Tofquote:
Wordt even zoeken... Ja die borrel is een biertje... Morgen op tijd wakker waarschijnlijk voor een telefoontje uit Dublin vermoed ik..quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig om van te voren te weten of je daar terecht kan![]()
maar goed dat weet ik allemaal niet, heb je al een borrel genomen?
We horen het welquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt even zoeken... Ja die borrel is een biertje... Morgen op tijd wakker waarschijnlijk voor een telefoontje uit Dublin vermoed ik..
Static is de 2e Iwanius.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké.... misschien houdt hij het expres vaag i.v.m. privacy ofzo... geen idee...
Je spoort nietquote:
Van je drie eerdere accounts had ik al een vermoeden.quote:
Daar staat een streep door.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Van je drie eerdere accounts had ik al een vermoeden.
Oh dan heb ik niks gezegdquote:
Een gefrusteerde mod en wat doorpostenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je misdragen of was het een verzoekje
Maar die komen toch vanzelf weer vrij....quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een gefrusteerde mod en wat doorposten
in 2016 ergens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die komen toch vanzelf weer vrij....
Als je je wachtwoorden nog maar weet tegen die tijd ...quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Geen idee of dat auto gaat, verdom het sowieso om te mailen.
Als Fok! er nog is dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je wachtwoorden nog maar weet tegen die tijd ...
Je kan met de trein op en neer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja shit dat kan ook nog... Ik ga wel naar Brussel dan
In een gezellige buurt daar, da's leuk man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Voor die prijs zit ik waarschijnlijk ook in een cheap hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |