Muizenstem dingen en zo. Echt wel ik lach hardquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs je lach hoorde ik niet
Alleen voor het slapen, wil geen slaappillen nemen voor insomnia.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Valt mee opzich maar hoevaak rook je wiet dan
Ik hoorde graag je "HAHAHAHAHAHA" lach irl.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muizenstem dingen en zo. Echt wel ik lach hard
Johannes is ondanks 'karmeliet' aanwezig, of niet, maar Johannes en ik zijn ondertussen hele goede vrienden geworden, dus hij komt, of jij dat nu wilt of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de heilige maagd maria van grtd
[..]. Karmeliet mee anders komt hij niet
Moet kunnen op die manierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen voor het slapen, wil geen slaappillen nemen voor insomnia.
Oh zei ik datquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde graag je "HAHAHAHAHAHA" lach irl.
Maar ik hoor alleen maar "Doe niet zo fucking irritant" :s
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes is ondanks 'karmeliet' aanwezig, of niet, maar Johannes en ik zijn ondertussen hele goede vrienden geworden, dus hij komt, of jij dat nu wilt of niet.
Ik heb dan collegequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik Opso Johannes en Pax van een afstandje stalken
Hij had gisteren een PubQuiz in Leeuwarden en het schijnt dat hij de eerste plek heeft veroverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokken
STALK MEKAAR MAARquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
ik ga achter kwaii aan om jullie te stalken
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan collegeen ik bevind me kilometers verder. Groningen Noord he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |