quote:
Het hotel levenquote:
ja maar thuis is ''thuis'' een hotel is zo ''niks'' ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, zolang het vergoed wordt ... Thuis ben ik ook alleen thuis..
2 jaar Brussel ga ik niet in een hotel doen of het moet een goede deal zijn, maar er was niks geen housing deal ... Maar ik heb misschien nog een Turks nichtje wonen daar of een oud collega...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Maar nee, als je in een hotel moet leven lijkt me ook niks...
Ja zeggen is nog geen garantie dat ik de baan heb ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar thuis is ''thuis'' een hotel is zo ''niks'' ...
maar goed ik wil je niet beinvloeden, ga er maar over denken
tja, even met ze bellen? bespreken? best moeilijk Chuf....quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaar Brussel ga ik niet in een hotel doen of het moet een goede deal zijn, maar er was niks geen housing deal ... Maar ik heb misschien nog een Turks nichtje wonen daar of een oud collega...
Dat is wat anders, ik zou dat doen. Verhuur je tentquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaar Brussel ga ik niet in een hotel doen of het moet een goede deal zijn, maar er was niks geen housing deal ... Maar ik heb misschien nog een Turks nichtje wonen daar of een oud collega...
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeggen is nog geen garantie dat ik de baan heb ...
Ze zien je aankomenquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt pas later wanneer het eventueel zover zou komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
tja, even met ze bellen? bespreken? best moeilijk Chuf....
ah...............quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
KAA / [Static's belevenissen #7] Van alles en nogwat
Leuke reeks, al weet ik nog steeds niet wat die gast doetquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...............
maar dan zou ik bij het begin moeten beginnen
KAA / Static's belevenissen in overal en nergens
die gaat dus de hele wereld over begrijp ik, ik snap het
Misschien is het wel handig om van te voren te weten of je daar terecht kanquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt pas later wanneer het eventueel zover zou komen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke reeks, al weet ik nog steeds niet wat die gast doet
Iets met telecom, maar dan dieper.quote:
nog dieper ?quote:
Ik heb de indruk dat hij dat zelf niet zo apprecieert. Dat doe ik niet, plus ik lurkquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nog dieper ?![]()
misschien moet je het gewoon eens vragen in dat topic, maar misschien staat dat ook weer dom
ofzo en kan je het beter niet vragen ik weet niet
Ah... oké.... misschien houdt hij het expres vaag i.v.m. privacy ofzo... geen idee...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij dat zelf niet zo apprecieert. Dat doe ik niet, plus ik lurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |