Groene tomaten? Die zijn nog niet rijp danquote:Op woensdag 4 november 2015 17:23 schreef Soury het volgende:
Ik moet groene tomaten hebben. Nergens te zien maar misschien volgende week in Rotterdam
Ja zou ik ook zeggen, maar misschien dat ze bij Fann dr winkel ook groene hebbenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Groene tomaten? Die zijn nog niet rijp dan
Ik geloof het niet, deze kan je gewoon bij Jumbo Foodmarkt kopen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen, maar misschien dat ze bij Fann dr winkel ook groene hebben
Volgens mij wil jij helemaal niet werken.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik gun het mijn broer wel hoor.
Maar zelf zou ik er niet willen werken.
Ik zal hier eens kijken op de maandagmarkt...quote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, deze kan je gewoon bij Jumbo Foodmarkt kopen.
Groene heb ik niet gezien, ik zou dan ook denken dat ze nog niet rijp waren eigenlijk
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij helemaal niet werken.
Zwarte tomaten?!quote:Op woensdag 4 november 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een rode een gele en een zwarte tomaat gegeten en ik vind de normale rode gewoon
het lekkerstedie is gelukkig het goedkoopst ook
![]()
scheelt weer .. maar ik was nieuwsgierig
Werkeloos zijn is meer iets voor chufi?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...je hebt eigenlijk al nee gezegd
![]()
als ik héél eerlijk ben, gewoon heel eerlijk dan denk ik, voor zover ik je een béétje ken...
dan denk ik dat het niks voor jou is, maar misschien moet ik dat niet zeggen
Nou deze is niet écht zwart om eerlijk te zijn, die bestaan ook, dit is de Kumato tomaatquote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwarte tomaten?!![]()
Dat lijkt me er zo onuitnodigend uit zien.
Ik heb nog nooit andere tomaat gegeten dan de rodequote:Op woensdag 4 november 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou deze is niet écht zwart om eerlijk te zijn, die bestaan ook, dit is de Kumato tomaat
weet ik nu, niet zo lekker eigenlijkdan nog liever de gele, die échte zwart zoals deze
[ afbeelding ]
die wil ik ook best proeven, maar die hebben ze (nog) niet, zien er uit als pruimen![]()
maar tot nu toe vind ik de rode toch gewoon het lekkerst
Nee, zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk, werkeloos is niet leuk natuurlijk, tja ik weet nietquote:Op woensdag 4 november 2015 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Werkeloos zijn is meer iets voor chufi?
Als ik heel eerlijk bendan snap ik niet wat hem tegen houdt, hij is al langere tijd werkeloos, heeft geen gezin wat eventueel een obstakel zou zijn en gezien zijn leeftijd is het best lastig om weer aan het werk te komen.
Dat huisvestingsprobleem is ook wel op te lossen, lijkt mij.
quote:Op woensdag 4 november 2015 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit andere tomaat gegeten dan de rode![]()
En ik denk dat ik dat zo laat, volgens jou zijn ze lekkerder en ze zien er ook nog eens aantrekkelijker uit.
Maar het zijn dus onrijpe tomaten of gewoon écht groene, tuutlijk heb ik gegoogeldquote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
In dikke plakken en door ei en paneermeel (en kruiden). En bakken. Ik doe dat ook met oesterzwammen. Ik eet ook niet elke dag vlees![]()
Vandaag wel, Duitse biefstuk met bietjes en een uitje
Ja, laten we chufi maar zelf kiezenquote:Op woensdag 4 november 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk, werkeloos is niet leuk natuurlijk, tja ik weet niet
precies, misschien had ik het ook niet moeten zeggen, maar dat dacht ik gewoon![]()
Maar je hébt gelijk, op deze leeftijd is moeilijk etc. etc. heb je gelijk in...
maar als Chuf zo dacht had hij waarschijnlijk juist meteen Ja gezegd,
weet je wat? ik weet het gewoon nietlaat Chufi het maar zeggen
Belastingtechnisch zitten er wat haken en ogen aan en ik ben geen ZZPer dus dat zou ik waarschijnlijk dan ook moeten regelen... Maar misschien dat ik nog wel om wat meer details navraag doe... Huisvesting is idd niet zo moeilijk.. Voor 500 E heb je al iets kleins maar meer heb ik ook niet nodig toch..quote:Op woensdag 4 november 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk, werkeloos is niet leuk natuurlijk, tja ik weet niet
precies, misschien had ik het ook niet moeten zeggen, maar dat dacht ik gewoon![]()
Maar je hébt gelijk, op deze leeftijd is moeilijk etc. etc. heb je gelijk in...
maar als Chuf zo dacht had hij waarschijnlijk juist meteen Ja gezegd,
weet je wat? ik weet het gewoon nietlaat Chufi het maar zeggen
Loop even binnen bij de Kamer van Koophandelquote:Op woensdag 4 november 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Belastingtechnisch zitten er wat haken en ogen aan en ik ben geen ZZPer dus dat zou ik waarschijnlijk dan ook moeten regelen... Maar misschien dat ik nog wel om wat meer details navraag doe... Huisvesting is idd niet zo moeilijk.. Voor 500 E heb je al iets kleins maar meer heb ik ook niet nodig toch..
Jaquote:Op woensdag 4 november 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loop even binnen bij de Kamer van Koophandel
En bel degene die je gebeld hebt even dat je er nog over na wilt denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |