Ga je een alberto'tje doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik Opso Johannes en Pax van een afstandje stalken
daar woon ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan collegeen ik bevind me kilometers verder. Groningen Noord he
Zou de man op je UI raken/10quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar woon ik
geef me een dag + tijd, en ik ben er
Zoveel Groningse fokkers, daar gaat mn anonieme identiteitquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar woon ik
geef me een dag + tijd, en ik ben er
Ik heb daarna die week tentamenweekkkkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:11 schreef Kauai het volgende:
Opso wil niet eens een keer een college voor me missen
Toch juist goed. Dan blijf je als catfish mooi nog underkoffer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:11 schreef Kauai het volgende:
Opso wil niet eens een keer een college voor me missen
weet ik, maar niemand hier is daar van gediend lijkt t welquote:
Dat ding is vanaf 11:00quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daarna die week tentamenweekkkkhoe laat kom je dan ookalweer bby ?
Stil eensquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch juist goed. Dan blijf je als catfish mooi nog underkoffer.
Ik zeg toch ook niets? Zelf bevestig je dat het waar is nu immers.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat ding is vanaf 11:00
Maar moet even kijken of ik een dagkaart kan halen ergens
[..]
Stil eens
Ik vertelde dat in vertrouwen
Ik zal alleen kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik, maar niemand hier is daar van gediend lijkt t wel
maxen je blijft met je poten van em af
Raakte in de war door je UIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niets? Zelf bevestig je dat het waar is nu immers.
Ja wel een beetje nuquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna he! Ben je al zenuwachtig?
haha kan jezelf niet rekenenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
omdat ik m iets wil vragen in de hoop dat hij t antwoord heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |