Ga maar duiken ofzo, neem zuurstof meequote:
Regel dan ff een leeg rietje voor me, ik ben weer in Mokum...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga maar duiken ofzo, neem zuurstof mee
Mijn zus heeft eens geprobeerd of onze hamster dat lekker vondquote:
Dat werden vast niet de hamsterweken daarna...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft eens geprobeerd of onze hamster dat lekker vond
RIPquote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft eens geprobeerd of onze hamster dat lekker vond
Mooi nummer Hut.. Slaap lekker en droom er een lekkere vrouw bij ...quote:
Ik heb 'm ooit gevonden hier in Delft, samen met juniorquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Die hele Fok!-stok kan me geen fuck schelen.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit gevonden hier in Delft, samen met junior
Het ging me meer om het ongeluk en dat ze het er gelukkig goed heeft afgebracht...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Die hele Fok!-stok kan me geen fuck schelen.
Ja, best heftig, die Fien is een type die 7 sloten tegelijk neemt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging me meer om het ongeluk en dat ze het er gelukkig goed heeft afgebracht...
Dat had ik dus niet gelezen, omdat ik de link niet geopend hadquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging me meer om het ongeluk en dat ze het er gelukkig goed heeft afgebracht...
och... Fientjequote:Op vrijdag 6 november 2015 04:12 schreef chufi het volgende:
Even een berichtje tussendoor van Fien, alhoewel ze geen bezoekster is van ons topic, was ze wel 1 van de dames die een vuilniszak voor de camera aan durfde te trekken... Haar FoK! -stok hobby staat even op een laag pitje ..
Gecondoleerd Fann.. Sterkte de komende dagenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
och... Fientjeblij dat ze het er levend vanaf heeft gebracht, ik vond het juist zo leuk dat
Adorabella met haar op stap was vorige keer...
Maar goed, woensdag begrafenis van broer, tis gebeurd....
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
och... Fientjeblij dat ze het er levend vanaf heeft gebracht, ik vond het juist zo leuk dat
Gecondoleerd Fann en sterkte de komende periode!quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
Ach, gecondoleerd Fann en heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familiequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, wat verdrietig. Je laatste post was nog wel positief.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik heb gister mijn oven gefikst. Rubber was gebroken. Eenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
En wat wordt er vanavond gegeten?
Want ja, het leven gaat gewoon door, Fann haat het als het hier stil valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |