Dat asbest zit in de kit waarmee de tegels in de gang vastzitten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik maar kwam achter het asbest verhaal.
De rauwe iddquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vooral uitkijken met winterpenen.
Gekookte winterpeenquote:
Jaja ik weet hetquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat asbest zit in de kit waarmee de tegels in de gang vastzitten.
Alles door een rietje eten is niet handig voor je gebit hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie nog ietsjes langer doorkoken
Ja, dat was de afgelopen weken zo, maar dat is gelukkig voorbijquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel fijn dat je broer geen pijn heeft, wonderbaarlijk hoe zoiets werkt. Het lijkt me vreselijk als familie zijnde om iemand te verliezen van wie de laatste dagen/weken vol pijn is geweest.
Zo rozigquote:
Eerst je vader en nu ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat was de afgelopen weken zo, maar dat is gelukkig voorbij![]()
Hij is zelfs een beetje highgewoon zonder medicijnen of iets, geen idee hoe dat werkt,
maar beter.... stukken beter, mijn oudste broer en zijn vrouw waken vanavond, dus ik
verwacht vanavond /vannacht nog wel een update per mail, je kan ook niet allemaal gaan
bellen ofzo, da's dan wel rot, gewoon afwachten nu... dus ik zat mijn mail weer te checken...
Sinds augustusquote:
Jaquote:
okquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
dás klote als je reageert op een kwootalarm, dan zijn jullie al een stuk verder
hoe gaat het met je uv-filterquote:
quote:
Ja of een nacht-baantjequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is wel handig met laagstaande zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |