Ja verdomd, ik dacht dat het nieuw was.quote:
We weten nu iig dankzij het bestekladetopic wie het grootste mes in de lade heeft liggen.quote:
Niet op gelet... Wie dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We weten nu iig dankzij het bestekladetopic wie het grootste mes in de lade heeft liggen.
Geen idee, ik heb sowieso thuis altijd een mes (op een plank) voor mijn neus liggen, maar dat is een bot mes waar ik mijn mengsel (hasj/tabak) mee hak.quote:
Geen idee... Een bug of zo... Jij had de een na laatste post.. Maar voor iedereen de laatste die te zien is.. Drakin beweert nog de lapo te hebben proberen te maken.. Mo zegt dat ie static zag. Maar ondertussen was het gesloten voor de rest en was het niet mogelijk een vervolgtopic in de reeks aan te maken...quote:Op woensdag 4 november 2015 22:01 schreef sacha het volgende:
maar wat gebeurde er nou met het vorige topic?
Sterker nog, ik zeg het niet alleen, ik zag het zelfs, Static had post 301.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Een bug of zo... Jij had de een na laatste post.. Maar voor iedereen de laatste die te zien is.. Drakin beweert nog de lapo te hebben proberen te maken.. Mo zegt dat ie static zag. Maar ondertussen was het gesloten voor de rest en was het niet mogelijk een vervolgtopic in de reeks aan te maken...
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 4 november 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zeg het niet alleen, ik zag het zelfs, Static had post 301.
Geluktquote:
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHOquote:
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd lerenquote:
Nou dat is een ander probleem.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd leren
Misschien had is lapo en heeft ie die post weer verwijderd ....quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHO
En mijn kloon niet verwarrenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd leren
O, ik was vanmorgen niet goed wakker, die post staat er nog gewoonquote:Op woensdag 4 november 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik miste vanmorgen ook ineens een post van Hut. Als die verwijderd is telt het wel mee.
Maar het was geen gekke post
Was hij bang dat niemand zijn post zou lezen als het de lapo was en heeft hij hem daarom verwijderd, dat kanquote:Op woensdag 4 november 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien had is lapo en heeft ie die post weer verwijderd ....
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post je hier ook weleens met een kloon?
Ik denk wel dat hij nu redelijk verward is, dat andere topic moet maar dicht.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was hij bang dat niemand zijn post zou lezen als het de lapo was en heeft hij hem daarom verwijderd, dat kan
Die zijn FB niet zo gewendquote:Op woensdag 4 november 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar modjes zijn nog aan het uitbuiken denk ik ....
O ja even loerenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lopen nu op Facebook te kweppen
quote:Muziekliefhebbers zijn een petitie begonnen om te voorkomen dat de Britse muzieklegende Phil Collins (64) terugkeert van pensioen. Al meer dan 1.060 mensen zetten hun handtekening. ,,Er is al genoeg leed in de wereld. Dit moet worden gestopt.''
Als het aan de meer dan 1.000 ondertekenaars van de petitie ligt, blijft het 'paard' Collins echter lekker in zijn stal. ,,Als we mensen naar de ruimte kunnen sturen, kunnen we ook Phil Collins stoppen'', reageert iemand. ,,Of Phil Collins naar de ruimte sturen.''
Die komt niet meer terugquote:Op donderdag 5 november 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
https://www.change.org/p/(...)petitions_share_skip
Kom op, doe ook mij een plezier en teken de petitie even.
Ach, ik vond vroeger Genesis met Peter Gabriel wel lekker (nu vind ik dat wat langdradig). Genesis met Phil Collins en Phil solo is niet mijn ding op een enkel nummer na, en Peter Gabriel solo vind ik wel nog steeds goed.quote:
Ik weet niet eens welke muziek jij het liefste luistert. Althans niet precies.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit Genesis geluisterd... Maar Phil solo is ook niet mijn ding
Je moet ook doen waar je zin in hebt, maakt niet uit wat, lekker je eigen gang gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook een brede voorkeur met een hang naar de oudere muziek... Maar om eerlijk te zijn draai ik zelf eigenlijk nooit meer muziek.. Af en toe luister ik jullie mee op R49 maar dat is het.
Ja ik ga zo maar eens slapen, morgen een interview om 12:30quote:Op donderdag 5 november 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook doen waar je zin in hebt, maakt niet uit wat, lekker je eigen gang gaan.
Muziekje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens slapen, morgen een interview om 12:30
OKquote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hut vond het hier maar verdacht stil.
Ja, ben je door? Goed zeg, is dit wel een baan in de buurt?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:44 schreef chufi het volgende:
Interview achter de rug. Op naar de volgende ronde
Het werkt weer , dank je Isaquote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat ik de reeks gerepareerd heb! Anders kijk ik er vanavond nog een keer naar.
Standplaats en kantoor Amsterdam, verder de rest van Europa of misschien wel verderquote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ben je door? Goed zeg, is dit wel een baan in de buurt?
Statis kan overal doorheen postenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHO
Dank U.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat ik de reeks gerepareerd heb! Anders kijk ik er vanavond nog een keer naar.
Gefeli, tenminste, als dit is wat je wil.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Standplaats en kantoor Amsterdam, verder de rest van Europa of misschien wel verder
Ho ho ,,, volgende ronde zei ik...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeli, tenminste, als dit is wat je wil.
Hoelang ben jij eigenlijk uit de running nu?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ho ho ,,, volgende ronde zei ik...
Te lang voor sommigen..quote:Op donderdag 5 november 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk uit de running nu?
Maar ga je zelf dan ook niet liever weer aan het werk?quote:
Het wordt idd wel weer eens tijdquote:Op donderdag 5 november 2015 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ga je zelf dan ook niet liever weer aan het werk?
Dus je hebt weer met het UWV te maken. Ben blij dat ik er vanaf ben.quote:
Oh ze doen niet moeilijk hoor...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je hebt weer met het UWV te maken. Ben blij dat ik er vanaf ben.
Ja ik keer mezelf uit. Ik zit ook al wat weken zonder werk. Niet leuk maar het gaat. Er moet niks stuk gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ze doen niet moeilijk hoor...
Maar hoe doe jij dat dan? Verdien je net genoeg per maand om zeg maar !??
Je bent een soort zzp-sterquote:Op donderdag 5 november 2015 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik keer mezelf uit. Ik zit ook al wat weken zonder werk. Niet leuk maar het gaat. Er moet niks stuk gaan
Nee ik teer op mijn gouden handdrukquote:
Dat doe ik ook nog, maar dan met uitkering... Maar jij was natuurlijk al wat langer geleden ontslagen ooit...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik teer op mijn gouden handdruk
Ja, ik hou het wel even vol. Maar leuk is het niet. Weinig extra's dat was nou net zo lekker met dat behang werk. Ik had er lol in en ik hield wat overquote:Op donderdag 5 november 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog, maar dan met uitkering... Maar jij was natuurlijk al wat langer geleden ontslagen ooit...
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik hou het wel even vol. Maar leuk is het niet. Weinig extra's dat was nou net zo lekker met dat behang werk. Ik had er lol in en ik hield wat over
Ja zeker, ik had ook zoiets van daar heb ik 25 jaar voor betaald en gewerkt. Maar wat een gekut dat UWV.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?
Misschien heb ik er nu ook wel recht op, na 3 jaar werk.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je toen in den beginne wel een uitkering gehad?
Ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad, zolang ik maar mn verplicht 4 x in 4 week een sollicitatie activiteit doorgeef... Dat is tot nu toe nog steeds gelukt... Maar voor nu vingers xxquote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker, ik had ook zoiets van daar heb ik 25 jaar voor betaald en gewerkt. Maar wat een gekut dat UWV.
Dat is iid mazzel, Ik moest ook naar verplichte dingen. Eigenlijk valt het wel mee misschien, dat je coach zegt dat je toch geen kans maakt is wel wat minder. Wat een oetlul was datquote:Op donderdag 5 november 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad, zolang ik maar mn verplicht 4 x in 4 week een sollicitatie activiteit doorgeef... Dat is tot nu toe nog steeds gelukt... Maar voor nu vingers xx
Ok ik had dan die 10 weekse training voor 50+ ers.. Op zich leuk, maar echt vrolijk wordt je er ook niet van ...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iid mazzel, Ik moest ook naar verplichte dingen. Eigenlijk valt het wel mee misschien, dat je coach zegt dat je toch geen kans maakt is wel wat minder. Wat een oetlul was dat
Oh dear, nee verplichte sollicitatie cursus en van die recruiters bijeenkomsten.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik had dan die 10 weekse training voor 50+ ers.. Op zich leuk, maar echt vrolijk wordt je er ook niet van ...
Die 50+ training was ook gewoon een soort verplichte sollicitatie cursus, want daar was het op gebaseerd... Verder krijg ik af en toe wel eens berichten over bijeenkomsten of omscholings dingen en zo, maar die zijn nog niet verplicht.. Vorige week een update van UWV dat ik alles netjes volgens de regels deed en niet op afspraak hoefde te komen..quote:Op donderdag 5 november 2015 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear, nee verplichte sollicitatie cursus en van die recruiters bijeenkomsten.
Die waren best vermakelijkWat een tuig wat niks wil
Lekker motiverend ookquote:Op donderdag 5 november 2015 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iid mazzel, Ik moest ook naar verplichte dingen. Eigenlijk valt het wel mee misschien, dat je coach zegt dat je toch geen kans maakt is wel wat minder. Wat een oetlul was dat
Ja echt he? Toen was ik nog jongquote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker motiverend ook![]()
Rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst
Hier een pastasaus, met pasta waarschijnlijk en gerapste kaasquote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker motiverend ook![]()
Rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst
Vergeet de uitjes nietquote:Op donderdag 5 november 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Toen was ik nog jongIk ga het tweede biefstukje eten met de rest van de bietjes
Die zitten er al in. Ik kook maar één keerquote:
Ah dus ff opwarmen ...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten er al in. Ik kook maar één keer
Dat lijkt mij ook zonde.. Dus meestal bak ik er 1 per keer, maar de uitjes zouden wel van de vorige dag kunnen zijn...quote:Op donderdag 5 november 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgewarmde biefstuk! Ik moet huilen
Ben je belazerdquote:Op donderdag 5 november 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgewarmde biefstuk! Ik moet huilen
En de bietjes. Waar koop je één biefstukje behalve bij de slager btwquote:Op donderdag 5 november 2015 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook zonde.. Dus meestal bak ik er 1 per keer, maar de uitjes zouden wel van de vorige dag kunnen zijn...
Nou nu je het zegt... Bij de super idd meestal minimaal per 2 ... Maar of dat dan weer biefstukjes zijn..? We worden gewoon overal genaaid... Want wie weet nu tegenwoordig hoe een biefstuk er uit zou moeten zien?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En de bietjes. Waar koop je één biefstukje behalve bij de slager btw
Nou voor één persoon is het wel wat makkelijker tegenwoordig. Maar vlees of vis is altijd twee of drie per pak. Maar geeft niet ik heb een vriezer.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt... Bij de super idd meestal minimaal per 2 ... Maar of dat dan weer biefstukjes zijn..? We worden gewoon overal genaaid...
Ja maar ik wil ook niet alles in de vriezer doen... vergeet je het weer...quote:Op donderdag 5 november 2015 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voor één persoon is het wel wat makkelijker tegenwoordig. Maar vlees of vis is altijd twee of drie per pak. Maar geeft niet ik heb een vriezer.
Kwestie van onthoudenquote:Op donderdag 5 november 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet alles in de vriezer doen... vergeet je het weer...
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook soms zakjes met wtf in de vriezerquote:Op donderdag 5 november 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer 's morgens te bedenken wat ik 's avonds wil eten maar vaak is het ook last-minute hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
Voordat je bedenkt van oh laat ik eens wat uit de diepvriezer eten... Heb je al weer boodschappen gedaan...
Ik graai vaak de vriezer uit, verrassingquote:Op donderdag 5 november 2015 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer 's morgens te bedenken wat ik 's avonds wil eten maar vaak is het ook last-minute hoor
dat is dan meestal mijn redmiddelquote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik graai vaak de vriezer uit, verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |