Die zijn FB niet zo gewendquote:Op woensdag 4 november 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar modjes zijn nog aan het uitbuiken denk ik ....
O ja even loerenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lopen nu op Facebook te kweppen
quote:Muziekliefhebbers zijn een petitie begonnen om te voorkomen dat de Britse muzieklegende Phil Collins (64) terugkeert van pensioen. Al meer dan 1.060 mensen zetten hun handtekening. ,,Er is al genoeg leed in de wereld. Dit moet worden gestopt.''
Als het aan de meer dan 1.000 ondertekenaars van de petitie ligt, blijft het 'paard' Collins echter lekker in zijn stal. ,,Als we mensen naar de ruimte kunnen sturen, kunnen we ook Phil Collins stoppen'', reageert iemand. ,,Of Phil Collins naar de ruimte sturen.''
Die komt niet meer terugquote:Op donderdag 5 november 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
https://www.change.org/p/(...)petitions_share_skip
Kom op, doe ook mij een plezier en teken de petitie even.
Ach, ik vond vroeger Genesis met Peter Gabriel wel lekker (nu vind ik dat wat langdradig). Genesis met Phil Collins en Phil solo is niet mijn ding op een enkel nummer na, en Peter Gabriel solo vind ik wel nog steeds goed.quote:
Ik weet niet eens welke muziek jij het liefste luistert. Althans niet precies.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit Genesis geluisterd... Maar Phil solo is ook niet mijn ding
Je moet ook doen waar je zin in hebt, maakt niet uit wat, lekker je eigen gang gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook een brede voorkeur met een hang naar de oudere muziek... Maar om eerlijk te zijn draai ik zelf eigenlijk nooit meer muziek.. Af en toe luister ik jullie mee op R49 maar dat is het.
Ja ik ga zo maar eens slapen, morgen een interview om 12:30quote:Op donderdag 5 november 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook doen waar je zin in hebt, maakt niet uit wat, lekker je eigen gang gaan.
Muziekje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens slapen, morgen een interview om 12:30
OKquote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hut vond het hier maar verdacht stil.
Ja, ben je door? Goed zeg, is dit wel een baan in de buurt?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:44 schreef chufi het volgende:
Interview achter de rug. Op naar de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |