Ik haal 'm bij de Aldi, die is beter.quote:
En, heb je nog eens goed over Brussel nagedacht?quote:
Nog niet goed genoeg...quote:Op woensdag 4 november 2015 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En, heb je nog eens goed over Brussel nagedacht?
Vanavond maar weer een biertje en een peuk dusquote:
Ik vond dat altijd maar een raar ventje net zoiets als die Gilbert O'Sullivan en dat ene 'one hit wonder' Harpo en dat ene bandje Sailor.quote:
Als kind vond ik Slade wel tof en The Sweet, maar als ik het nu terug luister vind ik The Sweet niks meer op een enkel nummer na en Slade vind ik nog steeds cool.quote:
Op de kaart ziet het er prima uit en geen mens die het verschil proeft.quote:Restaurants in Brussel serveren in veel gevallen andere vissoorten dan ze op de kaart beloven. Dat blijkt volgens de milieuorganisatie Oceana uit DNA-onderzoek van de Katholieke Universiteit Leuven. Vissoorten als blauwvintonijn, kabeljauw en tong zouden worden vervangen door soorten die tot 40 procent goedkoper zijn.
Je kan beter thuis eten, dan weet je tenminste wát je eetquote:Op woensdag 4 november 2015 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de kaart ziet het er prima uit en geen mens die het verschil proeft.![]()
![]()
En volgens mij gebeurt dat niet alleen in Brussel.
Alsof iemand het verschil proeft tussen een runder- of paardenbiefje.
Daarbij is een goede paardenbief zelfs lekkerder dan een runderbiefje.
Zelfs dan weet je het niet zeker, tenzij je hele goede voedingswaren kennis bezit.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan beter thuis eten, dan weet je tenminste wát je eetis toch best treurig?
Nou niet alle klanten zullen snobs zijn toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs dan weet je het niet zeker, tenzij je hele goede voedingswaren kennis bezit.
Maar het is indd ordinaire oplichterij. En natuurlijk merken de klanten (de snobs) daar weinig van.
Je kunt er van uitgaan dat verschillende vissoorten redelijk veel op elkaar lijken, zo heb je witvissen, platvissen e.d.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou niet alle klanten zullen snobs zijn toch?
áls ik vis zou eten in een restaurant zou dat ook Tong zijn, dan ben ik toch geen snob?![]()
Ik zou niet weten of ik het verschil proef trouwens, waar zouden ze dat mee moeten verwisselen dan vraag ik me af
Sinds wanneer zijn restaurantklanten snobs?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs dan weet je het niet zeker, tenzij je hele goede voedingswaren kennis bezit.
Maar het is indd ordinaire oplichterij. En natuurlijk merken de klanten (de snobs) daar weinig van.
quote:Op woensdag 4 november 2015 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn restaurantklanten snobs?
Wat nemen jullie die opmerking weer serieus.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn restaurantklanten snobs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |