omdat je mn nummer hebt, DOHquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom stijgt mn hartslag als ik op bed lig ;:')
nee, opson is een lief meisje maar ik zou nooit met dr t bed kunnen delenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee even mannen onder elkaar.
Zou je hetere voor opso worden?
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, opson is een lief meisje maar ik zou nooit met dr t bed kunnen delen
jij wel?
Ik snap wel dat je de zenuwen van mij krijg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde al voordat ik je nummer had bby, komt door tjacka
:squote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je de zenuwen van mij krijg.
HAHAHAHAAAAAAAAAHHA
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde al voordat ik je nummer had bby, komt door tjacka
Komt door je spannende Athene foto eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
ik kan me niet voorstellen dat je helemaal![]()
![]()
![]()
bent omdat je nu mijn nummer hebt.
dus t zal wel liggen aan t feit dat je weet wie ik ben en mijn geheimen kent
snap ikquote:
Je moet sked quoten hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
piemels zijn leuker he? lekker beetje toekijken hoe het overeind komt en eraan sabbelen
jij en ik willen niks anders
Wow. Wat een haat ineens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Whatsapp gesprekken tussen tjack en ik zijn zeer spannend
Gelukkig Maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan kan zo´n fout gebeuren. Ik neem het je voor lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |