Leuk, een positieve ervaringsdeskundige! Hoe oud/jong zijn jouw kindjes? Is er ook een meerlingentopic? Ik heb al best veel vragen (borstvoeding, uitzet, bevalling...)!quote:Op donderdag 12 november 2015 07:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Jeej, nieuwe tweeling in aantocht! Gefeliciteerd Madivi. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het druk, maar leuk is!
Mijn meiden zijn nu bijna 8 maanden oud. Ze waren te vroeg geboren, maar doen het super goed! Er is nog geen meerlingtopic, maar wel meerdere moeders die een tweeling hebben hier. Daar kun je vanalles aan vragen. Zoë23, Kyara, Daui en nog meer, maar ik weet niet iedereen. Er zijn ook Facebook groepen voor tweelingmoeders. Daar kun je ook vragen stellen eventueel.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:40 schreef Madivi het volgende:
[..]
Leuk, een positieve ervaringsdeskundige! Hoe oud/jong zijn jouw kindjes? Is er ook een meerlingentopic? Ik heb al best veel vragen (borstvoeding, uitzet, bevalling...)!
Het was een grote verrassing, ik was al een tijd met de pil gestopt en maakte me best wat zorgen en nu ineens twee! Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven.
Blauwe users zijn mods. Je kunt als dit topic vol is en degene die de nieuwe opent de ts (topicstarter) even quoten.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:51 schreef sprotje het volgende:
@luna, wat een heftige en moeilijke tijd voor jullie, heel veel sterkte...
@madavi, gefeliciteerd!! Wow een tweeling!!
Even over die OP, mag ik er ook in? Heb geen idee wie hier MOD is? Mag ook best pas in nieuwe deel hoor... maar hoe geef dat door??
Een volgende koper afwachten? Bij dit soort mensen denk ik altijd of je betaalt gewoon de hele kosten als je iets wil, en anders zoek je er een in de buurt zodat je hem op kunt halen.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Niet doen. Dat accepteren ze toch niet bij de balie en anders krijg je de naheffing nog wel toegezonden. Gewoon een ander afwachten.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:02 schreef Dot. het volgende:
Ik heb trouwens een Maxi Cosi op Marktplaats gezet en nu wil iemand dat ik hem opstuur, maar ze wil maar 6,95 euro betalen en officieel is hij dan eigenlijk al te groot dus ik kan hem niet echt in een doos doen. Maar hoe pak ik hem zo in dat hij nog wel veilig blijft als ze er lomp mee om gaan bij de post?
Geen idee. Misschien overleggen met je gyn/vk? Of misschien iets homeopathisch proberen te vinden bij De Tuinen?quote:Op donderdag 12 november 2015 08:20 schreef Arja het volgende:
Iemand tips tegen slapeloosheid? Ik ben moemoe maar als ik op bed lig val ik gewoonweg niet in slaap. Alsof ik het in-slaap-val-stofje mis. Ik lig uren en uren letterlijk wakker en word dan steeds wakkerder. Ik val in slaap rond half 4 maar dat is veel te laat voor een werkdag.
Het speelt al sinds een maand.
Ha dankjewel!!quote:Op donderdag 12 november 2015 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blauwe users zijn mods. Je kunt als dit topic vol is en degene die de nieuwe opent de ts (topicstarter) even quoten.
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 meiquote:Op donderdag 12 november 2015 08:05 schreef Kyara het volgende:
Welkom Madivi! Hier een meisjestweeling van ruim 2,5 jaar. Genoeg over te vertellen. Er is nog geen meerlingtopic maar voel je vrij om er een te openen want zoals Shop al zegt, er zijn inmiddels best een aantal tweelingmoeders in OUD!
Sprotjeik wil je wel in de OP zetten maar ik kan zo snel je ud niet vinden.
Je staat er in hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 08:44 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal makkelijk! Dankjewel! Mn ud is 31 mei
Dankjewel!!!quote:Op donderdag 12 november 2015 08:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je staat er in hoor
Als er verder nog wijzigingen voor de OP zijn dan quote of dm me maar hoor
Doe eens voorspellend en zet er even in wanneer ik ga bevallenquote:Op donderdag 12 november 2015 08:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je staat er in hoor
Als er verder nog wijzigingen voor de OP zijn dan quote of dm me maar hoor
Nu komt ff niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |