Ja, het zal best wel veel geregel worden hoor, dat denk ik ook wel.... moet je ook maar zinquote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
Weet ik nog niet ... Ligt nogal ingewikkeld denk ik ...
Je schrijft het 2 keer, dus je bent er kennelijk wel van overtuigd...quote:Op woensdag 4 november 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat nemen jullie die opmerking weer serieus.
ja dat zei ik dus al, best wel treurigquote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op zich wel triest dat je als klant gewoon beduveld wordt.
Ligt er aan naar welk restaurant je gaat.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op zich wel triest dat je als klant gewoon beduveld wordt.
Mijn broer heeft een paar jaar in Brussel gewerkt, die reed in het begin elke dag heen en weer en is later in België gaan wonen, toen werd ie overgeplaatst naar Luxemburg en is daar gaan wonen, daar woont ie nu al 10+ jaar.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
Weet ik nog niet ... Ligt nogal ingewikkeld denk ik ...
Ik heb in eerste instantie al nee gezegd, dus heb geen idee hoelang ...quote:Op woensdag 4 november 2015 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, het zal best wel veel geregel worden hoor, dat denk ik ook wel.... moet je ook maar zin
in hebben![]()
Hoelang mag je er over nadenken?
Ja mijn broer heeft ook in Brussel gewerkt en gewoond, daarna in Singapore, maar die kreegquote:Op woensdag 4 november 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een paar jaar in Brussel gewerkt die reed in het begin elke dag heen en weer en is later in België gaan wonen, toen werd ie overgeplaatst naar Luxemburg en is daar gaan wonen, daar woont ie nu al 10+ jaar.
(Hij werkt bij het Europees Parlement)
Het valt me op dat niemand van de culinaire liefhebbers dat merkt, je zou toch denken dat die het verschil zouden moeten proeven, anders kan je net zo goed een visstick eten.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je schrijft het 2 keer, dus je bent er kennelijk wel van overtuigd...
Ja dat is goud geld verdienen daar in Luxemburg.. 2 kennisssen van me werken er ookquote:Op woensdag 4 november 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een paar jaar in Brussel gewerkt die reed in het begin elke dag heen en weer en is later in België gaan wonen, toen werd ie overgeplaatst naar Luxemburg en is daar gaan wonen, daar woont ie nu al 10+ jaar.
(Hij werkt bij het Europees Parlement)
Zie mijn latere post.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het valt me op dat niemand van de culinaire liefhebbers dat merkt, je zou toch denken dat die het verschil zouden moeten proeven, anders kan je net zo goed een visstick eten.
ow...quote:Op woensdag 4 november 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie al nee gezegd, dus heb geen idee hoelang ...
Hij rijdt niet voor niks in een splinternieuwe Porsche.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is goud geld verdienen daar in Luxemburg.. 2 kennisssen van me werken er ook
En ze doen er niets voorquote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij rijdt niet voor niks in een splinternieuwe Porsche.
Die gasten verdienen veel te veel.
godver, heb jij ook wel eens géén mening?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij rijdt niet voor niks in een splinternieuwe Porsche.
Die gasten verdienen veel te veel.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
godver, heb jij ook wel eens géén mening?
Ik weet het, maar ik gun het mijn broer wel hoor.quote:
Daar is ie te kalm voorquote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Zelden.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Snob!quote:Op woensdag 4 november 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een rode een gele en een zwarte tomaat gegeten en ik vind de normale rode gewoon
het lekkerstedie is gelukkig het goedkoopst ook
![]()
scheelt weer .. maar ik was nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |