omdat je mn nummer hebt, DOHquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom stijgt mn hartslag als ik op bed lig ;:')
nee, opson is een lief meisje maar ik zou nooit met dr t bed kunnen delenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee even mannen onder elkaar.
Zou je hetere voor opso worden?
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, opson is een lief meisje maar ik zou nooit met dr t bed kunnen delen
jij wel?
Ik snap wel dat je de zenuwen van mij krijg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde al voordat ik je nummer had bby, komt door tjacka
:squote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je de zenuwen van mij krijg.
HAHAHAHAAAAAAAAAHHA
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde al voordat ik je nummer had bby, komt door tjacka
Komt door je spannende Athene foto eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
ik kan me niet voorstellen dat je helemaal![]()
![]()
![]()
bent omdat je nu mijn nummer hebt.
dus t zal wel liggen aan t feit dat je weet wie ik ben en mijn geheimen kent
snap ikquote:
Je moet sked quoten hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
piemels zijn leuker he? lekker beetje toekijken hoe het overeind komt en eraan sabbelen
jij en ik willen niks anders
Wow. Wat een haat ineens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Whatsapp gesprekken tussen tjack en ik zijn zeer spannend
Gelukkig Maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan kan zo´n fout gebeuren. Ik neem het je voor lief.
Trusteequote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:54 schreef Etsu het volgende:
nou guys, t is leuk geweest voor vandaag
ik heb 3 maanden volop genoten zonder jullie en nu t ineens wel moet, vind ik t allemaal maar vermoeiend
slaap lekker
We hebben met een paar mensen een enorme caravan weg gehaald van zijn plek, is achtergelaten en staat al 4 jaar in het zand enz dus hij was helemaal weg gezakt. Hij viel op een gegeven moment ook bijna om. Maar uiteindelijk met een transporter busje (die 2x afsloeg omdat die het niet aan kon) en 5 mensen die duwen hebben hem er uit gekregen.quote:
Jeetje. Heb je al 10x 'weltrusten' zien zeggen volgens mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb totaal geen discipline als t om slapen gaat.
Dit was m'n laatste post,. Dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |