Service Solution & Managed Services Director.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij dat zelf niet zo apprecieert. Dat doe ik niet, plus ik lurk
299 bij mij zelfs.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Vreemd!! Vorige topic was dicht bij post 300 (ipv 301) en de mogelijkheid om nieuw topic in de reeks te openen ontbrak
Ik was bezig iets te plaatsen netquote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Vreemd!! Vorige topic was dicht bij post 300 (ipv 301) en de mogelijkheid om nieuw topic in de reeks te openen ontbrak
Kleutertopicquote:
Net op tijd de editquote:
Klinkt bekend...quote:Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef static het volgende:
[..]
Service Solution & Managed Services Director.
Goed gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik zag Static als laatste met post 301.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic... Dus de lapo, maar nog niet ingevoerd.. Interressant.. Nieuwe bug dus
De vorige was toch ook al 40+ SCquote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed gedaan, gewoon een nieuw topic openen en de boel even [40+ SC #399] dopen.
Ik was al aan het wachten tot iemand het deed, zelf ben ik te lui voor zulke dingen.
Nou heb ik niet kunnen bijlezen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic... Dus de lapo, maar nog niet ingevoerd.. Interressant.. Nieuwe bug dus
quote:
Moet ik nu terug editten naar 4+ SC?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
De 40+-SC is alweer een maand of twee terug.
Ja, graag, dan edit ik mijn quote ook evenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ik nu terug editten naar 4+ SC?
gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, graag, dan edit ik mijn quote ook even
De reis staat al een paar maanden stil, maar leuk OUD, dat zal soury ook leuk vindenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
gedaan
Ik hoop dan dat ze de sc nu niet naar OUD gaan verplaatsen
Zal wel met Yvonne's ziekte te maken hebbenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reis staat al een paar maanden stil, maar leuk OUD, dat zal soury ook leuk vinden
Hij schijnt nu vakantie te hebben las ikquote:Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Had static deze niet meteen even in de reeks kunnen zetten?
Dat denk ik ook, maar we zitten prima hier vind ikquote:Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal wel met Yvonne's ziekte te maken hebben
Een mod heeft nooit vakantie!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij schijnt nu vakantie te hebben las ik
echte CUL praat is veel in de koffie scquote:Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zitten prima hier vind ik
Ja vind ik ook.. Zo kunnen we onze culinaire hoogstandjes ook nog eens zo af en toe kwijtquote:Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zitten prima hier vind ik
Daarom zitten ze toch ook in ONZ .... of was het in GC?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
echte CUL praat is veel in de koffie sc
ONZ? was dah?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zitten ze toch ook in ONZ .... of was het in GC?
Die negeren we gewoonquote:Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Had static deze niet meteen even in de reeks kunnen zetten?
Ja onrijp anders is het een zielige kledderzooiquote:Op woensdag 4 november 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar het zijn dus onrijpe tomaten of gewoon écht groene, tuutlijk heb ik gegoogelden ik kwam groene tegen, maar of het nou onrijpe zijn of dat ze gewoon groen zijn van kleur was ik nog niet achter...
http://harrietsguod.blogs(...)-groene-tomaten.html
[ afbeelding ]
Ik voel me hier thuisquote:Op woensdag 4 november 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reis staat al een paar maanden stil, maar leuk OUD, dat zal soury ook leuk vinden
ah, even teruglezen hoor, ik ben hier door het kwootalarmquote:Op woensdag 4 november 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja onrijp anders is het een zielige kledderzooi
De modjes zijn niet zo snel dus zo vind je ons terugquote:Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, even teruglezen hoor, ik ben hier door het kwootalarm
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De modjes zijn niet zo snel dus zo vind je ons terug
maar we zitten dus nog gewoon in CUL, dus gewoon verder waar we gebleven warenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De modjes zijn niet zo snel dus zo vind je ons terug
Had hij ons eindelijk kunnen verhuizen doet ie 't nietquote:Op woensdag 4 november 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar we zitten dus nog gewoon in CUL, dus gewoon verder waar we gebleven waren![]()
bij jouw Job dus, ja veel geregel dus wat ik al zeimaar we wachten af ....
dit is de laatste post di ik daar kan lezen, nr 300quote:
verder gaat het daar niet ...quote:Op woensdag 4 november 2015 18:46 schreef sacha het volgende:
[..]
als mensen jou bellen (in dit geval van sjoef) hebben ze in mijn optiek al een streepje voor
zo dat de bedoeling zijn geweest? misschien willen ze ons kwijtquote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Had hij ons eindelijk kunnen verhuizen doet ie 't niet
Oh zie ik nu pasquote:Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef static het volgende:
[..]
Service Solution & Managed Services Director.
40 plussertje pesten?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
zo dat de bedoeling zijn geweest? misschien willen ze ons kwijt
Jij weet toch hoe het moetquote:
En daarboven gaat Sjoef het uitmaken? Was er iets aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de laatste post di ik daar kan lezen, nr 300
[..]
verder gaat het daar niet ...
Niet zonder jou hoor.quote:
ja, ja, we zijn nog niet seniel Chufquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
Static reageerde volgens mij n.a.v. de verwijzing van Soury naar zn reistopic in KAA
Ik volg hem trouwquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
Static reageerde volgens mij n.a.v. de verwijzing van Soury naar zn reistopic in KAA
Nou wel hoor, of was je het vergetenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, we zijn nog niet seniel Chuf
Geen ideequote:Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
Over seniel gesproken...had ik deze al een keer hier gepost?![]()
Nee, jij had het gisteren (of eergisteren, kan ookquote:Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wel hoor, of was je het vergeten
Ja krulspeldenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, jij had het gisteren (of eergisteren, kan ook) over static en toen dacht ik dat je bedoelde dat hij in België werkte toch?
Dacht ik... vandaar enzo dat hij reageertja zo zat het
Niet hier iig... Maar ze krijgen tenminste nog een beurt...quote:Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
Over seniel gesproken...had ik deze al een keer hier gepost?![]()
nah... waar of niet?quote:
ja dat welquote:Op woensdag 4 november 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet hier iig... Maar ze krijgen tenminste nog een beurt...
Wat waar, ik gaf je een link.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... waar of niet?
ik kan er ook naast zitten, maar dat is het enige wat ik mij herinner in elk geval
jahaaaaaaaaaa weet ik, maar ik heb die link niet bewaard ofzoquote:
Lul dan nietquote:Op woensdag 4 november 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaa weet ik, maar ik heb die link niet bewaard ofzoik volgde dat nooit, dan zou ik
teveel moeten teruglezen en het boeit me op dit moment ook niet hoor om eerlijk te zijn
huh? lurk bedoel je. ik lurk ook niet daar ik heb niet op volgen gekliktquote:
Latersquote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
oh... ik lul
ik weet niet waarom maar het zal dan wel
ik ga douchen
Zo lekker een hollandse maaltijd.quote:
Olaquote:
Ik heb er altijd al 2 willen hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
We hebben nu 2 topics 399 en die andere zit wel in de reeks
We kunnen ook gewoon allemaal een [40+ SC #399] openen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
o nee die zit ook niet in de reeks![]()
ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon allemaal een [40+ SC #399] openen.
Kan je slow chatten met jezelfquote:
Lachen he, ik had het filmpje al eerder gezien, maar ik vind hem weer leuk!quote:
Deze is van dit jaarquote:Op woensdag 4 november 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen he, ik had het filmpje al eerder gezien, maar ik vind hem weer leuk!
Tief op johquote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Dames, jullie waren zo goed bezig de afgelopen weken.. Ga vooral zo door
Met je damesquote:
Kijk, zo kan het ook.quote:Ruziënde hoogbejaarden gaan elkaar te lijf met mes.
Bij een hoogoplopende ruzie tussen twee bejaarde mannen is één man gewond geraakt, de ander is opgepakt. De mannen, 82 en 83 jaar, wonen in dezelfde flat in Roosendaal en hebben al tijden ruzie met elkaar.
Die ouwelui van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 november 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook.
Daar kunnen we nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |