Ik vind het wel een melding waard.quote:
quote:
achquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Jazeker... Vorig jaar zou dat nooit gebeurd zijn
Zo is dat.. Ik was zowaar vandaag in een biowinkel, met echte scharrelkippen eier, ze liepen nog net niet binnenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde is ook maar saai.
laat je muts het niet horenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde is ook maar saai.
wat moet jij nou in een Biowinkel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Ik was zowaar vandaag in een biowinkel, met echte scharrelkippen eier, ze liepen nog net niet binnen
Val best mee in het echt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moet wel, ik vind je maar een botte boerenlul, maar ja
Ik was wel benieuwd ... Ik fiets er regelmatig langs, het is een soort zelfvoorzienings project aan de rand van de stad... Met eigen fruitteelt en zo ...quote:
én? heb je nog iets gekocht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd ... Ik fiets er regelmatig langs, het is een soort zelfvoorzienings project aan de rand van de stad... Met eigen fruitteelt en zo ...
Dus dacht , waarom niet eens een keer kijken
Lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jaEitjes dus en wat fruit uien knoflook kaas en een brood
Ik haal 'm bij de Aldi, die is beter.quote:
En, heb je nog eens goed over Brussel nagedacht?quote:
Nog niet goed genoeg...quote:Op woensdag 4 november 2015 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En, heb je nog eens goed over Brussel nagedacht?
Vanavond maar weer een biertje en een peuk dusquote:
Ik vond dat altijd maar een raar ventje net zoiets als die Gilbert O'Sullivan en dat ene 'one hit wonder' Harpo en dat ene bandje Sailor.quote:
Als kind vond ik Slade wel tof en The Sweet, maar als ik het nu terug luister vind ik The Sweet niks meer op een enkel nummer na en Slade vind ik nog steeds cool.quote:
Op de kaart ziet het er prima uit en geen mens die het verschil proeft.quote:Restaurants in Brussel serveren in veel gevallen andere vissoorten dan ze op de kaart beloven. Dat blijkt volgens de milieuorganisatie Oceana uit DNA-onderzoek van de Katholieke Universiteit Leuven. Vissoorten als blauwvintonijn, kabeljauw en tong zouden worden vervangen door soorten die tot 40 procent goedkoper zijn.
Je kan beter thuis eten, dan weet je tenminste wát je eetquote:Op woensdag 4 november 2015 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de kaart ziet het er prima uit en geen mens die het verschil proeft.![]()
![]()
En volgens mij gebeurt dat niet alleen in Brussel.
Alsof iemand het verschil proeft tussen een runder- of paardenbiefje.
Daarbij is een goede paardenbief zelfs lekkerder dan een runderbiefje.
Zelfs dan weet je het niet zeker, tenzij je hele goede voedingswaren kennis bezit.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan beter thuis eten, dan weet je tenminste wát je eetis toch best treurig?
Nou niet alle klanten zullen snobs zijn toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs dan weet je het niet zeker, tenzij je hele goede voedingswaren kennis bezit.
Maar het is indd ordinaire oplichterij. En natuurlijk merken de klanten (de snobs) daar weinig van.
Je kunt er van uitgaan dat verschillende vissoorten redelijk veel op elkaar lijken, zo heb je witvissen, platvissen e.d.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou niet alle klanten zullen snobs zijn toch?
áls ik vis zou eten in een restaurant zou dat ook Tong zijn, dan ben ik toch geen snob?![]()
Ik zou niet weten of ik het verschil proef trouwens, waar zouden ze dat mee moeten verwisselen dan vraag ik me af
Sinds wanneer zijn restaurantklanten snobs?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs dan weet je het niet zeker, tenzij je hele goede voedingswaren kennis bezit.
Maar het is indd ordinaire oplichterij. En natuurlijk merken de klanten (de snobs) daar weinig van.
quote:Op woensdag 4 november 2015 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn restaurantklanten snobs?
Wat nemen jullie die opmerking weer serieus.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn restaurantklanten snobs?
Ja, het zal best wel veel geregel worden hoor, dat denk ik ook wel.... moet je ook maar zinquote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
Weet ik nog niet ... Ligt nogal ingewikkeld denk ik ...
Je schrijft het 2 keer, dus je bent er kennelijk wel van overtuigd...quote:Op woensdag 4 november 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat nemen jullie die opmerking weer serieus.
ja dat zei ik dus al, best wel treurigquote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op zich wel triest dat je als klant gewoon beduveld wordt.
Ligt er aan naar welk restaurant je gaat.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op zich wel triest dat je als klant gewoon beduveld wordt.
Mijn broer heeft een paar jaar in Brussel gewerkt, die reed in het begin elke dag heen en weer en is later in België gaan wonen, toen werd ie overgeplaatst naar Luxemburg en is daar gaan wonen, daar woont ie nu al 10+ jaar.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
Weet ik nog niet ... Ligt nogal ingewikkeld denk ik ...
Ik heb in eerste instantie al nee gezegd, dus heb geen idee hoelang ...quote:Op woensdag 4 november 2015 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, het zal best wel veel geregel worden hoor, dat denk ik ook wel.... moet je ook maar zin
in hebben![]()
Hoelang mag je er over nadenken?
Ja mijn broer heeft ook in Brussel gewerkt en gewoond, daarna in Singapore, maar die kreegquote:Op woensdag 4 november 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een paar jaar in Brussel gewerkt die reed in het begin elke dag heen en weer en is later in België gaan wonen, toen werd ie overgeplaatst naar Luxemburg en is daar gaan wonen, daar woont ie nu al 10+ jaar.
(Hij werkt bij het Europees Parlement)
Het valt me op dat niemand van de culinaire liefhebbers dat merkt, je zou toch denken dat die het verschil zouden moeten proeven, anders kan je net zo goed een visstick eten.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je schrijft het 2 keer, dus je bent er kennelijk wel van overtuigd...
Ja dat is goud geld verdienen daar in Luxemburg.. 2 kennisssen van me werken er ookquote:Op woensdag 4 november 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een paar jaar in Brussel gewerkt die reed in het begin elke dag heen en weer en is later in België gaan wonen, toen werd ie overgeplaatst naar Luxemburg en is daar gaan wonen, daar woont ie nu al 10+ jaar.
(Hij werkt bij het Europees Parlement)
Zie mijn latere post.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het valt me op dat niemand van de culinaire liefhebbers dat merkt, je zou toch denken dat die het verschil zouden moeten proeven, anders kan je net zo goed een visstick eten.
ow...quote:Op woensdag 4 november 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie al nee gezegd, dus heb geen idee hoelang ...
Hij rijdt niet voor niks in een splinternieuwe Porsche.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is goud geld verdienen daar in Luxemburg.. 2 kennisssen van me werken er ook
En ze doen er niets voorquote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij rijdt niet voor niks in een splinternieuwe Porsche.
Die gasten verdienen veel te veel.
godver, heb jij ook wel eens géén mening?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij rijdt niet voor niks in een splinternieuwe Porsche.
Die gasten verdienen veel te veel.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
godver, heb jij ook wel eens géén mening?
Ik weet het, maar ik gun het mijn broer wel hoor.quote:
Daar is ie te kalm voorquote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Zelden.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Snob!quote:Op woensdag 4 november 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een rode een gele en een zwarte tomaat gegeten en ik vind de normale rode gewoon
het lekkerstedie is gelukkig het goedkoopst ook
![]()
scheelt weer .. maar ik was nieuwsgierig
Groene tomaten? Die zijn nog niet rijp danquote:Op woensdag 4 november 2015 17:23 schreef Soury het volgende:
Ik moet groene tomaten hebben. Nergens te zien maar misschien volgende week in Rotterdam
Ja zou ik ook zeggen, maar misschien dat ze bij Fann dr winkel ook groene hebbenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Groene tomaten? Die zijn nog niet rijp dan
Ik geloof het niet, deze kan je gewoon bij Jumbo Foodmarkt kopen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen, maar misschien dat ze bij Fann dr winkel ook groene hebben
Volgens mij wil jij helemaal niet werken.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik gun het mijn broer wel hoor.
Maar zelf zou ik er niet willen werken.
Ik zal hier eens kijken op de maandagmarkt...quote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, deze kan je gewoon bij Jumbo Foodmarkt kopen.
Groene heb ik niet gezien, ik zou dan ook denken dat ze nog niet rijp waren eigenlijk
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij helemaal niet werken.
Zwarte tomaten?!quote:Op woensdag 4 november 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een rode een gele en een zwarte tomaat gegeten en ik vind de normale rode gewoon
het lekkerstedie is gelukkig het goedkoopst ook
![]()
scheelt weer .. maar ik was nieuwsgierig
Werkeloos zijn is meer iets voor chufi?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...je hebt eigenlijk al nee gezegd
![]()
als ik héél eerlijk ben, gewoon heel eerlijk dan denk ik, voor zover ik je een béétje ken...
dan denk ik dat het niks voor jou is, maar misschien moet ik dat niet zeggen
Nou deze is niet écht zwart om eerlijk te zijn, die bestaan ook, dit is de Kumato tomaatquote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwarte tomaten?!![]()
Dat lijkt me er zo onuitnodigend uit zien.
Ik heb nog nooit andere tomaat gegeten dan de rodequote:Op woensdag 4 november 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou deze is niet écht zwart om eerlijk te zijn, die bestaan ook, dit is de Kumato tomaat
weet ik nu, niet zo lekker eigenlijkdan nog liever de gele, die échte zwart zoals deze
[ afbeelding ]
die wil ik ook best proeven, maar die hebben ze (nog) niet, zien er uit als pruimen![]()
maar tot nu toe vind ik de rode toch gewoon het lekkerst
Nee, zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk, werkeloos is niet leuk natuurlijk, tja ik weet nietquote:Op woensdag 4 november 2015 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Werkeloos zijn is meer iets voor chufi?
Als ik heel eerlijk bendan snap ik niet wat hem tegen houdt, hij is al langere tijd werkeloos, heeft geen gezin wat eventueel een obstakel zou zijn en gezien zijn leeftijd is het best lastig om weer aan het werk te komen.
Dat huisvestingsprobleem is ook wel op te lossen, lijkt mij.
quote:Op woensdag 4 november 2015 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit andere tomaat gegeten dan de rode![]()
En ik denk dat ik dat zo laat, volgens jou zijn ze lekkerder en ze zien er ook nog eens aantrekkelijker uit.
Maar het zijn dus onrijpe tomaten of gewoon écht groene, tuutlijk heb ik gegoogeldquote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
In dikke plakken en door ei en paneermeel (en kruiden). En bakken. Ik doe dat ook met oesterzwammen. Ik eet ook niet elke dag vlees![]()
Vandaag wel, Duitse biefstuk met bietjes en een uitje
Ja, laten we chufi maar zelf kiezenquote:Op woensdag 4 november 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk, werkeloos is niet leuk natuurlijk, tja ik weet niet
precies, misschien had ik het ook niet moeten zeggen, maar dat dacht ik gewoon![]()
Maar je hébt gelijk, op deze leeftijd is moeilijk etc. etc. heb je gelijk in...
maar als Chuf zo dacht had hij waarschijnlijk juist meteen Ja gezegd,
weet je wat? ik weet het gewoon nietlaat Chufi het maar zeggen
Belastingtechnisch zitten er wat haken en ogen aan en ik ben geen ZZPer dus dat zou ik waarschijnlijk dan ook moeten regelen... Maar misschien dat ik nog wel om wat meer details navraag doe... Huisvesting is idd niet zo moeilijk.. Voor 500 E heb je al iets kleins maar meer heb ik ook niet nodig toch..quote:Op woensdag 4 november 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk, werkeloos is niet leuk natuurlijk, tja ik weet niet
precies, misschien had ik het ook niet moeten zeggen, maar dat dacht ik gewoon![]()
Maar je hébt gelijk, op deze leeftijd is moeilijk etc. etc. heb je gelijk in...
maar als Chuf zo dacht had hij waarschijnlijk juist meteen Ja gezegd,
weet je wat? ik weet het gewoon nietlaat Chufi het maar zeggen
Loop even binnen bij de Kamer van Koophandelquote:Op woensdag 4 november 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Belastingtechnisch zitten er wat haken en ogen aan en ik ben geen ZZPer dus dat zou ik waarschijnlijk dan ook moeten regelen... Maar misschien dat ik nog wel om wat meer details navraag doe... Huisvesting is idd niet zo moeilijk.. Voor 500 E heb je al iets kleins maar meer heb ik ook niet nodig toch..
Jaquote:Op woensdag 4 november 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loop even binnen bij de Kamer van Koophandel
En bel degene die je gebeld hebt even dat je er nog over na wilt denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |