dank voor jullie reacties op de echo! De verloskundige zei ook dat ze het een hele leuke echo vond. We hebben gewoon nu al een leuk kind, met z'n toen 4,4 cm O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')