quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
Mijn god!! Word ik net gebeld door een Hyper Headhunter vanuit de UK... Of ik voor 2 jaar in Brussel wil werken... Nou nee zei ik... Hij Ok , maar als je straks later vanavond na een sigaret en wat bier je mening wijzigt , just sent me a reply ... Moet ik nu weer gaan roken ?
Ik moet een Italiaanse bol met pittige salami, mozzarella en tomaat opetenquote:
Brussel is best een leuke stad om te werken, wel duur, dus het salaris moet goed zijn. Ik zou geen nee zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
Mijn god!! Word ik net gebeld door een Hyper Headhunter vanuit de UK... Of ik voor 2 jaar in Brussel wil werken... Nou nee zei ik... Hij Ok , maar als je straks later vanavond na een sigaret en wat bier je mening wijzigt , just sent me a reply ... Moet ik nu weer gaan roken ?
Hoe is het met je zus nu?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n 'dood' punt had ik een paar jaar geleden, maar ik merk zomaar dat er nu weer een golf aan zit te komen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
Oh dat heb ik lang niet gehad, die haal ik bij de Aldi.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet een Italiaanse bol met pittige salami, mozzarella en tomaat opeten
Holt achteruit, figuurlijk dan, ze kan nog maar zo weinig. Al is het niet aan haar af te zien, ze ziet er zo goed uit, behalve de afwezige blik in haar ogenquote:
Kan ik volgende ook weleens doen of olijvenquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat heb ik lang niet gehad, die haal ik bij de Aldi.
Kappertjes en ui gaan er op
quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Holt achteruit, figuurlijk dan, ze kan nog maar zo weinig. Al is het niet aan haar af te zien, ze ziet er zo goed uit, behalve de afwezige blik in haar ogen
Het leek me ook niet echt voorspoedig, vocht in de hersenen. Heeft ze wel besef.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Holt achteruit, figuurlijk dan, ze kan nog maar zo weinig. Al is het niet aan haar af te zien, ze ziet er zo goed uit, behalve de afwezige blik in haar ogen
Over de uurprijs hebben we het nog niet eens gehad, maar ik verwacht dat ik wel wat hoger kan gaan zitten. Maar ik heb nog de tijd.. De avond is nog niet voorbij... Misschien als ik redelijk goedkoop een onderkomen kan regelen ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Brussel is best een leuke stad om te werken, wel duur, dus het salaris moet goed zijn. Ik zou geen nee zeggen
Dat jij weer begonnen bent .. Zonde.. maar kan me nu wel even voorstellen dat je daar wel zin in hebt zo'n sigaret...quote:
En echt heel veel vocht, alles wordt opzij gedrukt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Het leek me ook niet echt voorspoedig, vocht in de hersenen. Heeft ze wel besef.
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij weer begonnen bent .. Zonde.. maar kan me nu wel even voorstellen dat je daar wel zin in hebt zo'n sigaret...
Dat lijkt wel een menselijk mechanisme. Wat misschien wel fijn is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En echt heel veel vocht, alles wordt opzij gedrukt.
Gelukkig voor haar beseft ze het niet, toen ze 2 weken geleden geopereerd werd maakte ze er zich drukker om dat ze tot 2 uur 's middags nuchter moest blijven dan dat ze gaatjes in haard schedel gingen boren.
Ze is niet ineens dom ofzo, maar gevoelsmatig gaat het allemaal nogal langs haar heen.
Wie weet.. misschien even op me in laten werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
Ik bedoelde waarom niet in Brussel werken?
Dat is toch super man, in zo'n mooie stad, er staan je niets in de weg.
Voor mijn zus is dat heel fijn en voor ons toch een beetje een troost. De tumor en het vocht hebben haar gevoelscentrum aangetast, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een menselijk mechanisme. Wat misschien wel fijn is.
Moet je zeker doen met een borrel erbij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet.. misschien even op me in laten werken
De troost is er, het niet beseffen is soms idd een opluchting.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mijn zus is dat heel fijn en voor ons toch een beetje een troost. De tumor en het vocht hebben haar gevoelscentrum aangetast, zo simpel is het.
Ik zou het ook niet meer doen hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen met een borrel erbij.
Als ik een vrijgezelle vent was was ik mijn koffer al aan het pakken
Ik heb binnenkort ook al een gesprek met een andere waar ik 50% moet reizen.. Maar dan kan ik waarschijnlijk wel gewoon thuis blijven wonen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen met een borrel erbij.
Als ik een vrijgezelle vent was was ik mijn koffer al aan het pakken
Dat herken ik heel erg, zo lijkt het bij mijn broer ook te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mijn zus is dat heel fijn en voor ons toch een beetje een troost. De tumor en het vocht hebben haar gevoelscentrum aangetast, zo simpel is het.
Ik volg static al lang, ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
En Chuf gewoon doen!![]()
niet het roken, maar die baan
static? die werkt in Brussel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg static al lang, ik moet er niet aan denken
quote:
Het hotel levenquote:
ja maar thuis is ''thuis'' een hotel is zo ''niks'' ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, zolang het vergoed wordt ... Thuis ben ik ook alleen thuis..
2 jaar Brussel ga ik niet in een hotel doen of het moet een goede deal zijn, maar er was niks geen housing deal ... Maar ik heb misschien nog een Turks nichtje wonen daar of een oud collega...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Maar nee, als je in een hotel moet leven lijkt me ook niks...
Ja zeggen is nog geen garantie dat ik de baan heb ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar thuis is ''thuis'' een hotel is zo ''niks'' ...
maar goed ik wil je niet beinvloeden, ga er maar over denken
tja, even met ze bellen? bespreken? best moeilijk Chuf....quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaar Brussel ga ik niet in een hotel doen of het moet een goede deal zijn, maar er was niks geen housing deal ... Maar ik heb misschien nog een Turks nichtje wonen daar of een oud collega...
Dat is wat anders, ik zou dat doen. Verhuur je tentquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaar Brussel ga ik niet in een hotel doen of het moet een goede deal zijn, maar er was niks geen housing deal ... Maar ik heb misschien nog een Turks nichtje wonen daar of een oud collega...
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeggen is nog geen garantie dat ik de baan heb ...
Ze zien je aankomenquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt pas later wanneer het eventueel zover zou komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
tja, even met ze bellen? bespreken? best moeilijk Chuf....
ah...............quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
KAA / [Static's belevenissen #7] Van alles en nogwat
Leuke reeks, al weet ik nog steeds niet wat die gast doetquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...............
maar dan zou ik bij het begin moeten beginnen
KAA / Static's belevenissen in overal en nergens
die gaat dus de hele wereld over begrijp ik, ik snap het
Misschien is het wel handig om van te voren te weten of je daar terecht kanquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt pas later wanneer het eventueel zover zou komen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke reeks, al weet ik nog steeds niet wat die gast doet
Iets met telecom, maar dan dieper.quote:
nog dieper ?quote:
Ik heb de indruk dat hij dat zelf niet zo apprecieert. Dat doe ik niet, plus ik lurkquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nog dieper ?![]()
misschien moet je het gewoon eens vragen in dat topic, maar misschien staat dat ook weer dom
ofzo en kan je het beter niet vragen ik weet niet
Ah... oké.... misschien houdt hij het expres vaag i.v.m. privacy ofzo... geen idee...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij dat zelf niet zo apprecieert. Dat doe ik niet, plus ik lurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |