Het werkt weer , dank je Isaquote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat ik de reeks gerepareerd heb! Anders kijk ik er vanavond nog een keer naar.
Standplaats en kantoor Amsterdam, verder de rest van Europa of misschien wel verderquote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ben je door? Goed zeg, is dit wel een baan in de buurt?
Statis kan overal doorheen postenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHO
Dank U.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat ik de reeks gerepareerd heb! Anders kijk ik er vanavond nog een keer naar.
Gefeli, tenminste, als dit is wat je wil.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Standplaats en kantoor Amsterdam, verder de rest van Europa of misschien wel verder
Ho ho ,,, volgende ronde zei ik...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeli, tenminste, als dit is wat je wil.
Hoelang ben jij eigenlijk uit de running nu?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ho ho ,,, volgende ronde zei ik...
Te lang voor sommigen..quote:Op donderdag 5 november 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk uit de running nu?
Maar ga je zelf dan ook niet liever weer aan het werk?quote:
Het wordt idd wel weer eens tijdquote:Op donderdag 5 november 2015 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ga je zelf dan ook niet liever weer aan het werk?
Dus je hebt weer met het UWV te maken. Ben blij dat ik er vanaf ben.quote:
Oh ze doen niet moeilijk hoor...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je hebt weer met het UWV te maken. Ben blij dat ik er vanaf ben.
Ja ik keer mezelf uit. Ik zit ook al wat weken zonder werk. Niet leuk maar het gaat. Er moet niks stuk gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ze doen niet moeilijk hoor...
Maar hoe doe jij dat dan? Verdien je net genoeg per maand om zeg maar !??
Je bent een soort zzp-sterquote:Op donderdag 5 november 2015 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik keer mezelf uit. Ik zit ook al wat weken zonder werk. Niet leuk maar het gaat. Er moet niks stuk gaan
Nee ik teer op mijn gouden handdrukquote:
Dat doe ik ook nog, maar dan met uitkering... Maar jij was natuurlijk al wat langer geleden ontslagen ooit...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik teer op mijn gouden handdruk
Ja, ik hou het wel even vol. Maar leuk is het niet. Weinig extra's dat was nou net zo lekker met dat behang werk. Ik had er lol in en ik hield wat overquote:Op donderdag 5 november 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog, maar dan met uitkering... Maar jij was natuurlijk al wat langer geleden ontslagen ooit...
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik hou het wel even vol. Maar leuk is het niet. Weinig extra's dat was nou net zo lekker met dat behang werk. Ik had er lol in en ik hield wat over
Ja zeker, ik had ook zoiets van daar heb ik 25 jaar voor betaald en gewerkt. Maar wat een gekut dat UWV.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?
Misschien heb ik er nu ook wel recht op, na 3 jaar werk.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?
Ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad, zolang ik maar mn verplicht 4 x in 4 week een sollicitatie activiteit doorgeef... Dat is tot nu toe nog steeds gelukt... Maar voor nu vingers xxquote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker, ik had ook zoiets van daar heb ik 25 jaar voor betaald en gewerkt. Maar wat een gekut dat UWV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |