Tofquote:
Wordt even zoeken... Ja die borrel is een biertje... Morgen op tijd wakker waarschijnlijk voor een telefoontje uit Dublin vermoed ik..quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig om van te voren te weten of je daar terecht kan![]()
maar goed dat weet ik allemaal niet, heb je al een borrel genomen?
We horen het welquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt even zoeken... Ja die borrel is een biertje... Morgen op tijd wakker waarschijnlijk voor een telefoontje uit Dublin vermoed ik..
Static is de 2e Iwanius.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké.... misschien houdt hij het expres vaag i.v.m. privacy ofzo... geen idee...
Je spoort nietquote:
Van je drie eerdere accounts had ik al een vermoeden.quote:
Daar staat een streep door.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Van je drie eerdere accounts had ik al een vermoeden.
Oh dan heb ik niks gezegdquote:
Een gefrusteerde mod en wat doorpostenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je misdragen of was het een verzoekje
Maar die komen toch vanzelf weer vrij....quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een gefrusteerde mod en wat doorposten
in 2016 ergens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die komen toch vanzelf weer vrij....
Als je je wachtwoorden nog maar weet tegen die tijd ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Geen idee of dat auto gaat, verdom het sowieso om te mailen.
Als Fok! er nog is dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je wachtwoorden nog maar weet tegen die tijd ...
Je kan met de trein op en neer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja shit dat kan ook nog... Ik ga wel naar Brussel dan
In een gezellige buurt daar, da's leuk man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Voor die prijs zit ik waarschijnlijk ook in een cheap hotel
Die sukkels kunnen niet eens meer goed raak schieten tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja . helaas nog steeds, maar al bijna een jaar geen dodelijke slachtoffers in de buurt
Ja van de week nog zo'n gevalletje bij MM om de hoekquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die sukkels kunnen niet eens meer goed raak schieten tegenwoordig.
Op Curacao kunnen ze er ook wat van inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van de week nog zo'n gevalletje bij MM om de hoek
Daar heb je de doofpot rondom...quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op Curacao kunnen ze er ook wat van inderdaad.
Waarom niet?quote:
Ben je weleens in Brussel geweest?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Als ik geen werk en partner zou hebben en er komt een aanbieding vanuit het buitenland dan zou ik daar wel wat voor voelen, denk ik.
Het is inderdaad wel fijn dat je broer geen pijn heeft, wonderbaarlijk hoe zoiets werkt. Het lijkt me vreselijk als familie zijnde om iemand te verliezen van wie de laatste dagen/weken vol pijn is geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat herken ik heel erg, zo lijkt het bij mijn broer ook te gaan.
Er zit een heel agressief soort van tumoren in zijn lever en hierdoor heeft hij ineens geen pijn
meer, ik snap ook niet hoe zoiets werkt maar blijkbaar kan dat, dus hij heeft nu niet eens morfine
nodig, wat héél fijn is voor zijn vrouw en dochters (en ook voor ons natuurlijk, maar dat is bijzaak)
want die hebben nu weer contact met hem, het gaat nu op een heel rustige manier
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je weleens in Brussel geweest?
Nee gezeik, hotels of niet, maar je eigen tent verhuren met alle ellende. Nee bedanktquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Als ik geen werk en partner zou hebben en er komt een aanbieding vanuit het buitenland dan zou ik daar wel wat voor voelen, denk ik.
ik ben wel eens in Antwerpen geweestquote:
Waar is je gevoel voor avontuur?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gezeik, hotels of niet, maar je eigen tent verhuren met alle ellende. Nee bedankt
Op de vogeltjesmarkt zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben wel eens in Antwerpen geweest
Die heb ik niet. Nooit echt gehad btw. Ik ben een huismuis.quote:
Ik dacht dat jij een veldmuis wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Nooit echt gehad btw. Ik ben een huismuis.
Ik zag toevallig vandaag een leeggehaald appartement op de begane grond, met een veel wisselende bewoners ( en drugs) geschiedenis.. Nou dat zag er echt niet uit... Compleet uitgewoond leek het wel... Er zal straks wel weer een wiet plantage in komen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gezeik, hotels of niet, maar je eigen tent verhuren met alle ellende. Nee bedankt
Ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, behalve een weekendje wegquote:
TMIquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmorgen om 10 voor 5 al klaarwakker, ik ga poepen, douchen en naar bed
Leve het avontuur !!!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmorgen om 10 voor 5 al klaarwakker, ik ga poepen, douchen en naar bed
Nee een of ander Jazz-cafe Cecil Taylor die leeft nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag een leeggehaald appartement op de begane grond, met een veel wisselende bewoners ( en drugs) geschiedenis.. Nou dat zag er echt niet uit... Compleet uitgewoond leek het wel... Er zal straks wel weer een wiet plantage in komen...
Hier ook hoor, verhuurd en compleet naar de klotequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag een leeggehaald appartement op de begane grond, met een veel wisselende bewoners ( en drugs) geschiedenis.. Nou dat zag er echt niet uit... Compleet uitgewoond leek het wel... Er zal straks wel weer een wiet plantage in komen...
Bij mij stikt het van de asbestquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hier ook hoor, verhuurd en compleet naar de klote
Vakantie is het meest nutteloze vermaak dat er bestaat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, behalve een weekendje weg
Dat is ook een behoefte die ik niet heb.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vakantie is het meest nutteloze vermaak dat er bestaat.
IK ga ook nooit op vacantie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
I love it...quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je al bij de tandarts geweest?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mij stikt het van de asbest
Jij kan het betalenquote:
Het leven gaat gewoon door...quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch leuk dat je contact hebt met ons
quote:
Ik noem het familie bezoek .. Vakantie is het niet iddquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, behalve een weekendje weg
Nee met een vriend, dat doen we zo nu en dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik noem het familie bezoek .. Vakantie is het niet idd
De tandarts had binnen 1 seconde diagnose gesteld,quote:
Wijlen zijn vader was tandarts...quote:
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar voor niks gaat ook hier de zon op...
Ok Topquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De tandarts had binnen 1 seconde diagnose gesteld,
direct gerepareerd echter ik moet voortaan voorzichtig doen voor de zenuw.
Dat weet ik maar kwam achter het asbest verhaal.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wijlen zijn vader was tandarts...
Vooral uitkijken met winterpenen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok TopGeen harde dingetjes meer eten aan die kant.. En met poetsen lauw water gebruiken ....
Je moet ook niet de hele dag op een handdoekje gaan liggen,quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Verveel me nogal snel wanneer ik er verder niets te doen heb.
Dat asbest zit in de kit waarmee de tegels in de gang vastzitten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik maar kwam achter het asbest verhaal.
De rauwe iddquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vooral uitkijken met winterpenen.
Gekookte winterpeenquote:
Jaja ik weet hetquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat asbest zit in de kit waarmee de tegels in de gang vastzitten.
Alles door een rietje eten is niet handig voor je gebit hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie nog ietsjes langer doorkoken
Ja, dat was de afgelopen weken zo, maar dat is gelukkig voorbijquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel fijn dat je broer geen pijn heeft, wonderbaarlijk hoe zoiets werkt. Het lijkt me vreselijk als familie zijnde om iemand te verliezen van wie de laatste dagen/weken vol pijn is geweest.
Zo rozigquote:
Eerst je vader en nu ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat was de afgelopen weken zo, maar dat is gelukkig voorbij![]()
Hij is zelfs een beetje highgewoon zonder medicijnen of iets, geen idee hoe dat werkt,
maar beter.... stukken beter, mijn oudste broer en zijn vrouw waken vanavond, dus ik
verwacht vanavond /vannacht nog wel een update per mail, je kan ook niet allemaal gaan
bellen ofzo, da's dan wel rot, gewoon afwachten nu... dus ik zat mijn mail weer te checken...
Sinds augustusquote:
Jaquote:
okquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
dás klote als je reageert op een kwootalarm, dan zijn jullie al een stuk verder
hoe gaat het met je uv-filterquote:
quote:
Ja of een nacht-baantjequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is wel handig met laagstaande zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |