Service Solution & Managed Services Director.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij dat zelf niet zo apprecieert. Dat doe ik niet, plus ik lurk
299 bij mij zelfs.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Vreemd!! Vorige topic was dicht bij post 300 (ipv 301) en de mogelijkheid om nieuw topic in de reeks te openen ontbrak
Ik was bezig iets te plaatsen netquote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Vreemd!! Vorige topic was dicht bij post 300 (ipv 301) en de mogelijkheid om nieuw topic in de reeks te openen ontbrak
Kleutertopicquote:
Net op tijd de editquote:
Klinkt bekend...quote:Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef static het volgende:
[..]
Service Solution & Managed Services Director.
Goed gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik zag Static als laatste met post 301.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic... Dus de lapo, maar nog niet ingevoerd.. Interressant.. Nieuwe bug dus
De vorige was toch ook al 40+ SCquote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed gedaan, gewoon een nieuw topic openen en de boel even [40+ SC #399] dopen.
Ik was al aan het wachten tot iemand het deed, zelf ben ik te lui voor zulke dingen.
Nou heb ik niet kunnen bijlezen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic... Dus de lapo, maar nog niet ingevoerd.. Interressant.. Nieuwe bug dus
quote:
Moet ik nu terug editten naar 4+ SC?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
De 40+-SC is alweer een maand of twee terug.
Ja, graag, dan edit ik mijn quote ook evenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ik nu terug editten naar 4+ SC?
gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, graag, dan edit ik mijn quote ook even
De reis staat al een paar maanden stil, maar leuk OUD, dat zal soury ook leuk vindenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
gedaan
Ik hoop dan dat ze de sc nu niet naar OUD gaan verplaatsen
Zal wel met Yvonne's ziekte te maken hebbenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reis staat al een paar maanden stil, maar leuk OUD, dat zal soury ook leuk vinden
Hij schijnt nu vakantie te hebben las ikquote:Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Had static deze niet meteen even in de reeks kunnen zetten?
Dat denk ik ook, maar we zitten prima hier vind ikquote:Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal wel met Yvonne's ziekte te maken hebben
Een mod heeft nooit vakantie!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij schijnt nu vakantie te hebben las ik
echte CUL praat is veel in de koffie scquote:Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zitten prima hier vind ik
Ja vind ik ook.. Zo kunnen we onze culinaire hoogstandjes ook nog eens zo af en toe kwijtquote:Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zitten prima hier vind ik
Daarom zitten ze toch ook in ONZ .... of was het in GC?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
echte CUL praat is veel in de koffie sc
ONZ? was dah?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zitten ze toch ook in ONZ .... of was het in GC?
Die negeren we gewoonquote:Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Had static deze niet meteen even in de reeks kunnen zetten?
Ja onrijp anders is het een zielige kledderzooiquote:Op woensdag 4 november 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar het zijn dus onrijpe tomaten of gewoon écht groene, tuutlijk heb ik gegoogelden ik kwam groene tegen, maar of het nou onrijpe zijn of dat ze gewoon groen zijn van kleur was ik nog niet achter...
http://harrietsguod.blogs(...)-groene-tomaten.html
[ afbeelding ]
Ik voel me hier thuisquote:Op woensdag 4 november 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reis staat al een paar maanden stil, maar leuk OUD, dat zal soury ook leuk vinden
ah, even teruglezen hoor, ik ben hier door het kwootalarmquote:Op woensdag 4 november 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja onrijp anders is het een zielige kledderzooi
De modjes zijn niet zo snel dus zo vind je ons terugquote:Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, even teruglezen hoor, ik ben hier door het kwootalarm
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De modjes zijn niet zo snel dus zo vind je ons terug
maar we zitten dus nog gewoon in CUL, dus gewoon verder waar we gebleven warenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De modjes zijn niet zo snel dus zo vind je ons terug
Had hij ons eindelijk kunnen verhuizen doet ie 't nietquote:Op woensdag 4 november 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar we zitten dus nog gewoon in CUL, dus gewoon verder waar we gebleven waren![]()
bij jouw Job dus, ja veel geregel dus wat ik al zeimaar we wachten af ....
dit is de laatste post di ik daar kan lezen, nr 300quote:
verder gaat het daar niet ...quote:Op woensdag 4 november 2015 18:46 schreef sacha het volgende:
[..]
als mensen jou bellen (in dit geval van sjoef) hebben ze in mijn optiek al een streepje voor
zo dat de bedoeling zijn geweest? misschien willen ze ons kwijtquote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Had hij ons eindelijk kunnen verhuizen doet ie 't niet
Oh zie ik nu pasquote:Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef static het volgende:
[..]
Service Solution & Managed Services Director.
40 plussertje pesten?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
zo dat de bedoeling zijn geweest? misschien willen ze ons kwijt
Jij weet toch hoe het moetquote:
En daarboven gaat Sjoef het uitmaken? Was er iets aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de laatste post di ik daar kan lezen, nr 300
[..]
verder gaat het daar niet ...
Niet zonder jou hoor.quote:
ja, ja, we zijn nog niet seniel Chufquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
Static reageerde volgens mij n.a.v. de verwijzing van Soury naar zn reistopic in KAA
Ik volg hem trouwquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
Static reageerde volgens mij n.a.v. de verwijzing van Soury naar zn reistopic in KAA
Nou wel hoor, of was je het vergetenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, we zijn nog niet seniel Chuf
Geen ideequote:Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
Over seniel gesproken...had ik deze al een keer hier gepost?![]()
Nee, jij had het gisteren (of eergisteren, kan ookquote:Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wel hoor, of was je het vergeten
Ja krulspeldenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, jij had het gisteren (of eergisteren, kan ook) over static en toen dacht ik dat je bedoelde dat hij in België werkte toch?
Dacht ik... vandaar enzo dat hij reageertja zo zat het
Niet hier iig... Maar ze krijgen tenminste nog een beurt...quote:Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
Over seniel gesproken...had ik deze al een keer hier gepost?![]()
nah... waar of niet?quote:
ja dat welquote:Op woensdag 4 november 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet hier iig... Maar ze krijgen tenminste nog een beurt...
Wat waar, ik gaf je een link.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... waar of niet?
ik kan er ook naast zitten, maar dat is het enige wat ik mij herinner in elk geval
jahaaaaaaaaaa weet ik, maar ik heb die link niet bewaard ofzoquote:
Lul dan nietquote:Op woensdag 4 november 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaa weet ik, maar ik heb die link niet bewaard ofzoik volgde dat nooit, dan zou ik
teveel moeten teruglezen en het boeit me op dit moment ook niet hoor om eerlijk te zijn
huh? lurk bedoel je. ik lurk ook niet daar ik heb niet op volgen gekliktquote:
Latersquote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
oh... ik lul
ik weet niet waarom maar het zal dan wel
ik ga douchen
Zo lekker een hollandse maaltijd.quote:
Olaquote:
Ik heb er altijd al 2 willen hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
We hebben nu 2 topics 399 en die andere zit wel in de reeks
We kunnen ook gewoon allemaal een [40+ SC #399] openen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
o nee die zit ook niet in de reeks![]()
ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon allemaal een [40+ SC #399] openen.
Kan je slow chatten met jezelfquote:
Lachen he, ik had het filmpje al eerder gezien, maar ik vind hem weer leuk!quote:
Deze is van dit jaarquote:Op woensdag 4 november 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen he, ik had het filmpje al eerder gezien, maar ik vind hem weer leuk!
Tief op johquote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Dames, jullie waren zo goed bezig de afgelopen weken.. Ga vooral zo door
Met je damesquote:
Kijk, zo kan het ook.quote:Ruziënde hoogbejaarden gaan elkaar te lijf met mes.
Bij een hoogoplopende ruzie tussen twee bejaarde mannen is één man gewond geraakt, de ander is opgepakt. De mannen, 82 en 83 jaar, wonen in dezelfde flat in Roosendaal en hebben al tijden ruzie met elkaar.
Die ouwelui van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 november 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook.
Daar kunnen we nog wat van leren.
Ja verdomd, ik dacht dat het nieuw was.quote:
We weten nu iig dankzij het bestekladetopic wie het grootste mes in de lade heeft liggen.quote:
Niet op gelet... Wie dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We weten nu iig dankzij het bestekladetopic wie het grootste mes in de lade heeft liggen.
Geen idee, ik heb sowieso thuis altijd een mes (op een plank) voor mijn neus liggen, maar dat is een bot mes waar ik mijn mengsel (hasj/tabak) mee hak.quote:
Geen idee... Een bug of zo... Jij had de een na laatste post.. Maar voor iedereen de laatste die te zien is.. Drakin beweert nog de lapo te hebben proberen te maken.. Mo zegt dat ie static zag. Maar ondertussen was het gesloten voor de rest en was het niet mogelijk een vervolgtopic in de reeks aan te maken...quote:Op woensdag 4 november 2015 22:01 schreef sacha het volgende:
maar wat gebeurde er nou met het vorige topic?
Sterker nog, ik zeg het niet alleen, ik zag het zelfs, Static had post 301.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Een bug of zo... Jij had de een na laatste post.. Maar voor iedereen de laatste die te zien is.. Drakin beweert nog de lapo te hebben proberen te maken.. Mo zegt dat ie static zag. Maar ondertussen was het gesloten voor de rest en was het niet mogelijk een vervolgtopic in de reeks aan te maken...
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 4 november 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zeg het niet alleen, ik zag het zelfs, Static had post 301.
Geluktquote:
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHOquote:
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd lerenquote:
Nou dat is een ander probleem.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd leren
Misschien had is lapo en heeft ie die post weer verwijderd ....quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHO
En mijn kloon niet verwarrenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd leren
O, ik was vanmorgen niet goed wakker, die post staat er nog gewoonquote:Op woensdag 4 november 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik miste vanmorgen ook ineens een post van Hut. Als die verwijderd is telt het wel mee.
Maar het was geen gekke post
Was hij bang dat niemand zijn post zou lezen als het de lapo was en heeft hij hem daarom verwijderd, dat kanquote:Op woensdag 4 november 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien had is lapo en heeft ie die post weer verwijderd ....
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post je hier ook weleens met een kloon?
Ik denk wel dat hij nu redelijk verward is, dat andere topic moet maar dicht.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was hij bang dat niemand zijn post zou lezen als het de lapo was en heeft hij hem daarom verwijderd, dat kan
Die zijn FB niet zo gewendquote:Op woensdag 4 november 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar modjes zijn nog aan het uitbuiken denk ik ....
O ja even loerenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lopen nu op Facebook te kweppen
quote:Muziekliefhebbers zijn een petitie begonnen om te voorkomen dat de Britse muzieklegende Phil Collins (64) terugkeert van pensioen. Al meer dan 1.060 mensen zetten hun handtekening. ,,Er is al genoeg leed in de wereld. Dit moet worden gestopt.''
Als het aan de meer dan 1.000 ondertekenaars van de petitie ligt, blijft het 'paard' Collins echter lekker in zijn stal. ,,Als we mensen naar de ruimte kunnen sturen, kunnen we ook Phil Collins stoppen'', reageert iemand. ,,Of Phil Collins naar de ruimte sturen.''
Die komt niet meer terugquote:Op donderdag 5 november 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
https://www.change.org/p/(...)petitions_share_skip
Kom op, doe ook mij een plezier en teken de petitie even.
Ach, ik vond vroeger Genesis met Peter Gabriel wel lekker (nu vind ik dat wat langdradig). Genesis met Phil Collins en Phil solo is niet mijn ding op een enkel nummer na, en Peter Gabriel solo vind ik wel nog steeds goed.quote:
Ik weet niet eens welke muziek jij het liefste luistert. Althans niet precies.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit Genesis geluisterd... Maar Phil solo is ook niet mijn ding
Je moet ook doen waar je zin in hebt, maakt niet uit wat, lekker je eigen gang gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook een brede voorkeur met een hang naar de oudere muziek... Maar om eerlijk te zijn draai ik zelf eigenlijk nooit meer muziek.. Af en toe luister ik jullie mee op R49 maar dat is het.
Ja ik ga zo maar eens slapen, morgen een interview om 12:30quote:Op donderdag 5 november 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook doen waar je zin in hebt, maakt niet uit wat, lekker je eigen gang gaan.
Muziekje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens slapen, morgen een interview om 12:30
OKquote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hut vond het hier maar verdacht stil.
Ja, ben je door? Goed zeg, is dit wel een baan in de buurt?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:44 schreef chufi het volgende:
Interview achter de rug. Op naar de volgende ronde
Het werkt weer , dank je Isaquote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat ik de reeks gerepareerd heb! Anders kijk ik er vanavond nog een keer naar.
Standplaats en kantoor Amsterdam, verder de rest van Europa of misschien wel verderquote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ben je door? Goed zeg, is dit wel een baan in de buurt?
Statis kan overal doorheen postenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHO
Dank U.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat ik de reeks gerepareerd heb! Anders kijk ik er vanavond nog een keer naar.
Gefeli, tenminste, als dit is wat je wil.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Standplaats en kantoor Amsterdam, verder de rest van Europa of misschien wel verder
Ho ho ,,, volgende ronde zei ik...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeli, tenminste, als dit is wat je wil.
Hoelang ben jij eigenlijk uit de running nu?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ho ho ,,, volgende ronde zei ik...
Te lang voor sommigen..quote:Op donderdag 5 november 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk uit de running nu?
Maar ga je zelf dan ook niet liever weer aan het werk?quote:
Het wordt idd wel weer eens tijdquote:Op donderdag 5 november 2015 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ga je zelf dan ook niet liever weer aan het werk?
Dus je hebt weer met het UWV te maken. Ben blij dat ik er vanaf ben.quote:
Oh ze doen niet moeilijk hoor...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je hebt weer met het UWV te maken. Ben blij dat ik er vanaf ben.
Ja ik keer mezelf uit. Ik zit ook al wat weken zonder werk. Niet leuk maar het gaat. Er moet niks stuk gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ze doen niet moeilijk hoor...
Maar hoe doe jij dat dan? Verdien je net genoeg per maand om zeg maar !??
Je bent een soort zzp-sterquote:Op donderdag 5 november 2015 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik keer mezelf uit. Ik zit ook al wat weken zonder werk. Niet leuk maar het gaat. Er moet niks stuk gaan
Nee ik teer op mijn gouden handdrukquote:
Dat doe ik ook nog, maar dan met uitkering... Maar jij was natuurlijk al wat langer geleden ontslagen ooit...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik teer op mijn gouden handdruk
Ja, ik hou het wel even vol. Maar leuk is het niet. Weinig extra's dat was nou net zo lekker met dat behang werk. Ik had er lol in en ik hield wat overquote:Op donderdag 5 november 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog, maar dan met uitkering... Maar jij was natuurlijk al wat langer geleden ontslagen ooit...
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik hou het wel even vol. Maar leuk is het niet. Weinig extra's dat was nou net zo lekker met dat behang werk. Ik had er lol in en ik hield wat over
Ja zeker, ik had ook zoiets van daar heb ik 25 jaar voor betaald en gewerkt. Maar wat een gekut dat UWV.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?
Misschien heb ik er nu ook wel recht op, na 3 jaar werk.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?
Ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad, zolang ik maar mn verplicht 4 x in 4 week een sollicitatie activiteit doorgeef... Dat is tot nu toe nog steeds gelukt... Maar voor nu vingers xxquote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker, ik had ook zoiets van daar heb ik 25 jaar voor betaald en gewerkt. Maar wat een gekut dat UWV.
Dat is iid mazzel, Ik moest ook naar verplichte dingen. Eigenlijk valt het wel mee misschien, dat je coach zegt dat je toch geen kans maakt is wel wat minder. Wat een oetlul was datquote:Op donderdag 5 november 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad, zolang ik maar mn verplicht 4 x in 4 week een sollicitatie activiteit doorgeef... Dat is tot nu toe nog steeds gelukt... Maar voor nu vingers xx
Ok ik had dan die 10 weekse training voor 50+ ers.. Op zich leuk, maar echt vrolijk wordt je er ook niet van ...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iid mazzel, Ik moest ook naar verplichte dingen. Eigenlijk valt het wel mee misschien, dat je coach zegt dat je toch geen kans maakt is wel wat minder. Wat een oetlul was dat
Oh dear, nee verplichte sollicitatie cursus en van die recruiters bijeenkomsten.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik had dan die 10 weekse training voor 50+ ers.. Op zich leuk, maar echt vrolijk wordt je er ook niet van ...
Die 50+ training was ook gewoon een soort verplichte sollicitatie cursus, want daar was het op gebaseerd... Verder krijg ik af en toe wel eens berichten over bijeenkomsten of omscholings dingen en zo, maar die zijn nog niet verplicht.. Vorige week een update van UWV dat ik alles netjes volgens de regels deed en niet op afspraak hoefde te komen..quote:Op donderdag 5 november 2015 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear, nee verplichte sollicitatie cursus en van die recruiters bijeenkomsten.
Die waren best vermakelijkWat een tuig wat niks wil
Lekker motiverend ookquote:Op donderdag 5 november 2015 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iid mazzel, Ik moest ook naar verplichte dingen. Eigenlijk valt het wel mee misschien, dat je coach zegt dat je toch geen kans maakt is wel wat minder. Wat een oetlul was dat
Ja echt he? Toen was ik nog jongquote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker motiverend ook![]()
Rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst
Hier een pastasaus, met pasta waarschijnlijk en gerapste kaasquote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker motiverend ook![]()
Rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst
Vergeet de uitjes nietquote:Op donderdag 5 november 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Toen was ik nog jongIk ga het tweede biefstukje eten met de rest van de bietjes
Die zitten er al in. Ik kook maar één keerquote:
Ah dus ff opwarmen ...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten er al in. Ik kook maar één keer
Dat lijkt mij ook zonde.. Dus meestal bak ik er 1 per keer, maar de uitjes zouden wel van de vorige dag kunnen zijn...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgewarmde biefstuk! Ik moet huilen
Ben je belazerdquote:Op donderdag 5 november 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgewarmde biefstuk! Ik moet huilen
En de bietjes. Waar koop je één biefstukje behalve bij de slager btwquote:Op donderdag 5 november 2015 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook zonde.. Dus meestal bak ik er 1 per keer, maar de uitjes zouden wel van de vorige dag kunnen zijn...
Nou nu je het zegt... Bij de super idd meestal minimaal per 2 ... Maar of dat dan weer biefstukjes zijn..? We worden gewoon overal genaaid... Want wie weet nu tegenwoordig hoe een biefstuk er uit zou moeten zien?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En de bietjes. Waar koop je één biefstukje behalve bij de slager btw
Nou voor één persoon is het wel wat makkelijker tegenwoordig. Maar vlees of vis is altijd twee of drie per pak. Maar geeft niet ik heb een vriezer.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt... Bij de super idd meestal minimaal per 2 ... Maar of dat dan weer biefstukjes zijn..? We worden gewoon overal genaaid...
Ja maar ik wil ook niet alles in de vriezer doen... vergeet je het weer...quote:Op donderdag 5 november 2015 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voor één persoon is het wel wat makkelijker tegenwoordig. Maar vlees of vis is altijd twee of drie per pak. Maar geeft niet ik heb een vriezer.
Kwestie van onthoudenquote:Op donderdag 5 november 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet alles in de vriezer doen... vergeet je het weer...
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook soms zakjes met wtf in de vriezerquote:Op donderdag 5 november 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer 's morgens te bedenken wat ik 's avonds wil eten maar vaak is het ook last-minute hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
Voordat je bedenkt van oh laat ik eens wat uit de diepvriezer eten... Heb je al weer boodschappen gedaan...
Ik graai vaak de vriezer uit, verrassingquote:Op donderdag 5 november 2015 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer 's morgens te bedenken wat ik 's avonds wil eten maar vaak is het ook last-minute hoor
dat is dan meestal mijn redmiddelquote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik graai vaak de vriezer uit, verrassing
Hahaha jaquote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
dat is dan meestal mijn redmiddel
Ja en zin hebben om boodschappen te doen is weer een ander verhaal/quote:Op donderdag 5 november 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Maar de winkels zijn tegenwoordig gewoon dagelijks van 8-22 open hier...
Ach voor mij is het echt om de hoek.. Dus vaak ben ik dagelijks wel even aan het shoppen.. Maar als ik de diepvries leeg wil moet ik dat weer veranderen ..quote:Op donderdag 5 november 2015 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en zin hebben om boodschappen te doen is weer een ander verhaal/
Hier ook, maar als ik thuis ben heb ik geen zin meer om de deur uit te gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Maar de winkels zijn tegenwoordig gewoon dagelijks van 8-22 open hier...
Ok, maar ik werk niet dus dan is het andersomquote:Op donderdag 5 november 2015 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Hier ook, maar als ik thuis ben heb ik geen zin meer om de deur uit te gaan
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Nu op NL 3: Keuringsdienst van Waarde over... Cheddar kaas...
Fann, kijk je even mee?
Ohh nou dat is nieuwsquote:
In de zin dat ik dat wel weet, ik moet toegeven dat ik die nepzooi wel koop. Lekker op een hanburgerquote:Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Vindt je? Die kunstmatig gespoten plakjes in plastic zouden echt zijn..?
Op de Han Solo- of de Dubbelburger...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
In de zin dat ik dat wel weet, ik moet toegeven dat ik die nepzooi wel koop. Lekker op een hanburger
Zit het er dan al niet al meestal bij als plakje...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
In de zin dat ik dat wel weet, ik moet toegeven dat ik die nepzooi wel koop. Lekker op een hanburger
Ik koop wel eens van die pakjes. Lekkerquote:Op donderdag 5 november 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit het er dan al niet al meestal bij als plakje...
Bij de Lidl zekerquote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop wel eens van die pakjes. Lekker
Ja snobquote:
Gadverdamme, het verschil tussen de verpakking en de inhoud proef je niet...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop wel eens van die pakjes. Lekker
Het zou zomaar lekker zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gadverdamme, het verschil tussen de verpakking en de inhoud proef je niet...
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrat jij vroegâh die plastic buisjes waarin van dat bruispoeder zat ook op?
Ga maar duiken ofzo, neem zuurstof meequote:
Regel dan ff een leeg rietje voor me, ik ben weer in Mokum...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga maar duiken ofzo, neem zuurstof mee
Mijn zus heeft eens geprobeerd of onze hamster dat lekker vondquote:
Dat werden vast niet de hamsterweken daarna...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft eens geprobeerd of onze hamster dat lekker vond
RIPquote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft eens geprobeerd of onze hamster dat lekker vond
Mooi nummer Hut.. Slaap lekker en droom er een lekkere vrouw bij ...quote:
Ik heb 'm ooit gevonden hier in Delft, samen met juniorquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Die hele Fok!-stok kan me geen fuck schelen.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit gevonden hier in Delft, samen met junior
Het ging me meer om het ongeluk en dat ze het er gelukkig goed heeft afgebracht...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Die hele Fok!-stok kan me geen fuck schelen.
Ja, best heftig, die Fien is een type die 7 sloten tegelijk neemt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging me meer om het ongeluk en dat ze het er gelukkig goed heeft afgebracht...
Dat had ik dus niet gelezen, omdat ik de link niet geopend hadquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging me meer om het ongeluk en dat ze het er gelukkig goed heeft afgebracht...
och... Fientjequote:Op vrijdag 6 november 2015 04:12 schreef chufi het volgende:
Even een berichtje tussendoor van Fien, alhoewel ze geen bezoekster is van ons topic, was ze wel 1 van de dames die een vuilniszak voor de camera aan durfde te trekken... Haar FoK! -stok hobby staat even op een laag pitje ..
Gecondoleerd Fann.. Sterkte de komende dagenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
och... Fientjeblij dat ze het er levend vanaf heeft gebracht, ik vond het juist zo leuk dat
Adorabella met haar op stap was vorige keer...
Maar goed, woensdag begrafenis van broer, tis gebeurd....
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
och... Fientjeblij dat ze het er levend vanaf heeft gebracht, ik vond het juist zo leuk dat
Gecondoleerd Fann en sterkte de komende periode!quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
Ach, gecondoleerd Fann en heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familiequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, wat verdrietig. Je laatste post was nog wel positief.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb gister mijn oven gefikst. Rubber was gebroken. Eenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
En wat wordt er vanavond gegeten?
Want ja, het leven gaat gewoon door, Fann haat het als het hier stil valt.
Een Franse pizza uit Duitsland?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn oven gefikst. Rubber was gebroken. Een [ afbeelding ]
Om nom nom
Is dat zo? Uit de Alpen week meegenomenquote:
Mijn probleem was hoe fix je datquote:
Ik weet niet of het zo is, ik vroeg het aan jouquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Uit de Alpen week meegenomen
Ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is, ik vroeg het aan jou
Staat in het Duits op de doos het dat Frans is en het ziet er uit als een pizza.quote:
Het is ook geen pizza, maar een flammkuchenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in het Duits op de doos het dat Frans is en het ziet er uit als een pizza.
Nou ja, als het maar lekker is
Doe eens een poging....quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Moeten we chufi uit gaan leggen hoe rubbers kapot gaan
Ach so!quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook geen pizza, maar een flammkuchen
Lidlquote:
Die 300 graden lijm was niet zo'n succes btw.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer het zelf eens
Ik ben geduldigquote:
Ik dacht dat het Amerikaanse weken waren bij Lidlquote:
Het komt uit de Elzas, dat is soms Duits, soms Frans, zijn hele oorlogen om gevochten (de Elzas, niet de Flammkuchen)quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in het Duits op de doos het dat Frans is en het ziet er uit als een pizza.
Nou ja, als het maar lekker is
Twee weken geleden. Het is altijd maar één week. Nu Sinterklaas gedoequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Amerikaanse weken waren bij Lidl
Ik had het inmiddels gegoogled, want ik kende het niet (Duitsland wel, maar de FLammkuchen niet) en het klinkt inderdaad wel lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het komt uit de Elzas, dat is soms Duits, soms Frans, zijn hele oorlogen om gevochten (de Elzas, niet de Flammkuchen)
Is wel erg lekker, drink er altijd Federweisser bij als het seizoen is daarvoor.
Ja, ik ben vorige week al heel hard langs de marsepeinen aardappeltjes gerend bij Lidlquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee weken geleden. Het is altijd maar één week. Nu Sinterklaas gedoe
Ohh ...quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben vorige week al heel hard langs de marsepeinen aardappeltjes gerend bij Lidl
Ik heb afgelopen weekend nog mango-passievruchttaartjes van vorig jaar kerst opquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
Volgende week kun je al kerstinkopen doen bij de Lidl
Ik koop het maar niet, zo klaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vreet op een avond zo een zakje leeg
Ziet er goed uit, eet smakelijk!quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop het maar niet, zo klaar[ afbeelding ]
De aanbiedingen van Lidl verschillen per regioquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee weken geleden. Het is altijd maar één week. Nu Sinterklaas gedoe
Dat ook ja, zo dat was lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aanbiedingen van Lidl verschillen per regio
Nog een stukje voor vanavond bewaard?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook ja, zo dat was lekkerNiet helemaal op.
Stukjequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een stukje voor vanavond bewaard?
Ik haat dat dat wachten. Ik had een pakje tussen 13:00 en 18:00. Ik zorg dan dat ik alles in huis hebquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit hier te wachten op de pakjesman, hij zou tussen 18.00-21.00 komen en ik wil nog even naar de winkels, want ik ben vergeten iets lekkers mee te nemen voor bij de koffie morgen voor de mannen.
Pakje binnenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat dat wachten. Ik had een pakje tussen 13:00 en 18:00. Ik zorg dan dat ik alles in huis heb
Gelukkig maar ... Doe lekker rustig aanquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
Hoi,
Allemaal héél erg bedankt voor de wensen!
Ik moest even slapen, eten en douchen, nu gaat het beter.
Ja, ja doe ik Chuf morgen weer en dagquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Doe lekker rustig aan
Zo is datquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik Chuf morgen weer en dag
Wees maar lief voor jezelf Fannquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
Hoi,
Allemaal héél erg bedankt voor de wensen!
Ik moest even slapen, eten en douchen, nu gaat het beter.
Waarom bestel je ook eten online?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Deisyy het volgende:
O, en 2/3 van mijn bestelling kon terug
Ja ik ook maar banket/gebak koop ik liever bij de bakkerquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, lekker makkelijk
Bedankt TH.. Ik ga de kachel uit doenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
Het is vandaag en morgen uitzonderlijk zacht herfstweer. Morgen stijgt het kwik in het zuiden mogelijk naar 20 graden. De bewolking heeft de overhand en het regent zo nu en dan.
Vanavond trekt de regen naar het noordoosten weg. Vannacht blijft het bewolkt en blijft de kans dat er her en der een spat regen valt. Met een minimumtemperatuur van maar liefst 15 graden is het erg zacht voor de nachtelijke novemberuren.
Zaterdag is het bewolkt met in de noordwestelijke helft de meeste (mot)regen. Het is bijzonder zacht met in het zuiden plaatselijk maxima die oplopen tot 20 graden! Zondag draait de wind tijdelijk naar het zuidzuidoosten en is het wisselend bewolkt en droog.
Na het weekend wisselvallig met veel wind.
Die gevulde speculaas was versgebakken van Jumbo, niet van Wehkanpquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook maar banket/gebak koop ik liever bij de bakker
Dat lijkt me ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gevulde speculaas was versgebakken van Jumbo, niet van Wehkanp
Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
Het is vandaag en morgen uitzonderlijk zacht herfstweer. Morgen stijgt het kwik in het zuiden mogelijk naar 20 graden. De bewolking heeft de overhand en het regent zo nu en dan.
Vanavond trekt de regen naar het noordoosten weg. Vannacht blijft het bewolkt en blijft de kans dat er her en der een spat regen valt. Met een minimumtemperatuur van maar liefst 15 graden is het erg zacht voor de nachtelijke novemberuren.
Zaterdag is het bewolkt met in de noordwestelijke helft de meeste (mot)regen. Het is bijzonder zacht met in het zuiden plaatselijk maxima die oplopen tot 20 graden! Zondag draait de wind tijdelijk naar het zuidzuidoosten en is het wisselend bewolkt en droog.
Na het weekend wisselvallig met veel wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |