quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Potionele?
Ging ik meisjes verleiden met toverdrank? Het wordt steeds interessanter
was zo grappig in die shop in amsterdamquote:
Rook maar 3 sigaretten per dag, valt mee ofnie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinker
quote:
Ik hou het wel bij dmquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu maak je hem alsnog heel subtiel
hoezo dan een duimpje omlaagquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was zo grappig in die shop in amsterdam
ongetwijfeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil dit graag zien.
Al zal ik best wat onzinnigs hebben geroepen.
Opso heeft alleen mijn zinnige uitspraken nog gelezen dus liever niet teveel verklappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ongetwijfeld.
geeft niet, ik roep wel vaker onzinnige dingen. Opso weet er alles van.
Valt mee opzich maar hoevaak rook je wiet danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Rook maar 3 sigaretten per dag, valt mee ofnie?
Selwerd is fantastisch. Hier is vlakbij een coffeeshop (weet niet of dit je iets interesseert, maar oke), een albert heijn en binnenkort een LIDL. Verder is het paar minuten fietsen van noorderplantsoen, dus ik weet vrijwel zeker dat we onze trouwerij op de noorderplantsoen kan houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]moeilijke keuze dit.
Selwerd ghettobuurt
[..]
Ik hou het wel bij dm
je vriendinvriendin of gewoon een meisje vriendinquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Weet iemand waarom het beledigend is als je tegen een vriendin zeg dat je haar niet zou doen?
Ze is een slet. Daarom.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Weet iemand waarom het beledigend is als je tegen een vriendin zeg dat je haar niet zou doen?
ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Huh?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je vriendinvriendin of gewoon een meisje vriendin
Omdat meisjes GENOMEN willen worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Noorderplantsoenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Selwerd is fantastisch. Hier is vlakbij een coffeeshop (weet niet of dit je iets interesseert, maar oke), een albert heijn en binnenkort een LIDL. Verder is het paar minuten fietsen van noorderplantsoen, dus ik weet vrijwel zeker dat we onze trouwerij op de noorderplantsoen kan houden
Opso is wel de smoker van deze sc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Selwerd is fantastisch. Hier is vlakbij een coffeeshop (weet niet of dit je iets interesseert, maar oke)
zullen we daar een keertje BBQ'en met Johannes dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noorderplantsoen's Zomers is het daar zo gezellig
Dat blijkt. Snap er niks van. Toch normaal dat ik niks van een vriendin hoef.quote:
Ik moet lachen om je google translate stemquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ik dan ook de andere kant van de lijn hoor.
Ik ben de heilige maagd maria van grtdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Opso is wel de smoker van deze sc.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we daar een keertje BBQ'en met Johannes dan?
Zelfs je lach hoorde ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet lachen om je google translate stem
Muizenstem dingen en zo. Echt wel ik lach hardquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs je lach hoorde ik niet
Alleen voor het slapen, wil geen slaappillen nemen voor insomnia.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Valt mee opzich maar hoevaak rook je wiet dan
Ik hoorde graag je "HAHAHAHAHAHA" lach irl.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muizenstem dingen en zo. Echt wel ik lach hard
Johannes is ondanks 'karmeliet' aanwezig, of niet, maar Johannes en ik zijn ondertussen hele goede vrienden geworden, dus hij komt, of jij dat nu wilt of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de heilige maagd maria van grtd
[..]. Karmeliet mee anders komt hij niet
Moet kunnen op die manierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen voor het slapen, wil geen slaappillen nemen voor insomnia.
Oh zei ik datquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde graag je "HAHAHAHAHAHA" lach irl.
Maar ik hoor alleen maar "Doe niet zo fucking irritant" :s
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes is ondanks 'karmeliet' aanwezig, of niet, maar Johannes en ik zijn ondertussen hele goede vrienden geworden, dus hij komt, of jij dat nu wilt of niet.
Ik heb dan collegequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik Opso Johannes en Pax van een afstandje stalken
Hij had gisteren een PubQuiz in Leeuwarden en het schijnt dat hij de eerste plek heeft veroverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokken
STALK MEKAAR MAARquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
ik ga achter kwaii aan om jullie te stalken
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan collegeen ik bevind me kilometers verder. Groningen Noord he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |