SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Trauma voor levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik durfde niet weer een slowchat te verpesten
Komt wel goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan denk je dat je iets goeds doet maar nee
(nog) nooit een date gehad met Pax.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij ouder was wist ik het wel![]()
Ga nu niet zo raar praten Etsu. Jij hebt pax letterlijk uit de kast gesleept leek het wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
(nog) nooit een date gehad met Pax.
En weet je. Ik vind het bijzonder dat iedereen continu daar over begint, en nee, je bent niet de eerste, en ik snap niet waarom. Kan jij mij verlichten waarom iedereen, waaronder jij, denkt dat Pax en ik een relatie hebben?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga nu niet zo raar praten Etsu. Jij hebt pax letterlijk uit de kast gesleept leek het wel.
Ik geloof er geen zak van dat pax uit de kast isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een ban toen die uit de kast kwam remember.
Ja maar jij bent jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat pax uit de kast is
Nou en, jij zat hem te pushen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een ban toen die uit de kast kwam remember.
Wat zou jij doen als je van iets al 3 jaar vermoedt?quote:
Ik niet. Hoeveel ervaring heeft die knul nou inmiddels?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je van iets al 3 jaar vermoedt?
Pushen of niet, ik ben er van overtuigd dat hij serieus is over zijn geaardheid.
Hey Yreal. Hoe beviel jou het weertje vandaag?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik niet. Hoeveel ervaring heeft die knul nou inmiddels?
Pax en Etsu zaten elkaar elke dag hier half uit te kleden, dan maakten ze ruzie en ging Etsu 'rare' dingen over Pax zeggen die Pax dan weer kwam ontkrachten.quote:
nouja, zo is t niet helemaal gegaan, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Pax en Etsu zaten elkaar elke dag hier half uit te kleden, dan maakten ze ruzie en ging Etsu 'rare' dingen over Pax zeggen die Pax dan weer kwam ontkrachten.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Pax en Etsu zaten elkaar elke dag hier half uit te kleden, dan maakten ze ruzie en ging Etsu 'rare' dingen over Pax zeggen die Pax dan weer kwam ontkrachten.
Ik snap deze subjectchange niet helemaal, maar goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Yreal. Hoe beviel jou het weertje vandaag?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Viro het volgende:
[..]Dacht dat ie pax zat te pushen met zijn vleesstaaf
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faka
[..]
Hey lb, is dit een stille hint?
Nooit gebeurd. Dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Viro het volgende:
[..]Dacht dat ie pax zat te pushen met zijn vleesstaaf
gmj?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faka
[..]
Hey lb, is dit een stille hint?
dat ging snelquote:
Het is nu hard2gayquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het ging over hard to get
Dat is mijn ideale onderwerp
is echtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat pax uit de kast is
sorry wij kunnen niet datenquote:
Denk maar lekker wat jij wilt, Pax en ik kennen de waarheid.quote:
eh ok?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Denk maar lekker wat jij wilt, Pax en ik kennen de waarheid.
nee omdat jij een imbeciel bent. maar dat wist je wss al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:50 schreef Viro het volgende:
4 verschillende antwoorden, heb niks aan jullie
Maare was ie strak ofnie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar lekker wat jij wilt, Pax en ik kennen de waarheid.
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcoholquote:
quote:
Zou eten bij enorme hongerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat maar. Hij stuurde een niet zo smakelijke foto
'gehad'?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgende vragen. Hoeveel mannen en vrouwen heb je gehad?
Ik ken zijn matras stories jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
voor mijn ban zei JR dat hij meer geniet van t neuken met zn matras dan een echte vrouw
daarom zei ik het
maar aangezien we elkaar op WA hebben, verwacht ik eigenlijk dat je mijn humor wel snapt
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinkerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcohol
Bron?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
voor mijn ban zei JR dat hij meer geniet van t neuken met zn matras dan een echte vrouw
daarom zei ik het
maar aangezien we elkaar op WA hebben, verwacht ik eigenlijk dat je mijn humor wel snapt
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee omdat jij een imbeciel bent. maar dat wist je wss al.
Heb je liever iemand die rookt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinker
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat maar. Hij stuurde een niet zo smakelijke foto
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcohol
Geen kettingroker dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je liever iemand die rookt?
Alcohol maar soms en dan met mate.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.
vast roken is schadelijker dan elk weekend wat pils hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken zijn matras stories ja
Daar gaat je honger niet van weg Hans.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou dat niet eens doen, sabbel wel aan mn vinger ofzo
iel nee nooit van mijn levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen kettingroker dus
Moet kunnen verder
Hansjes zijn nu zijn nu een van zn nieuwe fetishesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.
dat zei je zelfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron?
Dit lijkt me een vrij onwaarschijnlijke uitspraak, al sluit ik het ook niet uit.
Potionele?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.
Ik wilde een raar grapje maken maar ik hou het prive.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaat je honger niet van weg Hans.
Ik rook. Kom maar. In Selwerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen met zo'n sigarettengeurtje. En die je dan willen zoenen ofzo!!!
Nu maak je hem alsnog heel subtielquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde een raar grapje maken maar ik hou het prive.
heh?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
smoken met sof is superleuk
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
smoken met sof is superleuk
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Potionele?
Ging ik meisjes verleiden met toverdrank? Het wordt steeds interessanter
was zo grappig in die shop in amsterdamquote:
Rook maar 3 sigaretten per dag, valt mee ofnie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinker
quote:
Ik hou het wel bij dmquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu maak je hem alsnog heel subtiel
hoezo dan een duimpje omlaagquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was zo grappig in die shop in amsterdam
ongetwijfeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil dit graag zien.
Al zal ik best wat onzinnigs hebben geroepen.
Opso heeft alleen mijn zinnige uitspraken nog gelezen dus liever niet teveel verklappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ongetwijfeld.
geeft niet, ik roep wel vaker onzinnige dingen. Opso weet er alles van.
Valt mee opzich maar hoevaak rook je wiet danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Rook maar 3 sigaretten per dag, valt mee ofnie?
Selwerd is fantastisch. Hier is vlakbij een coffeeshop (weet niet of dit je iets interesseert, maar oke), een albert heijn en binnenkort een LIDL. Verder is het paar minuten fietsen van noorderplantsoen, dus ik weet vrijwel zeker dat we onze trouwerij op de noorderplantsoen kan houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]moeilijke keuze dit.
Selwerd ghettobuurt
[..]
Ik hou het wel bij dm
je vriendinvriendin of gewoon een meisje vriendinquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Weet iemand waarom het beledigend is als je tegen een vriendin zeg dat je haar niet zou doen?
Ze is een slet. Daarom.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Weet iemand waarom het beledigend is als je tegen een vriendin zeg dat je haar niet zou doen?
ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Huh?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je vriendinvriendin of gewoon een meisje vriendin
Omdat meisjes GENOMEN willen worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Noorderplantsoenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Selwerd is fantastisch. Hier is vlakbij een coffeeshop (weet niet of dit je iets interesseert, maar oke), een albert heijn en binnenkort een LIDL. Verder is het paar minuten fietsen van noorderplantsoen, dus ik weet vrijwel zeker dat we onze trouwerij op de noorderplantsoen kan houden
Opso is wel de smoker van deze sc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Selwerd is fantastisch. Hier is vlakbij een coffeeshop (weet niet of dit je iets interesseert, maar oke)
zullen we daar een keertje BBQ'en met Johannes dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noorderplantsoen's Zomers is het daar zo gezellig
Dat blijkt. Snap er niks van. Toch normaal dat ik niks van een vriendin hoef.quote:
Ik moet lachen om je google translate stemquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ik dan ook de andere kant van de lijn hoor.
Ik ben de heilige maagd maria van grtdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Opso is wel de smoker van deze sc.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we daar een keertje BBQ'en met Johannes dan?
Zelfs je lach hoorde ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet lachen om je google translate stem
Muizenstem dingen en zo. Echt wel ik lach hardquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs je lach hoorde ik niet
Alleen voor het slapen, wil geen slaappillen nemen voor insomnia.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Valt mee opzich maar hoevaak rook je wiet dan
Ik hoorde graag je "HAHAHAHAHAHA" lach irl.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muizenstem dingen en zo. Echt wel ik lach hard
Johannes is ondanks 'karmeliet' aanwezig, of niet, maar Johannes en ik zijn ondertussen hele goede vrienden geworden, dus hij komt, of jij dat nu wilt of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de heilige maagd maria van grtd
[..]. Karmeliet mee anders komt hij niet
Moet kunnen op die manierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen voor het slapen, wil geen slaappillen nemen voor insomnia.
Oh zei ik datquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde graag je "HAHAHAHAHAHA" lach irl.
Maar ik hoor alleen maar "Doe niet zo fucking irritant" :s
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes is ondanks 'karmeliet' aanwezig, of niet, maar Johannes en ik zijn ondertussen hele goede vrienden geworden, dus hij komt, of jij dat nu wilt of niet.
Ik heb dan collegequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik Opso Johannes en Pax van een afstandje stalken
Hij had gisteren een PubQuiz in Leeuwarden en het schijnt dat hij de eerste plek heeft veroverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokken
STALK MEKAAR MAARquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
ik ga achter kwaii aan om jullie te stalken
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan collegeen ik bevind me kilometers verder. Groningen Noord he
Ga je een alberto'tje doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik Opso Johannes en Pax van een afstandje stalken
daar woon ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan collegeen ik bevind me kilometers verder. Groningen Noord he
Zou de man op je UI raken/10quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar woon ik
geef me een dag + tijd, en ik ben er
Zoveel Groningse fokkers, daar gaat mn anonieme identiteitquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar woon ik
geef me een dag + tijd, en ik ben er
Ik heb daarna die week tentamenweekkkkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:11 schreef Kauai het volgende:
Opso wil niet eens een keer een college voor me missen
Toch juist goed. Dan blijf je als catfish mooi nog underkoffer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:11 schreef Kauai het volgende:
Opso wil niet eens een keer een college voor me missen
weet ik, maar niemand hier is daar van gediend lijkt t welquote:
Dat ding is vanaf 11:00quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daarna die week tentamenweekkkkhoe laat kom je dan ookalweer bby ?
Stil eensquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch juist goed. Dan blijf je als catfish mooi nog underkoffer.
Ik zeg toch ook niets? Zelf bevestig je dat het waar is nu immers.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat ding is vanaf 11:00
Maar moet even kijken of ik een dagkaart kan halen ergens
[..]
Stil eens
Ik vertelde dat in vertrouwen
Ik zal alleen kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik, maar niemand hier is daar van gediend lijkt t wel
maxen je blijft met je poten van em af
Raakte in de war door je UIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niets? Zelf bevestig je dat het waar is nu immers.
Ja wel een beetje nuquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna he! Ben je al zenuwachtig?
haha kan jezelf niet rekenenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
omdat ik m iets wil vragen in de hoop dat hij t antwoord heeft
Dat hebben zequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wil weten of ze lange vloei hebben bij nachtwinkel
Snap ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wel een beetje nu
Denk dat ik morgen niet slaap
Dat is goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
oke dan ga ik er zo heen
en als ze niet hebben is t jouw schuld
VAGODquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was niet gemeen bedoeld :s
Jaa. Ach, komt vast allemaal wel goedquote:
jij hoeft het niet te snappen. zolang mijn boodschap is overgekomen en duidelijk is, kan t weg wat mij betreftquote:
Haha aahquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa. Ach, komt vast allemaal wel goed
Misschien dat ik ergens een mooi ansichtkaartje kan scoren
Okequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij hoeft het niet te snappen. zolang mijn boodschap is overgekomen en duidelijk is, kan t weg wat mij betreft
Jij bent echt zo´n hommo die eerst zegt dat hij hommo is maar daarna toe slaat hé.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
ik lig in mijn bed met Opso te appen, en ik kan je garanderen dat het heel erg gezellig is
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt zo´n hommo die eerst zegt dat hij hommo is maar daarna toe slaat hé.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt zo´n hommo die eerst zegt dat hij hommo is maar daarna toe slaat hé.
omdat je mn nummer hebt, DOHquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom stijgt mn hartslag als ik op bed lig ;:')
nee, opson is een lief meisje maar ik zou nooit met dr t bed kunnen delenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee even mannen onder elkaar.
Zou je hetere voor opso worden?
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, opson is een lief meisje maar ik zou nooit met dr t bed kunnen delen
jij wel?
Ik snap wel dat je de zenuwen van mij krijg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde al voordat ik je nummer had bby, komt door tjacka
:squote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je de zenuwen van mij krijg.
HAHAHAHAAAAAAAAAHHA
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde al voordat ik je nummer had bby, komt door tjacka
Komt door je spannende Athene foto eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
ik kan me niet voorstellen dat je helemaal![]()
![]()
![]()
bent omdat je nu mijn nummer hebt.
dus t zal wel liggen aan t feit dat je weet wie ik ben en mijn geheimen kent
snap ikquote:
Je moet sked quoten hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
piemels zijn leuker he? lekker beetje toekijken hoe het overeind komt en eraan sabbelen
jij en ik willen niks anders
Wow. Wat een haat ineens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Whatsapp gesprekken tussen tjack en ik zijn zeer spannend
Gelukkig Maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan kan zo´n fout gebeuren. Ik neem het je voor lief.
Trusteequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:54 schreef Etsu het volgende:
nou guys, t is leuk geweest voor vandaag
ik heb 3 maanden volop genoten zonder jullie en nu t ineens wel moet, vind ik t allemaal maar vermoeiend
slaap lekker
We hebben met een paar mensen een enorme caravan weg gehaald van zijn plek, is achtergelaten en staat al 4 jaar in het zand enz dus hij was helemaal weg gezakt. Hij viel op een gegeven moment ook bijna om. Maar uiteindelijk met een transporter busje (die 2x afsloeg omdat die het niet aan kon) en 5 mensen die duwen hebben hem er uit gekregen.quote:
Jeetje. Heb je al 10x 'weltrusten' zien zeggen volgens mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb totaal geen discipline als t om slapen gaat.
Dit was m'n laatste post,. Dag.
Hahah baasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben met een paar mensen een enorme caravan weg gehaald van zijn plek, is achtergelaten en staat al 4 jaar in het zand enz dus hij was helemaal weg gezakt. Hij viel op een gegeven moment ook bijna om. Maar uiteindelijk met een transporter busje (die 2x afsloeg omdat die het niet aan kon) en 5 mensen die duwen hebben hem er uit gekregen.
Ja stond naast ons huis, is volgens gemeente eigen perceel (dus hoort niet bij ons) dus hij mocht er gaan wonen in zijn caravan. Zijn wij altijd op tegen geweest. Nu heeft hij een huis gekregen van de gemeente omdat in een caravan wonen niet gezond is maar die vent heeft dus de caravan en alle zooi erom heen gewoon achter gelaten. Kijken wij altijd tegen aanquote:
The strugglesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben met een paar mensen een enorme caravan weg gehaald van zijn plek, is achtergelaten en staat al 4 jaar in het zand enz dus hij was helemaal weg gezakt. Hij viel op een gegeven moment ook bijna om. Maar uiteindelijk met een transporter busje (die 2x afsloeg omdat die het niet aan kon) en 5 mensen die duwen hebben hem er uit gekregen.
Ja echt lelijk haha, dat was het moment dat we dachten over een tractor. Maar derde keer ging het welquote:
nou zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje. Heb je al 10x 'weltrusten' zien zeggen volgens mij
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou zeg
ik weet dat ik behoorlijk kan overdrijven, maar dat jij t van mij overneemt hoef ik natuurlijk niet te pikken
Na 2x heb je alle hoop opgegeven. Herkenen de momentenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt lelijk haha, dat was het moment dat we dachten over een tractor. Maar derde keer ging het welIk was echt zo blij haha.
Dat moment dat je tot 3 telt, bij 3 gaat duwen en de auto gaat rijden en dat de motor rare geluiden gaat makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Na 2x heb je alle hoop opgegeven. Herkenen de momenten
Luek xDDDDquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:49 schreef Sked het volgende:
Ze gaan hier straks om 8 uur weer met de straat verder
Pff dat is kut. Hadden wij 2 jaar terug. Hele straat eruit en weer erin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:49 schreef Sked het volgende:
Ze gaan hier straks om 8 uur weer met de straat verder
Dan moeten we maar een PubQuiz organiseren voor Johannes als we hem daarmee kunnen lokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokken
Serieus !! Alweerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie nu pas dat fok-it ook gesneuveld is.
Nee. Twee woorden. "Mixed babies", dan komt hij asapquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een PubQuiz organiseren voor Johannes als we hem daarmee kunnen lokken.
En als hij tegenstribbelt, weet ik nog altijd een biertje uit Hawaii, Turkije of Cyprus om hem te lokken.
Ik mis hem nu al.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie nu pas dat fok-it ook gesneuveld is.
Ik ben er toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus stille tijden voor GRTD breken weer aan.
Omdat (dat kan op 2 manieren)?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit op fitness ga dan kan ik de eerste 2 weken niet meer bewegen denk ik
Hoop dat er niets stuk is gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moment dat je tot 3 telt, bij 3 gaat duwen en de auto gaat rijden en dat de motor rare geluiden gaat maken2de keer klonk ook echt niet goed haha.
Zou zuur zijn als ie toch stuk isquote:
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg. Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag ernaquote:
Jammer. Erg jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus stille tijden voor GRTD breken weer aan.
Wow je moet je schamenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg. Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag erna
Whut?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg bovenbinnenbeenspierpijn van het autorijden![]()
Wow. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg bovenbinnenbeenspierpijn van het autorijden![]()
Ik vind dat wel knap dat je daar spierpijn krijgtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoem'n tigh gap wordt er van verbeterd.
Mja dat vraagt om pics hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoem'n tigh gap wordt er van verbeterd.
Stuur ze door naar mortaxxquote:
Ik snap ook niet hoe !quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap dat je daar spierpijn krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |