Bron?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
voor mijn ban zei JR dat hij meer geniet van t neuken met zn matras dan een echte vrouw
daarom zei ik het
maar aangezien we elkaar op WA hebben, verwacht ik eigenlijk dat je mijn humor wel snapt
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee omdat jij een imbeciel bent. maar dat wist je wss al.
Heb je liever iemand die rookt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinker
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat maar. Hij stuurde een niet zo smakelijke foto
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcohol
Geen kettingroker dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je liever iemand die rookt?
Alcohol maar soms en dan met mate.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.
vast roken is schadelijker dan elk weekend wat pils hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken zijn matras stories ja
Daar gaat je honger niet van weg Hans.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou dat niet eens doen, sabbel wel aan mn vinger ofzo
iel nee nooit van mijn levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen kettingroker dus
Moet kunnen verder
Hansjes zijn nu zijn nu een van zn nieuwe fetishesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.
dat zei je zelfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron?
Dit lijkt me een vrij onwaarschijnlijke uitspraak, al sluit ik het ook niet uit.
Potionele?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.
Ik wilde een raar grapje maken maar ik hou het prive.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaat je honger niet van weg Hans.
Ik rook. Kom maar. In Selwerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen met zo'n sigarettengeurtje. En die je dan willen zoenen ofzo!!!
Nu maak je hem alsnog heel subtielquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde een raar grapje maken maar ik hou het prive.
heh?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
smoken met sof is superleuk
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
smoken met sof is superleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |