Ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, behalve een weekendje wegquote:
TMIquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmorgen om 10 voor 5 al klaarwakker, ik ga poepen, douchen en naar bed
Leve het avontuur !!!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmorgen om 10 voor 5 al klaarwakker, ik ga poepen, douchen en naar bed
Nee een of ander Jazz-cafe Cecil Taylor die leeft nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag een leeggehaald appartement op de begane grond, met een veel wisselende bewoners ( en drugs) geschiedenis.. Nou dat zag er echt niet uit... Compleet uitgewoond leek het wel... Er zal straks wel weer een wiet plantage in komen...
Hier ook hoor, verhuurd en compleet naar de klotequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag een leeggehaald appartement op de begane grond, met een veel wisselende bewoners ( en drugs) geschiedenis.. Nou dat zag er echt niet uit... Compleet uitgewoond leek het wel... Er zal straks wel weer een wiet plantage in komen...
Bij mij stikt het van de asbestquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hier ook hoor, verhuurd en compleet naar de klote
Vakantie is het meest nutteloze vermaak dat er bestaat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, behalve een weekendje weg
Dat is ook een behoefte die ik niet heb.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vakantie is het meest nutteloze vermaak dat er bestaat.
IK ga ook nooit op vacantie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
I love it...quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je al bij de tandarts geweest?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mij stikt het van de asbest
Jij kan het betalenquote:
Het leven gaat gewoon door...quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch leuk dat je contact hebt met ons
quote:
Ik noem het familie bezoek .. Vakantie is het niet iddquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, behalve een weekendje weg
Nee met een vriend, dat doen we zo nu en dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik noem het familie bezoek .. Vakantie is het niet idd
De tandarts had binnen 1 seconde diagnose gesteld,quote:
Wijlen zijn vader was tandarts...quote:
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar voor niks gaat ook hier de zon op...
Ok Topquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De tandarts had binnen 1 seconde diagnose gesteld,
direct gerepareerd echter ik moet voortaan voorzichtig doen voor de zenuw.
Dat weet ik maar kwam achter het asbest verhaal.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wijlen zijn vader was tandarts...
Vooral uitkijken met winterpenen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok TopGeen harde dingetjes meer eten aan die kant.. En met poetsen lauw water gebruiken ....
Je moet ook niet de hele dag op een handdoekje gaan liggen,quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Verveel me nogal snel wanneer ik er verder niets te doen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |